Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ №177 від 25.06.2021 Питання Ради сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2021

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

25.06.2021 № 177

Питання Ради сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України

Відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України “Про центральні органи виконавчої влади”, Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 730), та з метою організації діяльності Ради сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України, визначення організаційних засад виконання нею поставлених завдань наказую:

1. Утворити Раду сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України.

2. Затвердити Положення про Раду сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України, що додається.

3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства оборони України від 24 червня 2020 року № 222 “Питання Ради сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України”.

4. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України А. Таран

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
25 червня 2021 року № 177

ПОЛОЖЕННЯ
про Раду сприяння імплементації реформ
Міністерства оборони України

1. Рада сприяння імплементації реформ Міністерства оборони України (далі – Рада реформ) є постійно діючим консультативним, дорадчим органом Міністерства оборони України з питань стратегічного планування, налагодження ефективного механізму взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ із залученням до співпраці міжнародної спільноти, узгодження позицій та моніторингу реалізації реформ щодо забезпечення розвитку оборонної системи України як передумови розвитку України, досягнення європейських стандартів забезпечення та захисту прав і свобод людини та громадянина.

Рада реформ розробляє пропозиції до реалізації концепції Міністерства оборони України та форми нової інтегрованої моделі оборонної системи України.

2. У своїй діяльності Рада реформ керується Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства оборони України, іншими актами законодавства, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями Ради реформ є:

• участь у формуванні та реалізації концепції, місії та цінностей системи оборони України;

• підготовка пропозицій щодо потрібних змін в оборонній моделі;

• написання та реалізація політик, що сприятимуть виходу на євроатлантичний стандарт оборонної системи України;

• розробка законопроектів та інших нормативних документів щодо реалізації реформ в Міністерстві оборони України та Збройних Силах України;

• сприяння впровадженню принципів екосистемної взаємодії;

• допомога в налагодженні організаційної культури інституції, що відповідає поставленим цілям та завданням Міністерства оборони України;

• участь в розробці та впровадженні нової моделі Міністерства оборони України;

• пошук, залучення та координація взаємодії ключових учасників за визначеними Міністерством оборони України напрямами, пріоритетами та критеріями;

• залучення інвестицій та міжнародної технічної допомоги для реалізації реформ;

• розробка та підтримка систем моніторингу результатів імплементації реформ;

• залучення експертів та надання методологічної підтримки для впровадження реформ Міністерства оборони України;

• сприяння ефективності складових оборонної системи, напрямів оборонної реформи;

• сприяння ефективній взаємодії між органами виконавчої та законодавчої влади в інтересах прискорення реалізації реформ в оборонній сфері та приведення її до стандартів НАТО;

• забезпечення досягнення консенсусу між органами державної влади та громадянським суспільством у питаннях впровадження реформ.

4. Рада реформ відповідно до покладених на неї завдань:

• проводить моніторинг та оцінку ефективності впровадження заходів оборонної реформи за окремими напрямками діяльності та вивчає причини виникнення проблем;

• готує рекомендації щодо визначення шляхів, механізмів та способів вирішення проблемних питань з виконання завдань впровадження оборонної реформи в системі Міністерства оборони України;

• може ініціювати та брати участь у розробленні проектів нормативно- правових актів, документів, планів та дорожніх карт з питань, що належать до її компетенції та здійснює моніторинг їх виконання;

• подає керівництву Міністерства оборони України розроблені за результатами своєї роботи рекомендації та пропозиції.

5. У процесі виконання покладених завдань, в межах законодавства України, Рада реформ має право:

• запитувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, працівників підприємств, установ, інших організацій інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання завдань;

• запитувати в установленому порядку від структурних підрозділів Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ та організацій Збройних Сил України інформацію та матеріали, необхідні для її діяльності;

• запрошувати на засідання Ради реформ керівників і представників державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ, інших організацій, експертів та залучати їх до обговорення питань оборонної реформи;

• ініціювати проведення громадських обговорень складових оборонної реформи, організовувати вивчення громадської думки щодо питань, які опрацьовуються Радою реформ;

• організовувати проведення симпозіумів, конференцій, семінарів, круглих столів, нарад з питань впровадження оборонної реформи;

• ініціювати нові напрями та проекти, які спрямовані на подолання прогалин та посилення спроможностей оборонної моделі України та Міністерства оборони України.

6. З метою координації та спрямовування діяльності Ради реформ у межах повноважень, визначених цим Положенням, формується керівний комітет Ради реформ.

Керівний комітет Ради реформ:

• підтримує процеси трансформації та розвитку оборонної системи України;

• сприяє імплементації ініціатив та політик у нормативні документи;

• ініціює, координує та узгоджує та ініціює напрями та напрацювання експертних груп.

Керівний комітет формується у складі:

• представника Офісу Президента України (за згодою);

• представника Ради національної безпеки та оборони України (за згодою);

• представника Верховної Ради України (за згодою);

• представників держав-партнерів, які на основі відповідних міждержавних документів беруть участь в реформуванні оборонної системи України (за згодою).

Члени керівного комітету:

• визначають поточні пріоритети діяльності Ради реформ через її Голову;

• здійснюють оцінку роботи Ради реформ та надають рекомендації на подальшу роботу Ради реформ;

• сприяють побудові інфраструктури взаємодії між учасниками оборонної системи та іншими інституціями сектору безпеки та оборони України та держав-партнері в;

• ініціюють відпрацювання експертними групами Ради реформ проблематик, ініціатив, напрямів в межах оборонної системи України;

• запитують інформацію (документи) про стан розвитку оборонної системи та діяльність Ради реформ шляхом звернення до голови Ради реформ;

• отримують результати напрацювань Радою реформ;

• безпосередньо взаємодіють один з одним відповідно до визначеної проблематики оборонної системи України.

7. Рада реформ утворюється у складі голови, заступника голови, секретаріату, керівників експертних груп та експертів.

Раду реформ очолює голова;, який призначається Міністром оборони України за поданням заступника Міністра оборони України (згідно з розподілом повноважень). Організаційну діяльність Ради реформ координує заступник Міністра оборони України (згідно з розподілом повноважень).

8. Голова Ради реформ:

• здійснює загальне керівництво діяльністю Ради реформ;

• визначає і затверджує порядок роботи Ради реформ;

• розробляє та координує напрями роботи Ради реформ та організовує взаємодію з відповідними заступниками Міністра оборони України та керівним комітетом Ради реформ;

• скликає та проводить засідання Ради реформ;

• ставить завдання заступнику голови Ради реформ та керівникам експертних груп;

• затверджує секретаріат Ради реформ;

• подає на затвердження заступнику Міністра оборони України керівників експертних груп;

• затверджує персональний склад експертних груп за поданням заступника голови Ради реформ;

• подає пропозиції щодо створення експертних груп на затвердження заступнику Міністра оборони України;

• затверджує створення експертних груп за поданням заступника Голови Ради реформ, а також ініціює створення експертних груп;

• погоджує залучення до партнерської співпраці представників аналітичних центрів, наукових, освітніх інституцій, бізнесу, громадськості, міжнародних експертів та інших партнерів;

• відповідає за взаємодію Ради реформ з директоратами, департаментами Міністерства оборони України та Генеральним штабом Збройних Сил України, а також представниками інституцій сектору безпеки та оборони;

• представляє Раду реформ у взаємодії з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, представниками громадянського суспільства, громадськими та міжнародними організаціями;

• формує інфраструктуру партнерської взаємодії між представниками державних органів, органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, установ і організацій, представників аналітичних центрів, наукових, освітніх інституції, бізнесу, представників громадськості, міжнародних експертів тощо;

• інформує встановленим порядком Національну раду реформ;

• взаємодіє з Керівним комітетом Ради реформ.

9. Заступник голови Ради реформ:

• здійснює поточне управління роботою Ради реформ;

• пропонує порядок роботи Ради реформ;

• скликає, за дорученням голови, засідання Ради реформ. Здійснює моніторинг реалізації рішень Ради реформ;

• подає на затвердження голові персональний склад експертних груп Ради реформ;

• формує секретаріат Ради реформ;

• керує поточною роботою експертних груп Ради реформ та секретаріату, забезпечує узгоджену діяльність керівників експертних груп щодо спрямованості та відповідності результатів їх роботи цілям і змісту реформ, проводить узгоджувальні наради керівників експертних груп;

• ініціює пропозиції від. Ради реформ на основі напрацювань експертних груп на затвердження Голови;

• узгоджує напрями роботи експертних груп з головою Ради реформ;

• вивчає, аналізує та узагальнює результати діяльності Ради реформ;

• звітує за результати роботи Ради реформ перед головою.

10. Рада реформ реалізовує завдання відповідно до визначених напрямів, за якими працюють експертні групи. Напрями роботи експертних груп та їх керівників затверджує заступник Міністра оборони України.

Керівники експертних груп, експерти підзвітні голові Ради реформ та його заступнику. Склад та структура експертних груп формується за поданням керівників експертних груп та затверджується головою Ради реформ.

Відповідно до рішення голови Ради реформ експертні групи взаємодіють з визначеними представниками структурних підрозділів Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України для забезпечення експертизи за різними напрямами реформ.

Експертні групи розробляють пропозиції щодо політик, законопроектів та інших нормативних документів за визначеним напрямом і передають їх через відповідних керівників експертних груп заступнику голови та голові Ради реформ.

Експертні групи мають право виявляти проблематику і виносити її на засідання Керівного комітету’’ шляхом звернення до голови Ради реформ.

Керівники експертних груп:

• несуть відповідальність за якість розробки політик, законопроектів та інших нормативних документів;

• формують команду експертів за відповідним напрямом;

• залучають фінансування для реалізації проектів за відповідним напрямком за погодженням Голови Ради реформ;

• беруть участь у роботі з розроблення проектів планів заходів, проектів актів законодавства за відповідними напрямами;

• проводять моніторинг стану виконання завдань, передбачених планом

• заходів, за напрямами, закріпленими за ними;

• організовують системну взаємодію з іншими керівниками експертних груп та структурними підрозділами Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України для забезпечення координації діяльності за різними напрямами реформ та у разі виявлення питань, що потребують опрацювання за іншим напрямом;

• залучають до партнерської співпраці представників аналітичних центрів, наукових, освітніх інституцій, бізнесу, громадськості, міжнародних експертів та інших партнерів за погодженням голови Ради реформ;

• виявляють проблематику та ініціюють запуск нових проектів.

• аналізують документи та матеріали, отримані від міністерств, інших органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, та готують відповідні пропозиції.

11. Організаційно-технічне забезпечення діяльності та засідань Ради реформ здійснює секретаріат, а саме:

• забезпечує організацію діяльності Ради реформ;

• скликає та організовує підготовку засідань Ради реформ, питань порядку денного засідань з урахуванням пропозицій членів;

• забезпечує підготовку планів роботи Ради реформ;

• регулярно інформує членів про стан виконання рішень Ради реформ;

• забезпечує документообіг Ради реформ та забезпечує єдиний вхідний/вхідний потік документів, зокрема для представників інституцій сектору безпеки та оборони, міжнародних партнерів, дослідницьких центрів тощо;

• організовує заходи (круглі столи, конференції тощо) Ради реформ;

• здійснює комунікацію з засобами масової інформації тощо.

12. Організаційною формою роботи Ради реформ є засідання.

Засідання ради реформ є правомочним за умови присутності на них не менше, ніж половини членів плюс одна особа від загальної кількості членів Ради реформ.

Рішення на засіданні приймаються відкритим голосуванням простою більшістю голосів. Голосування щодо поточних питань повинно відбуватись при особистій присутності або в онлайн-режимі під час засідання Ради реформ.

Рішення Ради реформ оформлюються протоколом засідання, який підписується Головою та секретарем.

13. Взаємодія з Міністерством оборони України здійснюється у такому порядку:

• документ за підписом керівника експертної групи передається до секретаріату Ради реформ;

• секретаріат Ради реформ реєструє документ та передає на погодження голові Ради реформ;

• за своїм підписом голова Ради реформ передає документ заступнику Міністра оборони України;

• заступник Міністра оборони України погоджує документ та передає на подальший розгляд Міністру оборони України.

Рішення Ради реформ мають рекомендаційний характер, які Рада надає Міністерству оборони України, як пропозиції, що можуть бути використані в формуванні політики та інших внутрішніх процесів Міністерства оборони України.

Рада реформ має бланк зі своїм найменуванням та іншими реквізитами.

14. За визначеними Міністерством оборони України вимірами, напрямами та пріоритетами Рада реформ визначає та узгоджує індикатори результативності.

Кожні три місяці та за підсумками календарного року Рада реформ звітує перед Міністерством оборони України за визначеними індикаторами, затвердженими Міністром оборони України.

15. Функціонування Ради реформ не передбачає залучення бюджетних коштів Міністерства оборони України.

Тимчасово виконуючий обов’язки
директора Департаменту юридичного
забезпечення Міністерства оборони України
полковник юстиції
К. Ганкевич

Задати питання

    Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

    Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

    Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

    Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів