Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ № 252 від 12.05.2016 Про затвердження Положення про Департамент воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2016

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

12.05.2016 № 252

Про затвердження Положення про Департамент воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України

Відповідно до підпункту 10 пункту 10 Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671, та з метою визначення завдань і функцій Департаменту воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України, відповідальності, повноважень його керівника, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про Департамент воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України, що додається.

2. Визнати такими, що втратили чинність з 15 липня 2016 року:

– наказ Міністра оборони України від 22 липня 2011 року № 443 “Про затвердження Положення про Департамент воєнної політики та стратегічного планування Міністерства оборони України” (зі змінами);

– наказ Міністерства оборони України від 30 вересня 2015 року № 520 “Про затвердження Положення про Департамент міжнародного оборонного співробітництва Міністерства оборони України”.

3. Рядки 210, 381 Переліку наказів Міністерства оборони України (Міністра оборони України), які втратили чинність (додаток до наказу Міністерства оборони України від 31 березня 2016 року № 174 “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства оборони України”), виключити.

4. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України
генерал армії України
С. Т. Полторак

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
12.05.2016 № 252

ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент воєнної політики, стратегічного планування та
міжнародного співробітництва Міністерства оборони України

1. Департамент воєнної політики, стратегічного планування та міжнародного співробітництва Міністерства оборони України (далі – Департамент) є структурним підрозділом апарату Міністерства оборони України (далі – Міністерство оборони), який призначений для забезпечення формування та реалізації державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, сфері оборони і військового будівництва, здійснення стратегічного планування розвитку спроможностей в оборонній сфері, а також міжнародного співробітництва за воєнно-політичним напрямом.

Головним завданням Департаменту є формування засад державної політики в оборонній сфері та систематизація стратегічних процесів воєнно- політичного керівництва Збройними Силами України (далі – Збройні Сили) з метою набуття ними комплексних оперативних спроможностей відповідно до стандартів НАТО.

2. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Міністерства оборони, наказами та директивами Міністерства оборони і Генерального штабу Збройних Сил (далі – Генеральний штаб), дорученнями Міністра оборони України, першого заступника Міністра оборони України, заступника Міністра оборони України з питань європейської інтеграції, заступника Міністра оборони України, заступника Міністра оборони України – керівника апарату і цим Положенням.

3. Основними завданнями Департаменту є:

– забезпечення формування та реалізація державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, сфері оборони і військового будівництва, політики у галузі оборонного планування;

– визначення пріоритетів, завдань і комплексу заходів з реалізації державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, сфері оборони і військового будівництва;

– стратегічне планування розвитку спроможностей Збройних Сил в оборонній сфері;

– оцінка спроможностей, формування їх єдиного переліку і цільових пакетів (планів) щодо розвитку міжвидових спроможностей та спроможностей видів Збройних Сил, їх координація та інтеграція;

– уточнення (коригування) планів розвитку спроможностей Збройних Сил та їх удосконалення;

– координація розроблення та реалізації заходів щодо виконання Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами – членами (далі – ЄС), з іншої сторони, інших міжнародних договорів України у сфері європейської інтеграції та домовленостей між Україною та Європейським Союзом в оборонній сфері;

– координація заходів міжнародного співробітництва, спрямування його потенціалу на конкретні проекти щодо створення комплексних оперативних спроможностей Збройних Сил з метою досягнення критеріїв членства в НАТО, розроблення відповідних програм і планів в Міністерстві оборони та Збройних Силах;

– організація та проведення заходів міжнародного співробітництва за воєнно-політичним напрямом на рівні Міністра оборони України та його заступників;

– виконання спільно з державними органами та органами місцевого самоврядування заходів щодо підготовки держави до оборони.

Відповідно до основних завдань Департаменту основними завданнями структурних підрозділів Департаменту, які інтегровано виконують завдання як в національному, так і в міжнародному вимірах, є:

управління воєнної політики – розроблення стратегічних, директивно- планових вказівок та позиційних матеріалів Міністра оборони України з питань, що належать до компетенції Департаменту, формування основоположних засад для програмного-цільового розвитку Збройних Сил у середньо- та довгостроковій перспективах, підтримання взаємодії зі структурними підрозділами інших складових сектору безпеки та оборони, які беруть участь у формуванні воєнної політики;

управління стратегічного планування розвитку спроможностей – організація процесу оборонного планування за стандартами НАТО з метою формування оперативних спроможностей Збройних Сил для гарантованого виконання ними визначених конституційних завдань та досягнення військових критеріїв членства в Альянсі;

управління міжнародного співробітництва – організація міжнародного співробітництва за воєнно-політичним напрямом та спрямування його заходів на розвиток спроможностей Збройних Сил, координація надання міжнародної консультативно-дорадчої допомоги в інтересах структурних підрозділів Міністерства оборони та інших органів військового управління;

відділу протоколу – протокольне забезпечення заходів за участю Міністра оборони України, супровід та координація протокольних і організаційних питань під час заходів міжнародного характеру за участю заступників Міністра оборони України;

організаційно-планового сектору – адміністративне та ресурсне забезпечення Департаменту.

4. Департамент відповідно до наданих повноважень:

– розробляє та погоджує проекти законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, Міністерства оборони за напрямом діяльності Департаменту;

– здійснює фахову експертизу проектів нормативно-правових актів з питань національної безпеки у воєнній сфері, сфері оборони і військового будівництва;

– готує пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України і Кабінету Міністрів України;

– здійснює інформаційно-аналітичну діяльність в інтересах національної безпеки та оборони держави;

– бере участь в аналізі воєнно-політичної обстановки, оцінці рівня воєнної загрози національній безпеці України та в підготовці пропозицій щодо переліку реальних і потенційних воєнних загроз на довгострокову (середньострокову) перспективу;

– планує та здійснює заходи за напрямом діяльності щодо протидії і нейтралізації воєнно-політичних ризиків, викликів, загроз застосування воєнної сили проти України;

– готує пропозиції для визначення завдань розвідувальному органу Міністерства оборони щодо забезпечення реалізації воєнної політики держави у сфері безпеки і оборони;

– організовує розроблення Воєнної доктрини України (змін до неї) та пропозицій до Стратегії національної безпеки України;

– здійснює моніторинг та узагальнення досвіду провідних держав світу з питань розроблення концепцій, доктрин і стратегій у воєнній сфері;

– готує пропозиції за напрямом діяльності щодо організації забезпечення життєдіяльності Збройних Сил, їх функціонування, бойової та мобілізаційної готовності, боєздатності, підготовки до виконання покладених на них завдань;

– забезпечує взаємодію зі структурними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та державних органів, які здійснюють керівництво військовими формуваннями і правоохоронними органами держави, щодо реалізації покладених завдань з питань забезпечення національної безпеки у воєнній сфері, сфері оборони, військового будівництва та оборонного планування;

– готує пропозиції щодо визначення стратегічних цілей, пріоритетів діяльності, завдань Збройних Сил, вдосконалення військово-політичного управління Збройними Силами, розробляє та подає на затвердження Військово-політичні вказівки щодо формування та реалізації воєнної політики в Міністерстві оборони та Збройних Силах у мирний час та в особливий період;

– розробляє та впроваджує видання щорічника “Біла книга. Збройні Сили України”;

– бере участь у державному прогнозуванні та стратегічному плануванні;

– здійснює міжвідомчу координацію проведення оборонного огляду в Україні;

– розробляє Стратегічний оборонний бюлетень України;

– визначає пріоритети отримання міжнародної консультативно-дорадчої допомоги;

– розробляє пропозиції з питань забезпечення національної безпеки у воєнній сфері, сфері оборони і військового будівництва в рамках планування економічного розвитку України, діяльності Кабінету Міністрів України;

– оцінює та визначає спроможності (як військового так і невійськового характеру), формує їх єдиний перелік;

– здійснює опис спроможностей, визначає вимоги до них, проводить їх кодифікацію та класифікацію;

– розробляє цільові пакети (плани) розвитку військових спроможностей (видових, міжвидових і спеціальних), а також спроможностей невійськового характеру;

– формує завдання щодо розвитку спроможностей та здійснює їх розподіл між структурними підрозділами Міністерства оборони, Генеральним штабом та видами Збройних Сил;

– контролює імплементацію завдань з розвитку спроможностей та їх інтеграцію, здійснює загальну координацію заходів;

– уточнює (коригує) плани розвитку спроможностей;

– бере участь у провадженні стратегічного діалогу з питань воєнної політики з державами-партнерами та міжнародними організаціями;

– розробляє, у межах компетенції, пропозиції щодо ініціатив міжнародного характеру та заходів, спрямованих на розвиток оперативних спроможностей Збройних Сил;

– здійснює моніторинг міжнародної договірно-правової бази у сфері оборони та аналізує стан виконання міжнародних договорів України;

– планує та забезпечує проведення заходів міжнародного співробітництва за воєнно-політичним напрямом на рівні Міністра оборони України та його заступників із залученням структурних підрозділів Міністерства оборони та органів військового управління Збройних Сил;

– бере участь у підготовці пропозицій щодо участі військових підрозділів, окремих військовослужбовців і працівників Збройних Сил у міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки, наданні військової допомоги іноземним державам, направленні підрозділів Збройних Сил до інших держав, допуску та умов перебування підрозділів збройних сил інших держав на території України;

– супроводжує процес укладення міжнародних договорів України, аналіз та контроль за дотриманням і виконанням зобов’язань, узятих за міжнародними договорами України;

– опрацьовує, у межах компетенції Міністерства оборони та Збройних Сил, проекти річних національних програм та інших програмних документів співпраці України з НАТО;

– бере участь у координації отримання консультативно-дорадчої допомоги в Міністерстві оборони і Збройних Силах;

– визначає пріоритети щодо використання трастових фондів НАТО в інтересах розвитку спроможностей Збройних Сил;

– організовує розроблення програм і планів міжнародного співробітництва, здійснює координацію їх виконання;

– координує роботу та здійснює методичне керівництво діяльністю структурних підрозділів Міністерства оборони та Генерального штабу з питань планування, підготовки та проведення заходів міжнародного співробітництва;

– бере безпосередню участь у переговорах, зустрічах, консультаціях, семінарах та інших заходах міжнародного співробітництва з делегаціями іноземних держав, аташе з питань оборони, акредитованих в Україні, та іноземними радниками;

– складає бюджетний запит за бюджетною підпрограмою “Воєнно-політичне та військово-технічне співробітництво”, здійснює розподіл та фінансування зазначених видатків, веде оперативний облік коштів та здійснює контроль за їх використанням, складає фінансову та бюджетну звітність;

– організовує спільно з представниками держав, що їх акредитують, представлення (процедуру завершення місії) аташе з питань оборони в Міністерстві оборони;

– організовує та здійснює протокольне забезпечення участі Міністра оборони України в міжнародних, державних та представницьких заходах повсякденної діяльності;

– здійснює супровід та координацію протокольних і організаційних питань під час заходів міжнародного співробітництва за участю заступників Міністра оборони України;

– надає методичну допомогу та здійснює оцінку рівня проведення заходів міжнародного співробітництва структурними підрозділами Міністерства оборони та Збройних Сил відповідно до вимог Протоколу і Церемоніалу Міністерства оборони України та Збройних Сил України, затверджених наказом Міністра оборони України від 23 серпня 2006 року № 502 “Про затвердження Положення про організацію та проведення міжнародного співробітництва у Міністерстві оборони та Збройних Силах України”;

– бере участь у координації діяльності та методичному забезпеченні органів військового управління Міністерства оборони та Збройних Сил із питань дотримання Протоколу і Церемоніалу Міністерства оборони України та Збройних Сил України під час здійснення заходів міжнародного співробітництва та представницьких заходів повсякденної діяльності;

– здійснює виконання функцій внутрішнього контролю та управління ризиками за напрямом діяльності Департаменту;

– здійснює ведення діловодства та контроль за дотриманням структурними підрозділами Департаменту вимог законодавства України щодо порядку відпрацювання службових документів;

– опрацьовує в установленому порядку запити та звернення народних депутатів України, листи органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, звернення громадян за напрямом діяльності Департаменту;

– організовує документування управлінської (організаційно-розпорядчої) діяльності, а також роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

– забезпечує охорону праці, здійснює державний нагляд за безпекою експлуатації устаткування та інших технічних засобів у Департаменті;

– забезпечує розроблення та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності Департаменту;

– відповідно до чинного законодавства України здійснює діяльність, пов’язану з державною таємницею, забезпечує захист іншої інформації з обмеженим доступом;

– готує пропозиції державним експертам з питань таємниць Міністерства оборони щодо прийняття рішень про віднесення інформації у сфері воєнної політики, стратегічного (оборонного) планування та міжнародного співробітництва до державної таємниці, продовження строку дії чи скасування таких рішень, зміну ступеня секретності інформації;

– здійснює заходи з технічного захисту інформації посадовими особами Департаменту;

– бере участь у визначенні фактичної обізнаності у відомостях, що становлять державну таємницю, колишніх працівників Департаменту, яким було надано допуск та доступ до державної таємниці в порядку, установленому законодавством, та які порушили клопотання про виїзд на постійне проживання в іноземну державу;

– бере участь у погодженні проектів структур Міністерства оборони та Генерального штабу, а також положень про структурні підрозділи апарату Міністерства оборони;

– розробляє документи переведення Департаменту на функціонування в умовах особливого періоду;

– бере участь у переведенні Міністерства оборони на функціонування в умовах особливого періоду;

– за рішенням Міністра оборони України може залучатися до виконання інших функцій, покладених на Міністерство оборони.

5. Департамент для виконання основних завдань має право:

– одержувати в установленому порядку інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів Міністерства оборони, Генерального штабу та видів Збройних Сил, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

– використовувати інформаційні електронні бази даних Міністерства оборони і Генерального штабу, державні та урядові системи зв’язку й інформатизації;

– представляти інтереси Міністерства оборони в державних органах, органах місцевого самоврядування, міжнародних організаціях за напрямом діяльності Департаменту;

– залучати (за погодженням з їх керівниками) фахівців структурних підрозділів Міністерства оборони і Генерального штабу, видів Збройних Сил, установ та організацій, які належать до сфери управління Міністерства оборони і Генерального штабу, для здійснення заходів, що проводяться Департаментом відповідно до покладених на нього завдань;

– скликати наради, створювати комісії та робочі групи, із включенням до їх складу фахівців Міністерства оборони та Генерального штабу за погодженням з відповідними керівниками структурних підрозділів, проводити наукові конференції та семінари з питань, що належать до компетенції Департаменту;

– здійснювати експертну оцінку матеріальних носіїв інформації, розроблених Департаментом;

– забезпечувати взаємодію з питань міжнародного співробітництва Міністерства оборони і Збройних Сил з Міністерством закордонних справ України, іншими органами державної влади, закордонними дипломатичними установами, іноземними дипломатичними представництвами, аташе з питань оборони в інших державах та акредитованими в Україні, іноземними радниками;

– розробляти посібники, інструкції та методичні рекомендації з питань, що відносяться до компетенції Департаменту;

– проводити експертну оцінку матеріальних носіїв інформації, які плануються для передачі іноземним делегаціям, групам чи окремим іноземцям, та тих, що передбачається використовувати працівниками Департаменту у закордонних відрядженнях (текстові чи технічні документи, відео-, аудіо-, аудіовізуальні матеріали тощо), а також матеріалів, які готуються до публікації у друкованих виданнях, передачі на телебаченні та радіо, оголошені на міжнародних, зарубіжних і відкритих загальнодержавних з’їздах, конференціях, нарадах, симпозіумах, публічного захисту дисертацій, демонстрації в кіно-, відео-, діафільмах, діапозитивах та слайд-фільмах, експонування в музеях, на виставках тощо.

6. Департамент у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє зі структурними підрозділами Міністерства оборони, Генерального штабу та видів Збройних Сил, іншими органами виконавчої влади, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, підприємствами, установами, організаціями, а з питань міжнародного співробітництва – також з відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій.

7. Департамент очолює директор, якого призначає на посаду і звільняє з посади Міністр оборони України за поданням першого заступника Міністра оборони України.

Директор Департаменту безпосередньо підпорядковується першому заступнику Міністра оборони України, а з питань міжнародного співробітництва – заступнику Міністра оборони України з питань європейської інтеграції.

8. Директор Департаменту відповідає за:

– організацію виконання завдань, покладених на Департамент;

– забезпечення формування і реалізацію державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, сфері оборони і військового будівництва;

– координацію розвитку спроможностей в оборонній сфері та міжнародного співробітництва;

– координацію та контроль організації і здійснення міжнародного співробітництва;

– додержання вимог Протоколу і Церемоніалу Міністерства оборони України та Збройних Сил України під час проведення міжнародних та представницьких заходів;

– організацію діяльності та керівництво Департаментом, його здатність до виконання завдань за функціональним призначенням, мобілізаційну підготовку, трудову та військову дисципліну, морально-психологічний стан особового складу Департаменту, всебічне забезпечення діяльності структурних підрозділів Департаменту;

– цільове та ефективне використання бюджетних коштів, що виділяються для виконання завдань, покладених на Департамент;

– організацію та функціонування системи внутрішнього контролю та управління ризиками за напрямом діяльності Департаменту;

– розроблення та проведення фахової експертизи проектів законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та Міністерства оборони з питань національної безпеки у воєнній сфері, сфері оборони і військового будівництва та міжнародного співробітництва;

– забезпечення охорони державної таємниці в Департаменті відповідно до вимог режиму секретності та здійснення постійного контролю за його станом;

– організацію переведення Департаменту на функціонування в умовах особливого періоду;

– забезпечення технічного захисту інформації в Департаменті згідно з вимогами нормативно-правових актів та здійснення контролю за його станом;

– організацію ведення діловодства та електронного документообігу;

– забезпечення захисту службової та конфіденційної інформації.

Директор Департаменту несе відповідальність згідно із законом за дії, що завдали шкоди державі.

9. Директор Департаменту в межах своїх повноважень видає накази, доручення, організовує та контролює їх виконання, здійснює інші заходи, спрямовані на виконання Департаментом покладених на нього завдань і функцій.

Директор Департаменту має право скасовувати накази, видані ним.

10. Директор Департаменту:

– здійснює керівництво діяльністю Департаменту;

– визначає пріоритети роботи Департаменту та шляхи виконання покладених на нього завдань;

– організовує формування та реалізацію державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, сфері оборони і військового будівництва, політики у галузі оборонного планування;

– визначає пріоритети, завдання і комплекс заходів з реалізації державної політики у сфері оборони і військового будівництва;

– організовує роботу та бере участь у підготовці проектів нормативно- правових актів за напрямом діяльності Департаменту;

– організовує проведення циклу стратегічного планування розвитку спроможностей в оборонній сфері;

– здійснює контроль імплементації завдань з розвитку спроможностей та загальну координацію заходів;

– організовує формування та реалізацію політики міжнародного співробітництва за воєнно-політичним напрямом;

– координує виконання програм і планів міжнародного співробітництва в межах компетенції Міністерства оборони;

– представляє Міністерство оборони в органах державної влади та місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях, на міжнародних заходах, урядових комісіях, у міжгалузевих, міжвідомчих робочих групах та закордонних дипломатичних установах;

– здійснює листування з закордонними дипломатичними установами та іноземними дипломатичними представництвами, аташе з питань оборони в інших державах та акредитованих в Україні, іноземними радниками;

– здійснює переговори з іноземними делегаціями та робочими групами оборонних відомств, збройних сил інших держав з питань міжнародного співробітництва та підписує плани двостороннього міжнародного співробітництва з ними від імені Міністра оборони України;

– затверджує кошториси на проведення заходів міжнародного співробітництва в Україні за погодженням з керівником фінансового органу, який безпосередньо здійснює видатки на представницькі цілі, у межах затвердженого кошторису Міністерства оборони на забезпечення виконання заходів;

– погоджує заходи та програми планових візитів іноземних делегацій в Україну, розроблені структурними підрозділами Міністерства оборони;

– організує взаємодію структурних підрозділів апарату Міністерства оборони та Збройних Сил з іноземними радниками;

– визначає кандидатури військовослужбовців, державних службовців структурних підрозділів Департаменту для направлення на навчання, у відрядження (у тому числі й за кордон);

– організовує та контролює виконання законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства оборони особовим складом Департаменту;

– подає в установленому законодавством порядку пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад військовослужбовців та державних службовців Департаменту, а також створення кадрового резерву Департаменту;

– затверджує основні завдання і функції структурних підрозділів Департаменту, визначає повноваження їх керівників, затверджує посадові інструкції державних службовців і функціональні обов’язки військовослужбовців Департаменту;

– в установленому порядку вносить Міністру оборони України подання на військовослужбовців та працівників Департаменту щодо відзначення державними нагородами, нагородження відзнаками Міністерства оборони, дострокового присвоєння чергових військових звань військовослужбовцям, рангів державним службовцям;

– організовує професійну підготовку військовослужбовців, систематичне підвищення кваліфікації державних службовців, аналізує і контролює стан військової, трудової та виконавчої дисципліни в Департаменті, вживає заходів щодо їх покращення;

– організовує роботу стосовно дотримання особовим складом Департаменту вимог законодавства України з питань охорони державної таємниці, захисту службової та конфіденційної інформації, технічного захисту інформації, державної служби і охорони праці;

– затверджує систему внутрішнього контролю та управління ризиками за напрямом діяльності Департаменту;

– забезпечує оцінку корупційних ризиків у діяльності Департаменту і здійснює відповідні антикорупційні заходи;

– здійснює переведення Департаменту на функціонування в умовах особливого періоду;

– розглядає пропозиції (зауваження), заяви (клопотання), скарги громадян та проводить особистий прийом громадян;

– здійснює повноваження щодо самостійного прийняття рішень за напрямом діяльності;

– здійснює інші повноваження відповідно до законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства оборони, доручень Міністра оборони України, першого заступника Міністра оборони України, заступника Міністра оборони України з питань європейської інтеграції, заступника Міністра оборони України, заступника Міністра оборони України – керівника апарату.

Рішення щодо повноважень, зазначених в абзацах дев’ятнадцятому, двадцятому та двадцять першому цього пункту, приймає виключно директор Департаменту.

11. Директор Департаменту має заступника директора Департаменту та двох заступників директора Департаменту – начальників управлінь.

Заступники директора Департаменту призначаються на посаду і звільняються з неї відповідно до законодавства України на підставі пропозицій директора Департаменту.

Посадові інструкції (функціональні обов’язки) заступників директора Департаменту затверджуються в установленому законодавством України порядку.

Розподіл обов’язків між заступниками визначається директором Департаменту.

У разі відсутності директора Департаменту його обов’язки виконує заступник або визначена директором Департаменту інша посадова особа.

12. Забезпечення діяльності Департаменту здійснюється в установленому порядку.

13. Положення про Департамент та його структуру затверджує Міністр оборони України.

Департамент має печатку встановленого зразка зі своїм найменуванням, а також інші печатки та штампи, необхідні для забезпечення діяльності Департаменту.

Директор Департаменту воєнної політики,
стратегічного планування та міжнародного
співробітництва Міністерства оборони України
​​​​​​​генерал-майор
А. Г. Петренко

Задати питання

[contact-form-7 id="68a9d4c" title="Задать вопрос"]

Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів