В Україні
Усі митні сервіси та інформація про них – на новому веб-порталі Держмитслужби
Усі сервіси, які надає Митниця, а також інформація про них з’явилися на офіційному веб-порталі Державної митної служби України.
Після розділення Державної фіскальної служби на Податкову та Митну, Держмитслужба для висвітлення своєї діяльності послуговувалась тимчасовим сайтом.
Тепер на новому веб-порталі є інтерактивна карта роботи пунктів пропуску (ПП) на час карантину, позначені усі ПП – відкриті та закриті, – як для пасажирського (в т.ч. пішохідного), так і для вантажного сполучення. Інформація на карті постійно оновлюється, враховуючи поступове відкриття пунктів пропуску Урядом України та сусідніми країнами.
Невдовзі веб-портал поповниться мапою митної інфраструктури, яка відображатиме актуальний стан ПП із детальною інформацією по кожному з них. За допомогою фільтрів можна буде знайти місця митного оформлення в певному регіоні, переглядати пропускну здатність ПП і навіть відслідковувати ситуацію на місці (приміром, із чергами) у режимі відеотрансляції (за наявності такої камери).
За допомогою інтерактивного модулю аналітики імпортно-експортних операцій можна дізнатися середню митну вартість імпортованого авто з різних країн.
Досить просто на веб-порталі можна перевірити автомобіль за VIN-кодом та пересвідчитись, що він дійсно пройшов митне оформлення в Україні і завезений легально, зі сплатою усіх зборів (інформація доступна з 2014 р.).
Крім того, на веб-порталі міститься вичерпна інформація, коли громадянам слід прямувати на зелений, а коли – на червоний коридори при перетині кордону; для бізнесу – які товари заборонені, а які мають обмеження (квоти) для переміщення.
Представникам бізнесу буде корисним «Єдине вікно для міжнародної торгівлі», в особистому кабінеті якого вони можуть онлайн здійснити перевірку митної декларації, отримати інформацію щодо класифікації товарів, рахунків для сплати митних платежів та ін.
Працюватиме на новому веб-порталі й онлайн система скарг на роботу митниць, де можна повідомити про проблему і відстежувати статус обробки звернення.