Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ №493 від 17.03.2013 Наказ №312 від 20.05.2025 Про внесення змін до наказу Міністерства оборони України від 02.07.2024 № 441

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2013

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

17.03.2013 № 493

Про затвердження Положення про Управління організації і супроводження ремонту озброєння та військової техніки Міністерства оборони України

На виконання положень Концепції реформування і розвитку Збройних Сил України на період до 2017 року щодо створення системи централізованого ремонту озброєння та військової техніки Збройних Сил України та з метою визначення основних завдань і функцій Управління організації і супроводження ремонту озброєння та військової техніки Міністерства оборони України, повноважень його керівника, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про Управління організації і супроводження ремонту озброєння та військової техніки Міністерства оборони України, що додається.

2. Начальнику Генерального штабу – Головнокомандувачу Збройних Сил України привести власні нормативні акти у відповідність з цим наказом.

3. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Тимчасово виконуючий обов’язки
Міністра оборони України
О. М. Олійник

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
від 17.03.2013 № 493

ПОЛОЖЕННЯ
про Управління організації і супроводження ремонту
озброєння та військової техніки Міністерства оборони України

1. Управління організації і супроводження ремонту озброєння та військової техніки Міністерства оборони України (далі – Управління) є відокремленим підрозділом Міністерства оборони України (далі – Міноборони), який призначений для формування та реалізації єдиної військово-технічної політики у сфері ремонту озброєння та військової техніки Збройних Сил України (далі – ремонт ОВТ) за централізованим принципом; організації укладання та супроводження виконання договорів (державних контрактів) з ремонту ОВТ, оплата яких здійснюється централізовано, відповідно до визначених Генеральним штабом Збройних Сил України потреб, вимог і пріоритетів.

Управління підпорядковане заступнику Міністра оборони України, який спрямовує, координує та контролює його діяльність.

2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України, наказами Міністерства оборони України, дорученнями першого заступника Міністра оборони України, заступника Міністра оборони України, заступника Міністра оборони України – керівника апарату, а також Положенням про Управління організації і супроводження ремонту озброєння та військової техніки Міністерства оборони України (далі – Положення).

3. Основними завданнями Управління є:

– формування та реалізація військово-технічної політики в сфері ремонту ОВТ;

– здійснення заходів щодо загальної організації, керівництва, планування, фінансового забезпечення ремонту ОВТ;

– розроблення та впровадження нових сучасних інноваційних підходів щодо здійснення ремонту ОВТ в умовах обмеженого фінансування та технологічних спроможностей з ремонту.

4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

– безпосередньо розробляє та бере участь у розробці, погодженні проектів законів України, інших нормативно-правових актів, наказів Міністерства оборони України з питань, що віднесені до компетенції Управління;

– бере участь у розробці та виконанні державних програм розвитку Збройних Сил та інших програм (планів) за напрямами діяльності Управління;

– розробляє, відповідно до визначених Генеральним штабом Збройних Сил України потреб, вимог і пріоритетів, плани ремонту ОВТ за напрямами діяльності Управління;

– забезпечує реалізацію завдань з ремонту ОВТ на підставі діючого законодавства та нормативно-правових актів, за напрямами діяльності Управління;

– здійснює формування та організацію проведення єдиної політики у договірній роботі щодо ремонту ОВТ;

– здійснює заходи щодо застосування єдиного підходу до формування цін на роботи (послуги) з ремонту ОВТ та економії бюджетних коштів у межах повноважень Управління;

– організовує роботи та здійснює взаємодію з науково-дослідними, проектними і конструкторсько-технологічними установами та організаціями за напрямами діяльності Управління;

– організовує проведення робіт з освоєння ремонту ОВТ;

– проводить маркетингові дослідження з питань ремонту ОВТ;

– організовує контроль якості ремонту ОВТ через військові представництва Міноборони;

– формує пропозиції до бюджетного запиту Міноборони за відповідною бюджетною програмою в частині ремонту ОВТ;

– розробляє пропозиції до проекту основних показників державного оборонного замовлення в частині виконання ремонту ОВТ, відповідно до визначених Генеральним штабом Збройних Сил України потреб, вимог і пріоритетів;

– опрацьовує документи, визначені нормативно-правовими та іншими керівними документами Міноборони, з питань здійснення державних закупівель за напрямами діяльності Управління, готує заявки на проведення процедур закупівель та надає пропозиції до документації конкурсних торгів, надає висновки щодо відповідності пропозицій конкурсних торгів учасників, які залучаються до виконання робіт (послуг) з ремонту ОВТ, технічним та іншим умовам, встановленим документацією конкурсних торгів;

– готує проекти від імені Міноборони та на підставі довіреності Міноборони укладає та здійснює супроводження виконання договорів (державних контрактів) на виконання робіт (послуг) з ремонту ОВТ;

– у встановленому порядку на підставі довіреності Міноборони здійснює необхідні правочини за укладеними відповідно до законодавства договорами (державними контрактами);

– здійснює в межах компетенції фінансово-економічне забезпечення договірної роботи та організацію проведення розрахунків відповідно до укладених договорів (контрактів) з ремонту ОВТ;

– організовує ведення оперативного обліку використання бюджетних коштів за централізованою оплатою в частині ремонту ОВТ, аналітичного обліку незавершених робіт з ремонту в межах визначених повноважень;

– здійснює складання фінансової та бюджетної звітності відповідно до встановленого порядку та подає за призначенням;

– готує та подає за призначенням оформлені розрахункові (платіжні) документи для здійснення централізованої оплати та платіжні доручення для повернення коштів учасникам процедур закупівель, що надійшли для забезпечення пропозицій конкурсних торгів та забезпечення виконання договорів;

– веде претензійну та рекламаційну роботу в межах повноважень;

– бере участь у заходах з міжнародного співробітництва за напрямами діяльності Управління;

– бере участь в організації проведення інвентаризації ОВТ і майна на підприємствах та надає пропозиції до служб забезпечення органів військового управління щодо його подальшого використання;

– у межах компетенції Управління може залучатись до проведення перевірок окремих питань господарської діяльності підприємств;

– подає в установленому порядку пропозиції до проекту мобілізаційного плану Міноборони з виробництва (ремонту) продукції в особливий період та укладає від імені Міноборони договори (державні контракти) на виконання мобілізаційних завдань (замовлень) в особливий період з підприємствами, установами і організаціями, які залучаються Міноборони до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) з капітального ремонту ОВТ, виробництва (поставки) витратних матеріалів (запасних частин та приладдя, брезентових виробів, ремонтних комплектів, шин, акумуляторів тощо);

– організовує виконання заходів щодо підготовки та переведення Управління на функціонування в умовах особливого періоду;

– здійснює діяльність, пов’язану з державною таємницею, відповідно законодавства України та здійснює заходи щодо охорони державної таємниці в Управлінні;

– готує пропозиції до Плану основних заходів діяльності Міноборони та інформаційно-довідкові матеріали щодо стану виконання заходів за напрямом діяльності Управління;

– бере участь у здійсненні авторського нагляду за виконанням підприємствами вимог нормативно-технічної та технологічної документації з проведення ремонту ОВТ;

– виконує інші функції, передбачені законодавством, відповідно до покладених на Управління завдань.

5. Управління для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку з питань, що належать до його компетенції:

– за дорученням Міністра оборони України представляти інтереси Міноборони у центральних органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування та міжнародних організаціях, Державному концерні “Укроборонпром” і на підприємствах всіх форм власності за напрямами діяльності Управління;

– у встановленому порядку представляти інтереси Міноборони в судових та інших юрисдикційних органах за напрямом діяльності Управління;

– залучати (за погодженням з відповідними керівниками) фахівців структурних підрозділів апарату Міноборони, Генерального штабу Збройних Сил України, установ та організацій, які належать до сфери управління Міноборони, до розроблення проектів нормативно-правових актів з питань, що відносяться до компетенції Управління;

– одержувати необхідну інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів апарату Міноборони, Генерального штабу Збройних Сил України, інших органів військового управління, військових навчальних закладів, установ, організацій та підприємств, що належать до сфери управління Міноборони;

– вносити пропозиції керівництву Міноборони з питань, що стосуються сфери діяльності Управління;

– за дорученням Міністра оборони України та його заступників скликати наради, створювати комісії та робочі групи з включенням до їх складу фахівців (за погодженням з відповідними керівниками);

– використовувати інформаційні електронні бази даних Міноборони та Генерального штабу, державні та урядові системи зв’язку й інформатизації;

– у встановленому порядку розробляти порадники, інструкції та методичні рекомендації з питань, що відносяться до компетенції Управління.

6. Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє в установленому порядку з відповідними структурними підрозділами Міноборони, Генерального штабу, органами військового управління, іншими центральними органами виконавчої влади, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою України, а також підприємствами, установами і організаціями з питань ремонту ОВТ, а також з питань міжнародного співробітництва.

7. Управління очолює начальник, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр оборони України за поданням заступника Міністра оборони України.

Начальник Управління безпосередньо підпорядковується заступнику Міністра оборони України.

8. Начальник Управління відповідає за:

– виконання завдань, покладених на Управління;

– організацію діяльності та керівництво Управлінням, його здатність до виконання завдань за функціональним призначенням, мобілізаційну підготовку, виховання, військову і трудову дисципліну в Управлінні, всебічне забезпечення діяльності структурних підрозділів Управління;

– забезпечення охорони державної таємниці в Управлінні відповідно до вимог режиму секретності та здійснення постійного контролю за його станом;

– організацію ведення службового діловодства та забезпечення охорони службової та конфіденційної інформації;

– організацію та переведення Управління на функціонування в умовах особливого періоду;

– виконання вимог законодавства України щодо правил і норм охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту.

Начальник Управління несе відповідальність згідно із законодавством за дії, що завдали шкоди державі.

9. Начальник Управління в межах своїх повноважень видає накази і доручення, організовує і контролює їх виконання та здійснює інші заходи, спрямовані на виконання Управлінням покладених на нього завдань і функцій.

10. Начальник Управління як керівник:

– очолює Управління, здійснює керівництво його діяльністю;

– визначає пріоритети роботи Управління та шляхи виконання покладених на нього завдань;

– за дорученням Міністра оборони України представляє Міноборони в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, міжнародних організаціях, підприємствах, установах, організаціях у публічно-правових відносинах з питань, що відносяться до компетенції Управління;

– затверджує основні завдання і функції структурних підрозділів Управління, посадові інструкції працівників Збройних Сил України і функціональні обов’язки військовослужбовців та визначає повноваження керівників структурних підрозділів;

– організовує роботу з підбору та розстановки кадрів, а також формування кадрового резерву на посади Управління;

– забезпечує дотримання особовим складом Управління законодавства України з питань державної таємниці, технічного захисту інформації, службової та конфіденційної інформації;

– організовує підготовку та підвищення кваліфікації особового складу, аналізує та контролює стан військової, трудової та виконавчої дисципліни в Управлінні, вживає заходів щодо їх покращення;

– організовує роботу щодо запобігання та протидії корупції, виявлення та припинення її проявів, усунення наслідків корупційних діянь;

– організовує відшкодування збитків та усунення порушень у сфері використання державних коштів та майна, виявлених контролюючими органами;

– у межах своїх повноважень притягує до відповідальності осіб, винних у виявлених порушеннях щодо використання державних коштів та майна;

– забезпечує проведення моніторингу розгляду правоохоронними органами переданих матеріалів контрольних заходів;

– забезпечує подання звітності про стан усунення виявлених органами державного фінансового контролю та підрозділами Служби внутрішнього аудиту Збройних Сил України втрат та інших порушень у сфері використання державних коштів та майна;

– організовує роботу щодо дотримання особовим складом Управління вимог законодавства України з питань охорони праці;

– здійснює інші повноваження відповідно до законів та актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства оборони України, доручень керівництва Міністерства оборони України, наказів заступника Міністра оборони України – керівника апарату.

11. Начальник Управління має заступників.

Заступники призначаються на посади та звільняються з посад Міністром оборони України за поданням заступника Міністра оборони України.

Обов’язки заступників начальника Управління та розподіл повноважень між ними визначаються начальником Управління.

За відсутності начальника Управління його обов’язки виконує заступник начальника Управління згідно з розподілом повноважень.

12. Забезпечення діяльності Управління здійснюється встановленим порядком.

13. Положення про Управління та його структуру затверджує Міністр оборони України за поданням заступника Міністра оборони України.

Управління має печатку встановленого зразка із своїм найменуванням, а також інші печатки та штампи, необхідні для забезпечення діяльності Управління.

Управління припиняє свою діяльність шляхом реорганізації або ліквідації згідно з рішенням Міністра оборони України за поданням заступника Міністра оборони України.

Тимчасово виконуючий обов’язки
директора Департаменту розробок і закупівлі
озброєння та військової техніки
Міністерства оборони України
І. В. Одноралов

Задати питання

[contact-form-7 id="68a9d4c" title="Задать вопрос"]

Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів