Connect with us

Законодавство

Корупціонерів не допускатимуть до управління індустріальними парками

Опубліковано

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону щодо вдосконалення функціонування індустріальних парків № 12117.

Зокрема новою редакцією ст. 7-1 Закону України «Про індустріальні парки» пропонується визначити, що ініціатор створення, керуюча компанія, учасники та інші суб’єкти господарювання індустріального парку не можуть бути:

1) юридичні особи, кінцевими бенефіціарними власниками або учасниками (акціонерами), яким належить 10 відсотків і більше акцій (часток) яких є російська федерація/республіка білорусь/Ісламська Республіка Іран, резидент російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран. Це положення не застосовується до юридичних осіб, акції яких допущені до торгів на іноземних фондових біржах згідно з переліком іноземних фондових бірж, затвердженим Кабінетом Міністрів України (крім юридичних осіб, які є резидентами російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран);

2) юридичні особи, зареєстрованими в державах (на територіях), віднесених Кабінетом Міністрів України до офшорних зон, або юридичні особи, у статутному яких більше 50 відсотків акцій (часток) прямо або опосередковано належать юридичним особам, зареєстрованим у таких державах (територіях);

3) юридичні особи, зареєстрованими згідно із законодавством держав, включених Групою з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FAТF) до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом, а також юридичними особами, 10 і більше відсотків статутного капіталу яких прямо або опосередковано належать таким особам;

Читайте також: Включення громадянина України до міжнародних санкційних списків без конкретизації заборон чи обмежень може бути підставою для відмови у здійсненні цією особою банківських операцій в Україні

4) є особами, які прямо чи опосередковано перебувають під контролем осіб, кінцевим бенефіціарним власником яких є особи, визначені вище, або є пов’язаними особами таких осіб;

5) юридичні особи, утворені та зареєстровані відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран, окрім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів;

6) суб’єкти господарювання, що пов’язані економічними зв’язками з державою-агресором у розумінні Податкового кодексу України;

7) особи, відомості про яких внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

8) особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до законодавства України, законодавства США, права Європейського Союзу або норм міжнародного права, а також пов’язані з ними особи.

Нагадаємо, начальник військової адміністрації обмежений у повноваженнях щодо вирішення питань про відчуження земельних ділянок комунальної власності

Також зверніть увагу на Правові позиції Верховного Суду щодо кримінальних правопорушень, пов’язаних з війною, та збірник Воєнний стан. Всі нормативні матеріали, алгоритми дій, роз’яснення, корисні ресурси.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.