В Україні
Найбільш популярні запитання щодо заповнення електронних декларацій
Національне агентство з питань запобігання корупції склало перелік відповідей на найбільш популярні запитання щодо заповнення електронних декларацій.
З початку 2020 р. на адресу НАЗК надійшло більше 6 тис. запитів щодо роботи з Реєстром декларацій. Аналіз інформації показав, що більшість звернень стосується простих технічних питань, які виникають під час роботи з Реєстром:
- Виправити помилку при автентифікації користувача або з’єднання з сервером допоможе комбінація клавіш Ctrl+F5 перед повторним входом у Реєстр.
- Побачити відсутнє на сторінці поле «Перейти на сторінку накладання кваліфікованого електронного підпису» допоможе комбінація клавіш «Ctrl» «-» на клавіатурі, щоб зменшити масштаб сторінки браузера.
- Для коректного зчитування особистого ключа необхідно встановити на ПК актуальну дату та час.
- Знайти лист-підтвердження при зміні електронної поштової скриньки та при зміні кваліфікованого електронного підпису в Реєстрі допоможе перевірка папки «Спам».
- Якщо виникає помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5) – вимкніть розширення Вашого браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення.
- Важливо: у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку декларант вказує при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної декларантом при отриманні КЕП.
- Роздрукувати поданий документ допоможе комбінація клавіш Ctrl+Р на клавіатурі, а потім треба натиснути кнопку «Друк» у спливаючому вікні.
Більше роз’яснень можна знайти на сайті НАЗК – «Технічна допомога»
Продовжити читання →
You must be logged in to post a comment Login