В Україні
Дослідження Inweb — День святого Валентина: нові тренди споживання, які змінюють підхід бізнесу
Дослідження понад 80 тисяч дописів у соцмережах із хештегами #Valentinesday показало, що люди значно частіше пов’язують День святого Валентина з «покупками», ніж із «коханням». Слова «покупки» та «подарунок» згадувалися на 131,17% частіше, ніж «кохання», що вказує на зростання споживчого інтересу до шопінгу напередодні свята.
Агенція digital-маркетингу Inweb зібрала дані щодо намірів святкування цього дня у світі, щоб допомогти брендам ефективно простежити тенденції та адаптувати свої стратегії.
Основні тренди
Подарунки для себе. Більше людей обирають подарунки для власного задоволення. У США кількість жінок, які купують подарунки для себе, зросла до 15%. Чоловіки теж активно підтримують цей тренд — 35% опитаних, ймовірно купуватимуть собі подарунок на День святого Валентина, а 16% планують це зробити.
Популярні категорії витрат. Споживачі обирають цукерки, листівки, квіти, вечір поза домом та прикраси.
Подарунки для тварин. У США на подарунки для домашніх улюбленців на День Валентина було витрачено 2,14 мільярда доларів. У 2024 році 31% опитаних планували купити подарунок для домашніх улюбленців — найбільше на це витрачають міленіали та покоління X.
Джерела натхнення. Молодь шукає ідеї для подарунків у TikTok та Instagram, тоді як старші покоління більше довіряють рекламі у магазинах та рекомендаціям друзів. Чоловіки менше покладаються на Instagram у пошуку натхнення, ніж жінки.
Рекомендації для бізнесу
- Диверсифікація пропозицій. Орієнтуйтеся не лише на закохані пари, але й на ширше коло клієнтів, включно з тими, хто купує подарунки для себе чи своїх тварин.
- Робота з аудиторіями. Використовуйте відповідні канали комунікації для конкретних аудиторій — рекламу у соцмережах та UGC, щоб залучити молодь, водночас важливо комунікувати в контекстній рекламі й офлайн для старших поколінь.
- Акцент на популярних категоріях витрат. Адаптуйте стратегію продажів, акцентуючи увагу на товарах чи послугах вашого бізнесу, які можуть користуватися найбільшим попитом у період святкувань. Визначте, що саме з вашого асортименту найбільше підходить для задоволення сезонного попиту клієнтів, і зробіть це ключовою пропозицією.
День святого Валентина у 2025 році — це вже не просто свято романтики. Це подія, яка відображає зміни у суспільстві й відкриває для бізнесу нові можливості. Врахування цих трендів допоможе брендам адаптувати свої стратегії та збільшити продажі.
Детальніше ознайомитися з тенденціями святкування Дня святого Валентина у 2025 році та поведінкою споживачів у цей період можна у дослідженні за посиланням.