Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ № 331 від 29.06.2016 Про затвердження Положення про Військово-медичний департамент Міністерства оборони України

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2016

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

29.06.2016 № 331

Про затвердження Положення про Військово-медичний департамент Міністерства оборони України

Відповідно до Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671, нової редакції Воєнної доктрини України та з метою визначення завдань і функцій Військово-медичного департаменту Міністерства оборони України, повноважень його керівника, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про Військово-медичний департамент Міністерства оборони України, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністра оборони України від 11 серпня 2011 року № 490 “Про затвердження Положення про Військово-медичний департамент Міністерства оборони України” (зі змінами).

3. Рядок 106 Переліку наказів Міністерства оборони України (Міністра оборони України), які втратили чинність (додаток до наказу Міністерства оборони України від 31 березня 2016 року № 174 “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства оборони України”), виключити.

4. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України
генерал армії України
С. Т. Полторак

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
від 29.06.2016 № 331

ПОЛОЖЕННЯ
про Військово-медичний департамент
Міністерства оборони України

1. Військово-медичний департамент Міністерства оборони України (далі – Департамент) є структурним підрозділом апарату Міністерства оборони України (далі – Міністерства оборони), який призначений для забезпечення формування та реалізації державної політики в галузі охорони здоров’я військовослужбовців та ветеранів військової служби, членів їх сімей, ветеранів війни та інших категорій громадян, яким законодавством України надано право користування військово-медичними закладами, координації діяльності медичної служби Збройних Сил України (далі – Збройні Сили) щодо збереження і зміцнення здоров’я особового складу на основі профілактики захворювань і формування здорового способу життя, організації надання медичної допомоги на гарантованому законодавством рівні.

Департамент функціонально підпорядковується: з питань виконання завдань за призначенням – заступнику Міністра оборони України (згідно з розподілом обов’язків), з адміністративних питань і питань організації та забезпечення поточної роботи, пов’язаної зі здійсненням повноважень Департаменту, – заступнику Міністра оборони – керівнику апарату.

2. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами і директивами Міністерства оборони, наказами і дорученнями першого заступника Міністра оборони України, заступника Міністра оборони України, заступника Міністра оборони України – керівника апарату, цим Положенням, а також нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України в частині, що стосується організації медичного забезпечення, стандартів надання медичної допомоги, роботи військово-медичних закладів, медичної освіти.

3. Основними завданнями Департаменту є:

– забезпечення реалізації державної політики щодо охорони здоров’я військовослужбовців Збройних Сил, ветеранів військової служби, ветеранів війни та інших категорій громадян, яким законодавством України надано право користування закладами охорони здоров’я Міністерства оборони;

– визначення в межах, передбачених законом, пріоритетних напрямів та прогнозів щодо розвитку і вдосконалення системи охорони здоров’я військовослужбовців Збройних Сил, розробка програми розвитку системи медичного забезпечення Збройних Сил у мирний час та особливий період;

– здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду у Збройних Силах;

– здійснення управління щодо закладів охорони здоров’я Міністерства оборони, затвердження положення про ці заклади та забезпечення постійної готовності до виконання завдань за призначенням і мобілізаційних завдань;

– забезпечення реалізації права на охорону здоров’я та медичну допомогу, організація санаторно-курортного лікування військовослужбовців та ветеранів військової служби, членів їх сімей, ветеранів війни, працівників Збройних Сил та інших категорій громадян, яким надано право на користування закладами охорони здоров’я Міністерства оборони.

4. Департамент відповідно до наданих повноважень:

– розробляє проекти законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України і Кабінету Міністрів України за напрямом діяльності Департаменту та надає керівництву Міністерства оборони пропозиції щодо удосконалення системи медичного забезпечення Збройних Сил;

– визначає порядок, пріоритетні напрями та програми розвитку медичного забезпечення Збройних Сил у мирний час та на особливий період;

– визначає порядок та організацію медичного забезпечення Збройних Сил у мирний час та особливий період, розробляє і здійснює комплекс профілактичних, лікувальних, санаторно-курортних та реабілітаційних заходів, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я військовослужбовців Збройних Сил;

– визначає порядок медичного огляду та військово-лікарської експертизи у Збройних Силах організовує та контролює її проведення;

– здійснює державний контроль і нагляд у сфері охорони здоров’я в Міністерстві оборони та Збройних Силах;

– організовує додержання в закладах охорони здоров’я Міністерства оборони України стандартів медичної допомоги, клінічних протоколів та інших галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;

– організовує разом із Міністерством охорони здоров’я України проведення акредитації закладів охорони здоров’я Міністерства оборони, а також ліцензування господарської діяльності з медичної практики;

– визначає, розробляє та реалізовує заходи медичного забезпечення, спрямовані на підвищення боєздатності Збройних Сил;

– організовує планування, розподіл і цільове використання виділених бюджетних коштів, ведення бухгалтерського обліку та надання звітності;

– здійснює контроль за використанням бюджетних коштів у військово- медичних закладах (установах);

– здійснює виконання внутрішнього контролю й управління ризиками за напрямом діяльності;

– здійснює контроль за веденням претензійно-позовної роботи та виконанням рішень судів у військово-медичних закладах (установах);

– здійснює взаємодію з Міністерством охорони здоров’я України, органами управління медичної служби інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, а також правоохоронними органами спеціального призначення та Державною спеціальною службою транспорту України, органами місцевого самоврядування з питань охорони здоров’я;

– здійснює розгляд в установленому порядку запитів та звернень народних депутатів України, листів органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, інших суб’єктів громадянського суспільства з питань медичного забезпечення військовослужбовців та ветеранів військової служби, членів їх сімей, ветеранів війни та інших, визначених чинним законодавством, категорій громадян;

– представляє Міністерство оборони у відносинах щодо медичного забезпечення у відносинах з іншими органами, підприємствами, установа-ми і організаціями в Україні та за її межами;

– надає пропозиції щодо розвитку та вдосконалення системи медичного забезпечення військ (сил) у ході виконання державних програм розвитку Збройних Сил;

– розробляє перелік заходів щодо реалізації територіального принципу медичного забезпечення Збройних Сил;

– впровадження та застосування у Збройних Силах стандартів НАТО (станагів) щодо медичного забезпечення;

– визначає перспективну потребу у військово-медичних кадрах, формує кадровий резерв на відповідні посади, організовує та здійснює підготовку, перепідготовку підвищення кваліфікації військово-медичних кадрів та комплектує ними військово-медичні заклади (установи);

– визначає порядок підготовки офіцерів медичної служби запасу з числа студентів вищих медичних навчальних закладів;

– розробляє і затверджує порядок присвоєння кваліфікаційних категорій військовослужбовцям медичних і фармацевтичних спеціальностей;

– визначає пріоритетні напрями наукових досліджень у галузі військової медицини, забезпечує впровадження в практичну діяльність медичної служби Збройних Сил досягнень науки, техніки і передового досвіду;

– забезпечує здійснення взаємовигідного співробітництва в галузі військової медицини з відповідними органами інших держав та міжнародними організаціями;

– здійснює безпосереднє керівництво функціонально підпорядкованими військово-медичними закладами (установами) у мирний час і особливий період;

– визначає види, обсяги та порядок медичної допомоги (у тому числі невідкладної) у військово-медичних закладах та медичних підрозділах військових частин Збройних Сил;

– організовує медичне забезпечення Збройних Сил за визначеними ситуаціями їх застосування, в тому числі у антитерористичній операції;

– здійснює медичне забезпечення заходів мобілізації та демобілізації в Збройних Силах;

– визначає порядок застосування сил та засобів медичної служби Збройних Сил під час виконання завдань з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру;

– визначає порядок та організовує здійснення медичного забезпечення військовослужбовців Збройних Сил, які залучаються до участі в міжнародних миротворчих операціях;

– проводить у військово-медичних закладах (установах) організаційно- методичну роботу щодо реалізації нормативних та програмних документів з питань лікувально-профілактичного забезпечення та медичної евакуації;

– здійснює тісну взаємодію з волонтерськими організаціями з питань медичного забезпечення особового складу Збройних Сил;

– здійснює функціональне керівництво і контроль за лікувально – профілактичною роботою, військово-лікарською, лікарсько-льотною експертизами у системі медичного забезпечення Збройних Сил;

– розробляє типові положення про військово-медичні заклади (установи);

– здійснює аналіз організаційно-штатної структури функціонально підпорядкованих військово-медичних закладів (установ), готує пропозиції щодо їх оптимізації, здійснює розроблення проектів штатів функціонально підпорядкованих військово-медичних закладів (установ) на мирний і воєнний час, надає пропозиції до проектів відповідних директив Міністра оборони;

– забезпечує підтримання постійної готовності до виконання завдань за призначенням і мобілізаційних завдань функціонально підпорядкованими військово-медичними закладами (установами);

– здійснює контроль за ефективним використанням у військово – медичних закладах (установах) матеріальних, медичних та фінансових ресурсів;

– проводить самостійно та разом з іншими структурними підрозділами Міністерства оборони і Генерального штабу Збройних Сил інспекційні заходи, планові та раптові перевірки стану медичного забезпечення військ (сил);

– здійснює функціональне керівництво роботою з удосконалення медичної статистичної звітності;

– здійснює керівництво та контролює проведення спеціальної підготовки особового складу військово-медичних закладів;

– подає встановленим порядком пропозиції щодо призначення (звільнення), заохочення та притягнення до відповідальності керівників військово-медичних закладів (установ), які перебувають у його функціональному підпорядкуванні;

– здійснює керівництво науковою та освітньою діяльністю Української військово-медичної академії;

– здійснює заходи щодо запобігання та протидії корупції;

– здійснює контроль за організацією роботи військово-медичних закладів (установ), функціональне управління якими він здійснює, щодо забезпечення охорони державної таємниці та інформації з обмеженим доступом, що є власністю держави;

– забезпечує гарантований рівень надання медичної допомоги військовослужбовцям, ветеранам військової служби, ветеранам війни та іншим категоріям громадян, яким законодавством України надано право користування військово-медичними закладами;

– відповідно до законодавства України разом з Міністерством охорони здоров’я України організовує лікування військовослужбовців Збройних Сил за кордоном;

– здійснює функціональне керівництво і контроль за проведенням заходів медичної реабілітації;

– організовує санаторно-курортне лікування, медичну реабілітацію військовослужбовців та ветеранів військової служби, членів їх сімей, ветеранів війни, працівників Збройних Сил інших категорій громадян, яким надано право на користування закладами охорони здоров’я Міністерства оборони та здійснює контроль за розподілом путівок на санаторно-курортне лікування санаторно-відбірковими комісіями;

– розробляє порядок проведення диспансеризації військовослужбовців Збройних Сил та здійснює методичне керівництво за її проведенням у військах (силах);

– здійснює контроль якості медичної допомоги;

– організовує проведення державного санітарного нагляду за повсякденною діяльністю військово-медичних закладів (установ), військових частин і з’єднань Збройних Сил;

– організовує, в межах компетенції, здійснення контролю за якістю продукції військового призначення, що виробляється підприємствами для Збройних Сил, а також харчових продуктів, що постачаються для Збройних Сил;

– визначає порядок та способи дотримання санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів, спрямованих на збереження і зміцнення здоров’я військовослужбовців;

– здійснює державний санітарно-епідеміологічний нагляд у Збройних Силах;

– вивчає та здійснює розроблення заходів, спрямованих на недопущення шкідливого впливу факторів навколишнього середовища на організм військовослужбовців під час здійснення повсякденної діяльності;

– організовує заходи поширення здорового способу життя серед військовослужбовців Збройних Сил;

– організовує охорону праці у функціонально підпорядкованих військово-медичних закладах (установах);

– планує, організовує та здійснює забезпечення військово-медичних закладів та медичних підрозділів військових частин Збройних Сил профілактичними, діагностичними та лікувальними засобами у мирний час та особливий період;

– визначає потребу у медичному майні і техніці військово-медичних закладів (установ), військових частин і з’єднань Збройних Сил на особливий період, інших військових формувань, які включені до схеми мобілізаційного розгортання та готує пропозиції щодо їх реалізації;

– організовує накопичення запасів медичної техніки та майна та організовує постачання такої техніки та майна військам (силам), у тому числі іншим військовим формуванням в особливий період;

– організовує отримання медичної техніки як міжнародної технічної допомоги у воєнній сфері, здійснює контроль за виконанням відповідних програм (проектів);

– визначає потребу та організовує забезпечення функціонально підпорядкованих військово-медичних закладів (установ) військовим майном через центральні служби забезпечення органів військового управління Збройних Сил;

– розробляє керівні документи щодо медичного забезпечення Збройних Сил та норми забезпечення військ (сил) медичним майном і технікою на мирний час та особливий період;

– контролює ведення обліку медичної техніки і майна у функціонально підпорядкованих військово-медичних закладах (установах);

– готує необхідні документи та списує у встановленому порядку медичну техніку і майно за актами якісного (технічного) стану, інспекторськими посвідченнями та актами списання в межах сум, визначених законодавством України;

– вживає заходів щодо модернізації військової системи охорони здоров’я у напрямі концентрації зусиль на заходах з медичного забезпечення військ (сил) у можливих конфліктах з максимальною її інтеграцією із цивільною системою охорони здоров’я;

– визначає порядок присвоєння кваліфікаційних категорій військово-службовцям медичних і фармацевтичних спеціальностей;

– формує і виконує бюджетну програму, що стосується медичного лікування, реабілітації й санаторного забезпечення особового складу Збройних Сил, ветеранів військової служби, членів їх сімей, ветеранів війни та інших категорій громадян, яким законодавством України надано право користування військово-медичними закладами;

– організовує розроблення, затвердження та впровадження технологічних стандартів медичних послуг і рекомендацій щодо встановлення та зміни тарифів на медичні послуги;

– визначає, разом із Міністерством охорони здоров’я України, порядок проведення державної акредитації та ліцензування військово-медичних закладів;

– координує виконання комплексу заходів щодо забезпечення санітарно- епідемічного благополуччя військ (сил) Збройних Сил;

– проводить діяльність, пов’язану з державною таємницею, відповідно до законодавства України;

– визначає фактичну обізнаність у відомостях, що становлять державну таємницю, колишніх працівників Департаменту, яким було надано допуск та доступ до державної таємниці в порядку, установленому законодавством, та які порушили клопотання про виїзд на постійне проживання в іноземну державу;

– здійснює заходи з технічного захисту інформації та захисту службової і конфіденційної інформації посадовими особами Департаменту;

– здійснює інші повноваження, передбачені нормативно-правовими актами;

– за рішенням Міністра оборони України може залучатися до виконання функцій, покладених на Міністерство оборони.

5. Департамент для виконання основних завдань має право:

– залучати фахівців структурних підрозділів Міністерства оборони і Генерального штабу Збройних Сил, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства оборони України, до розроблення проектів нормативно-правових актів з питань розвитку системи медичного забезпечення Збройних Сил;

– давати обов’язкові для виконання пропозиції посадовим особам з питань санітарного та епідемічного благополуччя військовослужбовців і профілактики інфекційних та професійних захворювань, контролювати їх виконання;

– визначати необхідність проведення профілактичних щеплень та інших засобів попередження виникнення інфекційних захворювань, отруєнь, радіаційних уражень;

– обмежувати, тимчасово припиняти діяльність військових об’єктів у разі невідповідності їх санітарним нормам;

– здійснювати фахову експертизу проектів нормативно-правових актів з питань медичного забезпечення та соціального захисту військовослужбовців та ветеранів військової служби, членів їх сімей, ветеранів війни та інших, визначених чинним законодавством, категорій громадян;

– залучати до виконання окремих робіт та участі у вивченні окремих питань повсякденної діяльності фахівців структурних підрозділів Міністерства оборони, Генерального штабу Збройних Сил, видів Збройних Сил, експертів інших державних та недержавних установ і організацій (за погодженням з їх керівниками);

– одержувати необхідну інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів Міністерства оборони, Генерального штабу Збройних Сил та видів Збройних Сил;

– представляти інтереси Міністерства оборони в державних органах, органах місцевого самоврядування, міжнародних організаціях;

– використовувати інформаційно-електронні бази даних Міністерства оборони і Генерального штабу Збройних Сил, державні та урядові системи зв’язку й інформатизації з питань медичного забезпечення;

– проводити експертну оцінку матеріальних носіїв інформації, які плануються для передачі іноземним делегаціям, групам чи окремим іноземцям та тих, що передбачається використовувати працівниками Департаменту у закордонних відрядженнях, а також матеріалів, які готуються для публікації у друкованих виданнях, передачі на телебаченні та радіо, оголошені на міжнародних, зарубіжних і відкритих загальнодержавних з’їздах, конференціях, нарадах, симпозіумах, публічного захисту дисертацій тощо.

6. Департамент у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє зі структурними підрозділами Міністерства оборони, Генерального штабу Збройних Сил та видів Збройних Сил, Міністерством охорони здоров’я України, іншими органами виконавчої влади, державними органами і службами, утвореними Президентом України, підприємствами, установами, та організаціями.

7. Департамент очолює директор, якого призначає на посаду і звільняє з посади Міністр оборони України за поданням заступника Міністра оборони України.

Директор Департаменту підпорядковується безпосередньо заступнику Міністра оборони України.

Директор Військово-медичного департаменту за посадою є Головним державним санітарним лікарем Міністерства оборони та головою Вченої медичної ради Міністерства оборони.

8. Директор Департаменту відповідає за:

– виконання завдань, покладених на Департамент;

– реалізацію державної політики щодо охорони здоров’я військовослужбовців та ветеранів військової служби, членів їх сімей, ветеранів війни та інших, визначених чинним законодавством, категорій громадян;

– організацію у Збройних Силах виконання законів, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Головного державного санітарного лікаря України, Міністра оборони України з питань державного санітарно-епідеміологічного нагляду;

– організацію діяльності та керівництво Департаментом, своєчасне та якісне виконання покладених на Департамент завдань, його здатність до виконання завдань за функціональним призначенням, бойову та мобілізаційну підготовку, виховання, трудову дисципліну, морально-психологічний стан особового складу Департаменту та функціонально підпорядкованих військово-медичних закладів (установ), всебічне забезпечення діяльності структурних підрозділів Департаменту;

– законність оплати предметів закупівлі, цільове та ефективне використання бюджетних коштів за відповідними бюджетними програмами, виконавцем або співвиконавцем яких є Департамент;

– своєчасне подання платіжних і підтвердних документів для реєстрації зобов’язань та здійснення їх оплати в терміни, визначені законодавством;

– достовірність і повноту ведення обліку за централізованими розрахунками, складання та подання звітності;

– організацію лікувально-профілактичної роботи та медичної евакуації у функціонально підпорядкованих військових лікувальних закладах (установах), санітарно-гігієнічного та протиепідемічного забезпечення військ (сил);

– подання на розгляд Міністру оборони України пропозицій щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя у Збройних Силах, інформування Міністра оборони України про санітарну та епідемічну ситуацію у військах та на окремих територіях, про загрозу виникнення і випадки інфекційних хвороб, професійних захворювань, масових неінфекційних захворювань (отруєнь), радіаційних уражень серед військовослужбовців та працівників Збройних Сил, а також з інших питань, що належать до його компетенції;

– забезпечення військово-медичних закладів (установ), медичних підрозділів військових частин і з’єднань Збройних Сил медичною технікою та майном;

– забезпечення охорони державної таємниці в Департаменті відповідно до вимог режиму секретності та здійснення постійного контролю за його станом;

– проведення фахової експертизи проектів законів та актів Президента України, Кабінету Міністрів України з питань охорони здоров’я;

– організацію та переведення Департаменту на функціонування в умовах особливого періоду;

– організацію внутрішнього контролю та управління ризиками за напрямками діяльності;

– ведення претензійно-позовної роботи та виконання рішень судів у військово-медичних закладах (установах);

– забезпечення технічного захисту інформації у Департаменті згідно з вимогами нормативно-правових актів та здійснення контролю за його станом;

– організацію ведення діловодства, електронного документообігу та захист службової та конфіденційної інформації.

9. Директор Департаменту у межах своїх повноважень видає накази, доручення, організовує та контролює їх виконання, здійснює інші заходи, спрямовані на виконання Департаментом покладених на нього завдань і функцій.

Директор Департаменту має право скасовувати накази, видані ним.

10. Директор Департаменту:

– очолює Департамент та здійснює керівництво його роботою;

– визначає пріоритети роботи Департаменту та шляхи виконання покладених на нього завдань, розробляє плани роботи Департаменту та звітує про їх виконання;

– очолює роботу щодо формування політики Міністерства оборони в галузі охорони здоров’я військовослужбовців, ветеранів військової служби, ветеранів війни та інших категорій громадян, яким законодавством України надано право користування закладами охорони здоров’я Міністерства оборони та забезпечує її реалізацію;

– відповідає за здатність Департаменту виконувати функціональні завдання за призначенням в особливий період;

– за дорученням Міністра оборони України та заступника Міністра оборони України представляє Департамент у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами і організаціями в Україні та за її межами;

– організовує та контролює виконання законів України, актів та доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, Міністра оборони України особовим складом Департаменту;

– подає в установленому законодавством порядку пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад військовослужбовців та державних службовців Департаменту, а також створення кадрового резерву Департаменту;

– погоджує призначення на посаду та звільнення з посади головних державних санітарних лікарів регіонів та їх заступників, а також керівників та фахівців закладів державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства оборони, визначає мережу та організаційну структуру закладів державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства оборони;

– вносить командуванню всіх рівнів пропозиції щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя у Збройних Силах;

– затверджує основні завдання і функції структурних підрозділів Департаменту, визначає повноваження їх керівників;

– вносить Міністру оборони України подання щодо відзначення державними нагородами, нагородження відзнаками Міністерства оборони, чергового та дострокового присвоєння військових звань військовослужбовцям і рангів державним службовцям, застосовує інші види заохочення військовослужбовців та працівників;

– організовує професійну підготовку військовослужбовців, систематичне підвищення кваліфікації державних службовців, аналізує і контролює стан військової, трудової та виконавчої дисципліни в Департаменті, вживає заходів щодо їх покращення;

– організовує роботу щодо дотримання особовим складом Департаменту вимог законодавства України з питань охорони державної таємниці, захисту іншої інформації з обмеженим доступом, технічного захисту інформації, державної служби і охорони праці;

– організовує роботу щодо запобігання та протидії корупції, виявлення та припинення її проявів, усунення наслідків корупційних діянь;

– організовує підтримання на належному рівні системи внутрішнього контролю як комплексу заходів, що застосовуються для забезпечення досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань, планів і вимог щодо діяльності;

– здійснює моніторинг відшкодування збитків та усунення порушень у сфері використання державних коштів та майна, виявлених органами державного фінансового контролю та підрозділами внутрішнього аудиту Збройних Сил;

– здійснює переведення Департаменту на функціонування в умовах особливого періоду;

– здійснює розгляд пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян та проводить особистий прийом громадян;

– здійснює інші повноваження відповідно до законів України та актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів і директив Міністра оборони України, доручень першого заступника Міністра оборони України і заступника Міністра оборони України, наказів і доручень заступника Міністра оборони України – керівника апарату;

– перевіряє бойову, мобілізаційну готовність і підготовку військово- медичних закладів;

– організовує проведення розслідування причин і умов виникнення професійних та групових інфекційних захворювань, отруєнь, визначає коло осіб, діяльність або бездіяльність яких призвела до цього, із послідуючим наданням інформації Міністру оборони України, органам військової прокуратури;

– у межах своїх повноважень затверджує плани, посібники, настанови, порадники, програми та збірники з питань медичного забезпечення Збройних Сил;

– списує у встановленому порядку медичну техніку та майно за актами якісного (технічного) стану, інспекторськими посвідченнями та актами списання в межах сум, визначених законодавством України;

– формує державне замовлення на підготовку медичних фахівців для Збройних Сил, організовує проведення підготовки, підвищення кваліфікації та перепідготовки особового складу медичної служби;

– розробляє проекти законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністра оборони України з питань, що належать до його компетенції;

– визначає ризики під час прийняття управлінських рішень та вживає заходів щодо їх попередження;

– розробляє та організовує заходи розвитку системи медичного забезпечення Збройних Сил України;

– бере участь у підготовці щорічних планів закупівель та надає пропозиції до державного оборонного замовлення за напрямом діяльності Департаменту;

– здійснює взаємодію і співробітництво з Міністерством охорони здоров’я України, Академією медичних наук України, науково-дослідними медичними установами та органами управління медичної служби військових формувань, утворених відповідно до законів України, а також правоохоронними органами спеціального призначення, Державною спеціальною службою транспорту і Державною спеціальною службою зв’язку України, органами місцевого самоврядування з питань охорони здоров’я;

– у межах своїх повноважень скликає і проводить засідання Вченої медичної ради Міністерства оборони.

Директор несе персональну відповідальність за виконання покладених завдань і здійснення ним своїх функціональних повноважень, визначає сферу та встановлює ступінь відповідальності своїх заступників та керівників підрозділів.

Рішення щодо повноважень, указаних в абзацах шостому, сьомому, дев’ятому, десятому, двадцятому, двадцять першому, двадцять другому та двадцять третьому, приймає виключно директор Департаменту.

11. Директор Департаменту має заступника директора Департаменту та заступника директора Департаменту-начальника відділу.

Заступники директора Департаменту призначаються на посаду і звільняються з неї відповідно до законодавства України на підставі пропозицій директора Департаменту.

Посадові інструкції (функціональні обов’язки) заступників директора Департаменту затверджуються в установленому законодавством України порядку.

Розподіл обов’язків між заступниками директора Департаменту визначаються директором Департаменту.

У разі відсутності директора Департаменту його обов’язки виконує заступник.

12. Забезпечення діяльності Департаменту здійснюється в установленому порядку.

13. Структуру Департаменту затверджує Міністр оборони України.

Департамент має печатку встановленого зразка зі своїм найменуванням, а також інші печатки та штампи, необхідні для забезпечення діяльності Департаменту.

Директор Військово-медичного департаменту
Міністерства оборони України
​​​​​​​генерал-майор медичної служби
А. В. Верба

Задати питання

[contact-form-7 id="68a9d4c" title="Задать вопрос"]

Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів