Події
Адміністратори сервісних центрів МВС Рівненщини вивчають жестову мову
Ще на початку травня, вслід за хмельницькими, чернівецькими та чернігівськими колегами, адміністратори сервісних центрів МВС Рівненщини взялися за вивчення жестової мови. Як вказується, базові знання допоможуть краще комунікувати з людьми із порушеннями слуху або мовлення.
Читайте також: Послуги в сервісних центрах МВС можна отримати за закордонним паспортом, в тому числі в Дії
«Ми ніколи не знаємо, з якою людиною доведеться зустрітися, які у неї потреби та особливості. Та ми знаємо, що кожній людині мають бути забезпечені рівні права і можливості для їх реалізації. Розуміти жестову мову зможе й людина, яка ніколи її не вивчала, оскільки більшість жестів є доволі логічними й дублюють дії та явища, які описують, а знання, які ми отримали під час навчання, допоможуть покращити спілкування з людьми, які мають порушення слуху та мови», – розповідає Оксана Грицюк, адміністраторка сервісного центру МВС № 5643 із Сарн. Окрім того, спеціально для роботи своїх працівників представники Рівненської обласної організації УТОГ розробили словник-перекладач професійних термінів, якими щодня користуються в своїй діяльності адміністратори сервісних центрів МВС.
Читайте також: Суди як сервісні центри. А чому б і ні?
«Багато наших захисників та захисниць, а також і цивільного населення, зазнали поранень, мають порушення слуху та зору, в них ампутовані кінцівки й вони користуються колісним кріслом. Тому наше завдання, як держслужбовців, допомогти їм відчути себе потрібними країні. Нам важливо зараз навчитися правильно взаємодіяти з різними групами населення, а подібні тренінги спрямовані не лише на професійне зростання наших адміністраторів, а й на роботу з міфами та стереотипами щодо тих чи інших груп населення. Такі навчання допомагають краще розуміти суспільство та його потреби», – зауважив начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Рівненській області Валерій Бельць.
Джерело: Юридичний вісник України