Connect with us

Законодавство

З чого складатиметься порівняльна реклама?

Опубліковано

Верховна Рада прийняла за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу)».

Зміни вноситимуться до Закону «Про рекламу», «Про захист прав споживачів», «Про захист від недобросовісної конкуренції», України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» та до Господарського кодексу України.

Зокрема вводиться поняття порівняльної реклами що означатиме «… – реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи».

Розширеною редакцією ст. 11 Закону «Про рекламу» встановлюється в яких випадках дозволено використання порівняльної реклами  і які обов’язкові елементи вона має містити: посилання на товар, з яким здійснюється порівняння, комерційні позначення, під якими випускається товар,  найменування конкурента, діяльність чи товар якого порівнюється, ін.

Передбачено пряму заборону вводити споживачів в оману за допомогою реклами.

У Законі «Про захист прав споживачів» планується розширення переліку підприємницьких практик що можуть вводити в оману споживачів послуг (ч. 2 ст. 19).

Більш детально розглянемо зміни по мірі проходження законопроекту.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.