Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ №324 від 11.09.2020 Про внесення змін до Положення про Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2020

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

11.09.2020 № 324

Про внесення змін до Положення про Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України

Відповідно до Закону України “Про запобігання корупції” (зі змінами), Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 730), Типового положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції, затвердженого наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 17 березня 2020 року № 102/20, з метою визначення завдань і функцій Управлінню з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України наказую:

1. Внести зміни до Положення про Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 10 січня 2019 року № 11 (зі змінами), виклавши його в новій редакції, що додається.

2. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України А. Таран

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
10 січня 2019 року № 11
(у редакції наказу Міністерства оборони України
від 11 вересня 2020 р № 324)

ПОЛОЖЕННЯ
про Управління з питань запобігання та виявлення корупції
Міністерства оборони України

1. Це Положення визначає основні завдання, функції та права Управління з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України (далі – Управління), порядок його взаємодії з іншими структурними підрозділами й повноваження начальника Управління.

2. Управління забезпечує реалізацію державної антикорупційної політики в діяльності Міністерства оборони України (далі – Міноборони), Збройних Сил України (далі – Збройні Сили) та Державній спеціальній службі транспорту (далі – ДССТ) у мирний час та особливий період, організовує антикорупційні заходи.

3. Управління утворюється як самостійний та функціонально незалежний структурний підрозділ апарату Міноборони відповідно до Закону України “Про запобігання корупції” (далі – Закон).

Управління є уповноваженим підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції в Міноборони.

Управління є органом управління підпорядкованими йому територіальними підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції (далі – територіальні підрозділи).

4. Управління відповідно до законодавства України підпорядковується, підзвітне та підконтрольне Міністру оборони України, який спрямовує, координує його діяльність та забезпечує гарантії незалежності від впливу чи втручання у його роботу.

5. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Національного агентства з питань запобігання корупції (далі — НАЗК), іншими нормативно-правовими актами, наказами Міноборони, директивами Міністра оборони України та Головнокомандувача Збройних Сил України, іншими нормативними актами Міноборони, а також цим Положенням про Управління.

6. Основними завданнями Управління є:

– забезпечення реалізації державної програми з виконання Антикорупційної стратегії в діяльності Міноборони, Збройних Сил та ДССТ;

– розроблення, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією;

– організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності Міноборони, Збройних Сил та ДССТ, підготовки заходів щодо їх усунення, внесення керівництву відповідних пропозицій;

– надання методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;

– здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню, інформування Міністра оборони України та НАЗК про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;

– перевірка факту подання суб’єктами декларування декларацій та повідомлення НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному відповідно до Закону порядку;

– здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства, у тому числі розгляд повідомлень про порушення вимог Закону в структурних підрозділах апарату Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил України, Генерального штабу Збройних Сил України, ДССТ, органах військового управління, військових частинах, установах, закладах та організаціях Збройних Сил, установах та організаціях, державних підприємствах, які належать до сфери управління Міноборони (далі — структурні підрозділи Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, органи військового управління, військові частини, установи, заклади та державні підприємства);

– забезпечення захисту військовослужбовців та працівників, які повідомили про порушення вимог Закону, від застосування негативних заходів впливу з боку командира (начальника), керівника або роботодавця відповідно до законодавства щодо захисту викривачів;

– інформування Міністра оборони України, НАЗК, інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції про факти порушення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції;

– організація роботи підпорядкованих територіальних підрозділів.

7. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

– організовує в межах компетенції виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, НАЗК, наказів Міноборони, інших нормативно-правових актів та здійснює контроль за їх реалізацією;

– забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики в антикорупційній сфері;

– здійснює заходи щодо запобігання та виявлення порушень вимог Закону, а також організовує контроль за їх виконанням;

– розробляє проекти наказів Міноборони з питань запобігання та виявлення корупції;

– готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, органами військового управління інформаційні та аналітичні матеріали за напрямом діяльності для подання Міністру оборони України;

– організовує роботу з оцінки корупційних ризиків у діяльності структурних підрозділів Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів та державних підприємств, підготовки заходів щодо їх усунення, вносить їх керівникам пропозиції щодо таких заходів;

– забезпечує підготовку антикорупційної програми Міноборони, змін до неї, подання її на погодження до НАЗК та моніторинг її виконання;

– здійснює підготовку звітів за результатами періодичного перегляду та оцінки виконання антикорупційної програми Міноборони, а також надає пропозиції щодо внесення змін до антикорупційної програми за результатами такого періодичного перегляду;

– надає структурним підрозділам Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів і державних підприємств методичну та консультаційну допомогу з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції, координує роботу з питань планування, підготовки і проведення антикорупційних заходів;

– вживає заходів з виявлення конфлікту інтересів та сприяє його врегулюванню, інформує Міністра оборони України та НАЗК про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;

– проводить перевірку факту подання суб’єктами декларування, які працюють (працювали) в апараті Міноборони, декларацій та повідомляє НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному законодавством порядку;

– надає консультативну допомогу в заповненні Декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;

– організовує роботу внутрішніх каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень антикорупційного законодавства, отримує та організовує розгляд повідомленої через такі канали інформації;

– співпрацює з викривачами, забезпечує дотримання їхніх прав та гарантій захисту, передбачених Законом;

– надає методичну допомогу та консультації щодо здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону та захисту викривачів, проводить внутрішні навчання з цих питань;

– здійснює перевірку повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, отриманих через внутрішні та регулярні канали повідомлень, у терміни, передбачені Законом;

– інформує в установленому порядку Міністра оборони України, державного секретаря Міністерства оборони України, НАЗК, інші спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень та інших порушень вимог Закону, здійснює контроль за виконанням рішень, прийнятих за результатами контрольних заходів;

– у разі отримання офіційної інформації стосовно вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, здійснює моніторинг офіційного вебпорталу “Судова влада України”, Єдиного державного реєстру судових рішень з метою отримання інформації щодо результатів розгляду відповідної справи судом;

– повідомляє у письмовій формі Міністра оборони України про вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією, та інших порушень вимог Закону з метою прийняття кадрових рішень, або притягнення до дисциплінарної відповідальності у встановленому порядку;

– інформує НАЗК у разі ненаправлення кадровим органом Міноборони в установленому порядку паперової копії розпорядчого документа про накладення дисциплінарного стягнення та інформаційної картки до розпорядчого документа про накладення (скасування розпорядчого документа про накладення) дисциплінарного стягнення на особу за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень для внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

– організовує роботу та бере участь у проведенні в установленому порядку службового розслідування (перевірки), що проводиться з метою виявлення причин та умов, які призвели до вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення або невиконання вимог Закону в інший спосіб, за поданням спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції або приписом НАЗК;

– веде облік посадових та службових осіб структурних підрозділів апарату Міноборони, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією;

– проводить антикорупційну експертизу та погодження (візування) проектів нормативно-правових актів Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, з метою виявлення положень, що можуть сприяти вчиненню корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень;

– організовує відповідно до законодавства спеціальну перевірку відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави в апараті Міноборони;

– організовує надання у визначені строки до НАЗК інформацію щодо діяльності Управління та підпорядкованих територіальних підрозділів з питань запобігання і виявлення корупції та інформацію щодо Управління;

– здійснює у встановлений термін заходи з організації подання до НАЗК інформації, необхідної для підготовки національної доповіді щодо реалізації засад антикорупційної політики;

– здійснює перспективне і поточне планування діяльності;

– забезпечує захист персональних даних особового складу;

– організовує виконання заходів повсякденної діяльності та підвищення професійної підготовки особового складу;

– здійснює виконання функцій внутрішнього контролю та управління ризиками за напрямом діяльності Управління;

– бере участь у виконанні заходів та завдань, покладених на Міноборони, з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;

– провадить діяльність відповідно до вимог законодавства України з питань охорони державної таємниці, забезпечує захист службової інформації з обмеженим доступом, технічний захист інформації;

– забезпечує реалізацію заходів демократичного цивільного контролю відповідно до повноважень, а також утворює необхідні умови для здійснення іншими суб’єктами демократичного цивільного контролю діяльності Управління та інформування громадськості й засобів масової інформації із зазначених питань у визначеному порядку;

– забезпечує відповідно до закону доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Управління;

– у межах своєї компетенції в установленому порядку розглядає звернення громадян, опрацьовує запити і звернення народних депутатів України;

– забезпечує дотримання законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

– забезпечує документування управлінської діяльності, збереженості службових документів, у тому числі електронних, що утворюються в процесі діяльності Управління, своєчасне передавання їх на державне зберігання до Галузевого державного архіву Міноборони, відповідно до вимог законодавства та нормативно-правових актів Міноборони;

– здійснює керівництво підпорядкованими територіальними підрозділами, погоджує проекти їх положень, організовує перевірки функціонування та внутрішній контроль за їх діяльністю;

– здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.

Втручання у діяльність Управління під час здійснення ним своїх повноважень, а також покладення на Управління обов’язків, що не належать або виходять за межі його повноважень чи обмежують виконання покладених на нього завдань, забороняється.

8. Управління для здійснення визначених повноважень та виконання завдань має право:

– витребувати, відповідно до Закону, в установленому порядку від структурних підрозділів Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів та державних підприємств документи, матеріали та інформацію, у тому числі ті, що містять інформацію з обмеженим доступом (крім державної таємниці), та робити чи отримувати їх копії;

– викликати та опитувати осіб, дії або бездіяльність яких стосуються повідомлених викривачем фактів, у тому числі керівника, заступників керівника відповідального суб’єкта;

– звертатися до НАЗК щодо порушених прав викривача, його близьких осіб;

– виконувати Інші визначені Законом повноваження, спрямовані на всебічний розгляд повідомлень викривачів та захист їхніх прав і свобод;

– отримувати від посадових та службових осіб письмові пояснення з приводу обставин, що можуть свідчити про порушення вимог Закону щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів та інших передбачених вимог та обмежень;

– мати доступ до документів та інформації, приміщень і територій об’єктів, що перевіряються, отримувати відповідні документи та їх копії, що стосуються предмета контрольного заходу, консультації спеціалістів, перевіряти фактичну наявність активів, відповідність облікових і звітних даних з фактичним станом справ, з урахуванням обмежень, встановлених законом;

– брати участь та проводити внутрішні навчання для військовослужбовців і працівників структурних підрозділів Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, ДССТ, а також ініціювати створення комісій, робочих груп, проведення нарад, наукових конференцій та семінарів з питань запобігання і виявлення корупції;

– здійснювати контроль за дотриманням антикорупційного законодавства, у тому числі розгляд повідомлень про порушення вимог Закону;

– ініціювати перед керівництвом Міноборони та надсилати запити до державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з метою отримання від них відповідної інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Управління завдань;

– вносити подання керівнику відповідального суб’єкта про притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності на виконання повноважень у сфері захисту викривачів;

– ініціювати перед керівництвом Міноборони питання проведення перевірки організації роботи із запобігання і виявлення корупції в структурних підрозділах Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, органах військового управління, військових частинах, установах, закладах та державних підприємствах;

– проводити аналіз потенційних та наявних контрагентів структурних підрозділів Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів та державних підприємств, та надавати інформацію про них Міністру оборони України та керівництву Міноборони;

– проводити опитування (анкетування, інтерв’ювання) персоналу структурних підрозділів Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів, державних підприємств та окремих осіб (за їх згодою) з питань поширення корупції;

– вивчати та аналізувати документи та відомості про осіб, уповноважених на виконання функцій держави, які працюють (проходять військову службу) у сферах, де існує високий ризик прояву корупції, або якими раніше були створені обставини конфлікту інтересів, здійснювати планові і позапланові перевірки їх діяльності, прийнятих (підготовлених) ними рішень;

– за необхідності залучати для проведення контрольних заходів у встановленому порядку (за погодженням з відповідними керівниками) фахівців та експертів;

– використовувати в установленому порядку інформаційні електронні бази даних Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, державні та урядові системи інформації з дотриманням захисту персональних даних, утворювати власні інформаційні, інформаційно-аналітичні, облікові та обліково-аналітичні бази даних;

– розробляти в установленому порядку положення, порадники, правила, інструкції та методичні рекомендації та інші документи з питань, що відносяться до компетенції Управління;

– отримувати в установленому порядку накази, розпорядження, договори, контракти, статистичні дані, звітність про виконання паспортів бюджетних програм, фінансові результати та інші документи і матеріали, необхідні для проведення контрольного заходу;

– за дорученням Міністра оборони України представляти інтереси Міноборони в державних органах, органах місцевого самоврядування, міжнародних організаціях за напрямом діяльності Управління;

– проводити експертну оцінку матеріальних носіїв інформації, які плануються до передачі іноземним делегаціям, та тих, що передбачається використовувати працівниками Управління в закордонних відрядженнях, а також матеріалів, які готуються для публікації в друкованих виданнях, передачі на телебаченні та радіо, оголошення на міжнародних, зарубіжних і відкритих загальнодержавних з’їздах, конференціях, нарадах і симпозіумах;

– здійснювати експертну оцінку матеріальних носіїв інформації, розроблених в Управлінні.

9. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань у встановленому законодавством порядку та в межах повноважень взаємодіє зі структурними підрозділами Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, НАЗК, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції, органами виконавчої влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, установами та організаціями.

10. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади в порядку, передбаченому законодавством.

Начальник Управління підпорядковується Міністру оборони України.

11. Начальник Управління здійснює керівництво діяльністю Управління, підпорядкованих територіальних підрозділів, відповідає за їх здатність до виконання завдань за функціональним призначенням.

Начальник Управління:

• організовує, спрямовує і контролює роботу Управління та територіальних підрозділів;

• організовує виконання завдань щодо забезпечення реалізації державної антикорупційної політики в мирний час та особливий період;

• за рішенням Міністра оборони України представляє Управління у публічно-правових відносинах з іншими органами, установами та організаціями в Україні та за її межами;

• організовує та контролює виконання законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, НАЗК, Міністра оборони України особовим складом Управління;

• організовує розробку проектів нормативно-правових актів та інших організаційно-розпорядчих документів з питань, що належать до компетенції Управління, несе персональну відповідальність за їх підготовку та супроводження, організовує підготовку та проведення аналітичної і методичної роботи з питань запобігання і виявлення корупції;

• визначає пріоритети роботи Управління та територіальних підрозділів, шляхи виконання покладених на них завдань, затверджує плани роботи, звіти про їх виконання;

• надає вказівки і рекомендації відповідним структурним підрозділам Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, органам військового управління, військовим частинам, установам, закладам, державним підприємствам щодо питань запобігання та виявлення корупції;

• підписує та направляє повідомлення до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції щодо порушень вимог Закону військовослужбовцями та працівниками структурних підрозділів Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, органів військового управління, військових частин, установ, закладів, державних підприємств, в тому числі керівництвом;

• погоджує призначення, координує і контролює діяльність осіб, яких призначено (визначено) уповноваженими з питань запобігання та виявлення корупції в структурних підрозділах Міноборони, Головнокомандувача Збройних Сил, Генерального штабу Збройних Сил, ДССТ, органах військового управління, військових частинах, установах, закладах та державних підприємствах, а також уповноважених осіб, призначених відповідальними за реалізацію антикорупційних програм в державних підприємствах, які входять до сфери управління Міноборони;

• забезпечує в межах повноважень взаємодію з НАЗК, іншими спеціально уповноваженими суб’єктами, органами виконавчої влади, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, установами та організаціями у сфері протидії корупції;

• організовує моніторинг виконання рішень Міністра оборони України, прийнятих за результатами проведених контрольних заходів;

• забезпечує регулярну оцінку корупційних ризиків у діяльності Управління та здійснює відповідні антикорупційні заходи;

• здійснює заходи внутрішнього контролю та управління ризиками за напрямом діяльності Управління;

• забезпечує за рішенням Міністра оборони України інформування та/або передачу до правоохоронних органів матеріалів контрольних заходів;

• організовує співпрацю з викривачами, забезпечення дотримання їхніх прав та гарантій захисту, передбачених Законом;

• затверджує положення про підпорядковані територіальні підрозділи;

• затверджує функціональні обов’язки військовослужбовців та подає на затвердження державному секретарю Міністерства оборони України посадові інструкції державних службовців;

• подає відповідно до законодавства пропозиції щодо вдосконалення організаційної структури Управління та підпорядкованих територіальних підрозділів, призначення на посади, переміщення по службі, звільнення з військової та державної служби, чергового та дострокового присвоєння військових звань і рангів, нагородження державними нагородами та відзнаками Міноборони військовослужбовців і працівників Управління та територіальних підрозділів, а також щодо їх заохочення та притягнення до відповідальності згідно із законодавством;

• забезпечує, в межах компетенції, реалізацію заходів програм мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану Міноборони, організовує підготовку Управління, підпорядкованих територіальних підрозділів до роботи в умовах особливого періоду;

• організовує підвищення кваліфікації військовослужбовців, державних службовців Управління, та територіальних підрозділів, аналізує і контролює стан військової, трудової та виконавської дисципліни, вживає заходів щодо її покращення;

• організовує роботу щодо охорони праці;

• організовує роботу щодо дотримання особовим складом Управління вимог законодавства України з питань охорони державної таємниці, захисту службової та конфіденційної інформації, технічного захисту інформації;

• організовує забезпечення реалізації заходів демократичного цивільного контролю відповідно до повноважень;

• організовує та контролює розгляд звернень громадян, проводить особистий прийом громадян, у межах повноважень організовує, забезпечує та контролює надання та оприлюднення публічної інформації;

• організовує контроль за забезпеченням документування управлінської діяльності, збереженості службових документів, у тому числі електронних, що утворюються в процесі діяльності Управління та підпорядкованих територіальних підрозділів, своєчасним передаванням їх на державне зберігання до Галузевого державного архіву Міноборони, відповідно до вимог законодавства України та нормативно-правових актів Міноборони;

• здійснює повноваження щодо самостійного прийняття рішень за напрямом діяльності;

• забезпечує своєчасність та повноту виконання завдань та обов’язків, покладених на Управління;

• здійснює інші повноваження відповідно до законів та інших нормативно-правових актів.

У разі виникнення обставин, які перешкоджають виконанню начальником або персоналом Управління їх обов’язків, впливу чи втручання в його роботу, начальник Управління письмово інформує про це Міністра оборони України.

Начальник Управління може бути звільнений з посади за умови надання згоди НАЗК у встановленому законодавством порядку.

12. Начальник Управління в межах повноважень видає накази з основної діяльності Управління, з адміністративно-господарської діяльності та накази по стройовій частині. Організовує і контролює їх виконання.

Начальник Управління має право скасовувати видані ним та начальниками територіальних підрозділів накази.

13. Начальник Управління має заступників.

Заступники начальника Управління призначаються і звільняються з посад у порядку, передбаченому законодавством.

Посадові інструкції (функціональні обов’язки) заступників начальника Управління, розподіл повноважень між ними визначаються відповідно до законодавства.

У разі відсутності начальника Управління його обов’язки виконує один із заступників або призначена інша посадова особа.

14. Забезпечення діяльності Управління здійснюється в установленому порядку відповідальним підрозділом.

15. Положення про Управління та його структура затверджується Міністром оборони України. Управління має печатку встановленого зразка зі своїм найменуванням, а також інші печатки та штампи, необхідні для забезпечення його діяльності.

Начальник Управління з питань
запобігання та виявлення корупції
Міністерства оборони України
І. Чухрай

Задати питання

    Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

    Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

    Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

    Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів