Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ №222 від 01.04.2013 Про затвердження Положення про Департамент внутрішнього аудиту та фінансового контролю Міністерства оборони України

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2013

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

01.04.2013 № 222

Про затвердження Положення про Департамент внутрішнього аудиту та фінансового контролю Міністерства оборони України

Відповідно до частини третьої статті 26 Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 28 вересня 2011 року № 1001 “Деякі питання утворення структурних підрозділів внутрішнього аудиту та проведення такого аудиту в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, їх територіальних органах та бюджетних установах, які належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади” та постанови Кабінету Міністрів України від 08 грудня 2009 року № 1422 “Питання запобігання та виявлення корупції в органах виконавчої влади” (зі змінами), НАКАЗУЮ:

Затвердити Положення про Департамент внутрішнього аудиту та фінансового контролю Міністерства оборони України, що додається.

2. Накази Міністра оборони України від 22 лютого 2012 року № 92 “Про затвердження Положення про Департамент внутрішнього аудиту та фінансового контролю Міністерства оборони України” та від 25 липня 2012 року № 495 “Про затвердження Положення про Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України” визнати такими, що втратили чинність.

3. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України П. В. Лебедєв

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
від 01.04.2013 № 222

ПОЛОЖЕННЯ
про Департамент внутрішнього аудиту та фінансового контролю
Міністерства оборони України

1. Департамент внутрішнього аудиту та фінансового контролю Міністерства оборони України (далі – Департамент) є структурним підрозділом апарату Міністерства оборони України (далі – Міноборони), призначеним для здійснення внутрішнього аудиту та фінансового контролю діяльності структурних підрозділів Міноборони та Генерального штабу Збройних Сил України (далі – Генеральний штаб), а також військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій Збройних Сил України, державних підприємств та організацій, що належать до сфери управління Міноборони та Генерального штабу (далі – підконтрольні суб’єкти), реалізації державної антикорупційної політики та здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства в Міноборони.

Департамент підпорядковується Міністру оборони України, який спрямовує та контролює його діяльність.

Департамент координує діяльність територіальних органів внутрішнього аудиту та контролю (далі – органи аудиту).

Діяльність Департаменту здійснюється згідно з планами, що формуються Департаментом та затверджуються Міністром оборони України після погодження з Державною фінансовою інспекцією України, та позапланово за окремими рішеннями (дорученнями) Міністра оборони України.

2. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, Державної фінансової інспекції України, наказами Міністерства оборони України і дорученнями Міністра оборони України, а також Бюджетним кодексом України, Порядком утворення структурних підрозділів внутрішнього аудиту та проведення такого аудиту в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, їх територіальних органах і бюджетних установах, які належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 вересня 2011 року № 1001 (далі – Порядок аудиту), Типовим положенням про підрозділ органу виконавчої влади з питань запобігання та виявлення корупції, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08 грудня 2009 року № 1422, Стандартами внутрішнього аудиту, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 04 жовтня 2011 року № 1247 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2011 року за № 1219/19957, Кодексом етики працівників підрозділу внутрішнього аудиту, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29 вересня 2011 року № 1217 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 жовтня 2011 року за № 1195/19933 (далі – Кодекс етики) та цим Положенням.

3. Основними завданнями Департаменту є:

3.1. Надання Міністру оборони України об’єктивних і незалежних висновків і пропозицій щодо:

– функціонування системи внутрішнього контролю підконтрольних суб’єктів та її вдосконалення;

– удосконалення системи управління фінансовими та матеріальними ресурсами Міноборони та Збройних Сил України;

– запобігання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання підконтрольними суб’єктами бюджетних коштів;

– запобігання виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності підконтрольних суб’єктів, Міноборони та Генерального штабу.

3.2. Участь у реалізації державної антикорупційної політики

– підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції;

– участь в інформаційному і науково-дослідному забезпеченні заходів стосовно запобігання та виявлення корупції, а також міжнародному співробітництві в зазначеній сфері;

– проведення організаційної та роз’яснювальної роботи щодо запобігання і виявлення корупції, надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання антикорупційного законодавства.

4. Департамент відповідно до покладених на нього завдань:

4.1. Бере участь у реалізації державної політики з питань внутрішнього аудиту, запобігання і протидії корупції, розробленні, погодженні та експертизі проектів законів України та інших нормативно-правових актів за напрямами діяльності Департаменту.

4.2. Проводить оцінку:

– ефективності функціонування системи внутрішнього контролю в підконтрольних суб’єктах;

– ступеня досягнення цілей, визначених у планах підконтрольних суб’єктів, Міноборони та Генерального штабу;

– ефективності планування і виконання бюджетних програм та результатів їх виконання;

– якості надання підконтрольними суб’єктами адміністративних послуг та виконання контрольно-наглядових функцій, завдань, визначених актами законодавства;

– стану збереження підконтрольними суб’єктами активів та інформації;

– стану управління підконтрольними суб’єктами державним (військовим) майном;

– правильності ведення підконтрольними суб’єктами бухгалтерського обліку та достовірності фінансової і бюджетної звітності;

– ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань підконтрольних суб’єктів, Міноборони та Генерального штабу.

4.3. Проводить аналіз проектів нормативно-правових актів, віднесених до повноважень Департаменту та пов’язаних з використанням бюджетних коштів і державного (військового) майна, додержанням антикорупційного законодавства, інших документів Міноборони та Генерального штабу (щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, відчуження майна та земель, реорганізації підприємств, укладання і розірвання контрактів з керівниками підприємств, інших питань фінансово-господарської діяльності), а також матеріалів на списання військового майна та державних коштів за інспекторськими посвідченнями, рішення за якими приймає Міністр оборони України.

4.4. Відповідно до Стандартів і внутрішніх документів з питань проведення внутрішнього аудиту планує, організовує та проводить планові й позапланові внутрішні аудити, документує їх результати, готує аудиторські звіти, висновки та пропозиції (рекомендації), а також проводить моніторинг врахування пропозицій (рекомендацій).

Бере участь в установленому порядку в проведенні інших заходів (службових розслідувань, перевірок).

4.5. Взаємодіє з питань, віднесених до повноважень Департаменту, з центральними органами виконавчої влади, з підрозділами з питань запобігання та протидії корупції інших органів виконавчої влади.

4.6. Подає Міністру оборони України та керівникам підконтрольних суб’єктів аудиторські звіти, доповіді щодо причин і умов, що сприяли вчиненню корупційних правопорушень або невиконання вимог антикорупційного законодавства, пропозиції та рекомендації для прийняття відповідних управлінських рішень. Здійснює контроль за виконанням рішень, прийнятих за результатами контрольних заходів.

4.7. Аналізує причини, умови і наслідки виявлених порушень і недоліків, готує і подає до органів управління підконтрольних суб’єктів рекомендації щодо застосування антикорупційного законодавства, усунення та запобігання причинам і умовам, що призвели до корупційних правопорушень, недостач бюджетних коштів і державного (військового) майна, неефективного або нецільового витрачання фінансових і матеріальних ресурсів та інших порушень антикорупційного законодавства та законодавства України в бюджетній, економічній та фінансово-господарській сфері, а також щодо відшкодування завданих державі збитків, притягнення винних до відповідальності, передбаченої чинним законодавством України.

4.8. Здійснює керівництво діяльністю підпорядкованих органів аудиту, переведення їх на функціонування на особливий період, аналізує організаційно- штатні структури підпорядкованих органів аудиту, готує пропозиції щодо їх оптимізації, розробляє проекти їх штатів на мирний і воєнний час, переліки змін до них, надає пропозиції до проектів відповідних наказів Міністерства оборони України.

4.9. Здійснює спільні аудиторські перевірки та контрольні заходи з органами Державної фінансової інспекції України, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції, відповідними структурними підрозділами Міноборони та органами військового управління Збройних Сил України.

4.10. Здійснює методологічне забезпечення внутрішнього аудиту та фінансового контролю, застосування антикорупційного законодавства в Міноборони і Збройних Силах України.

4.11. Відповідно до Стандартів і внутрішніх документів з питань проведення внутрішнього аудиту звітує перед Міністром оборони України та Державною фінансовою інспекцією України про результати діяльності Департаменту і підпорядкованих органів аудиту.

Відповідно до вимог Кабінету Міністрів України звітує перед спеціально уповноваженим органом з питань антикорупційної політики про результати проведення заходів щодо запобігання і протидії корупції.

4.12. Готує узагальнені аналітичні матеріали за результатами контролю за виконанням антикорупційного законодавства, здійснення внутрішнього аудиту та фінансового контролю і надає її Міністру оборони України.

4.13. Готує узагальнені аналітичні матеріали за результатами внутрішнього аудиту та фінансового контролю і доводить їх до органів управління підконтрольних суб’єктів за підпорядкованістю.

4.14. Створює та забезпечує повноту і достовірність бази даних внутрішнього аудиту та своєчасне її оновлення.

4.15. Провадить діяльність, пов’язану з державною таємницею, відповідно до вимог законодавства про державну таємницю, забезпечує охорону службової та конфіденційної інформації, яка опрацьовується (циркулює) в Департаменті, здійснює роботу з таємними документами з додержанням встановлених вимог режиму секретності.

4.16. Бере участь у визначенні фактичної обізнаності у відомостях, що становлять державну таємницю, колишніх працівників Департаменту, яким було надано допуск та доступ до державної таємниці в порядку, установленому законодавством, та які порушили клопотання про виїзд на постійне проживання в іноземну державу.

4.17. Здійснює (вживає) заходи з технічного захисту службової інформації.

4.18. Вживає заходів стосовно виявлення конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб Міноборони та Збройних Сил України та вносить Міністру оборони України пропозиції щодо їх усунення.

4.19. У межах своїх повноважень відповідно до чинного законодавства, що становить правову основу запобігання і протидії корупції в органах виконавчої влади, вживає необхідних заходів щодо своєчасного запобігання корупційних правопорушень.

4.20. Визначає сфери, де існує високий ризик прояву корупції, та проводить системний моніторинг додержання особами уповноваженими на виконання функцій держави антикорупційного законодавства.

4.21. Організовує відповідно до вимог чинного законодавства спеціальну перевірку відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави в апараті Міноборони.

4.22. Організовує аналіз та перевірку достовірності поданих посадовими особами відомостей про майно, доходи, зобов’язання фінансового характеру.

4.23. Виконує доручення Міністра оборони України та доповідає йому про результати роботи, здійснює контроль за виконанням рішень, прийнятих за результатами контрольних заходів.

4.24. У межах своєї компетенції розглядає звернення громадян.

4.25. Виконує інші функції у межах покладених на нього завдань.

5. Департамент для виконання покладених на нього завдань має право:

– доступу до всіх підконтрольних суб’єктів, на склади, у сховища, бази, арсенали, виробничі та інші приміщення, а також до грошових і матеріальних ресурсів для їх обстеження і з’ясування питань, пов’язаних з виконанням завдань;

– на повний та безперешкодний доступ до документів, інформації та баз даних, які стосуються завдань внутрішнього аудиту, фінансового контролю, запобігання корупції, включаючи інформацію з обмеженим доступом, що надається в установленому законодавством порядку;

– проводити анкетування, опитування та інтерв’ювання працівників підконтрольних суб’єктів за їх згодою, готувати та направляти в установленому порядку запити до юридичних осіб з метою отримання необхідної інформації для виконання завдань, здійснювати моніторинг цін;

– для забезпечення виконання завдань ініціювати в установленому порядку залучення експертів та залучати (за погодженням з відповідними керівниками) необхідних фахівців підконтрольних суб’єктів;

– визначати цілі, обсяг, методи аудиту і ресурси, які необхідні для виконання кожного аудиторського завдання, проводити аудиторські процедури для визначення ризиків, їх оцінки та складання програми аудиту;

– проводити планові та, за рішенням Міністра оборони України, позапланові внутрішні аудити, інші контрольні заходи;

– перевіряти фактичну наявність активів, відповідність облікових і звітних даних фактичному стану справ;

– вилучати у підконтрольних суб’єктів у разі виявлення підробок чи ознак інших зловживань необхідні оригінали документів до закінчення аудиторських перевірок та контрольних заходів із залишенням у справі акта вилучення та копій або реєстрів вилучених документів; після закінчення аудиторських перевірок чи контрольних заходів повертати керівництву підконтрольних суб’єктів вилучені оригінали документів у встановленому порядку; у разі потреби опечатувати каси і касові приміщення, склади, сховища, архіви;

– одержувати від службових (посадових) осіб підконтрольних суб’єктів на першу усну вимогу документи, відомості, довідки, письмові пояснення, первинні документи і звіти, у яких відображається інформація про операції, системи та процеси;

– на отримання звітності про фінансові результати, статистичної звітності, звітів про виконання паспортів бюджетних програм, інвентаризаційних матеріалів, розрахунків, кошторисів, калькуляцій, договорів, контрактів, наказів, розпоряджень та інших документів і матеріалів, необхідних для проведення аудиторського дослідження чи контрольного заходу;

– за дорученням Міністра оборони України представляти, в межах своєї компетенції, інтереси Міноборони в державних органах, органах місцевого самоврядування, міжнародних організаціях;

– використовувати, в межах повноважень, інформаційні електронні бази даних Міноборони і Генерального штабу, державні та урядові системи інформації;

– проводити експертну оцінку матеріальних носіїв інформації, які плануються до передачі іноземним делегаціям, групам чи окремим іноземцям, та тих, що передбачається використовувати працівниками Департаменту у закордонних відрядженнях, а також матеріалів, які готуються до публікації у друкованих виданнях, передачі на телебаченні та радіо, оголошені на міжнародних, зарубіжних і відкритих загальнодержавних з’їздах, конференціях, нарадах і симпозіумах;

– здійснювати експертну оцінку матеріальних носіїв інформації та приймати рішення про зміну чи скасування грифів секретності матеріальних носіїв секретної інформації, розроблених Департаментом;

– за погодженням з відповідними керівниками проводити службові наради та інші заходи за участю фахівців підконтрольних суб’єктів та інших центральних органів виконавчої влади.

Рекомендації, надані за результатами внутрішнього аудиту та контрольних заходів, є обов’язковими для розгляду та виконання відповідними керівниками.

6. Департамент у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє в установленому порядку з підконтрольними суб’єктами, органами Державної фінансової інспекції України, спеціально уповноваженим органом з питань антикорупційної політики, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції, іншими юридичними особами, структурними підрозділами та громадянами відповідно до законодавства, а також з питань міжнародного співробітництва – за дорученням Міністра оборони України з відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, підприємствами, установами, організаціями.

У разі надходження звернення від органів Державної фінансової інспекції Департамент, за дорученням Міністра оборони України, подає протягом

10 робочих днів інформацію про результати внутрішнього аудиту та фінансового контролю та інші відомості, що стосуються їх проведення.

7. Департамент очолює директор, якого призначає на посаду за поданням заступника Міністра оборони України – керівника апарату та звільняє з посади Міністр оборони України.

На посаду директора Департаменту призначається особа, яка має вищу економічну або юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стаж роботи на керівних посадах на державній (військовій) службі за фахом не менш як п’ять років.

Директор Департаменту підпорядковується і звітує безпосередньо Міністру оборони України та може входити до складу колегії Міноборони.

Директор Департаменту є безпосереднім начальником усього особового складу Департаменту та керівників підпорядкованих управлінь аудиту.

8. Директор Департаменту забезпечує:

– планування, організацію та проведення на належному рівні внутрішніх аудитів, заходів щодо запобігання корупції, інших контрольних та профілактичних заходів;

– подання Міністру оборони України, керівникам підконтрольних суб’єктів (об’єкту аудиту) аудиторських звітів, пропозицій та рекомендацій;

– підготовку та своєчасне подання звітів про результати діяльності Департаменту та підпорядкованих органів аудиту відповідно до Порядку аудиту, Стандартів та внутрішніх документів з питань проведення внутрішнього аудиту, а також нормативно-правових актів з питань підготовки та оприлюднення звітів про результати проведення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

– проведення моніторингу виконання (врахування) рекомендацій за результатами проведення внутрішнього аудиту, інших контрольних заходів;

– здійснення заходів щодо усунення виявлених органами Державної фінансової інспекції України порушень і недоліків;

– керівництво та координацію діяльності підпорядкованих органів аудиту;

– організацію службової діяльності Департаменту;

– організацію ведення службового діловодства та забезпечення охорони службової інформації;

– технічний захист інформації в Департаменті згідно з вимогами нормативно-правових актів та здійснення контролю за його станом;

– виконання завдань за функціональним призначенням, підготовку, виховання, трудову дисципліну, морально-психологічний стан особового складу Департаменту;

– переведення Департаменту на функціонування в умовах особливого періоду;

– охорону державної таємниці в Департаменті відповідно до законодавства та здійснення постійного контролю за її станом.

Директор Департаменту несе відповідальність згідно із чинним законодавством за дії, що завдали шкоди (збитків) державі.

9. Директор Департаменту:

– у межах своїх повноважень видає накази, надає доручення, організовує і контролює їх виконання та здійснює інші заходи, спрямовані на виконання Департаментом покладених на нього завдань і функцій;

– підписує листи інформаційного характеру, інші документи, які не пов’язані із здійсненням Міністром оборони України політичних функцій;

– на підставі затвердженого плану та окремих рішень (доручень) Міністра оборони України підписує розпорядчі документи на проведення внутрішнього аудиту, інших контрольних заходів, визначає строки їх проведення, затверджує програми внутрішнього аудиту та зміни до них;

– розробляє та подає на затвердження Міністру оборони України річну програму забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту, забезпечує її виконання;

– здійснює внутрішню оцінку якості внутрішнього аудиту та інформує Міністра оборони України про її результати;

– під час розроблення бюджетних запитів, проектів кошторисів і штатних розписів готує та подає Міністру оборони України пропозиції з обґрунтованими розрахунками потреби в ресурсах для виконання Департаментом і підпорядкованими управліннями аудиту планів роботи;

– доповідає Міністру оборони України про факти надання Департаменту, підпорядкованим органам внутрішнього аудиту, їх посадовим (службовим) особам доручень, які не належать до функцій Департаменту, підпорядкованих органів аудиту чи виходять за межі їх повноважень, про неправомірне втручання третіх осіб у планування, проведення внутрішнього аудиту, інших контрольних заходів та підготовку звіту про їх результати, про недопуск до підконтрольних суб’єктів, відмову підконтрольних суб’єктів в наданні документів, інших матеріалів, необхідних для виконання поставлених завдань, інші факти, які перешкоджають виконанню завдань, про нездійснення розгляду відповідними керівниками наданих за результатами внутрішнього аудиту та контрольних заходів рекомендацій, про неврахування (невиконання) наданих рекомендацій, про обмеження, які виникають при проведенні внутрішнього аудиту та контрольних заходів;

– письмово інформує Державну фінансову інспекцію України про виникнення обставин, які перешкоджають проведенню ним, працівниками Департаменту чи підпорядкованих органів аудиту їх обов’язків, втручання третіх осіб у діяльність Департаменту, підпорядкованих органів аудиту.

10. Директор Департаменту як керівник Департаменту:

– очолює Департамент, здійснює керівництво його діяльністю;

– визначає пріоритети у роботі Департаменту та шляхи виконання покладених на нього завдань згідно з планом діяльності Міноборони, підписує плани роботи Департаменту та звіти про їх виконання;

– забезпечує здійснення заходів за напрямами діяльності Департаменту згідно з планом діяльності Міноборони, організовує, проводить самостійно, на чолі або у складі комплексних груп аудиторські перевірки;

– за дорученням Міністра оборони України представляє Департамент у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами і організаціями в Україні та за її межами;

– організовує, забезпечує та контролює виконання особовим складом Департаменту законів України, актів та доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, Державної фінансової інспекції України, Міністра оборони України, а також дотримання Стандартів та Кодексу етики;

– організовує, в межах повноважень, взаємодію з органами Державної фінансової інспекції України, спеціально уповноваженим органом з питань антикорупційної політики, правоохоронними органами та спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;

– розробляє рекомендації (пропозиції) щодо усунення причин виявлених порушень законодавства та запобігання їм у подальшому;

– організовує контроль за виконанням рішень Міністра оборони України та рекомендацій за результатами внутрішнього аудиту, усуненням порушень і недоліків за результатами контрольних заходів;

– ініціює в межах повноважень вжиття заходів до розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які вчинили бюджетні правопорушення, та вирішення питань про притягнення до відповідальності винних у порушенні законодавства осіб;

– забезпечує, за рішенням Міністра оборони України, інформування та/або передачу до правоохоронних органів матеріалів аудиторських перевірок та контрольних заходів;

– затверджує порадники, посібники, методичні рекомендації та інші внутрішні документи з питань проведення внутрішнього аудиту, проведення заходів із запобігання корупції;

– в установленому порядку вносить пропозиції щодо вдосконалення організаційної структури Департаменту та підпорядкованих органів аудиту;

– затверджує положення про структурні підрозділи Департаменту та підпорядковані органи аудиту, посадові інструкції державних службовців і функціональні обов’язки військовослужбовців Департаменту;

– подає в установленому законодавством порядку пропозиції щодо призначення на посади, переміщення по службі, звільнення з державної (військової) служби, зарахування до кадрового резерву, присвоєння чергових та дострокових звань військовослужбовцям та рангів державним службовцям, нагородження державними нагородами та відзнаками Міноборони особового складу Департаменту та підпорядкованих органів аудиту, затверджує атестаційні висновки (атестації) військовослужбовцям та щорічні оцінки державним службовцям, застосовує інші види заохочень військовослужбовців і державних службовців Департаменту та підпорядкованих органів аудиту;

– організовує облік статистичних даних з питань діяльності Департаменту та ведення бази даних внутрішнього аудиту, проведення спеціальних перевірок;

– організовує узагальнення статистичних матеріалів, звітів про результати діяльності Департаменту та підпорядкованих управлінь аудиту, надає їх у встановлені терміни Міністру оборони України, спеціально уповноваженому органу з питань антикорупційної політики та Державній фінансовій інспекції України;

– організовує професійну підготовку військовослужбовців, систематичне підвищення кваліфікації державних службовців, аналізує і контролює стан військової, трудової та виконавчої дисципліни в Департаменті, вживає заходів щодо їх покращення;

– організовує роботу стосовно дотримання особовим складом Департаменту вимог законодавства України з питань охорони державної таємниці, службової та конфіденційної інформації, технічного захисту інформації, державної служби і охорони праці;

– здійснює переведення Департаменту на функціонування в умовах особливого періоду;

– у межах повноважень проводить особистий прийом громадян та забезпечує розгляд пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян, надсилає за належністю звернення (пропозиції, зауваження, заяви, клопотання тощо), які надходять на ім’я директора Департаменту, на розгляд керівникам, до повноважень яких належить вирішення порушених питань;

– організовує надання доступу до публічної інформації відповідно до чинного законодавства, наказів і доручень Міністра оборони України;

– організовує діловодство, формування, зберігання, передачу до архіву та знищення справ внутрішнього аудиту відповідно до законодавства, Стандартів та внутрішніх документів з питань проведення внутрішнього аудиту;

– здійснює інші повноваження відповідно до законів та актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, Державної фінансової інспекції України, наказів і директив Міністра оборони України.

У разі виникнення обставин, які перешкоджають проведенню директором або працівниками Департаменту, підпорядкованих управлінь аудиту їх обов’язків, втручання у їх діяльність посадових (службових) або інших осіб, директор Департаменту письмово інформує про це Міністра оборони України для дослідження обставин та здійснення заходів відповідно до законодавства.

11. Директор Департаменту має заступників.

Заступники директора Департаменту призначаються на посади за поданням заступника Міністра оборони України – керівника апарату, внесеним на підставі пропозицій директора Департаменту і звільняються з посад Міністром оборони України.

На посаду заступника директора Департаменту призначається особа, яка має економічну або юридичну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста та стаж роботи на керівних посадах на державній (військовій) службі за фахом не менш як п’ять років.

Обов’язки заступників директора Департаменту та розподіл повноважень між ними визначаються директором Департаменту.

У разі відсутності директора Департаменту його обов’язки виконує один із заступників директора Департаменту. Особа, на яку згідно з письмовим наказом покладено тимчасове виконання обов’язків директора Департаменту, має право приймати рішення щодо повноважень, указаних у абзацах третьому, п’ятому, дванадцятому – п’ятнадцятому, двадцятому пункту 10, за попереднім погодженням із заступником Міністра оборони України – керівником апарату та подальшим обов’язковим інформуванням про прийняті рішення директора Департаменту.

Працівники Департаменту призначаються на посаду та звільняються з посади в установленому законодавством порядку.

12. Матеріально-технічне забезпечення діяльності Департаменту здійснюється в установленому в Міноборони порядку.

13. Положення про Департамент та його структуру затверджує Міністр оборони України за поданням заступника Міністра оборони України – керівника апарату.

Департамент має печатку встановленого зразка із своїм найменуванням, а також інші печатки та штампи, необхідні для забезпечення діяльності Департаменту.

Департамент припиняє свою діяльність шляхом реорганізації або ліквідації за рішенням Міністра оборони України за поданням заступника Міністра оборони України – керівника апарату.

Директор Департаменту внутрішнього аудиту
та фінансового контролю
Міністерства оборони України
А. М. Павлій

Задати питання

[contact-form-7 id="68a9d4c" title="Задать вопрос"]

Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів