Законодавство
Адвокатський запит до ДБР розглядається не більше 5 робочих днів
Набрав чинності наказ Державного бюро розслідувань «Про затвердження Інструкції про порядок розгляду звернень і запитів та організації особистого прийому громадян у центральному апараті Державного бюро розслідувань та його територіальних органах» від 13 вересня 2019 р. № 258.
Затвердженою Інструкцією визначено порядок розгляду звернень громадян (в письмовій чи усній формі), запитів і звернень народних депутатів України, комітетів Верховної Ради України, депутатів місцевих рад, адвокатських запитів та порядок особистого прийому громадян органами ДБР.
Письмові звернення оформлюються відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» та подаються поштовим, електронним зв’язком, усні звернення викладаються громадянином на особистому прийомі та через телефонні «гарячі лінії».
Електронні звернення надсилаються на офіційні адреси електронної пошти для звернень громадян органу ДБР або через заповнення електронної форми на офіційному веб-сайті Бюро. Усі звернення і запити, що надійшли, підлягають попередньому розгляду.
Звернення, що оформлені без дотримання вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», повертаються заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше ніж через 10 днів із дня їх надходження.
Якщо порушуються питання, які не входять до компетенції органу ДБР, його не пізніше ніж у 5-денний строк пересилають за належністю відповідному органу чи посадовій особі, а електронне звернення – електронною поштою.
Звернення громадян розглядаються і вирішуються у строк не більше ніж 1 місяць від дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не більш як 15 днів.
Запит народного депутата розглядається у 15-денний чи інший встановлений Парламентом строк, запит депутата місцевої ради – у строк, встановлений місцевою радою. Звернення народного депутата України, депутата місцевої ради – протягом 10 днів.
Адвокатський запит розглядається в строк не більше ніж 5 робочих днів із дня надходження до органу ДБР.
За результатами розгляду звернень і запитів приймається рішення про задоволення, відхилення або надання роз’яснень щодо компетенції органу ДБР та вимог законодавства. Відповідь на звернення надається засобами поштового чи електронного зв’язку або особисто заявнику.