Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ № 188 від 14.07.2022 Про затвердження Статуту дочірнього підприємства Державної компанії “Укрспецекспорт” – Державного госпрозрахункового зовнішньоторгівельного підприємства “Спецтехноекспорт”

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2022

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

м. Київ

№ 188 від 14.07.2022

Про затвердження Статуту дочірнього підприємства Державної
компанії “Укрспецекспорт” – Державного госпрозрахункового
зовнішньоторгівельного підприємства “Спецтехноекспорт”

Відповідно до Господарського кодексу України, Закону України “Про управління об’єктами державної власності”, Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 730), та з метою організації діяльності дочірнього підприємства Державної компанії “Укрспецекспорт” Державного госпрозрахункового зовнішньоторгівельного підприємства “Спецтехноекспорт” ,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Статут дочірнього підприємства Державної компанії “Укрспецекспорт” – Державного госпрозрахункового зовнішньоторгівельного підприємства “Спецтехноекспорт”, що додається.

2. Директору дочірнього підприємства Державної компанії “Укрспецекспорт”- Державного госпрозрахункового зовнішньоторгівельного підприємства “Спецтехноекспорт” забезпечити в порядку, визначеному Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань”, державну реєстрацію затвердженого Статуту дочірнього підприємства Державної компанії “Укрспецекспорт” Державного госпрозрахункового зовнішньоторгівельного підприємства “Спецтехноекспорт”.

3. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України О. Резніков

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
14 липня 2022 року № 188

СТАТУТ
Дочірнього підприємства Державної компанії “Укрспепекспорт” –
Державного госпрозрахункового зовнішньоторгівельного підприємства
“Спецтехноекспорт”

(нова редакція)

(ідентифікаційний код юридичної особи 30019335)

м. Київ

2022 року

 

1. Загальні положення

1.1. Дочірнє підприємство Державної компанії “Укрспецекспорт” – Державне госпрозрахункове зовнішньоторгівельне підприємство “Спецтехноекспорт”, код ЄДРПОУ 30019335 (далі – Підприємство) є державним комерційним підприємством, заснованим на державній власності на підставі спільного наказу Міністерства України у справах науки і технологій та Державної Компанії “Укрспецекспорт” від 25 червня 1998 року № 40 “Про створення Дочірнього підприємства Державної компанії “Укрспецекспорт” – Державного госпрозрахункового зовнішньоторгівельного підприємства “Спецтехноекспорт” та перебуває у сфері управління Міністерства оборони України, код ЄДРПОУ 00034022 (далі – Міноборони).

1.2. Найменування Підприємства:

повне:

українською мовою – Дочірнє підприємство Державної компанії “Укрспецекспорт” – Державне госпрозрахункове зовнішньоторгівельне підприємство “Спецтехноекспорт”;

англійською мовою – The Subsidiary of the State Company “Ukrspecexport” – The State Foreign Trade Enterprise “Spetstechnoexport”.

скорочене:

українською мовою – ДП ДГ’ЗП “Спецтехноекспорт”;

англійською мовою-SFTE “Spetstechnoexport”.

1.3. Місцезнаходження Підприємства: 04073, Україна, місто Київ, проспект Степана Бендери, 7.

1.4. У своїй діяльності Підприємство керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами, виданими Міноборони, іншими міністерствами, органами виконавчої влади, виданими в межах повноважень, а також цим Статутом.

2. Мета, завдання і предмет діяльності

2.1. Підприємство створено з метою одержання прибутку від здійснення комерційної діяльності у галузі експорту та імпорту продукції і послуг військового призначення та подвійного використання, які підлягають експортному контролю, а також товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю, підвищення ефективності використання і розвитку експортного потенціалу підприємств оборонно-промислового комплексу та розширення міжнародного співробітництва у військово-технічній сфері.

2.2. Завданнями підприємства є:

– здійснення діяльності з експорту та імпорту озброєння, боєприпасів, військової техніки і спеціальних комплектуючих виробів для їх виробництва, вибухових речовин, робіт і послуг військового та спеціального призначення;

– сприяння нарощуванню ефективності використання і розвитку експортного, виробничого та науково-технічного потенціалу вітчизняних підприємств, насамперед оборонно-промислового комплексу;

– реалізація надлишкового озброєння, військової та спеціальної техніки, майна Збройних Сил та інших військових формувань, у встановленому порядку;

– освоєння міжнародних ринків озброєння, військової та спеціальної техніки, проведення маркетингових досліджень, у тому числі із залученням на договірній основі представників інших підприємств і організацій;

– організація і проведення переговорів з резидентами та нерезидентами, укладення відповідних договорів (контрактів);

– реалізація військового майна відповідно до укладених з Міноборони, іншими центральними органами виконавчої влади, що здійснюють управління військовими формуваннями, а також підприємствами, організаціями, у тому числі й нерезидентами, договорів купівлі-продажу, комісії, консигнації, спільної діяльності, міни, бартеру, поставки, товарного кредиту та інших цивільно-правових договорів.

2.3. Предметом діяльності Підприємства є:

– здійснення на комерційній основі операцій з експорту, імпорту та реалізації на внутрішньому ринку товарів, технологій і послуг військового призначення та подвійного використання, в тому числі озброєння, боєприпасів, військової та спеціальної техніки, комплектуючих виробів до неї, вибухових речовин, інших товарів, які можуть використовуватися для створення та виробництва озброєння, військової та спеціальної техніки і підлягають експортному контролю, а також товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю;

– надання представницьких та посередницьких послуг вітчизняним та іноземним підприємствам і організаціям у здійсненні зовнішньоекономічних операцій, а також залучення нерезидентів для виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів);

– сприяння розгортанню вітчизняних наукових досліджень з метою вдосконалення існуючих технологій, створення нової продукції на основі новітніх досягнень науки, техніки та прогресивних технологій, сприяння розвитку експортного потенціалу;

– проведення власних науково-дослідних, дослідно-конструкторських та технологічних досліджень і робіт;

– організація проведення наукової, науково-технічної, екологічної, економічної експертизи науково-технічної продукції, як вітчизняного наукового розробника, так і країн-імпортерів;

– діяльність у сфері трансферу технологій, в тому числі посередницька;

– операції з спеціальними технічними засобами для зняття інформації з каналів зв’язку, іншими засобами негласного отримання інформації;

– маркетингова діяльність;

– неспеціалізована оптова торгівля;

– участь у науково-дослідних та дослідно-конструкторських роботах з метою удосконалення існуючої, створення та виробництва нової продукції військового призначення та подвійного використання;

– сприяння розробленню та впровадженню у виробництво новітніх досягнень науки і техніки, прогресивних технологій;

– провадження інвестиційної діяльності за рахунок власних і залучених коштів;

– надання суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності послуг, пов’язаних з технічним обслуговуванням та експлуатацією первинних мереж і супутникових систем телефонного зв’язку;

– здійснення операцій з цінними паперами;

– надання послуг з організації ремонту і технічного обслуговування озброєння та військової техніки;

– інформаційно-консультаційна діяльність;

– збирання та переробка вторинної сировини і відходів виробництва продукції військового призначення та подвійного використання, утилізація військової та спеціальної техніки, а також реалізація одержаних внаслідок цього матеріалів і речовин;

– здійснення торговельно-посередницьких операцій з металобрухтом чорних і кольорових металів та їх сплавів, а також метало продукцією широкої номенклатури;

– надання транспортно-експедиційних послуг;

– реалізація автотранспортних засобів, у тому числі конверсійних;

– розроблення, виготовлення, реалізація, ремонт, модернізація та утилізація озброєння, військової техніки, військової зброї і боєприпасів до неї;

– провадження торговельної, в тому числі комісійної, консигнаційної, торговельно-посередницької та торговельно-закупівельної діяльності;

– надання маркетингових, рекламних, консультаційних і посередницьких послуг у зовнішній та внутрішній торгівлі;

– проведення маркетингових досліджень самостійно, а також із залученням на договірній основі представників інших підприємств і організацій, у тому числі нерезидентів;

– організація навчання українських та іноземних фахівців у сфері реалізації продукції і послуг військового призначення та подвійного використання;

– підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів на замовлення вітчизняних підприємств і організацій;

– організація і проведення переговорів з резидентами, нерезидентами та укладення відповідних договорів (контрактів);

– організація та проведення конференцій, симпозіумів, виставок, виставок-продажів, аукціонів (тендерів), у тому числі міжнародних, участь у міжнародних салонах, виставках військової і цивільної техніки, аукціонах (тендерах), семінарах, конференціях, симпозіумах;

– надання послуг з організації ділових поїздок українських підприємців за кордон і прийому в Україні представників іноземних ділових кіл.

Підприємство має право здійснювати інші види діяльності, не заборонені чинним законодавством України.

Усі види діяльності, які згідно із законодавством потребують спеціальних дозволів чи ліцензій, здійснюються Підприємством лише після їх отримання.

3. Юридичний статус Підприємства

3.1. Підприємство є юридичною особою.

3.2. Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до законодавства та цього Статуту.

3.3. Зміни до Статуту Підприємства вносяться за рішенням Міноборони та підлягають державній реєстрації в порядку, передбаченому законом.

3.4. Підприємство, за згодою Міноборони, може об’єднувати свою діяльність з іншими суб’єктами господарювання відповідно до чинного законодавства.

3.5. Підприємство не може бути засновником іншої юридичної особи.

3.6. Підприємство має відокремлене майно, самостійний баланс, поточний, валютний та інші рахунки в установах банків, печатку/печатки зі своїм найменуванням, штампи, бланки, а також може мати знак для товарів І послуг, який реєструється відповідно до законодавства, логотип, зображення якого може використовуватися для печатки, штампів, бланків.

3.7. Підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями всіма належними їй коштами та іншим майном, на яке згідно із чинним законодавством України може бути звернене стягнення.

3.8. Держава, Міноборони не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених Господарським кодексом України та іншими законами України.

3.9. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями держави, Міноборони.

3.10. За погодженням з Міноборони Підприємство може створювати представництва, філії та відокремлені підрозділи, в тому числі за межами України, діяльність яких регламентується положеннями, що затверджуються директором Підприємства.

3.11. Підприємство має право набувати майнових та немайнових прав, вступати у договірні відносини з іншими юридичними та фізичними особами.

3.12. Підприємство може брати участь у розгляді справ в судах усіх наявних в Україні юрисдикцій та в судах інших держав, арбітражах та третейських судах.

4. Майно Підприємства

4.1. Майно Підприємства є державною власністю і закріплюється за нею на праві господарського відання.

4.2. Майно Підприємства становлять виробничі і невиробничі засоби, об’єкти права інтелектуальної власності, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Підприємства.

4.3. Джерелами формування майна Підприємства є:

• майно, в тому числі кошти, передані засновником;

• державне майно, передане Підприємству Міноборони;

• доходи, одержані від реалізації товарів, послуг, інших видів господарської діяльності Підприємства;

• доходи від цінних паперів;

• кредити банків та інших кредиторів;

• капітальні вкладення і дотації з бюджетів;

• майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, організацій та громадян у встановленому законодавством порядку;

• безоплатні та благодійні внески, пожертвування організацій та громадян у встановленому чинним законодавством України порядку;

• нематеріальні активи (наукові звіти, проектно-конструкторська документація, патенти, ліцензії та інша інтелектуальна власність);

• інші джерела, не заборонені законодавством.

4.4. У разі передачі Підприємства до сфери управління іншого органу управління Підприємство зберігає право господарського відання на закріплене за нею майно.

4.5. Контроль за ефективністю використання, збереженням та обліком закріпленого за Підприємством майна здійснює Міноборони.

4.6. Підприємство не має права безоплатно передавати належне їй майно іншим юридичним та фізичним особам, крім випадків, передбачених законом.

4.7. Відчуження Підприємством майнових об’єктів, що належать до основних фондів, здійснюється виключно на конкурентних засадах за погодженням з Міноборони в порядку, встановленому законодавством.

Розпорядження майном, що належить до основних фондів, в інший спосіб Підприємство здійснює у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Господарським кодексом України та іншими законами України.

Відчуження нерухомого майна, а також інших об’єктів, визначених законодавством, здійснюється за погодженнями, визначеними чинним законодавством України.

4.8. Кошти, одержані від продажу майнових об’єктів, що належать до основних фондів Підприємства, використовуються відповідно до затвердженого фінансового плану.

4.9. Підприємство має право здавати в оренду юридичним та фізичним особам нерухоме майно (будівлі, споруди, нежитлові приміщення) та інше окреме індивідуально визначене майно (устаткування, транспортні засоби, інвентар та інші матеріальні цінності, які йому належать), а також списувати таке майно з балансу в установленому законодавством порядку.

4. 10. Передача в заставу майнових об’єктів, що належать до основних фондів Підприємства, списання з балансу Підприємства не повністю амортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів Підприємства здійснюються в установлений законодавством спосіб за погодженням з Міноборони.

4.11. Підприємство здійснює володіння, користування землею та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності згідно із законодавством.

4.12. Збитки, завдані Підприємству в результаті порушення його майнових прав державними органами, юридичними та/або фізичними особами, відшкодовуються Підприємству відповідно до законодавства.

5. Статутний капітал Підприємства

5.1. Статутний капітал Підприємства є частиною в активах Підприємства, що залишається після вирахування його зобов’язань (чисті активи).

Статутний капітал Підприємства складається із:

– зареєстрованого (статутного) капіталу;

– додаткового капіталу;

– резервного капіталу;

– нерозподіленого прибутку (непокритого збитку).

5.2. Статутний капітал Підприємства становить 842 000 (вісімсот сорок дві тисячі) гривень.

5.3. Статутний капітал вважається сформованим з дати передачі в установленому порядку Підприємству майна, що закріплюється за нею на праві господарського відання, або з дати зарахування відповідних коштів на банківський рахунок Підприємства.

5.4. Рішення про зміну (збільшення, зменшення) розміру статутного капіталу Підприємства приймається Міноборони з урахуванням відомостей річної бухгалтерської звітності Підприємства.

5.5. Зміна Міноборони розміру статутного капіталу Підприємства, здійснюється шляхом передачі їй нерухомого майна, коштів, цінних паперів, іншого майна та майнових прав.

5.6. Зміни, внесені до Статуту Підприємства у зв’язку із зміною розміру статутного капіталу, підлягають державній реєстрації.

5.7. Джерелом формування фінансових ресурсів Підприємства є кошти, отримані від господарської діяльності, кошти, отримані від продажу цінних паперів, безоплатні або благодійні внески членів трудового колективу, підприємств, організацій, громадян та інші надходження (включаючи централізовані капітальні вкладення та кредити).

5.8. Підприємство створює за рахунок прибутку спеціальні (цільові) фонди, призначені для покриття витрат, пов’язаних з його діяльністю:

– амортизаційний фонд;

– фонд розвитку виробництва;

– фонд споживання (оплати праці);

– резервний фонд;

– інші фонди.

5.9. Амортизаційний фонд створюється за рахунок амортизаційних відрахувань і призначається для відтворення основних фондів (устаткування, машин, будівель тощо), які в процесі виробництва піддаються фізичному та моральному зносу, через що втрачають частину споживної вартості.

5.10. Фонд розвитку виробництва створюється за рахунок коштів відрахувань від чистого прибутку в порядку, передбаченому законодавством. Кошти фонду використовуються для розвитку матеріально-технічної бази Підприємства, Спрямування коштів фонду визначається кошторисом.

5.11. Фонд споживання (оплати праці) створюється в розмірах, які визначаються згідно із законодавством.

5.12. Резервний фонд Підприємства створюється у розмірі, визначеному затвердженим фінансовим планом, і призначений для покриття витрат, які пов’язані з відшкодуванням збитків, та позапланових витрат.

5.13. Джерелом формування фінансових ресурсів Підприємства є прибуток (дохід), амортизаційні відрахування, кошти, одержані від продажу цінних паперів, безоплатні або благодійні внески членів трудового колективу, підприємств, організацій, громадян та інші надходження (включаючи централізовані капітальні вкладення та кредити).

5.14. Використання фондів здійснюється відповідно до фінансового плану Підприємства.

6. Права та обов’язки Підприємства

6.1. Підприємство має право:

• брати участь у підготовці проектів законодавчих та інших нормативно- правових актів з питань військово-технічного співробітництва України з іноземними державами;

• вносити пропозиції щодо вирішення питань стосовно здійснення міжнародних передач товарів військового призначення;

• брати участь у попередньому розгляді матеріалів щодо надання суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності повноважень на право здійснення експорту, імпорту товарів військового призначення;

• визначати залежно від ринкового попиту ціну продажу товарів військового призначення та обсяг витрат, пов’язаних із здійсненням продажу;

• реалізовувати майно Збройних Сил та інших утворених відповідно до законодавства військових формувань та правоохоронних органів встановленим порядком;

• звертатися до уповноважених державних органів з клопотанням про продовження терміну надходження валютних коштів за зовнішньоекономічними договорами (контрактами);

• одержувати в установленому порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій матеріали, необхідні для виконання покладених на неї завдань;

• самостійно від свого імені укладати договори з юридичними та фізичними особами;

• самостійно на власний ризик здійснювати на комерційній основі свою діяльність з метою одержання прибутку відповідно до стратегічного плану розвитку Підприємства, погодженого Міноборони та фінансового плану, погодженого встановленим порядком;

• реалізовувати свою продукцію, послуги, залишки від виробництва за цінами, що формуються відповідно до умов економічної діяльності, а у випадках, передбачених законодавством, – за фіксованими державними цінами;

• за погодженням з Міноборони придбавати, випускати та реалізовувати цінні папери відповідно до законодавства;

• за погодженням з Міноборони залучати внутрішні довгострокові, зовнішні кредити (позики), внутрішні короткострокові кредити (позики), надавати гарантії або поруки за такими кредитами (позиками) в порядку, передбаченому чинним законодавством України;

• обирати предмет договору, визначати зобов’язання (обов’язки), будь-які Інші умови господарських взаємовідносин, що не суперечать законодавству;

• за згодою Міноборони одержувати від інших підприємств та надавати іншим підприємствам, в разі потреби, фінансову та іншу допомогу, позики;

• користуватися пов’язаною з інтересами Підприємства інформацією, що надходить до Міноборони;

• визначати організаційну структуру, чисельність працівників і штатний розпис Компанії за погодженням з Уповноваженим органом управління;

• проваджувати діяльність, пов’язану з державною таємницею, відповідно до законодавства.

6.2. Підприємство зобов’язане:

• забезпечувати складання річного та з поквартальною розбивкою фінансового плану на кожен наступний рік;

• забезпечувати виробництво та поставку товарів, виконання робіт, надання послуг відповідно до укладених договорів та контрактів;

• забезпечувати своєчасну сплату податків та інших обов’язкових платежів згідно із законодавством;

• відповідно до укладених державних контрактів, договорів забезпечувати поставку товарів, виконання робіт, надання послуг;

• виконувати норми і вимоги щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;

• здійснювати бухгалтерський, оперативний облік і вести фінансову, податкову та статистичну звітність згідно із законодавством;

• додержуватися фінансової дисципліни;

• створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

• проводити інвентаризацію належного їй майна для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку, фінансової та статистичної звітності згідно із законодавством;

• забезпечувати охорону державної таємниці;

• надавати Міноборони акти (довідки, висновки тощо), складені за результатами проведених ревізій і перевірок Підприємства, протягом 10 (десяти) днів з дня їх отримання останнім та вживати заходи щодо усунення виявлених порушень і недоліків;

• надавати Міноборони квартальну та річну фінансову звітність, інформацію про стан виконання фінансових та інвестиційних планів, а також показників за відповідний календарний (фінансовий) рік;

• на запит Міноборони надавати йому інші документи та інформацію щодо діяльності Підприємства;

• виконувати рішення Міноборони, прийняті в межах компетенції;

• забезпечувати документування управлінської діяльності, збереженість службових документів, у тому числі електронних, що утворюються в процесі діяльності Підприємства своєчасне передавання їх на зберігання до Галузевого державного архіву Міністерства оборони України, встановленим порядком;

• у встановлених законодавством випадках та в порядку, визначеному Міноборони, погоджувати з останнім вчинення господарських зобов’язань, щодо вчинення яких є заінтересованість, а також вчинення значних господарських зобов’язань;

• здійснювати під час мобілізації заходи щодо переведення Підприємства на роботу в умовах особливого періоду;

• виконувати мобілізаційні завдання (замовлення) доведені до Підприємства Уповноваженим органом управління у встановленому порядку;

• утримувати в належному стані техніку, будівлі, споруди та об’єкти інфраструктури, що належать для передачі в разі мобілізації Збройним Силам України, іншим військовим формуванням, оперативно-рятувальній службі цивільного захисту або призначені для спільного з ними використання у воєнний час;

• сприяти територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки у їх роботі в мирний час та на особливий період;

• надавати під час мобілізації будівлі, споруди, транспортні та інші матеріально-технічні засоби Збройним Силам України, іншим військовим формуванням, Оперативно-рятувальній службі цивільного захисту згідно з мобілізаційними планами у встановленому порядку;

• вести облік військовозобов’язаних, резервістів і призовників із числа працівників, здійснювати заходи щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час і надавати звітність із цих питань у встановленому порядку;

• сприяти своїм працівникам, які є резервістами, у виконанні ними обов’язків служби у військовому резерві та своєчасному їх направленню до органів військового управління, військових частин;

• у разі ліквідації (реорганізації) Підприємства своєчасно сповіщати про це відповідні органи державної влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування, з якими укладено договори (державні контракти) на виконання мобілізаційних завдань (замовлень);

• забезпечувати розроблення та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання і протидії корупції у діяльності Підприємства.

7. Управління Підприємством

7.1. Управління Підприємством здійснюється відповідно до цього Статуту.

7.2. Управління Підприємством здійснюється її керівником (директором), який підзвітний Міноборони.

У разі тимчасової відсутності керівника Підприємства у зв’язку з відрядженням, відпусткою, хворобою або з інших причин, його обов’язки виконує посадова особа, на яку таке виконання покладене наказом Підприємства. У разі, якщо посада керівника Підприємства вакантна, покладення виконання обов’язків керівника Підприємства здійснюється наказом Міноборони.

7.3. Керівник Підприємства призначається на посаду та звільняється з посади Міністром оборони України.

7.4. З керівником Підприємства укладається контракт, у якому визначаються строк найму, його права, обов’язки і відповідальність, умови матеріального забезпечення, звільнення з посади, інші умови найму, за погодженням сторін. У разі зміни органу управління укладений з керівником Підприємства контракт зберігає свою чинність протягом строку, на який він укладений.

7.5. Керівник Підприємства самостійно вирішує питання діяльності Підприємства, за винятком тих, що віднесені до компетенції Міноборони.

7.6. Керівник Підприємства та головний бухгалтер несуть встановлену законодавством відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності.

7.7. Керівник Підприємства:

• несе відповідальність за виконання покладених на нього завдань, що визначені Статутом;

• під час реалізації своїх прав і виконання обов’язків повинен діяти в інтересах Підприємства;

• діє без довіреності від імені Підприємства, представляє її інтереси в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, інших організаціях, а також у відносинах з юридичними та фізичними особами;

• формує адміністрацію Підприємства;

• розподіляє обов’язки між заступниками керівника Підприємства;

• затверджує організаційну структуру і штатний розпис Підприємства за погодженням з Міноборони;

• затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства та посадові інструкції працівників Підприємства;

• призначає на посади та звільняє працівників Підприємства відповідно до законодавства України;

• видає в межах своєї компетенції накази, доручення;

• організовує соціально-побутову та іншу діяльність Підприємства відповідно до мети та основних напрямів її діяльності;

• спільно з трудовим колективом встановлює форму і систему оплати праці;

• встановлює працівникам конкретні розміри посадових окладів, винагород, надбавок і доплат з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством;

• застосовує заходи заохочення та дисциплінарного стягнення до працівників Підприємства;

• розпоряджається коштами та майном Підприємства відповідно до цього Статуту та законодавства;

• забезпечує ефективне використання та збереження майна, переданого Підприємству;

• виконує умови укладеного з Міноборони трудового контракту;

• укладає договори, видає довіреності, відкриває в установах банків поточний та інші рахунки;

• несе відповідальність за формування та виконання фінансових планів, додержання трудової, фінансової дисципліни і вимог законодавства;

• забезпечує регулярну оцінку корупційних ризиків у діяльності Підприємства і здійснює відповідні антикорупційні заходи;

• забезпечує виконання рішень Міноборони в тому числі прийнятих за результатами перевірок Підприємства;

• забезпечує у встановлених законодавством випадках та в порядку, визначеному Міноборони, погодження з останнім вчинення господарських зобов’язань, щодо вчинення яких є заінтересованість, а також вчинення значних господарських зобов’язань;

• організовує підготовку Підприємства до роботи в умовах особливого періоду;

• забезпечує охорону державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності, технічного захисту інформації та здійснює постійний контроль за забезпеченням охорони державної таємниці і захистом іншої інформації з обмеженим доступом на Підприємстві;

• визначає працівникам Підприємства завдання та обов’язки, спрямовує їх роботу на безумовне виконання вимог законодавства з питань охорони державної таємниці;

• здійснює контроль за зберіганням службових документів, у тому числі електронних, що утворюються в процесі діяльності Підприємства, своєчасним їх передаванням на зберігання до Галузевого державного архіву Міністерства оборони України, встановленим порядком;

• вирішує інші питання діяльності Підприємства відповідно до вимог законодавства та цього Статуту.

8. Міноборони

8.1. Міноборони, виконуючи функції Уповноваженого органу управління Підприємства, відповідно до покладених на нього завдань:

• приймає рішення про реорганізацію і ліквідацію Підприємства;

• призначає на посаду та звільняє з посади керівника Підприємства, укладає і розриває з керівником Підприємства контракт, здійснює контроль за додержанням вимог контракту;

• погоджує структуру, чисельність працівників і штатний розпис Підприємства;

• затверджує Статут Підприємства та зміни до нього, здійснює контроль за додержанням цього Статуту;

• погоджує/затверджує фінансові плани та затверджує інвестиційні плани Підприємства, здійснює контроль за їх виконанням у встановленому порядку;

• проводить моніторинг фінансової діяльності, зокрема, виконання показників фінансових планів Підприємства, та вживає заходів щодо їх поліпшення;

• забезпечує проведення перевірок Підприємства, за результатами яких приймає обов’язкові для виконання Підприємством рішення;

• погоджує укладення Підприємством договорів про спільну діяльність та управління майном, внесення змін до них та контролює виконання умов цих договорів у випадках та в порядку, встановленому чинним законодавством;

• у разі зміни керівника Підприємства забезпечує проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Підприємства в порядку, передбаченому законом;

• забезпечує проведення інвентаризації майна Підприємства в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;

• затверджує стратегічні плани розвитку Підприємства, здійснює контроль за їх виконанням;

• виявляє державне майно, яке тимчасово не використовується Підприємством, та вносить пропозиції щодо умов його подальшого використання;

• надає згоду на відчуження, оренду, передачу та списання майна Підприємства у випадках, передбачених чинним законодавством України;

• забезпечує контроль за оформленням прав на земельні ділянки (у разі відсутності необхідних документів) та уточненням меж земельних ділянок Підприємства;

• видає обов’язкові до виконання Підприємством накази, розпорядження та доручення в межах повноважень як органу управління майном;

• здійснює інші функції, передбачені законодавством.

9. Господарська діяльність Підприємства

9.1. Господарська діяльність Підприємства провадиться відповідно до законодавства України з метою одержання прибутку та ґрунтується на принципах самоокупності та самофінансування.

Основним показником фінансових результатів господарської діяльності Підприємства є прибуток.

9.2. Використання прибутку Підприємством здійснюється відповідно до затвердженого фінансового плану Підприємства з урахуванням вимог Господарського кодексу України та норм чинного законодавства України.

9.3. У фінансовому плані Підприємства затверджуються суми коштів, які спрямовуються державі, як власнику і зараховуються до державного бюджету.

9.4. Складення, затвердження та контроль за виконанням фінансового плану Підприємства здійснюються в установленому законодавством порядку.

9.5. Підприємство відраховує та сплачує до державного бюджету частину прибутку відповідно до порядку та нормативу, визначених законодавством.

9.6. Підприємство планує свою виробничо-господарську діяльність, виходячи зі споживчого попиту на її товари і послуги.

9.7. Підприємство реалізує продукцію та надає товари за цінами і тарифами, які встановлюються нею самостійно згідно із законодавством.

9.8. Для вирішення окремих питань господарської діяльності Підприємство у разі потреби може утворювати експертні комісії (групи) та залучати на договірних засадах окремих фахівців, вчених.

9.9. Аудит фінансової діяльності Підприємства здійснюється згідно із законодавством.

9.10. Відносини Підприємства з іншими юридичними та фізичними особами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі договорів.

10. Зовнішньоекономічна діяльність Підприємства

10.1. Зовнішньоекономічна діяльність Підприємства провадиться з метою одержання прибутку та ґрунтується на принципах самоокупності та самофінансування і здійснюється відповідно до законодавства України.

10.2. Підприємство здійснює операції з експорту, Імпорту товарів і послуг військового призначення та подвійного використання як безпосередньо, так і через представницькі підприємства та організації.

10.3. Операції з іноземною валютою Підприємство здійснює згідно із законодавством.

10.4. Підприємство бере участь у військово-технічному співробітництві з нерезидентами шляхом інформаційного обміну, участі у підготовці міжнародних договорів України, укладення зовнішньоекономічних договорів (контрактів), експорту та імпорту товарів військового призначення, у тому числі надання консультаційних, маркетингових, посередницьких, брокерських, агентських, консигнаційних, юридичних послуг іноземним суб’єктам господарської діяльності та одержання від них аналогічних послуг, наукової, науково-технічної, науково-виробничої, навчальної та іншої кооперації з іноземними суб’єктами господарської діяльності, співробітництва з міжнародними організаціями у військово-технічній сфері, організації і проведення виставок, конкурсів, торгів, конференцій, симпозіумів, семінарів та інших заходів щодо товарів військового призначення, здійснення інших видів діяльності у цій сфері, які не суперечать законодавству України та нормам міжнародного права.

10.5. У разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань, що випливають із зовнішньоекономічних договорів (контрактів), Підприємство відшкодовує збитки та виплачує нерезидентам неустойку за рахунок власних коштів відповідно до цих договорів.

11. Трудовий колектив

11.1. Трудовий колектив Підприємства становлять усі працівники, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.

11.2. Трудовий колектив Підприємства:

• розглядає та схвалює проект колективного договору;

• вирішує питання самоврядування трудового колективу;

• визначає і затверджує перелік і порядок надання працівникам Підприємства соціальних пільг;

• бере участь у матеріальному і моральному стимулюванні продуктивної праці, заохочує винахідницьку та раціоналізаторську діяльність, порушує клопотання про відзначення працівників Підприємства державними нагородами;

• погоджує пропозиції щодо передачі з державної у комунальну власність майна, закріпленого за Підприємством, об’єктів соціальної інфраструктури, споруджених за рахунок коштів Підприємства;

• заслуховує звіти про виконання колективного договору;

• вирішує інші питання згідно Із законодавством.

11.3. Повноваження трудового колективу Підприємства реалізуються загальними зборами (конференцією) та через їх виборні органи.

11.4. Загальні збори (конференція) вважаються правомочними, якщо в них бере участь не менше як дві третини загальної кількості працівників.

11.5. Для представництва інтересів трудового колективу на загальних зборах (конференції) трудовий колектив може обрати орган колективного самоврядування, до складу якого не може входити керівник Підприємства.

11.6. Виборним органом трудового колективу Підприємства є первинна профспілкова організація, яка представляє його інтереси у відносинах з Підприємством в межах повноважень, наданих загальними зборами трудового колективу.

11.7. Виробничі, трудові і соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.

11.8. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя та здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, вирішуються трудовим колективом за участю керівника Підприємства, якщо інше не передбачено законодавством.

11.9. Посадові та службові особи Підприємства, інші особи, які виконують роботу та перебувають і Підприємством у трудових відносинах, зобов’язані:

• не вчиняти та не брати участі у вчиненні корупційних правопорушень, пов’язаних з діяльністю Підприємства;

• невідкладно інформувати посадову особу, відповідальну, за запобігання корупції у діяльності Компанії, керівника Компанії або Уповноважений орган управління про випадки вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень іншими працівниками Компанії або іншими особами;

• невідкладно інформувати посадову особу, відповідальну за запобігання корупції у діяльності Компанії, керівника Підприємства або Уповноважений орган управління про виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів.

12. Припинення діяльності Підприємства

12.1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації за рішенням Міноборони, а у випадках, передбачених законом, – за рішенням суду.

12.2. Ліквідація Підприємства здійснюється комісією, призначеною Міноборони, а в разі припинення її діяльності за рішенням суду – комісією, утвореною відповідно до рішення суду.

12.3. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством.

12.4. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс Підприємства, подає його на затвердження до Міноборони. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторами визначаються законом.

12.5. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.

12.6. Підприємство вважається припиненим з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців запису про державну реєстрацію його припинення.

Задати питання

    Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

    Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

    Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

    Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів