В Україні
На 24% зріс ринок digital-реклами в Україні у 2024 році — дослідження IAB Україна в партнерстві з Inweb

У 2024 році ринок digital-реклами в Україні досяг обсягу 18 млрд грн, що є на 24% більше порівняно з 2023 роком. На це вплинуло активне зростання медійної реклами, особливо у відеоформатах, а також значному відновленню сегментів платного пошуку та соціальних мереж.
IAB Україна провела своє щорічне дослідження за власною методологією з кросперевіркою даних від агенцій, паблішерів, продавців CTV і дослідників. Агенція digital-маркетингу Inweb виступила інформаційним партнером IAB Україна в цьому дослідженні.
Ключові висновки дослідження
Ринок платного пошуку впевнено відновлюється. Після падіння у 2022 році ринок реклами в пошуку демонструє стабільне відновлення. У 2024 році він виріс майже на 30% порівняно з 2023-м і на 55% — порівняно з 2022-м.
Ринки SEO, SMM та influencer marketing зберігали позитивну динаміку. Influencer marketing у 2024 зріс на 75%, перевищивши рівень до повномасштабного вторгнення. SMM майже відновився до рівня, який був до повномасштабного вторгнення. SEO продовжив зростати: у 2024 році сегмент збільшився на 61%.
Структура форматів змінювалася: відео знову лідирувало. Після просідання у 2022 й 2023 роках частка відеореклами у 2024 році зросла до 46%, випередивши дисплейну (банерну) рекламу.
Відеоспоживання стало мобільним. Уперше мобільна відеореклама випередила мобільну дисплейну (банерну). Facebook майже повністю перейшов на мобільні покази, тоді як YouTube зберіг багатоплатформність.
CTV формувало нову звичку споживання відео. Обсяг ринку CTV у 2024 році — 982 млн грн. Його частка у відеобюджетах зросла до 17%. Основні гравці — Vidzone, Megogo та YouTube Smart TV — разом контролювали 95% ринку.
Digital audio залишилося нішевим форматом. Частка digital audio у 2024 році склала лише 0,04%. Попри незначне зростання, формат не відновився до рівня 2020 року і у 2024-му не мав відчутного впливу на ринок.
Завдяки цьому дослідженню, ми бачемо, що ринок digital-реклами в Україні стабільно зростає. Рекламодавці активно інвестують у відеоформати, мобільні канали та нові платформи, такі як CTV.
Ознайомитися з повним дослідженням можна за посиланням.