Законодавство
Хто відносить рекламу до категорії «соціальна»?
Набрав чинності наказ Міністерства соціальної політики України «Про утворення при Міністерстві соціальної політики України Комісії з питань віднесення реклами до соціальної» від 10 квітня 2018 р. № 488.
Окрім встановлення факту створення відповідної Комісії, наказом затверджено Положення про Комісію з питань віднесення реклами до соціальної, що в свою чергу регламентує порядок створення, організаційні та процедурні засади діяльності Комісії, а також права та обов’язки її членів.
Положенням встановлено: Комісія з питань віднесення реклами до соціальної є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом при Мінсоцполітики, що забезпечує розгляд звернень рекламодавців щодо віднесення реклами до соціальної. До складу Комісії входять восьмеро посадових осіб Міністерства соціальної політики України, а саме: Голова Комісії – Держсекретар міністерства; заступник Голови Комісії, секретар комісії та інші посадовці у кількості 5-ти осіб.
Комісія повинна проводити засідання не рідше одного разу на місяць. Вони вважаються правомочними, якщо присутні не менше, як дві третини її членів. Рішення з питань порядку денного приймаються шляхом голосування членами Комісії за наявності простої більшості голосів.
Висновок Комісії про віднесення, чи не віднесення певної реклами до соціальної в обов’язковому порядку потребує затвердження Міністерством, про що ним видається відповідний наказ.
Роботу Комісії з питань віднесення реклами до соціальної організовує та провадить Управління інтегрованих соціальних послуг Мінісоцолітики.
You must be logged in to post a comment Login