Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ № 117 від 14.02.2014 Про затвердження Положення про Центральний науково- дослідний інститут озброєння та військової техніки Збройних Сил України

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2014

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

14.02.2014 № 117

Про затвердження Положення про Центральний науково- дослідний інститут озброєння та військової техніки Збройних Сил України

Відповідно до Указу Президента України від 06 квітня 2011 року № 406 “Про Положення про Міністерство оборони України та Положення про Генеральний штаб Збройних Сил України” (зі змінами) та з метою виконання вимог Типового положення про науково-дослідну установу Збройних Сил України, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про Центральний науково-дослідний інститут озброєння та військової техніки Збройних Сил України, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністра оборони України від 29 травня 2009 року № 259 (зі змінами).

3. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України П. В. Лебедєв

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
від 14.02.2014 № 117

ПОЛОЖЕННЯ
про Центральний науково-дослідний інститут
озброєння та військової техніки Збройних Сил України

1. Загальні положення

1.1. Центральний науково-дослідний інститут озброєння та військової техніки Збройних Сил України (далі – Інститут) призначений для проведення фундаментальних, пошукових та прикладних досліджень, спрямованих на наукове обґрунтування пріоритетних напрямів військово-технічної політики у сфері розробок і модернізації ОВТ, засобів ураження та боєприпасів Збройних Сил України (далі – ЗС України), оборонних технологій, науково-методичного забезпечення формування та реалізації державних цільових оборонних програм розвитку озброєння та військової техніки (далі – ОВТ) і Державного оборонного замовлення (далі – ДОЗ), науково-технічного супроводження (далі – НТС) розробок, модернізації, продовження ресурсу та утилізації ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України, проведення наукових досліджень щодо реалізації військово-технічної політики держави в ЗС України в частині, що стосується системи розроблення і виробництва озброєння, військової і спеціальної техніки, а також забезпечення реалізації системи охорони інтелектуальної власності під час наукових досліджень.

1.2. Інститут у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, наказами Міністерства (Міністра) оборони України, Генерального штабу ЗС України та цим Положенням.

1.3. Наукова і науково-технічна діяльність (далі – ННТД) Інституту здійснюється у відповідності до законодавства України, що регулює відносини у сфері здійснення такої діяльності, та згідно з перспективним та річним планами ННТД у ЗС України.

1.4. Інститут у своїй діяльності підпорядковується заступнику Міністра оборони України.

1.5. Повне найменування:

Центральний науково-дослідний інститут озброєння та військової техніки Збройних Сил України.

Central research institute of armament and military equipment of Armed Forces of Ukraine.

Адреса Інституту: 03049, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 28;

електронна адреса: [email protected];

контактний телефон: черговий (044)271-09-66; факс: (044)520-12-84.

2. Основні напрями діяльності Інституту

Основними напрямами діяльності Інституту є:

проведення фундаментальних, пошукових та прикладних досліджень, спрямованих на:

– забезпечення воєнної безпеки України у воєнно-технічній сфері та розвитку ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– наукове обґрунтування пріоритетних напрямів військово-технічної політики у сфері розробок і модернізації ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України, оборонних технологій, науково-методичного забезпечення формування та реалізації державних цільових оборонних програм розвитку озброєння та військової техніки (далі – ОВТ) і Державного оборонного замовлення (далі – ДОЗ);

– науково-технічне супроводження (далі – НТС) розробок, модернізації, продовження ресурсу та утилізації ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– проведення наукових досліджень щодо реалізації військово-технічної політики держави в ЗС України в частині, що стосується системи розроблення і виробництва озброєння, військової і спеціальної техніки;

– забезпечення реалізації системи охорони інтелектуальної власності під час наукових досліджень;

– розроблення (участь у розробленні) концепцій та проектів державних (державних цільових оборонних) програм, а також наукове супроводження та коригування їх заходів спільно зі структурними підрозділами Міністерства оборони України та Генерального штабу ЗС України у межах компетенції Інституту;

– науково-методичне забезпечення формування та реалізації державних (державних цільових оборонних) програм за напрямом діяльності Інституту.

На Інститут покладаються завдання щодо планування, організації і безпосереднього здійснення ННТД за визначеними напрямами діяльності Інституту.

3. Основні завдання Інституту

3.1. На Інститут, відповідно до напрямів діяльності, покладаються такі завдання:

– проведення фундаментальних, пошукових та прикладних досліджень, спрямованих на наукове обґрунтування пріоритетних напрямів військово-технічної політики у сфері розробок і модернізації ОВТ, засобів ураження та боєприпасів;

– проведення досліджень, спрямованих на отримання вихідних даних щодо світових тенденцій розвитку ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– розроблення (участь у розробленні) концепцій та проектів державних цільових оборонних програм розвитку ОВТ, засобів ураження та боєприпасів, ДОЗ, а також НТС, корегування їх заходів спільно зі структурними підрозділами Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України;

– участь у заходах з розроблення та обґрунтування основних положень концептуальних основ державної космічної політики в частині створення космічної техніки військового призначення;

– наукове супроводження виконання державних (державних цільових оборонних) програм розвитку ОВТ, засобів ураження та боєприпасів;

– проведення наукових досліджень щодо реалізації військово-технічної політики держави в ЗС України в частині, що стосується системи розроблення і виробництва озброєння, військової і спеціальної техніки;

– розроблення загальної методології досліджень, науково-методичних, інформаційно-довідкових та інших матеріалів, програм та методик випробувань (державних) нових (модернізованих) зразків (комплексів, систем) ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– науково-методичне забезпечення формування та реалізації державних цільових оборонних програм розвитку ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України, ДОЗ, розробок і модернізації зразків ОВТ;

– наукове обґрунтування перспективних напрямів та шляхів розвитку ОВТ, засобів ураження та боєприпасів;

– наукове та науково-технічне супроводження спланованих заходів ННТД, дослідно-конструкторських робіт (далі – ДКР) зі створення новітніх і модернізації існуючих зразків ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України, розробок, фундаментальних і пошукових досліджень з проблем розробок, випробувань, продовження ресурсу, утилізації, стандартизації, уніфікації ОВТ та НТС, розробок засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– науково-методичне забезпечення робіт зі стандартизації, уніфікації озброєння, військової і спеціальної техніки та засобів ураження та боєприпасів;

– проведення науково-технічної експертизи та підготовка висновків щодо визначення сфери використання зразків (елементів зразків) ОВТ та на науково- технічну продукцію на всіх етапах виконання ДКР з питань розробок нових зразків ОВТ та засобів ураження і боєприпасів, модернізації, продовження ресурсу та випробувань існуючих зразків ОВТ, засобів ураження та боєприпасів;

– участь у заходах міжнародного військово-технічного співробітництва з питань проведення наукових досліджень у галузі розробок нових зразків ОВТ та засобів ураження та боєприпасів, модернізації існуючих, продовження ресурсу, утилізації ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– організація та проведення наукових конференцій, семінарів, нарад тощо з питань організації ННТД, виконання НДР та ДКР;

– участь у прийманні ДКР (етапів, підетапів ДКР) та проведенні випробувань нових (модернізованих) зразків (комплексів, систем) ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– наукове обґрунтування тактико-технічних вимог до ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– випробувальна діяльність з метою надання рекомендацій щодо прийняття зразків (комплексів, систем) ОВТ, засобів ураження та боєприпасів на озброєння (постачання) ЗС України;

– розроблення проектів (складових частин) науково-методичних матеріалів;

– редакційно-видавнича діяльність в Інституті;

– винахідницька та раціоналізаторська робота і діяльність щодо охорони прав інтелектуальної власності;

– розроблення (участь у розроблені) та експертиза проектів нормативно- правових актів (документів) щодо розробок і модернізації ОВТ, їх випробувань, продовження ресурсу, утилізації, а також стосовно охорони інтелектуальної власності у ході зазначених робіт та інших доручень;

– науково-методичне забезпечення розвитку системи охорони інтелектуальної власності та функціональне керівництво патентно-ліцензійною, винахідницькою, раціоналізаторською роботою і діяльністю щодо охорони прав інтелектуальної власності у ЗС України;

– підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації та науково-інформаційне забезпечення ННТД під час проведення наукових досліджень у військово- технічній галузі;

– координація діяльності науково-дослідних установ видів ЗС України з військово-технічного напряму;

– координація діяльності та контроль за станом патентно-ліцензійної, винахідницької та раціоналізаторської роботи у ЗС України;

– інші види діяльності, пов’язані з одержанням нових наукових результатів та науковим супроводженням їх практичної реалізації у ЗС України.

Інститут має право укладати договори (угоди) про створення (передачу) науково-технічної продукції, у тому числі спеціального призначення, з установами, організаціями та підприємствами Міністерства оборони України, інших центральних органів виконавчої влади в установленому законодавством порядку. Кошти, отримані від виконання таких робіт, використовуються згідно з чинним законодавством.

3.2. Інститут відповідно до покладених на нього завдань:

– виконує фундаментальні, пошукові та прикладні дослідження в інтересах розробки ОВТ, засобів ураження та боєприпасів;

– у межах компетенції обґрунтовує пропозиції щодо визначення пріоритетних напрямів військово-технічної політики з питань розробок і модернізації ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– проводить воєнно-технічний аналіз досягнень науки і техніки з метою їх використання, участі у науково-технічному супроводженні розробок перспективного та модернізації існуючого ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України, а також космічної техніки військового призначення;

– аналізує стан, перспективи розвитку ОВТ та оборонних технологій в Україні та розвинутих країнах світу;

– проводить наукові дослідження щодо реалізації військово-технічної політики держави в ЗС України в частині, що стосується системи розроблення і виробництва озброєння, військової і спеціальної техніки;

– здійснює наукову експертизу проектів оперативно-стратегічних, оперативно-тактичних вимог до ОВТ та готує пропозиції щодо їх затвердження;

– за дорученням замовника обґрунтовує тактико-технічні вимоги до перспективних, модернізованих систем, комплексів, зразків ОВТ, технічних засобів охорони, контролю вибухопожежобезпеки об’єктів ЗС України та аналізує й оцінює можливість їх реалізації з використанням існуючих і новітніх оборонних технологій;

– готує пропозиції щодо обґрунтування економічної доцільності проведення заходів із розробок (модернізації) зразків (комплексів, систем) ОВТ, засобів ураження, боєприпасів ЗС України та прогнозних витрат за етапами їх життєвого циклу;

– розробляє і бере участь у розробці та експертизі проектів нормативно- правових актів (документів) щодо розробок і модернізації ОВТ, їх випробувань, продовження ресурсу, утилізації, стандартизації, уніфікації, а також стосовно охорони інтелектуальної власності у ході зазначених робіт та інших доручених питань (завдань);

– розробляє і удосконалює методологію та здійснює науково-методичне забезпечення досліджень з питань розвитку та проблем випробувань ОВТ;

– проводить науково-технічну експертизу та підготовку висновків щодо визначення сфери використання зразків (елементів зразків) ОВТ та на науково- технічну продукцію на всіх етапах виконання ДКР з питань розробок нових зразків ОВТ та засобів ураження і боєприпасів, модернізації, продовження ресурсу та випробувань існуючих зразків ОВТ, засобів ураження та боєприпасів;

– бере участь у проведенні державних та інших випробувань зразків ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– бере участь у розробленні та експертизі проектів державних цільових оборонних програм розвитку ОВТ ЗС України, формуванні ДОЗ та їх НТС;

– бере участь у розробленні проектів тактико-технічних завдань на ДКР;

– створює банк методологічних та нормативних документів з питань розроблення та модернізації ОВТ ЗС України;

– бере участь (в межах завдань, покладених на Інститут) у науковому забезпеченні заходів мобілізації ЗС України;

– здійснює НТС розробок новітніх і модернізації існуючих зразків ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– розробляє проекти програм і методик державних випробувань зразків (комплексів, систем) ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України;

– проводить науково-технічну експертизу та надає висновки на науково- технічну продукцію на всіх етапах виконання ДКР з питань розробок нових зразків ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України, модернізації, продовження ресурсу та випробувань;

– проводить дослідження проблем міжвідомчої координації розвитку оборонних технологій;

– проводить дослідження з питань військово-технічного співробітництва з іншими державами в галузі розробок нових ОВТ, модернізації існуючих зразків ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України, продовження їх ресурсу та утилізації;

– здійснює координацію планування ННТД науково-дослідних установ органів військового управління ЗС України у військово-технічній галузі;

– формує загальні наукові проблеми стосовно розвитку ОВТ, засобів ураження та боєприпасів ЗС України та створює єдиний науково-методичний підхід щодо ведення ННТД за науковими напрямами, що координуються;

– здійснює цільову підготовку наукових кадрів;

– здійснює дослідження і заходи, що спрямовані на інформаційне забезпечення ННТД з питань розробок, модернізації, продовження ресурсу та утилізації ОВТ;

– здійснює підготовку до видання збірників наукових праць, науково- технічних, довідкових та інших видань з воєнно-технічних питань;

– здійснює науково-методичне забезпечення функціонування системи охорони інтелектуальної власності у ЗС України;

– здійснює заходи щодо координації патентно-ліцензійної, винахідницької та раціоналізаторської роботи у ЗС України;

– проводить науково-технічну експертизу товарів (за технічними умовами, державними стандартами, проектно-технічною документацією тощо) щодо визначення сфери їх використання;

– організовує заходи щодо захисту прав інтелектуальної власності на результати науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт під час виконання ДОЗ;

– узагальнює та поширює передовий досвід щодо організації та проведення патентно-ліцензійної, винахідницької та раціоналізаторської роботи;

– організовує конкурси, виставки, наради, семінари з винахідництва та раціоналізації у ЗС України;

– у межах компетенції розробляє (бере участь у розробленні) стандарти для задоволення потреб оборони України;

– проводить діяльність, що пов’язана з державною таємницею на підставі спеціального дозволу, наданого Службою безпеки України;

– здійснює (вживає) заходи з технічного захисту інформації та захисту службової та конфіденційної інформації посадовими особами Інституту;

– здійснює експертну оцінку матеріальних носіїв інформації та надає пропозиції про зміну грифів секретності матеріальних носіїв секретної інформації за військово-технічним напрямом;

– готує пропозиції державним експертам з питань таємниць Міністерства оборони України з визначення грифу секретності матеріальних носіїв інформації за напрямом діяльності Інституту;

– здійснює діяльність, пов’язану з охороною державної таємниці, захистом інформації з обмеженим доступом;

– планує та здійснює заходи щодо переведення Інституту на функціонування в умовах особливого періоду;

– розробляє та подає на затвердження пропозиції щодо уточнення завдань та коригування діяльності Інституту згідно з потребами особливого періоду;

– веде службове (мобілізаційне) діловодство.

4. Права Інституту

Інститут для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку з питань, що належать до його компетенції:

– отримувати дані й інформаційні матеріали у посадових (службових) осіб, осіб органів військового управління, установ та організацій Міністерства оборони України, ЗС України та використовувати їх у встановленому порядку для виконання завдань за призначенням;

– залучати спеціалістів (за погодженням з їхніми керівниками) інших науково-дослідних установ ЗС України, ВВНЗ (наукових підрозділів ВВНЗ) та організацій для розгляду питань, що належать до компетенції Інституту;

– за дорученням Міністра оборони України брати участь у заходах військово-технічного співробітництва з іншими державами в установленому порядку;

– брати участь у службових нарадах, ініціювати проведення наукових конференцій (семінарів) з питань, віднесених до компетенції Інституту;

– утворювати колективні дорадчі органи (вчену, спеціалізовану, науково- технічну) ради;

– використовувати інформаційні електронні бази даних, системи зв’язку й інформації ЗС України;

– подавати пропозиції до органів управління ННТД щодо вдосконалення організаційно-штатної структури та уточнення наукових завдань Інституту;

– взаємодіяти зі структурними підрозділами Міністерства оборони України та Генерального штабу ЗС України, видами ЗС України, іншими НДУ ЗС України, установами та організаціями інших центральних, місцевих органів виконавчої влади, в інтересах забезпечення життєдіяльності Інституту та інших питань, віднесених до його компетенції;

– здійснювати експертну оцінку матеріальних носіїв інформації та приймати рішення про зміну чи скасування грифів обмеження доступу до матеріальних носіїв секретної інформації, розроблених Інститутом;

– для виконання робіт за договорами створювати встановленим порядком науково-дослідні колективи (групи, лабораторії, відділення тощо) за рахунок коштів замовника робіт, які мають діяти на засадах самоокупності;

– безкоштовно отримувати від структурних підрозділів Міністерства оборони України, органів військового управління ЗС України, підприємств, установ та організацій інформацію, матеріальні засоби, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

– користуватися іншими правами в межах чинного законодавства, що стосуються компетенції Інституту та покладених на нього завдань.

5. Функціональні права та обов’язки начальника інституту

5.1. Інститут очолює начальник (директор) інституту, який за посадою є прямим начальником для всього особового складу установи.

На посаду начальника Інституту призначається військовослужбовець (працівник), який відповідає вимогам кваліфікаційних характеристик посад працівників науково-дослідних установ на конкурсній основі.

Начальник інституту призначається наказом Міністерства оборони України встановленим порядком.

5.2. Начальник інституту несе персональну відповідальність за якісне та своєчасне виконання завдань, покладених на науково-дослідну установу.

Начальник інституту відповідає за:

– готовність Інституту до виконання завдань за призначенням;

– своєчасне планування, якісну організацію і безпосереднє здійснення ННТД Інститутом за визначеними напрямами;

– рівень індивідуальної підготовки офіцерського складу, військову та трудову дисципліну, морально-психологічний стан особового складу;

– організацію кадрового забезпечення Інституту та підпорядкованих структурних підрозділів;

– забезпечення охорони державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності, технічного захисту інформації та здійснення контролю за їх станом, захист службової та конфіденційної інформації, протидію технічним розвідкам;

– внутрішній порядок, стан і збереження озброєння, боєприпасів, матеріально-технічних засобів та всебічне забезпечення Інституту;

– організацію ведення службового діловодства.

5.3. Начальник Інституту як керівник зобов’язаний:

– здійснювати керівництво діяльністю Інституту;

– здійснювати керівництво науковою, науково-технічною, фінансово- господарською та іншими видами повсякденної діяльності Інституту;

– керувати формуванням концепцій за науковими напрямами досліджень;

– особисто здійснювати наукове керівництво найбільш важливими НДР та науково-технічним супроводженням дослідно-конструкторських робіт (далі – ДКР), які виконуються в Інституті;

– організовувати виконання досліджень з обґрунтування основних напрямів розвитку ОВТ;

– визначати та затверджувати основні завдання та функції структурних підрозділів, що входять до складу Інституту, у тому числі відокремлених структурних підрозділів, підпорядкованих Інституту, обов’язки і повноваження начальників цих підрозділів та своїх заступників;

– затверджувати результати проведеної науково-технічної експертизи та висновки щодо визначення сфери використання зразків (елементів зразків) ОВТ та на науково-технічну продукцію на всіх етапах виконання ДКР з питань розробок нових зразків ОВТ та засобів ураження і боєприпасів, модернізації, продовження ресурсу та випробувань існуючих зразків ОВТ, засобів ураження та боєприпасів;

– організовувати, координувати та контролювати здійснення планування та виконання запланованих заходів ННТД у мирний час та особливий період;

– організувати взаємодію Інституту зі структурними підрозділами та підприємствами Міністерства оборони України, органами військового управління, НДУ ЗС України, ВВНЗ (науковими підрозділами ВВНЗ), установами, організаціями та підприємствами інших центральних органів виконавчої влади;

– організовувати підготовку кадрів вищої кваліфікації;

– забезпечувати розвиток наукових шкіл в Інституті та організовувати розробку заходів щодо підвищення кваліфікації наукових кадрів;

– керувати розробкою перспективних і річних планів ННТД Інституту, плану основних заходів діяльності Інституту, мобілізаційних планів, перспективних та річних планів підготовки наукових кадрів та подавати їх на затвердження встановленим порядком;

– очолювати та керувати роботою науково-технічної ради Інституту і призначати частину її складу;

– вживати заходів щодо використання в роботах, що проводяться Інститутом, новітніх досягнень науки і техніки;

– організовувати та керувати винахідницькою і раціоналізаторською роботою в Інституті, проведенням наукових конференцій, семінарів і нарад за напрямами ННТД Інституту;

– розробляти, брати участь у розробці та експертизі проектів нормативно- правових актів, наказів Міністерства оборони України стосовно розробок і модернізації ОВТ, їх випробувань, продовження ресурсу і утилізації та інших доручених питань (завдань);

– забезпечувати підвищення ефективності та якості здійснюваних Інститутом робіт, сприяти створенню в колективі Інституту творчої атмосфери та вміння критично оцінювати результати своєї праці;

– планувати роботу і здійснювати заходи щодо підтримання та удосконалення готовності Інституту до переведення на функціонування в умовах особливого періоду;

– організовувати підготовку контрактів на продовження служби у ЗС України військовослужбовцями та трудових угод (контрактів) з працівниками відповідно до чинного законодавства;

– вивчати особовий склад Інституту та займатися його вихованням, піклуватися про його матеріально-побутове забезпечення та збереження здоров’я особового складу Інституту;

– оцінювати службову та професійну діяльність військовослужбовців та працівників ЗС України, подавати документи на просування військовослужбовців по службі, присвоєння військових звань, затверджувати атестаційні висновки (атестації);

– організовувати роботу щодо розробки змін до штату та штатних розписів;

– вживати заходів щодо укомплектування Інституту військовослужбовцями та працівниками на конкурсній основі;

– здійснювати листування зі структурними підрозділами Міністерства оборони України, органами військового управління Збройних Сил України, державної влади, місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, іншими організаціями та установами різних форм власності під час розгляду питань, що знаходяться в межах компетенції Інституту;

– здійснювати загальне керівництво забезпеченням охорони державної таємниці, службової та конфіденційної інформації, організовувати роботу з технічного захисту інформації в Інституті;

– підтримувати в Інституті зразкову трудову та військову дисципліну і статутний порядок;

– неухильно дотримуватися законодавства про працю;

– забезпечувати сприятливі та безпечні умови праці;

– брати участь у розробці колективного договору та разом з профспілковим комітетом Інституту забезпечувати його виконання;

– затверджувати щорічно, за узгодженням з профспілковим комітетом, списки працівників, які працюють за ненормованим робочим днем;

– приймати у години прийому особовий склад та відвідувачів з особистих питань;

– організовувати роботу щодо забезпечення Інституту матеріальними засобами;

– забезпечувати належне утримання й експлуатацію будівель на території Інституту;

– організовувати фінансове господарство згідно з вимогами чинного законодавства України, забезпечувати своєчасне витребування і одержання забезпечувального фінансового органу належних Інституту коштів, їх облік і подання звітності;

– суворо дотримуватися фінансової дисципліни, законно та ефективно використовувати кошти і забезпечувати виконання цих вимог всіма посадовими особами Інституту;

– організовувати бухгалтерський облік військового майна (у тому числі непорушного запасу);

– здійснювати заходи щодо збереження готівки в Інституті під час доставки з установи банку та інших випадках, для доставки готівки надавати транспорт і озброєну охорону;

– здійснювати планові та раптові перевірки наявності готівки і цінностей у касі;

– організовувати та забезпечувати проведення інвентаризації матеріальних цінностей Інституту згідно з чинним законодавством;

– вживати заходів щодо відшкодування матеріальних збитків, завданих особовим складом Інституту;

– організовувати охорону Інституту та внутрішню службу;

– вживати заходів щодо охорони навколишнього середовища;

– приймати рішення щодо вхідних та вихідних документів.

5.4. Начальник інституту має право:

– у межах повноважень діяти від імені Інституту, представляти Інститут в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування, структурних підрозділах та підприємствах Міністерства оборони України та Генерального штабу ЗС України, органах військового управління, установах і організаціях ЗС України, підприємствах, установах та організаціях інших центральних органів виконавчої влади та інших країн (за наявності міждержавних угод);

– видавати накази та розпорядження в межах своїх повноважень;

– розпоряджатися згідно з чинним законодавством майном та наданими асигнуваннями за загальними і спеціальними фондами відповідно до затвердженого кошторису Інституту;

– укладати від імені Інституту договори;

– затверджувати плани ННТД структурних підрозділів Інституту, звіти, програми, а також інші планові та звітні документи з НДР та НТС ДКР та повсякденної діяльності Інституту;

– призначати наукових керівників та відповідальних виконавців НДР та НТС ДКР;

– списувати матеріальні цінності згідно з наказом за своїми повноваженнями;

– організовувати закупівлю в межах виділених фондів, необхідних для забезпечення діяльності Інституту обладнання, матеріалів та інших матеріальних цінностей;

– визначати порядок планування та звітності в підрозділах Інституту;

– приймати на роботу і звільняти працівників відповідно до вимог трудового законодавства;

– заохочувати та накладати дисциплінарні стягнення на військовослужбовців своєю владою в межах повноважень, визначених Дисциплінарним статутом Збройних Сил України, а на працівників – згідно з чинним трудовим законодавством;

– розробляти та подавати визначеним порядком пропозиції з питань удосконалення організаційно-штатної структури Інституту;

– установлювати посадові оклади військовослужбовцям та розряди працівникам Інституту;

– затверджувати Положення щодо преміювання співробітників Інституту за основними результатами їх діяльності;

– преміювати працівників за успішне виконання поточних планів ННТД, виконання оперативних завдань повсякденної діяльності за рахунок фонду економії заробітної плати;

– затверджувати розпорядок дня для військовослужбовців та правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників;

– призначати атестаційні та кваліфікаційні комісії для проведення атестування військовослужбовців та працівників;

– подавати визначеним порядком обґрунтовані замовлення на обладнання та майно, прилади, інструменти та матеріали, необхідні для забезпечення виконання планів наукової та науково-технічної діяльності та планів основних заходів Інституту;

– приймати рішення стосовно допуску в Інститут представників військових частин, установ, військових навчальних закладів, організацій і підприємств Міністерства оборони України, Збройних Сил України, установ, організацій, інших міністерств та центральних органів виконавчої влади України та інших держав у разі спільного виконання НДР та надавати доступ до матеріалів НДР;

– брати участь у міжнародних, державних конференціях, симпозіумах, семінарах та виставках;

– затверджувати положення (основні завдання та функції) структурним підрозділам (філіям), які підпорядковані Інституту, функціональні обов’язки військовослужбовців та посадові інструкції працівників Інституту та філій;

– надавати довіреність начальникам філій (відокремлених структурних підрозділів) для виконання прав, визначених у довіреності;

– визначати порядок планування та звітності в структурних підрозділах Інституту та філій;

– приймати на роботу і звільняти працівників Інституту та філій відповідно до вимог трудового законодавства;

– приймати рішення щодо притягнення до відповідальності військовослужбовців та працівників ЗС України.

5.5. З метою виконання установою покладених на неї завдань і функцій начальник інституту видає в межах своєї компетенції накази (розпорядження), організовує і контролює їх виконання.

5.6. Для розгляду найважливіших питань наукової та науково-технічної діяльності в Інституті можуть створюються колегіальні дорадчі органи.

Колегіальні дорадчі органи Інституту створюються та керуються у відповідності з чинними нормативно-правовими актами України.

В Інституті створюються та діють науково-технічна, вчена та спеціалізована вчена ради.

Кількісний склад членів науково-технічної ради Інституту (далі – НТР) складає 29 осіб.

НТР Інституту створюється з метою визначення, узгодження і вироблення перспективних напрямів наукової та науково-технічної діяльності, підвищення ефективності та якості наукових досліджень в Інституті, визначає кандидатів щодо нагородження державними нагородами за досягнення в галузі науки і техніки, почесними званнями, підвищення якості публікацій у фахових виданнях України тощо та діє на підставі положення про неї.

Вчена рада Інституту створюється з метою оперативного вирішення наукових проблем, подальшого поліпшення якості відбору наукових кадрів для подання на присвоєння вченого звання “професор” та діє на підставі положення про неї.

Спеціалізована вчена рада створюється на підставі відповідних наказів Міністерства освіти і науки України з правом прийняття до розгляду та проведення захистів дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора (кандидата) технічних наук за відповідними науковими спеціальностями у військово-технічній галузі тощо та діє на підставі Положення про неї.

Рішенням начальника інституту в науково-дослідних управліннях (окремих відділах), філіях, які входять до складу Інституту (підпорядкованих Інституту), можуть створюватися секції НТР Інституту.

6. Прикінцеві положення

6.1. Фінансове, матеріально-технічне, інформаційне та інші види забезпечення діяльності Інституту здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету та інших джерел фінансування, передбачених законодавством.

Утримання філій Інституту здійснюється за рахунок бюджетних призначень Міністерства оборони України.

6.2. Матеріально-технічне забезпечення діяльності Інституту спрямоване на створення та ефективне використання наукової бази, комп’ютерної техніки та іншого обладнання і засобів, необхідних для ефективного проведення наукових досліджень.

Розвиток технічної бази наукових досліджень здійснюється за рахунок кошторису Міністерства оборони України.

6.3. Кадрове забезпечення в Інституті спрямоване на створення, ефективне використання та збереження інтелектуального потенціалу для забезпечення належного рівня організації і проведення наукових досліджень та розробок.

Посади наукових працівників Інституту комплектуються у встановленому порядку військовослужбовцями і працівниками, що мають відповідну освіту, досвід наукової, науково-технічної та військової діяльності, та згідно з кваліфікаційними вимогами до посад наукових працівників, їх правового та соціального захисту.

Призначення особового складу Інституту та філій на посади здійснюється встановленим порядком згідно з чинним законодавством та нормативно- правовими актами Міністерства оборони України.

6.4. Підготовка наукових кадрів в Інституті здійснюється в штатних докторантурі, ад’юнктурі та у формі здобуття наукових ступенів шляхом самостійної, поза докторантурою та ад’юнктурою, роботи над докторською або кандидатською дисертацією.

6.5. Науковим співробітникам Інституту, військовослужбовцям та працівникам передбачені доплати за вчене звання, науковий ступінь і надбавка за почесні звання.

6.6. Інформаційне та методичне забезпечення Інституту спрямоване на підвищення рівня виконання наукових досліджень, найбільш повного використання вітчизняного та зарубіжного досвіду з розвитку ОВТ і досягнень у інших галузях науки і техніки, що мають військово-прикладне значення.

6.7. Інститут є юридичною особою.

Інститут перебуває на самостійному балансі та веде бухгалтерський облік у встановленому законодавством порядку. Має право на відкриття рахунків в установах Державної казначейської служби України.

Інститут є науково-дослідною установою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, а також інші печатки, штампи та бланки, необхідні для забезпечення діяльності відповідно до покладених завдань. Філії інституту, як відокремлені науково-дослідні підрозділи Інституту для забезпечення службової діяльності мають гербову печатку і штампи із своїм найменуванням.

6.8. Реорганізація (ліквідація) Інституту здійснюється встановленим порядком.

Начальник Центрального науково-дослідного інституту озброєння та військової техніки Збройних Сил України полковник І. Б. Чепков

Задати питання

[contact-form-7 id="68a9d4c" title="Задать вопрос"]

Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів