Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ № 19 від 19.01.2022 Про затвердження Основних напрямів розвитку Державної спеціальної, служби транспорту до 2026 року

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2022

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

м. Київ

№ 19 від 19.01.2022

Про затвердження Основних напрямів розвитку Державної спеціальної,
служби транспорту до 2026 року

Відповідно до Указу Президента України від 17 вересня-2021 року № 473/2021 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 серпня 2021 року “Про Стратегічний оборонний бюлетень України”, з метою визначення пріоритетних напрямів розвитку Державної спеціальної служби транспорту до 2026 року та створення умов для досягнення сумісності зі збройними силами держав-членів НАТО наказую:

1. Затвердити Основні напрями розвитку Державної спеціальної служби транспорту до 2026 року, що додаються.

2. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України Олексій Резніков

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони
України 19.01.2022 року № 19

ОСНОВНІ НАПРЯМИ
розвитку Державної спеціальної служби транспорту до 2026 року

Основні напрями розвитку Державної спеціальної служби транспорту до 2026 року визначено з урахуванням положень стратегічних документів оборонного планування щодо реалізації воєнної політики України, оборонного огляду та спрямовано на досягнення необхідних спроможностей Державної спеціальної служби транспорту для адекватного реагування на загрози національній безпеці у воєнній сфері.

I. Завдання Державної спеціальної служби транспорту

1. Застосування сил та засобів Державної спеціальної служби транспорту можливе у складі угруповань військ (сил) оборони держави за імовірними сценаріями виникнення та розвитку ситуацій воєнного характеру. Державна спеціальна служба транспорту у складі сил оборони бере участь у таких загальнодержавних заходах:

• запобігання поширенню на території України неконтрольованих процесів, пов’язаних із дестабілізацією суспільно-політичної обстановки у державі, та недопущення втягування України в протистояння із суміжною державою;

• стримування та недопущення поширення збройних конфліктів із території суміжних держав та втягування України в прикордонні збройні конфлікти;

• стримування міждержавного збройного конфлікту, а у разі його виникнення – сприяння Збройним Силам України та іншим складовим сил оборони у відсічі збройної агресії та обороні України.

2. Під час проведення операцій військ (сил) на Державну спеціальну службу транспорту’ покладаються завдання:

• технічного прикриття, відбудови, встановлення загороджень на визначених об’єктах національної транспортної системи України;

• будівництва, ремонту та підвищення строку експлуатації і пропускної спроможності визначених об’єктів національної транспортної системи;

• відбудови транспортних комунікацій, порушених унаслідок надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, аварій і катастроф;

• охорони визначених об’єктів національної транспортної системи України в мирний час і в особливий період;

• проведення розмінування вибухонебезпечних предметів на визначених об’єктах національної транспортної системи України;

• наведення, будівництва, експлуатації і ремонту (реконструкції’) наплавних залізничних мостів та естакад.

II. Мета розвитку Державної спеціальної служби транспорту

1. Місія Державної спеціальної служби транспорту полягатиме у забезпеченні стійкого та безперебійного функціонування визначеної транспортної інфраструктури з метою транспортного забезпечення Збройних Сил України та інших складових сил оборони під час їх застосування.

2. Візія Державної спеціальної служби транспорту. Державна спеціальна служба транспорту складається з професійно підготовленого та мотивованого особового складу’, оснащена сучасним озброєнням і військовою (спеціальною) технікою, спроможна діяти у складі сил оборони під єдиним керівництвом за єдиним замислом та здатна виконати весь спектр завдань щодо відбудови (відновлення) визначених об’єктів транспортної інфраструктури.

3. Перспективна модель Державної спеціальної служби транспорту базується на місії та візії сил оборони і досягатиметься за рахунок розвитку (нарощування) існуючих спроможностей (оперативних, бойових, спеціальних) відповідно до визначених стратегічних цілей розвитку сил оборони, а саме щодо:

• побудови адаптивної та стійкої архітектури системи управління діями військових частин (підрозділів) Державної спеціальної служби транспорту;

• нарощування спеціальних спроможностей військових частин (підрозділів) Державної спеціальної служби транспорту з виконання завдань за призначенням, спрямованих на підвищенні рівня стійкості функціонування національної транспортної системи;

• модульної організаційної структури сил Державної спеціальної служби транспорту, що забезпечить швидку зміну оперативної побудови (штаби оперативного і тактичного рівнів будуть здатні діяти самостійно з різним комплектом підпорядкованих військових частин і підрозділів);

• мобільності сил Державної спеціальної служби транспорту, здатних швидко висуватися на загрозливі напрямки, зосереджувати зусилля в необхідному місці у визначений час;

• автономності дій сил Державної спеціальної служби транспорту під час виконання завдань з відбудови транспортних комунікацій;

• стійкості та здатності сил Державної спеціальної служби транспорту до узгоджених дій разом із силами безпеки та державними органами, які не належать до сил оборони та сил безпеки.

ІІІ. Пріоритети розвитку Державної спеціальної служби транспорту

1. Досягнення перспективної моделі та набуття спроможностей Державної спеціальної служби транспорту полягатиме у реалізації завдань воєнної політики України щодо:

• розроблення програм і проектів розвитку спроможностей Державної спеціальної служби транспорту із застосуванням методології програмно- проектного менеджменту;

• розвитку спеціальних спроможностей Державної спеціальної служби транспорту;

• досягнення спроможностей щодо ведення мобільних, тривалих, автономних дій військовими частинами і підрозділами;

• оновлення доктринальних документів застосування та підготовки сил і засобів Державної спеціальної служби транспорту;

• завершення трансформації органів військового управління Державної спеціальної служби транспорту оперативного та тактичного рівнів на основі принципів і стандартів НАТО із забезпеченням їх адаптивності та з урахуванням специфіки діяльності;

• удосконалення структури та складу Державної спеціальної служби транспорту (оптимізація структури та співвідношення чисельності органів управління, спеціальних підрозділів і підрозділів забезпечення);

• стандартизації, оптимізації та взаємосумісності інформаційної системи Державної спеціальної служби транспорту з інформаційними системами сил оборони, як складової системи управління;

• укомплектування Державної спеціальної служби транспорту вмотивованим та професійно підготовленим особовим складом;

• подальшого розвитку професійного сержантського складу;

• поступової імплементації стандартів та процедур підготовки, які застосовуються у Збройних Силах України, зокрема щодо підготовки органів військового управління, військових частин (підрозділів);

• удосконалення курсової підготовки офіцерського та сержантського складу, зокрема на курсах лідерства;

• постачання у війська визначеної кількості нових (модернізованих) зразків озброєння і військової (спеціальної) техніки;

• забезпечення військ зразками озброєння і військової (спеціальної) техніки, що відповідають установленим вимогам і не виробляються в Україні. Здійснення закупівель озброєння і військової (спеціальної) техніки, матеріальних ресурсів і послуг відповідно до законодавства України;

• уточнення (відповідно до принципів планування запасів у НАТО) обсягів, створення та оновлення запасів матеріальних засобів, достатніх для проведення мобілізації, застосування підрозділів Державної спеціальної служби транспорту;

• створення комплекту модульних споруд для розміщення військ у ході навчань та під час виконання ними бойових (спеціальних) завдань;

• відновлення та реконструкції існуючої інфраструктури військових містечок;

• проведення аналізу та здійснення заходів з підвищення рівня енергоефективності будівель;

• підвищення рівня технічної оснащеності медичних підрозділів сучасною медичною (спеціальною) технікою та апаратурою для надання встановлених видів медичної допомоги;

• забезпечення сумісності підрозділів з відповідними підрозділами Збройних Сил України, інших складових сил оборони та збройних сил держав – членів НАТО для їх спільних дій.

2. Головний пріоритет у розв’язанні визначених завдань буде спрямований на розвиток спеціальних спроможностей військових частин (підрозділів) Державної спеціальної служби транспорту щодо транспортного забезпечення Збройних Сил України та інших складових сил оборони під час їх застосування.

IV. Очікувані результати розвитку

1. Реалізація заходів розвитку дозволить привести доктринальну базу, організаційну структуру, систему підготовки, стан матеріально-технічного і інфраструктурного забезпечення, якість управління та освіту у відповідність до наявних та потенційних загроз національній безпеці у воєнній сфері, стратегічних цілей розвитку сил оборони та досягти критеріїв взаємосумісності.

2. За результатами успішного виконання завдань та заходів розвитку Державною спеціальною службою транспорту буде:

• поєднано процеси планування спроможностей та управління ресурсами, що дозволить ефективно використовувати наявні оборонні ресурси;

• удосконалено організаційні структури органів військового управління, досягнуто визначених спроможностей з управління силами і засобами;

• розгорнуто комунікаційно-інформаційну систему з оновленою електронною комунікаційною мережею та реалізованим захистом інформації та кібербезпекою, що забезпечує технічну взаємосумісність комунікаційних та інформаційних систем Державної спеціальної служби транспорту та Збройних Сил України;

• визначені підрозділи Державної спеціальної служби транспорту укомплектовано професійним та вмотивованим особовим складом, забезпечено сучасним озброєнням і військовою (спеціальною) технікою, чим підвищено виробничі можливості щодо ефективного та своєчасного виконання завдань з технічного прикриття об’єктів транспортної системи;

• набуто покращених показників мобільності та автономності дій підрозділів Державної спеціальної служби транспорту, що дозволить швидко та ефективно зосереджувати зусилля на загрозливих напрямках;

• приведено у відповідність до потреб Державної спеціальної служби транспорту військову інфраструктуру, запаси матеріальних засобів, чим забезпечено необхідні заходи в ході навчань та під час виконання завдань за призначенням.

V. Оцінка ресурсів, необхідних для розвитку

1. Реалізація заходів розвитку забезпечуватиметься за рахунок та в межах бюджетних асигнувань, передбачених Державній спеціальній службі транспорту на відповідний рік, а також за рахунок міжнародної технічної допомоги та інших джерел, не заборонених законодавством.

2. Прогнозований обсяг видатків Державної спеціальної служби транспорту становитиме на рівні 0,025% прогнозованого валового внутрішнього продукту України, зокрема за роками:

на 2022 рік – 1 297,4 мли грн;

на 2023 рік – 1 498,5 млн грн;

на 2024 рік – 1 662,8 млн грн;

на 2025 рік – 1 841,5 млн грн;

на 2026 рік – 2 017,4 млн грн.

3. Для ефективного розвитку Державної спеціальної служби транспорту в сучасних умовах передбачається застосування проектно-програмного підходу до визначення обсягів фінансових і матеріально-технічних ресурсів, необхідних для ефективного функціонування підрозділів Державної спеціальної служби транспорту.

4. У разі загострення збройного конфлікту та ускладнення соціально- економічної ситуації в державі обсяги фінансування заходів розвитку Державної спеціальної служби транспорту можуть бути уточнені.

Тимчасово виконуючий обов’язки
Голови Адміністрації Державної
спеціальної служби транспорту
генерал-майор
Сергій Затолокін

 

Задати питання

    Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

    Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

    Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

    Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів