Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ № 389 від 17.12.2021 Про внесення змін до Положення про Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2021

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

17.12.2021 № 389

Про внесення змін до Положення про Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України

Відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”, Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 730), Типового положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції, затвердженого наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 27 травня 2021 року № 277/21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 липня 2021 року за № 914/36536, з метою визначення завдань і функцій Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України наказую:

1. Внести зміни до Положення про Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 10 січня 2019 року № 11 (зі змінами), виклавши його в новій редакції, що додається.

2. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України

О. Резніков

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України 10 січня 2019 року № 11
(у редакції наказу Міністерства оборони України
від 17 грудня 2021 року№ 389)

ПОЛОЖЕННЯ
про Управління з питань запобігання та виявлення корупції
Міністерства оборони України

1. Це Положення визначає основні завдання, функції та права Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України (далі – Управління), порядок його взаємодії з іншими структурними підрозділами й повноваження начальника Управління.

2. Управління є уповноваженим підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції.

Управління бере участь у реалізації державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, сферах оборони і військового будівництва в мирний час та особливий період шляхом виконання завдань та функцій, покладених на Міністерство оборони України (далі – Міноборони), в частині забезпечення реалізації повноважень, наданих уповноваженим підрозділам з питань запобігання та виявлення корупції Законом України “Про запобігання корупції” (далі – Закон).

Управління є самостійним та функціонально незалежним структурним підрозділом апарату Міноборони, здійснює управління підпорядкованими йому територіальними підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції, забезпечує загальне керівництво призначеними (визначеними) уповноваженими підрозділами (уповноваженими особами) у Збройних Силах України (далі – Збройні Сили) та Державній спеціальній службі транспорту (далі-ДССТ).

3. Управління відповідно до законодавства України підпорядковується Міністру оборони України, який спрямовує, координує його діяльність та забезпечує гарантії незалежності від впливу чи втручання в його роботу.

Втручання у діяльність Управління під час здійснення ним своїх повноважень, а також покладення на Управління обов’язків, що не належать або виходять за межі його повноважень чи обмежують виконання покладених на нього завдань, забороняються.

4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК), іншими нормативно-правовими актами, наказами та директивами Міноборони, наказами та директивами Міністра оборони України та Головнокомандувача Збройних Сил України, у тому числі цим Положенням.

5. Основними завданнями Управління є:

– забезпечення реалізації державної програми з виконання Антикорупційної стратегії в діяльності Міноборони, Збройних Сил та ДССТ;

– розроблення, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним із корупцією;

– організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності Міноборони, Збройних Сил та ДССТ, підготовки заходів щодо їх усунення, внесення керівництву відповідних пропозицій;

– надання методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;

– здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню, інформування Міністра оборони України та НАЗК про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;

– перевірка факту подання декларацій суб’єктами декларування та повідомлення НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному відповідно до Закону порядку;

– здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства в структурних підрозділах апарату Міноборони, ДССТ, органах військового управління, військових частинах, установах, закладах та організаціях Збройних Сил, підприємствах, установах і організаціях, які належать до сфери управління Міноборони (далі – структурні підрозділи Міноборони, ДССТ, органи військового управління, військові частини, установи, заклади і підприємства);

– розгляд повідомлень про порушення вимог Закону в структурних підрозділах Міноборони, ДССТ, органах військового управління, військових частинах, установах, закладах і підприємствах;

– здійснення повноважень у сфері захисту викривачів відповідно до Закону;

– інформування Міністра оборони України, Головнокомандувача Збройних Сил України, НАЗК, інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції, передбачених законодавством, про факти порушення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції;

– організація роботи підпорядкованих територіальних підрозділів.

6. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

– розробляє проекти актів Міноборони з питань запобігання та виявлення корупції;

– надає військовослужбовцям і працівникам структурних підрозділів Міноборони, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів і підприємств методичну та консультаційну допомогу з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;

– здійснює контроль за дотриманням антикорупційного законодавства в Міноборони, ДССТ, органах військового управління, військових частинах, установах, закладах і підприємствах;

– здійснює координацію діяльності уповноважених осіб у структурних підрозділах Міноборони, уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) в ДССТ, органах військового управління, військових частинах, установах, закладах і підприємствах;

– готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами Міноборони, ДССТ, органами військового управління інформаційні та аналітичні матеріали за напрямом діяльності для подання Міністру оборони України;

– за результатами роботи за звітний рік надає до НАЗК інформацію щодо своєї діяльності у визначений термін;

– у разі зміни структури, штатної чисельності, контактних даних, а також начальника Управління повідомляє про це НАЗК у визначені строки;

– організовує роботу з оцінки корупційних ризиків у діяльності Міноборони, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів і підприємств, підготовки заходів щодо їх усунення, вносить Міністру оборони України та відповідним керівникам пропозиції щодо таких заходів, залучається до виконання цих функцій, до роботи комісії з оцінки корупційних ризиків;

– забезпечує підготовку антикорупційної програми Міноборони, змін до неї, подання її на погодження та моніторинг її виконання;

– здійснює підготовку звітів за результатами періодичного моніторингу та оцінки виконання антикорупційної програми Міноборони, а також надає пропозиції щодо внесення змін до неї;

– надає у визначені строки до НАЗК інформацію щодо виконання заходів, передбачених антикорупційною програмою Міноборони;

– візує проекти актів Міноборони з основної діяльності, адміністративно- господарських питань, кадрових питань (особового складу) залежно від їх видів з метою запобігання вчиненню можливих корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією;

– вживає заходів з виявлення конфлікту інтересів та сприяє його врегулюванню, інформує Міністра оборони України та НАЗК про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;

– надає консультаційну допомогу військовослужбовцям, державним службовцям чи іншим особам в заповненні декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

– проводить перевірку факту подання декларацій суб’єктами декларування, які працюють (працювали) в апараті Міноборони, та повідомляє НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному законодавством порядку;

– співпрацює з викривачами, забезпечує дотримання їхніх прав та гарантій захисту, передбачених Законом;

– надає методичну допомогу та консультації військовослужбовцям, державним службовцям, працівникам Збройних Сил України та іншим особам щодо здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону та захисту викривачів, проводить внутрішні навчання з цих питань;

– організовує роботу внутрішніх каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону, отримує та організовує розгляд повідомленої через такі канали інформації;

– здійснює перевірку отриманих повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону;

– інформує в установленому порядку Міністра оборони України, Головнокомандувача Збройних Сил України, державного секретаря Міністерства оборони України, НАЗК, інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції у випадках, передбачених законодавством, про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень та інших порушень Закону;

– здійснює моніторинг Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, з метою забезпечення дотримання в апараті Міноборони вимог частини першої статті 59 та частини другої статті 65 і Закону;

– повідомляє у письмовій формі Міністра оборони України про вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією, та інших порушень вимог Закону з метою забезпечення дотримання вимог частин другої, четвертої та п’ятої статті 65 і Закону, тобто прийняття стосовно таких осіб кадрових рішень або притягнення їх до дисциплінарної відповідальності в установленому порядку;

– у разі отримання офіційної інформації стосовно вчинення військовою посадовою особою, державним службовцем або особою, яка для цілей Закону прирівнюється до осіб, уповноважених на виконання функцій держави, корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, здійснює моніторинг офіційного вебпорталу “Судова влада України”, Єдиного державного реєстру судових рішень з метою отримання інформації щодо результатів розгляду відповідної справи судом;

– організовує роботу та бере участь у проведенні в установленому порядку службового розслідування, що проводиться з метою виявлення причин та умов, які призвели до вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення або невиконання вимог Закону в інший спосіб, за поданням спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції або приписом НА ЗК;

– інформує НАЗК у разі ненаправлення службою управління персоналом Міноборони засвідченої в установленому порядку паперової копії розпорядчого документа про накладення дисциплінарного стягнення та інформаційної картки до розпорядчого документа про накладення (скасування розпорядчого документа про накладення) дисциплінарного стягнення на особу за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень для внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

– веде облік військових посадових та службових осіб апарату Міноборони, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією;

– організовує відповідно до законодавства спеціальну перевірку відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави в апараті Міноборони або призначаються державним секретарем Міноборони;

– здійснює перспективне і поточне планування діяльності;

– забезпечує захист персональних даних особового складу;

– організовує виконання заходів повсякденної діяльності та підвищення професійної підготовки особового складу;

– забезпечує розробку та вжиття заходів, які є необхідними та обгрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності Управління;

– здійснює виконання функцій внутрішнього контролю та управління ризиками за напрямом діяльності Управління;

– бере участь у виконанні заходів та завдань, покладених на Міноборони, з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

– провадить діяльність відповідно до вимог законодавства України з питань охорони державної таємниці, забезпечує захист службової інформації з обмеженим доступом, технічний захист інформації;

– забезпечує реалізацію заходів демократичного цивільного контролю відповідно до повноважень, а також утворює необхідні умови для здійснення іншими суб’єктами демократичного цивільного контролю діяльності Управління та інформування громадськості й засобів масової інформації із зазначених питань у визначеному порядку;

– забезпечує відповідно до законодавства доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Управління;

– у межах своєї компетенції в установленому порядку розглядає звернення громадян, опрацьовує запити і звернення народних депутатів України;

– забезпечує документування управлінської діяльності, збереженість службових документів, у тому числі електронних, що утворюються в процесі діяльності Управління, своєчасне передавання їх на державне зберігання до Галузевого державного архіву Міністерства оборони України, відповідно до вимог законодавства та нормативно-правових актів Міноборони;

– здійснює керівництво підпорядкованими територіальними підрозділами, погоджує проекти їх положень, організовує перевірки функціонування та внутрішній контроль за їх діяльністю;

– здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.

7. Управління для здійснення визначених повноважень та виконання завдань має право:

– мати доступ до документів та інформації, розпорядником яких є відповідний орган, з урахуванням обмежень, встановлених законом, робити чи отримувати їх копії;

– витребувати документи, у тому числі ті, що містять інформацію з обмеженим доступом (крім державної таємниці), та робити їх копії;

– здійснювати обробку інформації, у тому числі персональних даних, з дотриманням законодавства про захист персональних даних;

– викликати та опитувати осіб, дії або бездіяльність яких стосуються повідомлених викривачем фактів, у тому числі керівника, заступників керівника відповідного органу;

– звертатися до НАЗК щодо порушених прав викривача, його близьких осіб;

– вносити керівнику відповідного органу (суб’єкту призначення) подання про притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб, винних у порушенні Закону;

– виконувати інші визначені Законом повноваження, спрямовані на всебічний розгляд повідомлень про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень та інших порушень вимог Закону, у тому числі повідомлень викривачів, захист їхніх прав і свобод;

– отримувати від військових посадових та службових осіб письмові пояснення з приводу обставин, що можуть свідчити про порушення вимог Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів та інших передбачених вимог та обмежень;

– брати участь та проводити внутрішні навчання для військовослужбовців і працівників структурних підрозділів Міноборони, ДССТ, органів військового управління, а також ініціювати створення комісій, робочих груп, проведення нарад, наукових конференцій та семінарів з питань запобігання і виявлення корупції;

– надсилати за підписом начальника Управління запити до структурних підрозділів Міноборони, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів і підприємств з метою отримання від них інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Управління завдань;

– ініціювати перед керівництвом Міноборони питання проведення перевірки стану організації роботи із запобігання і виявлення корупції в структурних підрозділах Міноборони, ДССТ, органах військового управління, військових частинах, установах, закладах і підприємствах;

– проводити аналіз потенційних та наявних контрагентів Міноборони, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів і підприємств та надавати інформацію про них Міністру оборони України та керівництву Міноборони;

– витребувати від структурних підрозділів Міноборони, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів і підприємств інформацію щодо виконаних заходів, передбачених антикорупційною програмою Міноборони;

– вести листування з уповноваженими підрозділами (уповноваженими особами) інших державних органів, НАЗК, іншими спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції з питань, що належать до компетенції Управління;

– надавати на розгляд Міністра оборони України пропозиції щодо удосконалення роботи Управління, як уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції;

– проводити опитування (анкетування, інтерв’ювання) персоналу структурних підрозділів Міноборони, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів, підприємств та окремих осіб (за їх згодою) з питань поширення корупції;

– вивчати та аналізувати документи та відомості про осіб, уповноважених на виконання функцій держави, які працюють (проходять військову службу) у сферах, де існує високий ризик прояву корупції, або якими раніше були створені обставини конфлікту інтересів, здійснювати планові і позапланові перевірки їх діяльності, прийнятих (підготовлених) ними рішень;

– за необхідності залучати для проведення контрольних заходів у встановленому порядку (за погодженням з відповідними керівниками) фахівців та експертів;

– використовувати в установленому порядку інформаційні електронні бази даних Міноборони, ДССТ, органів військового управління, державні та урядові системи інформації з дотриманням захисту персональних даних, утворювати власні інформаційні, Інформаційно-аналітичні, облікові та обліково-аналітичні бази даних;

– розробляти в установленому порядку положення, порадники, правила, інструкції та методичні рекомендації та інші документи з питань, що відносяться до компетенції Управління;

– отримувати в установленому порядку накази, розпорядження, договори, контракти, статистичні дані, звітність про виконання паспортів бюджетних програм, фінансові результати та інші документи і матеріали, необхідні для проведення контрольного заходу;

– за дорученням Міністра оборони України представляти інтереси Міноборони в державних органах, органах місцевого самоврядування, міжнародних організаціях за напрямом діяльності Управління;

– проводити експертну оцінку матеріальних носіїв інформації, які плануються до передачі іноземним делегаціям, та тих, що передбачається використовувати особовим складом Управління в закордонних відрядженнях, а також матеріалів, які готуються для публікації в друкованих виданнях, передачі на телебаченні та радіо, оголошення на міжнародних, зарубіжних і відкритих загальнодержавних з’їздах, конференціях, нарадах і симпозіумах;

– здійснювати експертну оцінку матеріальних носіїв інформації, розроблених в Управлінні.

8. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади в порядку, передбаченому законодавством.

Начальник Управління підпорядковується, підзвітний і підконтрольний Міністру оборони України.

9. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань у встановленому законодавством порядку та в межах повноважень взаємодіє зі структурними підрозділами Міноборони, ДССТ, органами військового управління, уповноваженими підрозділами (уповноваженими особами) інших державних органів, НАЗК, іншими спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції, органами виконавчої влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, установами та організаціями.

10. Начальник Управління здійснює керівництво діяльністю Управління, підпорядкованих територіальних підрозділів, відповідає за їх здатність до виконання завдань за функціональним призначенням.

Начальник Управління:

• організовує, спрямовує і контролює роботу Управління та територіальних підрозділів;

• організовує виконання завдань, обов’язків, покладених на Управління щодо запобігання та виявлення корупції в мирний час та особливий період, своєчасність і повноту їх проведення;

• забезпечує проведення перевірок стану організації роботи із запобігання та виявлення корупції в структурних підрозділах Міноборони, ДССТ, органах військового управління, військових частинах, установах, закладах і підприємствах;

• за рішенням Міністра оборони України представляє Управління у публічно-правових відносинах з іншими органами, установами та організаціями в Україні та за її межами;

• організовує та контролює виконання законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, НАЗК, Міноборони особовим складом Управління;

• організовує розробку проектів нормативно-правових актів та інших організаційно-розпорядчих документів з питань, що належать до компетенції Управління, несе персональну відповідальність за їх підготовку та супроводження, організовує підготовку та проведення аналітичної і методичної роботи з питань запобігання і виявлення корупції;

• визначає пріоритети роботи Управління та територіальних підрозділів, шляхи виконання покладених на них завдань, затверджує плани роботи, звіти про їх виконання;

• надає рекомендації відповідним структурним підрозділам Міноборони, ДССТ, органам військового управління, військовим частинам, установам, закладам і підприємствам щодо питань запобігання та виявлення корупції;

• підписує та направляє повідомлення до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції щодо порушень вимог Закону військовослужбовцями, державними службовцями та працівниками структурних підрозділів Міноборони, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів і підприємств, в тому числі керівництвом;

• здійснює листування з уповноваженими підрозділами (уповноваженими особами) інших державних органів, НАЗК, іншими спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції з питань, що належать до компетенції Управління;

• забезпечує в межах повноважень взаємодію з НАЗК, іншими спеціально уповноваженими суб’єктами, органами виконавчої влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, установами та організаціями у сфері протидії корупції;

• організовує моніторинг виконання доручень Міністра оборони України, прийнятих за результатами проведених контрольних заходів;

• забезпечує регулярну оцінку корупційних ризиків у діяльності Управління та здійснює відповідні антикорупційні заходи;

• здійснює заходи внутрішнього контролю та управління ризиками за напрямом діяльності Управління;

• забезпечує за дорученням керівництва Міноборони інформування та/або передачу до правоохоронних органів матеріалів контрольних заходів;

• організовує співпрацю з викривачами, забезпечення дотримання їхніх прав та гарантій захисту, передбачених Законом;

• затверджує положення про підпорядковані територіальні підрозділи;

• затверджує функціональні обов’язки військовослужбовців та подає на затвердження державному секретарю Міністерства оборони України посадові інструкції державних службовців;

• подає відповідно до законодавства України • пропозиції щодо вдосконалення організаційної структури Управління та підпорядкованих територіальних підрозділів, призначення на посади, переміщення по службі, звільнення з військової та державної служби, чергового та дострокового присвоєння військових звань і рангів, нагородження державними нагородами та відзнаками Міноборони особовий склад Управління та територіальних підрозділів, а також щодо їх заохочення та притягнення до відповідальності згідно із законодавством;

• забезпечує в межах компетенції реалізацію заходів програм мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану Міноборони, організовує підготовку Управління, підпорядкованих територіальних підрозділів до роботи в умовах особливого періоду;

• організовує підвищення кваліфікації особового складу Управління та територіальних підрозділів, аналізує і контролює стан військової, трудової та виконавської дисципліни, вживає заходів щодо її покращення;

• організовує роботу щодо охорони праці;

• забезпечує охорону державної таємниці та захист іншої інформації з обмеженим доступом, технічний захист інформації та здійснює постійний контроль за її станом;

• організовує роботу щодо дотримання особовим складом Управління вимог законодавства України з питань охорони державної таємниці, захисту службової та конфіденційної інформації, технічного захисту інформації;

• організовує забезпечення реалізації заходів демократичного цивільного контролю відповідно до повноважень;

• організовує та контролює розгляд звернень громадян, проводить особистий прийом громадян, у межах повноважень організовує, забезпечує та контролює надання та оприлюднення публічної інформації;

• здійснює контроль за зберіганням службових документів, у тому числі електронних, що утворюються в процесі діяльності Управління та підпорядкованих територіальних підрозділів, своєчасним передаванням їх на державне зберігання до Галузевого державного архіву Міністерства оборони України відповідно до вимог законодавства України та нормативно- правових актів Міноборони;

• здійснює повноваження щодо самостійного прийняття рішень за напрямом діяльності;

• забезпечує своєчасність та повноту виконання завдань та обов’язків, покладених на Управління;

• здійснює інші повноваження відповідно до законів та інших нормативно-правових актів.

У разі виникнення обставин, які перешкоджають виконанню начальником або особовим складом Управління їх обов’язків, впливу чи втручання в його роботу, начальник Управління письмово інформує про це Міністра оборони України.

Начальник Управління може бути звільнений з посади за умови надання згоди НАЗК у порядку, передбаченому законодавством України.

11. Начальник Управління в межах повноважень видає накази з основної діяльності Управління, з адміністративно-господарської діяльності та накази по стройовій частині. Організовує і контролює їх виконання.

Начальник Управління має право скасовувати видані ним та начальниками територіальних підрозділів накази.

12. Начальник Управління має заступників.

Заступники начальника Управління призначаються і звільняються з посад у порядку, передбаченому законодавством України.

Функціональні обов’язки (посадові інструкції) заступників начальника Управління, розподіл повноважень між ними визначаються відповідно до законодавства.

У разі відсутності начальника Управління його обов’язки виконує один із заступників або призначена інша посадова особа.

13. Забезпечення діяльності Управління здійснюється в установленому порядку відповідальним підрозділом.

14. Положення про Управління та його структура затверджуються Міністром оборони України. Управління має печатку встановленого зразка зі своїм найменуванням, а також інші печатки та штампи, необхідні для забезпечення його діяльності.

Начальник Управління з питань
запобігання та виявлення корупції
Міністерства оборони України
полковник юстиції
І. Чухрай

Задати питання

    Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

    Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

    Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

    Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів