МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Київ
№ 185/нм від 20.03.2024
Про Координаційний штаб з питань будівництва військових інженерно- технічних та фортифікаційних споруд
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1415 “Деякі питання підвищення обороноздатності держави на період воєнного стану в Україні” та з метою здійснення координації, моніторингу та контролю виконання завдань з будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд на визначених територіях держави
НАКАЗУЮ:
1. Утворити Координаційний штаб з питань будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд у складі згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про Координаційний штаб з питань будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд, що додається.
3. Голові Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту організувати роботу Координаційного штабу з питань будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства оборони України від 20 лютого 2024 року № 125 “Про координаційний штаб з питань будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд”.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
6. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.
Тимчасово виконуючий обов’язки Міністра оборони України генерал-лейтенант |
Іван Гаврилюк |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
19 березня 2024 року № 184/нм
Положення про Координаційний штаб з питань будівництва військових інженерно-
технічних та фортифікаційних споруд
1. Координаційний штаб з питань будівництва військових інженерно – технічних та фортифікаційних споруд (далі – Координаційний штаб) є тимчасовим консультативно-дорадчим органом Міністерства оборони України і утворюється з метою здійснення координації, моніторингу та контролю виконання завдань з будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд на визначених територіях держави.
2. Координаційний штаб у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.
3. Основними завданнями Координаційного штабу є:
1) організація постійної координації (контролю) здійснення заходів з будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд;
2) збір, узагальнення та аналіз отриманої інформації щодо обсягів виконання відповідних робіт (завдань), підготовка інформаційних матеріалів, пропозицій тощо;
3) забезпечення в установленому порядку інформування Міністерства оборони України, Кабінету Міністрів України, Президента України щодо:
– обсягів виконаних робіт підрядниками Міністерства оборони, Державної спеціальної служби транспорту, обласних, Київської міської, районних військових (державних) адміністрацій, військових адміністрацій населених
– пунктів, Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України;
– проблемних питань, які потребують прийняття рішень на рівні Кабінету Міністрів України та Президента України та пропозицій щодо їх вирішення;
4) визначення шляхів і способів вирішення проблемних питань щодо будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд;
5) ініціювання та координація напрацювання науково-технічних пропозицій у сфері будівництва та обслуговування військових інженерно – технічних та фортифікаційних споруд;
6) підготовка та подання до Управління преси та інформації Міністерства оборони України інформаційних матеріалів за сферою відповідальності штабу для інформування суспільства щодо будівництва військових інженерно- технічних та фортифікаційних споруд і діяльності Координаційного штабу.
4. Координаційний штаб відповідно до покладених на нього завдань:
1) бере участь у розгляді та розробленні проєктів нормативно-правових актів з питань будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд згідно з нормами законодавства;
2) проводить моніторинг та аналіз стану справ будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд;
3) вивчає результати діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Збройних Сил та інших військових формувань, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з питань будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд;
4) визначає причини, що призводять до недоліків будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд;
5) ініціює прийняття необхідних рішень щодо визначення завдань державним органам, залученим до реалізації політики щодо будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд;
6) сприяє в межах компетенції органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, Збройним Силам та іншим військовим формуванням, підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності діяльності у їх діяльності, пов’язаній з будівництвом військових інженерно – технічних фортифікаційних споруд.
5. Координаційний штаб має право:
– звертатись до центральних та місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, органів військового управління, військових частин установ та організацій Збройних Сил та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, правоохоронних органів, громадських об’єднань щодо отримання інформації, пов’язаної з діяльністю Координаційного штабу, зберігати та обробляти її з дотриманням вимог законодавства України про охорону державної таємниці;
– утворювати робочі групи, з питань, пов’язаних з будівництвом військових інженерно-технічних фортифікаційних споруд;
– залучати у разі потреби до роботи Координаційного штабу та його робочих груп (за згодою) представників сектору безпеки і оборони, органів державної влади та місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, наукових установ, державних замовників у сфері оборони щодо закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення (товарів подвійного використання) для будівництва фортифікаційних споруд;
– взаємодіяти з благодійними фондами, громадськими та міжнародними організаціями та іншими установами незалежно від форми власності з метою обміну досвідом, вдосконалення технологій, отримання міжнародної технічної допомоги щодо будівництва військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд;
– у межах повноважень та з питань, що належать до компетенції Координаційного штабу, проводити консультації з питань будівництва військових інженерно-технічних фортифікаційних споруд.
6. Склад Координаційного штабу затверджується Міністерством оборони України.
До складу Координаційного штабу за згодою можуть включатися представники інших органів державної влади та громадських об’єднань.
7. Керівник Координаційного штабу:
– організовує роботу, здійснює керівництво діяльністю і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Координаційний штаб завдань;
– скликає та веде засідання Координаційного штабу, визначає порядок денний засідань Координаційного штабу;
– утворює робочі групи, з питань, пов’язаних з будівництвом військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд;
– представляє Координаційний штаб у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
– організовує проведення оперативного контролю із визначення стану готовності військових інженерно-технічних та фортифікаційних споруд;
– ініціює та координує створення при Координаційному штабі науково – технічної консультаційної ради із залученням (за згодою) представників центральних та місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, наукових та науково-дослідних установ, громадських об’єднань та представників суб’єктів господарювання незалежно від форми власності.
8. Координаційний штаб здійснює роботу цілодобово. За потреби керівник Координаційного штабу може скликати засідання.
Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях Координаційного штабу забезпечує заступник керівника – начальник оперативної групи Координаційного штабу.
Засідання Координаційного штабу вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш як половина його членів.
Керівник Координаційного штабу може прийняти рішення про проведення засідання Координаційного штабу в режимі реального часу (онлайн) з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена Координаційного штабу в такому режимі у засіданні Координаційного штабу.
9. Рішення Координаційного штабу вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Координаційного штабу.
Рішення Координаційного штабу фіксуються у протоколі засідання, який підписується керівником Координаційного штабу.
10. Для оперативного вирішення актуальних питань, що належать до компетенції Координаційного штабу, утворюється оперативна група Координаційного штабу, яка діє у період між його засіданнями.
Персональний склад оперативної групи Координаційного штабу затверджується керівником Координаційного штабу.
Безпосереднє керівництво оперативною групою Координаційного штабу здійснює заступник керівника – начальник оперативної групи Координаційного штабу.
11. Координаційний штаб інформує Міністерство оборони України про проведену роботу та про виконання завдань, визначених цим Положенням.
12. Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Координаційного штабу покладається на Адміністрацію Державної спеціальної служби транспорту.
Голова Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту генерал-майор |
Богдан Бондар |
Додаток
до наказу Міністерства оборони України
№ 184/нм від 19 березня 2024 року
Склад
Координаційного штабу з питань будівництва військових інженерно-технічних
та фортифікаційних споруд
Керівник Координаційного штабу – Голова Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту;
заступник керівника – начальник оперативної групи Координаційного штабу – головний спеціаліст Мобілізаційного відділу Міністерства оборони;
заступник Міністра оборони України, відповідальний за формування та реалізацію державної політики у сфері військово-технічної політики;
державний секретар Міністерства оборони України;
представник Міністерства оборони України;
заступник Головнокомандувача Збройних Сил України;
командувач Сил підтримки Збройних Сил України;
начальник Головного управління капітальних вкладень;
головний інспектор Головної інспекції Міністерства оборони України.