В Україні
Правила роботи гірськолижних курортів під час карантину
Головний державний санітарний лікар Ігор Кузін прийняв постанову № 21, якою затверджено протиепідемічні заходи під час роботи гірськолижних курортів на період карантину.
Згідно з постановою керівник суб’єкта господарювання або відповідальна особа повинні забезпечити:
– проведення температурного скринінгу безконтактним методом усім працівникам перед початком робочої зміни;
– проведення роз’яснювальної роботи з працівниками щодо вакцинації від COVID-19, індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби;
– недопущення до роботи працівників, які не надали документи, що підтверджують вакцинацію від COVID-19, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби та тих, хто підлягає самоізоляції, має симптоми ГРВІ чи температуру понад 37,2° C.
Читайте також: Посилено карантинні обмеження для невакцинованих з 6 грудня
На вході до приміщень готелів, садиб та на території гірськолижних курортів розміщуються інформаційні матеріали щодо вакцинації від COVID-19, індивідуальних заходів профілактики та протидії поширення коронавірусної хвороби.
Надання готельних та інших послуг відвідувачам (клієнтам) здійснюється за наявності у них документів, що підтверджують вакцинацію від COVID, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби.
За можливості, зазначені документи рекомендовано перевіряти при поселенні в готель/садибу, або під час придбання/обміну абонементу на гірськолижне катання та/або гірськолижного спорядження або в спеціально організованих центрах перевірки документів.
Після чого відвідувачам (клієнтам) рекомендовано присвоїти унікальну позначку (можлива у вигляді наліпки на верхній одяг або шолом), яка дозволить подальше користування іншими суміжними послугами без повторних перевірок документів (в тому числі послуги підвісних канатних доріг, вуличних ярмарок, закладів розваг, що розміщені на відкритій території).
Читайте також: Для перевірки чинності COVID-сертифіката достатньо QR-коду
Окрім цього, керівники суб’єктів господарювання, що надають послуги відвідувачам (клієнтам) гірськолижних курортів, повинні забезпечити:
- наявність достатнього запасу засобів індивідуального захисту та їх правильного використання працівниками;
- постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в службових санвузлах та санвузлах загального користування;
- вологе прибирання місць найбільшого скупчення відвідувачів;
- централізований збір та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту.
У свою чергу, відвідувачі (клієнти) зобов’язані
– перебувати в закритих приміщеннях та в місцях загального користування в одягнутих засобах індивідуального захисту, дотримуватись респіраторної гігієни та етикету кашлю;
– на вимогу працівників суб’єктів господарювання надати документи, що підтверджують вакцинацію від COVID-19, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби, або документи, що підтверджують вік особи, у разі, якщо до осіб визначеного віку відповідні протиепідемічні обмеження не застосовуються.
Робота готелів та садиб здійснюється з дотриманням усіх протиепідемічних рекомендацій, затверджених постановою Головного санітарного лікаря від 21 травня 2020 р. № 22.
Відповідальність за організацію та виконання заходів покладається на суб’єктів господарювання, що надають готельні та інші послуги відвідувачам (клієнтам) гірськолижних курортів.
Нагадаємо, COVID-сертифікат можна згенерувати у PDF-форматі.