Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ №284 від 05.05.2025 Про внесення змін до Положення про Департамент мобілізації Міністерства оборони України

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2025

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

05.05.2025 № 284

Про внесення змін до Положення про Департамент мобілізації Міністерства оборони України

Відповідно до Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 730), з метою уточнення основних завдань і функцій Департаменту мобілізації Міністерства оборони України, НАКАЗУЮ:

1. Внести зміни до Положення про Департамент мобілізації Міністерства оборони України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 28 травня 2024 року № 352, виклавши його в новій редакції, що додається.

2. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України Р. Умєров

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
28 травня 2024 року № 352
(у редакції наказу Міністерства оборони України
від 05.05.2025 № 284)

Положення
про Департамент мобілізації Міністерства оборони України

1. Це Положення визначає основні завдання і функції, права та організаційні засади діяльності Департаменту мобілізації Міністерства оборони України (далі – Департамент), повноваження його керівника.

Департамент в мирний час та особливий період виконує завдання щодо організації здійснення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації і контролю за здійсненням цих заходів у Міністерстві оборони України (далі – Міноборони), забезпечення формування та реалізації політики у відповідних сферах компетенції Міноборони з питань мобілізаційної підготовки, мобілізації та демобілізації.

Департамент є самостійним структурним підрозділом апарату Міноборони.

2. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами та директивами Міноборони, а також цим Положенням.

3. Департамент підпорядковується Міністру оборону України.

Діяльність Департаменту безпосередньо спрямовує і координує заступник Міністра оборони України відповідно до розподілу обов’язків між першим заступником, заступниками Міністра оборони України та державним секретарем Міністерства оборони України.

4. Основні завдання Департаменту:

– забезпечення, у межах повноважень, проведення мобілізації та демобілізації у Збройних Силах України (далі – Збройні Сили), участь у забезпеченні мобілізації та демобілізації в інших військових формуваннях, утворених відповідно до законів України;

– організація здійснення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації і контроль за здійсненням цих заходів у Міноборони;

– організація здійснення заходів щодо забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань, які включені до схеми мобілізаційного розгортання Збройних Сил (далі – інші військові формування) в особливий період шляхом виконання мобілізаційних завдань (замовлень);

– координація та спрямування діяльності територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (далі – ТЦК та СП);

– забезпечення в установленому законом порядку разом з центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Службою безпеки України, розвідувальними органами функціонування системи військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів;

– забезпечення в установленому Кабінетом Міністрів України порядку визначення підприємств, установ і організацій критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період.

5. Департамент відповідно до покладених на нього повноважень:

– щодо забезпечення, у межах повноважень, проведення мобілізації та демобілізації у Збройних Силах, участі у забезпеченні мобілізації та демобілізації в інших військових формуваннях, утворених відповідно до законів:

– бере участь у державному регулюванні мобілізаційної підготовки, мобілізації та демобілізації;

– організовує, у межах повноважень, виконання законів, інших нормативно- правових актів з питань мобілізаційної підготовки, мобілізації та демобілізації;

– розробляє та подає керівництву Міноборони проєкти нормативно- правових актів з питань мобілізаційної підготовки, мобілізації та демобілізації;

– здійснює, у межах повноважень, заходи щодо організації розроблення проєкту мобілізаційного плану Збройних Сил та інших військових формувань та подання його Кабінетові Міністрів України;

– бере участь у розробленні проєкту мобілізаційного плану Збройних Сил та інших військових формувань;

– здійснює заходи щодо розроблення (внесення змін) проєкту нормативно¬правового акта стосовно визначення форми та змісту вимоги про виконання обов’язку (обов’язків) військовозобов’язаним, резервістом, яка надсилається керівником ТЦК та СП;

– здійснює, у межах повноважень, заходи щодо організації планування мобілізації у Збройних Силах;

– бере, у межах повноважень, участь у заходах щодо забезпечення бойової та мобілізаційної готовності Збройних Сил, комплектування особовим складом, постачання озброєння та військової техніки згідно з потребами, визначеними Генеральним штабом Збройних Сил на особливий період для покриття втрат та витрат;

– координує та спрямовує роботу структурних підрозділів Міноборони щодо їх участі у розробленні схеми мобілізаційного розгортання Збройних Сил та спеціальних формувань, призначених для передачі під час мобілізації до Збройних Сил, а також розроблення схеми мобілізаційного розгортання інших військових формувань та спеціальних формувань, призначених для передачі до інших військових формувань під час мобілізації;

– бере участь у проведенні заходів планування і здійснення методичного та наукового забезпечення мобілізаційної підготовки, мобілізації і демобілізації у Збройних Силах, інших військових формуваннях;

– координує роботу структурних підрозділів Міноборони щодо їх участі в плануванні в мирний час створення резерву військово-навчених людських ресурсів на період мобілізації та на воєнний час;

– бере участь у плануванні і здійсненні заходів щодо управління мобілізацією та демобілізацією у Збройних Силах;

– здійснює збір інформації щодо проведення мобілізації та демобілізації у Збройних Силах та інших військових формуваннях, її узагальнення та аналіз, підготовку відповідних інформаційно-довідкових матеріалів та пропозицій керівництву Міноборони;

– бере участь у проведенні заходів планування і організації підготовки та перепідготовки військовозобов’язаних та резервістів, призначених для доукомплектування структурних підрозділів Міноборони;

– розробляє організаційно-методичні вказівки з планування мобілізаційної підготовки Міноборони на відповідний рік;

– розробляє проєкт календарного плану основних заходів проведення поточного (загального) уточнення мобілізаційних планів та документів бойової та мобілізаційної готовності в Міноборони;

– щодо організації здійснення заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації і контролю за здійсненням цих заходів у Міноборони:

– бере участь у розробленні мобілізаційного плану держави, плануванні мобілізаційної підготовки у відповідних центральних органах виконавчої влади з питань забезпечення потреб Збройних Сил;

– здійснює, у межах повноважень, заходи щодо організації планування мобілізаційної підготовки у Збройних Сил;

– організовує планування мобілізаційної підготовки в Міноборони, установах та на підприємствах Міноборони;

– організовує проведення наукових досліджень заходів мобілізаційної підготовки та мобілізації в Міноборони;

– організовує методичне забезпечення мобілізаційної підготовки та мобілізації в Міноборони, установах та на підприємствах Міноборони;

– організовує проведення заходів щодо розроблення (уточнення) мобілізаційного плану Міноборони, оперативно-мобілізаційних документів самостійних структурних підрозділів апарату Міноборони, органів військового управління, установ та підприємств Міноборони;

– розробляє окремі документи Плану комплектування апарату Міноборони особовим складом;

– організовує вивчення офіцерів запасу, призначених для доукомплектування військових посад, передбачених штатом воєнного часу апарату Міноборони;

– координує діяльність самостійних структурних підрозділів апарату Міноборони, органів військового управління, установ та підприємств Міноборони з питань розроблення (уточнення) оперативно-мобілізаційних документів мобілізаційних планів, розроблення (уточнення) Мобілізаційного плану Міноборони;

– розробляє оперативно-мобілізаційні документи переведення Департаменту на функціонування в умовах особливого періоду;

– здійснює підготовку персоналу Департаменту до переведення на функціонування в умовах особливого періоду;

– організовує, у межах повноважень, підготовку керівного складу Міноборони, органів військового управління, установ та підприємств Міноборони до дій у разі мобілізації;

– організовує виконання заходів з підготовки самостійних структурних підрозділів апарату Міноборони, органів військового управління, установ та підприємств Міноборони до проведення Кабінетом Міністрів України військово- економічних мобілізаційних навчань;

– організовує виконання заходів щодо проведення військово-економічних мобілізаційних тренувань Міноборони;

– організовує підвищення кваліфікації з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації працівників Міноборони, установ та підприємств Міноборони;

– координує діяльність самостійних структурних підрозділів апарату Міноборони, органів військового управління, установ та підприємств Міноборони щодо підвищення кваліфікації з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації (в розрізі галузей національної економіки);

– бере участь у підвищенні кваліфікації військовослужбовців та працівників самостійних структурних підрозділів апарату Міноборони, органів військового управління, установ та підприємств Міноборони з питань підготовки резервів Збройних Сил;

– організовує проведення перевірок та оцінки стану мобілізаційної підготовки самостійних структурних підрозділів апарату Міноборони, органів військового управління, установ Міноборони;

– проводить комплексні, цільові та контрольні перевірки мобілізаційної підготовки самостійних структурних підрозділів апарату Міноборони, органів військового управління, установ та підприємств Міноборони;

– проводить аналіз стану мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності Міноборони;

– розробляє проєкт щорічної доповіді про стан мобілізаційної готовності Міноборони та забезпечує її подання до Міністерства економіки України (далі – Мінекономіки);

– організовує підготовку та забезпечує розгортання і роботу групи контролю за переведенням самостійних структурних підрозділів апарату Міноборони, органів військового управління, установ та підприємств Міноборони на функціонування в умовах особливого періоду;

– складає список посадових (службових) осіб апарату Міноборони, допущених до роботи з документами, що містять інформацію з мобілізаційних питань;

– щодо організації здійснення заходів щодо забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період шляхом виконання мобілізаційних завдань (замовлень):

– організовує розроблення пропозицій щодо потреб на особливий період Збройних Сил, інших військових формувань, з урахуванням економічних можливостей держави;

– формує пропозиції щодо мобілізаційних завдань (замовлень) для задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період та забезпечує надання їх до Мінекономіки;

– розробляє пропозицій щодо створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації та реалізації мобілізаційних потужностей на підприємствах, в установах і організаціях, які належать до сфери управління Міноборони;

– організовує у Міноборони заходи щодо планування, координації та забезпечення у межах компетенції виконання робіт з формування, ведення, закладення та використання страхового фонду документації на продукцію мобілізаційного призначення;

– розробляє проєкт Галузевої довготермінової програми формування страхового фонду документації на продукцію мобілізаційного призначення;

– бере участь у проведенні заходів щодо замовлення постачання (поновлення) матеріальних цінностей до мобілізаційного резерву відповідно до встановлених Кабінетом Міністрів України мобілізаційних завдань (замовлень);

– бере участь у створенні мобілізаційних резервів на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери управління Міноборони, відповідно до завдань, визначених Кабінетом Міністрів України;

– здійснює контроль за дотриманням органами військового управління, структурними підрозділами Міноборони, підприємствами, установами та організаціями, військовими частинами вимог законодавства з питань формування, розміщення, зберігання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву та проведення операцій з ними і надання звітності;

– організовує, координує та контролює роботу структурних підрозділів Міноборони та органів військового управління Збройних Сил щодо укладання в установленому порядку договорів (контрактів) на виконання мобілізаційних завдань (замовлень) з підприємствами, установами і організаціями, які залучаються Міноборони до виконання мобілізаційних завдань (замовлень);

– подає пропозиції щодо передачі мобілізаційних завдань (замовлень) іншим підприємствам, установам та організаціям у разі ліквідації (реорганізації) підприємств, установ та організацій;

– погоджує проєкти договорів (контрактів) на виконання мобілізаційних завдань (замовлень);

– організовує проведення заходів щодо контролю за мобілізаційною готовністю підприємств, установ і організацій, яким встановлено мобілізаційні завдання (замовлення) для задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань;

– здійснює контроль за виконанням плану проведення перевірок стану мобілізаційної готовності підприємств, установ і організацій до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) для задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань на відповідний рік;

– бере участь у проведенні перевірок мобілізаційної готовності підприємств, установ і організацій, яким встановлено мобілізаційні завдання (замовлення) для задоволення потреб Збройних Сил, інших військових формувань;

– розробляє проєкти програм мобілізаційної підготовки Міноборони на відповідний період;

щодо координації та спрямування діяльності ТЦК та СП:

– координує, у межах повноважень, діяльність ТЦК та СП щодо оповіщення та виконання ними заходів призову громадян на військову службу під час мобілізації;

– спрямовує діяльність ТЦК та СП щодо підготовки та проведення в особливий період мобілізації людських і транспортних ресурсів;

– проводить аналіз діяльності ТЦК та СП, на підставі якого надає пропозиції керівництву Міноборони щодо поліпшення їх роботи;

– організовує взаємодію з органами військового управління Збройних Сил, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування з питань підготовки та проведення мобілізації людських і транспортних ресурсів на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць;

щодо забезпечення в установленому законом порядку разом з центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Службою безпеки України, розвідувальними органами функціонування системи військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів:

– організовує, координує та здійснює контроль за веденням військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, що працюють в апараті Міноборони, органах військового управління, установах та на підприємствах Міноборони;

– визначає стан організації і ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів в Міноборони, виявляє проблемні питання, їх причини та шляхи вирішення;

– організовує та проводить перевірки стану ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, що працюють в апараті Міноборони, органах військового управління, установах та підприємствах Міноборони;

– опрацьовує звернення органів державної влади, інших державних органів, підприємств, установ та організацій щодо збільшення обсягів бронювання військовозобов’язаних понад 50 відсотків, готує відповідні проєкти рішень Міністра оборони України з цих питань;

– готує пропозиції щодо збільшення обсягів бронювання військовозобов’язаних органів виконавчої влади, інших державних органів, підприємств, установ і організацій для внесення їх на розгляд Міжвідомчої робочої групи з питань організації призову військовозобов’язаних громадян на військову службу під час мобілізації;

– готує проєкти рішень Міністра оборони України щодо погодження критеріїв, за якими здійснюється визначення підприємства, установи, організації, які мають важливе значення для галузі національної економіки чи забезпечення потреб територіальної громади, що надійшли до Міноборони від органів виконавчої влади, інших державних органів, органів державного управління, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, за сферою їх управління чи галуззю національної економіки або обласної, Київської та Севастопольської міської держадміністрації (військової адміністрації у разі її утворення);

– готує проєкти рішень Міністра оборони України щодо погодження переліків посад і професій військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час;

– забезпечує подання засобами Порталу Дія списку військовозобов’язаних, заяви в електронній формі про анулювання бронювання військовозобов’язаних, що працюють на підприємствах, в установах і організаціях, які визначено Міноборони критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, та у яких відсутній код згідно з ЄДРПОУ або технічна можливість формування списку (подання заяви) засобами Порталу Дія;

щодо забезпечення в установленому Кабінетом Міністрів України порядку визначення підприємств, установ і організацій критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період:

– розглядає звернення підприємств, установ, організацій щодо визначення їх критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період;

– здійснює перевірку достовірності інформації, зазначеної у зверненні підприємства, установи, організації щодо визначення їх критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період;

– проводить роботу щодо підготовки документів стосовно визначення підприємств, установ, організацій критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період для розгляду та прийняття відповідного рішення керівництвом Міноборони;

– проводить підготовку документів щодо інформування підприємств, установ, організацій стосовно результатів розгляду наданих ними звернень стосовно визначення їх критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період;

– здійснює підготовку та подання керівництву Міноборони аналітичної довідки щодо діяльності підприємств, установ, організацій для визначення їх критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період;

– готує проєкт наказу Міністерства оборони України про визначення підприємств, установ і організацій критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період;

– інформує підприємства, установи, організації про невизнання їх критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період;

– здійснює заходи щодо внесення/виключення підприємств, установ і організацій, які визначено Міноборони критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період, до/з Єдиного переліку органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій для бронювання військовозобов’язаних;

– організовує виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, наказів і директив Міноборони та здійснює контроль за їх реалізацією в межах повноважень;

– розробляє проєкти законів та інших нормативно-правових актів відповідно до напряму діяльності, здійснює в установленому порядку їх погодження та супроводження; узагальнює практику застосування законодавства відповідно до напряму діяльності, розробляє пропозиції щодо вдосконалення актів законодавства та внесення їх в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України;

– готує в установленому порядку зауваження і пропозиції до прийнятих Верховною Радою України законів, що надійшли на підпис Президентові України, відповідно до напряму діяльності; бере участь у розробленні в установленому порядку стратегій, доктрин, концепцій і програм у сфері національної безпеки у разі, якщо таке питання належить до компетенції Департаменту;

– забезпечує, у межах компетенції, реалізацію заходів спільного урядування в Міноборони;

– забезпечує в межах повноважень здійснення демократичного цивільного контролю за діяльністю Збройних Сил та Державної спеціальної служби транспорту;

– створює необхідні умови для здійснення іншими суб’єктами демократичного цивільного контролю за діяльністю Збройних Сил та Державної спеціальної служби транспорту та інформування із зазначених питань громадськості та засобів масової інформації;

– бере участь у забезпеченні об’єктивного і своєчасного інформування Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України про стан справ у Збройних Силах та Державній спеціальній службі транспорту;

– організовує виконання заходів повсякденної службової діяльності та підвищення професійної підготовки особового складу Департаменту;

– здійснює планування діяльності Департаменту, бере участь у перспективному i поточному плануванні діяльності Міноборони, звітує за напрямом відповідальності про ключові результати;

– здійснює ведення нетаємного діловодства (документального забезпечення);

– опрацьовує запити і звернення народних депутатів України;

– розглядає в установленому порядку звернення громадян за напрямом діяльності Департаменту та забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

– бере участь у здійсненні підготовки та подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо застосування, скасування та внесення змін до спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що вносяться Кабінетом Міністрів України на розгляд Ради національної безпеки і оборони України відповідно до Закону України “Про санкції”, та участь у формуванні, реалізації та моніторингу ефективності державної санкційної політики з питань, що належать до його компетенції;

– бере участь у розробленні в установленому порядку доктрин, концепцій, стратегій і програм у сфері національної безпеки, Стратегії воєнної безпеки України і змін до неї та участь у підготовці і періодичному уточненні Стратегії національної безпеки України, Стратегії залучення, розвитку та утримання людського капіталу в силах оборони України;

– бере участь у розробленні Стратегічного оборонного бюлетеня України на довгострокову перспективу;

– бере участь у плануванні та здійсненні заходів щодо протидії і нейтралізації воєнно-політичних ризиків, викликів, загроз застосування воєнної сили проти України;

– бере участь у здійсненні військово-політичного управління Збройними Силами, управлінні процесами при прийнятті та реалізації рішень;

– бере участь у виданні “Білої книги” з метою інформування громадськості про діяльність Збройних Сил за напрямом діяльності;

– забезпечує здійснення внутрішнього контролю;

– бере участь у реалізації державної програми з виконання Антикорупційної стратегії, забезпечує розробку та вжиття заходів, які є необхідними та обґрунтованими для запобігання та протидії корупції;

– готує інформаційні та аналітичні матеріали для подання Міністру оборони України;

– реалізує в межах своїх повноважень комплекс заходів щодо охорони державної таємниці, захисту інформації з обмеженим доступом, інформаційної та кібербезпеки, а також технічного захисту інформації, контролю за її збереженням;

– бере участь у проведенні експертизи матеріальних носіїв інформації, розроблених у Департаменті, а також матеріалів, які готуються до публікації в засобах масової інформації, мережі “Інтернет”, передачі іноземцям;

– забезпечує захист персональних даних особового складу Департаменту;

– документує управлінську діяльність, тимчасово зберігає архівні документи та своєчасно передає їх до Галузевого державного архіву Міністерства оборони України;

– взаємодіє з іншими самостійними структурними підрозділами Міноборони, Збройних Сил та Державної спеціальної служби транспорту, органами військового управління, вищими військовими навчальними закладами, військовими навчальними підрозділами закладів вищої освіти, установами, організаціями;

– за рішенням керівництва Міноборони може залучатися до виконання інших функцій, покладених на Міноборони, відповідно до напряму діяльності самостійного структурного підрозділу.

6. Департамент для здійснення визначених повноважень та виконання завдань має право:

– одержувати в установленому порядку від посадових осіб самостійних структурних підрозділів, Збройних Сил та Державної спеціальної служби транспорту, органів військового управління, установ, організацій, вищих військових навчальних закладів, військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти інформацію, документи, матеріали та у разі потреби залучати в установленому порядку їхніх фахівців за погодженням з керівниками;

– ініціювати скликання нарад, створення комісій, робочих груп, проводити наукові конференції та семінари з питань, що належать до компетенції Департаменту;

– представляти в установленому порядку інтереси Міноборони в державних органах, органах місцевого самоврядування, міжнародних та громадських організаціях за напрямом діяльності;

– використовувати інформаційні електронні бази даних Міноборони та Збройних Сил.

7. Департамент очолює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади в установленому законодавством України порядку.

Директор Департаменту підпорядковується Міністру оборони України.

Діяльність директора Департаменту спрямовує та координує заступник Міністра оборони України згідно з розподілом обов’язків між першим заступником, заступниками Міністра оборони України та державним секретарем Міністерства оборони України.

8. Директор Департаменту зобов’язаний:

– здійснювати керівництво діяльністю Департаменту та забезпечувати його готовність до виконання завдань за функціональним призначенням;

– визначати пріоритети роботи і шляхи виконання покладених на Департамент завдань, затверджувати плани його роботи;

– організовувати роботу Департаменту з підготовки проєктів законів, інших нормативно-правових актів за напрямом діяльності;

– забезпечувати виконання завдань щодо забезпечення формування, реалізації державної політики у відповідних сферах компетенції Міноборони, виконання окремих функцій, покладених на Міноборони;

– забезпечувати в установленому порядку самопредставництво Міноборони в судах та інших органах через осіб, уповноважених діяти від імені Міноборони, у тому числі через посадових (службових) осіб юридичної служби Міноборони або інших уповноважених осіб, а також забезпечувати представництво інтересів Міноборони в судах та інших органах через представників у разі, якщо таке питання належить до компетенції Департаменту;

– організовувати та контролювати виконання законів України, актів та доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Міноборони та доручень керівництва Міноборони особовим складом підрозділу;

– затверджувати завдання та функції структурних підрозділів Департаменту;

– затверджувати функціональні обов’язки військовослужбовців та подавати на затвердження державному секретарю Міністерства оборони України посадові інструкції державних службовців;

– організовувати ведення службового діловодства, електронного документообігу, здійснювати контроль за зберіганням службових документів, у тому числі електронних, що утворюються в процесі діяльності Департаменту, а також забезпечувати захист службової інформації;

– організовує тимчасове зберігання архівних документів та своєчасне передавання документів до Галузевого державного архіву Міністерства оборони України;

– здійснювати заходи з внутрішнього контролю та управління ризиками, звітувати з цих питань у встановленому порядку, здійснювати координацію і нагляд за функціонуванням внутрішнього контролю в підпорядкованій установі;

– забезпечувати регулярну оцінку корупційних ризиків у діяльності Департаменту і здійснювати відповідні антикорупційні заходи;

– забезпечувати охорону державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності та захист іншої інформації з обмеженим доступом, здійснювати постійний контроль за забезпеченням охорони державної таємниці, захист іншої інформації з обмеженим доступом, технічний захист інформації в Департаменті, спрямовувати роботу службових осіб Департаменту на безумовне виконання вимог законодавства з цих питань;

– забезпечувати розгляд звернень громадян, проведення особистого прийому громадян, організацію, забезпечення та контроль щодо надання та оприлюднення публічної інформації за напрямом діяльності;

– забезпечувати в межах компетенції реалізацію заходів програм мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану Міноборони, організацію підготовки Департаменту до переведення на функціонування в умовах особливого періоду;

– здійснювати інші повноваження відповідно до законодавства України за напрямом діяльності Департаменту.

9. Директор Департаменту має право:

– у встановленому порядку надавати пропозиції щодо зміни організаційно- штатної структури Департаменту;

– вносити в установленому порядку подання про заохочення підпорядкованого особового складу та застосовувати заохочення у межах прав, наданих йому законодавством;

– накладати дисциплінарні стягнення в межах визначених повноважень;

– здійснювати інші повноваження відповідно до законодавства України.

10. Директор Департаменту в межах своїх повноважень видає накази з основної діяльності, з адміністративно-господарської діяльності, накази по стройовій частині, організовує і контролює їх виконання.

Директор Департаменту має право скасовувати видані ним накази.

11. Директор Департаменту має заступників.

Заступники директора Департаменту призначаються на посади та звільняються з посад у порядку, передбаченому законодавством України.

У разі відсутності директора Департаменту його обов’язки виконує один із заступників або інша призначена посадова особа.

12. Структуру Департаменту затверджує Міністр оборони України.

Департамент має печатку встановленого зразка зі своїм найменуванням, а також інші печатки та штампи, необхідні для забезпечення його діяльності.

Забезпечення діяльності Департаменту здійснюється в установленому порядку.

Директор Департаменту мобілізації
Міністерства оборони України
полковник
Р. Юзвенко

Задати питання

[contact-form-7 id="68a9d4c" title="Задать вопрос"]

Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів