Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ №125 від 03.03.2017 Про затвердження Положення про Управління нормативно-методичного забезпечення та моніторингу володіння, використання та розпорядження нерухомого майна і земель

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2017

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

03.03.2017 № 125

Про затвердження Положення про Управління нормативно-методичного забезпечення та моніторингу володіння, використання та розпорядження нерухомого майна і земель

Відповідно до Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 730), з метою визначення основних завдань і функцій Управління нормативно-методичного забезпечення та моніторингу володіння, використання та розпорядження нерухомого майна і земель, повноважень, відповідальності та прав його керівника, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про Управління нормативно-методичного забезпечення та моніторингу володіння, використання та розпорядження нерухомого майна і земель, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства оборони України від 02 вересня 2016 року № 457 “Про затвердження Положення про Відділ нормативно-методичного забезпечення та моніторингу володіння і використання майна і земель оборони”.

3. Начальнику Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України, начальнику Головного управління майна та ресурсів у місячний строк привести накази Міністерства оборони України з питань оренди та відчуження військового майна у відповідність з Положенням про Управління нормативно-методичного забезпечення та моніторингу володіння, використання та розпорядження нерухомого майна і земель.

4. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України
генерал армії України
С. Т. Полторак

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
03.03.2017 № 125

ПОЛОЖЕННЯ
про Управління нормативно-методичного забезпечення
та моніторингу володіння, використання та розпорядження
нерухомого майна і земель

1. Управління нормативно-методичного забезпечення та моніторингу володіння, використання та розпорядження нерухомого майна і земель (далі –Управління) є структурним підрозділом Міністерства оборони України, який призначений для забезпечення виконання покладених на Міністерство оборони України (далі – Міністерство оборони) завдань та функцій з питань володіння, використання та розпорядження нерухомим військовим майном, нерухомим майном державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління (далі – державне майно), а також землями оборони.

Управління підпорядковується Міністру оборони України та утримується за рахунок чисельності Збройних Сил України. Діяльність Управління спрямовує та контролює державний секретар Міністерства оборони України.

2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами та директивами Міністерства оборони та Генерального штабу Збройних Сил України (далі – Генеральний штаб), іншими нормативними актами та цим Положенням.

3. Основними завданнями Управління є:

– забезпечення реалізації повноважень Міністерства оборони у сфері володіння, використання та розпорядження нерухомим військовим та державним майном і землями оборони;

– участь та безпосереднє розроблення проектів законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства оборони з питань володіння, використання та розпорядження нерухомим військовим та державним майном і землями оборони;

– організація взаємодії Міністерства оборони з центральними та місцевими органами виконавчої влади, їх структурними підрозділами, органами місцевого самоврядування та іншими підприємствами, установами й організаціями, які здійснюють діяльність у зазначеній сфері;

– організація та методичне забезпечення питань, пов’язаних із виготовленням технічної та правовстановлюючої документації на нерухоме державне та військове майно та землі оборони, підготовкою та проведенням інвентаризації нерухомого військового та державного майна, а також створенням відповідних реєстрів та електронних баз даних;

– надання керівництву Міністерства оборони оперативної та систематизованої інформації з питань володіння, використання та розпорядження військовим та державним майном і землями оборони для прийняття ефективних управлінських рішень;

– виявлення негативних факторів (ризиків), пов’язаних із володінням, використанням та розпорядженням нерухомим військовим та державним майном і землями оборони, визначення їх можливих негативних наслідків, надання пропозицій щодо зниження рівня ризиків, усунення причин і умов, які можуть сприяти порушенню вимог законодавства в цій сфері.

4. Управління, відповідно до наданих повноважень:

– взаємодіє зі структурними підрозділами Міністерства оборони та Генерального штабу з питань володіння, використання та розпорядження нерухомим військовим та державним майном і землями оборони, а також здійснює методичне забезпечення, проводить моніторинг процедур та здійснює їх погодження щодо відчуження, передачі в оренду, до сфери управління органів, уповноважених управляти державним майном, у комунальну власність, укладання договорів будівництва за небюджетні або інвестиційні кошти та договорів позички, відмови від права постійного використання земельних ділянок;

– направляє матеріали про виявлені порушення до Юридичного департаменту Міністерства оборони України, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, Департаменту внутрішнього аудиту Міністерства оборони України;

– організовує проведення нарад, створення комісій, робочих груп та інші заходи з питань володіння, використання та розпорядження нерухомим військовим та державним майном і землями;

– готує методичні рекомендації з питань володіння, використання та розпорядження нерухомим військовим та державним майном і землями оборони;

– здійснює моніторинг технічного стану об’єктів нерухомого військового та державного майна, у тому числі незавершеного будівництва, процедури його списання;

– надає пропозиції щодо забезпечення фондами та земельними ділянками відповідно до визначених Генеральним штабом потреб для розквартирування військових частин;

– формує пропозиції щодо подальшого використання вивільненого нерухомого військового та державного майна, його передачі до сфери управління інших органів, уповноважених управляти державним майном, у комунальну власність, передачі в оренду та відчуження;

– здійснює моніторинг стану обліку нерухомого військового та державного нерухомого майна і земель оборони, їх збереження та охорони;

– погоджує проекти договорів комісії про відчуження та реалізацію нерухомого військового та державного майна;

– здійснює погодження проектів переліків (додаткових переліків) об’єктів нерухомого військового та державного майна, що можуть бути відчужені окремо від земельних ділянок, земельних ділянок, які можуть бути відчужені разом із розташованими на них об’єктами нерухомого військового майна, нерухомого військового майна, яке без шкодидля бойової та мобілізаційної готовності може бути передано в оренду, земельних ділянок, на яких планується будівництво житла для військовослужбовців та членів їх сімей;

– проводить моніторинг за ефективністю використання казармено- житлового фонду;

– надає юридичній службі Міністерства оборони обґрунтовані та документально підтверджені пропозиції стосовно організації роботи щодо захисту майнових інтересів Міністерства оборони;

– здійснює аналіз рішень судів, що стосуються володіння, використання та розпорядження нерухомим військовим та державним майном і землями оборони;

– погоджує проекти наказів Міністерства оборони про надання згоди на відчуження майна державних підприємств;

– погоджує пропозиції щодо переліків підприємств, що належать до сфери управління Міністерства оборони, які підлягають корпоратизації та можуть бути приватизовані;

– формує пропозиції щодо подальшого використання державного майна, яке залишилося після ліквідації державних підприємств;

– здійснює погодження процедур, пов’язаних з укладанням договорів комісії, доручення та управління майном;

– здійснює погодження проектів рішень про надання згоди (відмови) на списання нерухомого майна підприємств;

– забезпечує захист персональних даних особового складу Управління;

– провадить у встановленому порядку діяльність, пов’язану з державною таємницею;

– вживає заходів з технічного захисту інформації та захисту службової та конфіденційної інформації особовим складом Управління;

– здійснює виконання функцій внутрішнього контролю та управління ризиками за напрямом діяльності Управління.

5. Управління для здійснення визначених повноважень має право:

– одержувати в установленому порядку від посадових осіб структурних підрозділів Міністерства оборони, Генерального штабу, підпорядкованих їм органів військового управління, підприємств, установ та організацій інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

– залучати в установленому порядку фахівців структурних підрозділів Міністерства оборони, Генерального штабу, підпорядкованих їм органів військового управління, підприємств, установ та організацій, експертів та інших спеціалістів для здійснення заходів відповідно до покладених на нього завдань;

– готувати пропозиції щодо збереження та підвищення ефективності використання нерухомого військового та державного майна і земель оборони;

– допуску на об’єкти нерухомого військового та державного майна, земельні ділянки, що належать до земель оборони;

– використовувати інформаційні ресурси та бази даних Міністерства оборони, Збройних Сил України, службові, державні, урядові засоби, системи і комплекси зв’язку та автоматизації, телекомунікаційні системи та мережі.

6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє в установленому порядку з іншими державними органами, структурними підрозділами Міністерства оборони та Генерального штабу, підпорядкованими їм органами військового управління, підприємствами, установами та організаціями.

7. Управління очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади Міністр оборони України в установленому законодавством України порядку. Начальник Управління підпорядковується державному секретарю Міністерства оборони України, на якого покладено координацію та спрямування діяльності Управління.

8. Начальник Управління відповідає за:

– виконання завдань, покладених на Управління;

– організацію діяльності та керівництво Управлінням, його здатність до виконання завдань за функціональним призначенням, мобілізаційну підготовку особового складу, військову та трудову дисципліну, всебічне забезпечення його діяльності;

– забезпечення охорони державної таємниці та захисту інформації з обмеженим доступом в Управлінні;

– організацію ведення службового діловодства та електронного документообігу;

– організацію та переведення Управління на функціонування в умовах особливого періоду;

– організацію та функціонування системи внутрішнього контролю та управління ризиками за напрямом діяльності Управління.

9. Начальник Управління в межах своїх повноважень видає накази, доручення, організовує і контролює їх виконання та здійснює інші заходи, спрямовані на виконання Управлінням покладених на нього завдань і функцій.

10. Начальник Управління:

– здійснює керівництво діяльністю Управління, організовує його роботу;

– бере участь у формуванні та реалізації державної політики з питань володіння, використання та розпорядження нерухомим військовим та державним майном, землями оборони, організовує роботу Управління з підготовки проектів законів та інших нормативно-правових актів за напрямом діяльності;

– представляє Управління у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями;

– організовує та контролює виконання законів України, актів та доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, Міністра оборони України особовим складом Управління;

– визначає пріоритети роботи Управління і шляхи виконання покладених на нього завдань, затверджує плани роботи;

– надає пропозиції і рекомендації відповідним структурним підрозділам Міністерства оборони і Генерального штабу, органам військового управління з питань організації роботи щодо володіння, використання та розпорядження нерухомим військовим та державним майном і землями оборони;

– затверджує положення про структурні підрозділи Управління, посадові, службові, функціональні обов’язки особового складу Управління;

– організовує підвищення кваліфікації особового складу, аналізує і контролює стан трудової та виконавчої дисципліни, вживає заходів щодо їх покращення;

– організовує розроблення (погодження) Управлінням проектів законів, інших нормативно-правових актів, наказів та директив Міністерства оборони і Генерального штабу з питань, що належать до компетенції Управління;

– своєчасно вживає заходів для забезпечення режиму секретності, захисту службової та конфіденційної інформації, здійснює постійний контроль за станом охорони державної таємниці, захисту іншої інформації з обмеженим доступом в Управлінні;

– організовує роботу щодо запобігання та протидії корупції, виявлення та припинення її проявів, усунення наслідків корупційних діянь;

– здійснює переведення Управління на функціонування в умовах особливого періоду та організацію чергування;

– здійснює розгляд пропозицій, зауважень, заяв, клопотань і скарг та проводить особистий прийом громадян.

11. Начальник Управління має заступників.

Заступники начальника Управління призначаються і звільняються з посад у встановленому законодавством порядку за поданням начальника Управління.

У разі відсутності начальника Управління його обов’язки виконує заступник або призначена начальником Управління інша посадова особа.

12. Забезпечення діяльності Управління здійснюється в установленому порядку.

13. Положення про Управління та його структуру затверджує Міністр оборони України за поданням державного секретаря Міністерства оборони України.

Управління не є юридичною особою, має печатку встановленого зразка зі своїм найменуванням, а також інші печатки та штампи, необхідні для забезпечення діяльності Управління.

Начальник Управління нормативно-методичного
забезпечення та моніторингу володіння,
використання та розпорядження нерухомого
​​​​​​​майна і земель
І. М. Базарко

Задати питання

[contact-form-7 id="68a9d4c" title="Задать вопрос"]

Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів