В Україні
Мін’юст запровадив електронну систему обліку скарг
Міністерство юстиції України та Офіс протидії рейдерству реалізували один з наймасштабніших проектів у сфері державної реєстрації.
«Три роки розробки електронної системи обліку скарг і ось вона доступна для експлуатації. При тому жодної гривні бюджетного фінансування, виключно допомога міжнародних партнерів», — наголосив керівник Офісу протидії рейдерству Віктор Дубовик. Відтепер значно швидше можна отримати відповіді про:
- юридичну «чистоту» об’єкта нерухомості, адже система містить інформацію про оскарження до Мін’юсту підстав набуття визначеного об’єкта нерухомості;
- доброчесність державного реєстратора, бо можна знайти інформацію про застосовані санкції до конкретного державного реєстратора;
- юридичне обґрунтуванням порушень у сфері державної реєстрації при підготовці скарг або позовів до суду.
Читайте також: Відновлюються перевірки приватних виконавців
Для кого створенаця система? Для громадян та бізнесу, бо надає можливість встановити історію та репутацію контрагентів. А ще для спільноти нотаріусів та державних реєстраторів. Вона надає чіткі відповіді на запитання, чи вбачає законодавство порушення в тих чи інших діях. У цьому переліку й адвокати, їм доречною буде ця інформація під час супроводження та представництва інтересів клієнтів у суді та органах державної влади, адже реєстрація — це основа права власності. Уточнимо, що пошук дозволяє отримати інформацію щодо скарг, призначених до розгляду з 18.10.2023 року.
Читайте також: Спілкування з податковою – в режимі відеоконференції
Джерело: Юридичний вісник України