МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
25.11.2020 № 440
Про затвердження Положення про Директорат політики цифрової трансформації та інформаційної безпеки у сфері оборони Міністерства оборони України
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1034 “Деякі питання реформування державного управління”, Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671#/document/17212440 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 730), та з метою визначення завдань і функцій Директорату політики цифрової трансформації та інформаційної безпеки у сфері оборони Міністерства оборони України наказую:
1. Затвердити Положення про Директорат політики цифрової трансформації та інформаційної безпеки у сфері оборони Міністерства оборони У країни, що додається.
2. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.
Міністр оборони України | А. Таран |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
25 листопада 2020 року № 440
ПОЛОЖЕННЯ
про Директорат політики цифрової трансформації та інформаційної безпеки
у сфері оборони Міністерства оборони України
1. Це Положення визначає основні завдання і функції Директорату з політики цифрової трансформації та інформаційної безпеки у сфері оборони Міністерства оборони України (далі – Директорат), повноваження генерального директора Директорату, порядок взаємодії зі структурними підрозділами центральних та місцевих органів виконавчої влади, іншими державними органами, структурними підрозділами Міністерства оборони України (далі – Міноборони), Збройними Силами України та Державною спеціальною службою транспорту (далі — Держспецтрансслужба), іншими органами військового управління, підприємствами, установами та організаціями.
2. Директорат виконує завдання із:
– забезпечення формування державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, сферах оборони і військового будівництва в мирний час та особливий період в частині щодо політики цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, створення умов щодо її реалізації;
– формування та організація виконання завдань оборонної реформи в частині, що стосується питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– організації, координації та контролю супроводження силами та засобами інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки) виконання завдань оборони України;
– виконання інших завдань та функцій, які покладені на Міністерство оборони України за напрямами цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони.
3. Директорат є самостійним структурним підрозділом апарату Міноборони та органом військового управління, у підпорядкуванні якого перебувають визначені Міністром оборони України військові частини, підприємства, науково-дослідні установи та вищі військові навчальні заклади, Інші установи та організації (далі – підпорядковані установи).
4. Директорат підпорядковується Міністру оборони України, який здійснює керівництво його діяльністю.
Спрямовує та координує діяльність Директорату заступник Міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації.
5. Директорат у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами та директивами Міноборони, а також цим Положенням.
6. Основними завданнями Директорату є:
– забезпечення формування політики цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, моніторинг, координація та контроль діяльності структурних підрозділів Міноборони, органів військового управління, установ, закладів та організацій Збройних Сил України та Держспецтрансслужби під час її реалізації;
– визначення засад політики цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, аналіз та оцінка впливу її реалізації на досягнення цілей оборонної реформи;
– визначення засад реалізації в Міноборони, Збройних Силах України та Держспецтрансслужбі політики європейської та євроатлантичної інтеграції стосовно питань політики цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– визначення пріоритетів, цілей та першочергових проектів оборонної реформи в частині цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, організація виконання її завдань.
7. Директорат відповідно до наданих повноважень:
– готує пропозиції керівництву Міноборони щодо формування пріоритетів, цілей та першочергових проектів оборонної реформи, шляхів та перспектив удосконалення політики цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– формує політику цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони відповідно до перспектив та тенденцій розвитку збройного протиборства, характеру сучасних та майбутніх військових конфліктів;
– формує політику (процеси) планування і управління ресурсами в секторі оборони з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони з використанням сучасних євроатлантичних підходів, практик та стандартів НАТО, провідних країн світу;
– формує політику (процеси) професіоналізації сил оборони з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, забезпечення Збройних Сил України та Держспецтрансслужби підготовленим особовим складом, матеріально-технічними засобами для цифрового розвитку, цифрових інновацій, автоматизації, електронного урядування та інформатизації, електронних довірчих послуг, розвитку та розбудови електронних інформаційних ресурсів, електронних послуг та інфраструктури телекомунікацій відповідно до умов сучасних та майбутніх військових конфліктів;
– формує політику (процеси) поетапного досягнення рівня європейської та євроатлантичної інтеграції в Міноборони, Збройних Силах України та Держспецтрансслужбі з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, який буде визнано державами-партнерами та українським суспільством;
– розробляє проекти законів та інших нормативно-правових актів щодо засад політики цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, здійснює в установленому порядку їх погодження та супроводження;
– готує та надає на розгляд керівництву Міноборони проекти документів щодо політики цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– здійснює супроводження проектів цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– координує діяльність структурних підрозділів Міноборони, органів військового управління, установ, закладів та організацій Збройних Сил України та Держспецтрансслужби під час реалізації проектів цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– проводить інформаційно-аналітичну діяльність в інтересах національної безпеки та оборони держави;
– бере участь в межах повноважень у проведенні аналізу воєнно-політичної обстановки та визначення рівня воєнної загрози національній безпеці;
– бере участь у межах компетенції в оцінці та описі майбутнього безпекового середовища в державі та навколо неї, готує за їх результатами відповідні пропозиції керівництву Міністерства оборони України;
– організовує та забезпечує моніторинг інформаційного простору (включаючи кіберпростір), проведення інших заходів щодо виявлення потенційних та реальних інформаційних та кіберзагроз у сфері оборони, здійснення відповідних заходів їх запобігання, стримування, протидії у разі виникнення (відвернення, ліквідації загроз, мінімізації їх наслідків);
– бере участь в межах повноважень в плануванні та здійсненні заходів щодо протидії і нейтралізації воєнно-політичних ризиків, викликів, загроз застосування воєнної сили проти України в інформаційному просторі (включаючи кіберпростір);
– здійснює відповідно до компетенції вжиття заходів щодо забезпечення інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), підготовки до відбиття воєнної агресії у кіберпросторі, підготовки та ведення кібероборони;
– здійснює супроводження проектів щодо розроблення спеціалізованого програмного забезпечення, призначеного для вирішення окремих завдань інформаційно-аналітичної підтримки процесів діяльності в системі Міністерства оборони України, реалізації Міністерством оборони України повноважень щодо військово-політичного та адміністративного керівництва Збройними Силами України, забезпечення функціонування загальнодержавної мережі ситуаційних центрів, здійснення оперативного управління в кризових ситуаціях воєнного та іншого характеру;
– здійснює в межах компетенції організацію, координацію та контроль заходів щодо створення, впровадження та експлуатації (використання) в Міноборони, Збройних Силах України та Держспецтрансслужбі систем забезпечення комплексної безпеки стаціонарних та мобільних об’єктів, у тому числі технічних засобів спостереження, технічних засобів охорони, засобів протипожежної охорони, систем протидії технічним засобам розвідки;
– здійснює формування та ведення Реєстру електронних послуг у Міністерстві оборони України;
– здійснює в межах компетенції розгляд проектів законів, інших нормативно-правових актів, що готуються іншими державними органами, та надійшли на погодження до Міноборони;
– здійснює координацію заходів із впровадження принципів та підходів прийнятих в державах-членах НАТО, а також міжнародних стандартів у Міноборони, Збройних Силах України та Держспецтрансслужбі з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– здійснює в межах компетенції заходи щодо адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу відповідно до зобов’язань України в рамках Угоди про асоціацію, вивчає європейський досвід та досвід держав-членів НАТО;
– здійснює в межах компетенції погодження проектів законів, інших нормативно-правових актів, що розробляються іншими структурними підрозділами Міноборони, органами військового управління, установами, закладами та організаціями Збройних Сил України з огляду на відповідність їх змісту цілям та пріоритетам, визначених керівництвом Міноборони, положеннями Угоди про асоціацію, річним національним програмам Україна-НАТО, Цілям партнерства та іншим міжнародним зобов’язанням держави з наданням розробникам відповідних пропозицій;
– здійснює в межах компетенції контроль заходів щодо створення та впровадження Єдиної автоматизованої системи управління Збройних Сил України, інших систем бойового управління військами (силами), систем управління озброєнням та військовою технікою;
– здійснює впровадження відповідно до закону космічної діяльності у сфері оборони та національної безпеки України;
– здійснює консультації із заінтересованими сторонами з метою залучення їх до формування державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, сферах оборони і військового будівництва щодо цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, аналізує та узагальнює результати таких консультацій;
– координує та бере участь у розробленні спільно з іншими структурними підрозділами доктринальних документів, спрямованих на реалізацію засад політики з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, та, відповідно до компетенції – державної політики європейської та євроатлантичної інтеграції, виконання завдань оборонної реформи в Україні та впровадження стандартів НАТО у функціонування Міноборони, Збройних Сил України, Держспецтрансслужби;
– надає методично-консультативну допомогу структурним підрозділам Міноборони, органам військового управління, установами, закладами та організаціями Збройних Сил України під час реалізації ними політики з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– здійснює в межах компетенції спрямування роботи та організовує взаємодію з іноземними радниками, дорадчими, консультативними органами, громадськими організаціями, узагальнює результати дорадчої та консультативної підтримки з питань реформ у напрямах питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– готує в межах компетенції пропозиції керівництву Міноборони щодо удосконалення бізнес-процесів повсякденної діяльності та структури апарату Міноборони, підпорядкованих Міноборони органів військового управління, вищих військових навчальних закладів, установ та організацій;
– координує в межах компетенції залучення, надання та використання міжнародної дорадчої, консультативної та матеріально-технічної допомоги з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– здійснює в межах компетенції моніторинг і контроль реалізації заходів оборонної реформи, бере участь у розробленні проектів, спрямованих на досягнення пріоритетних цілей оборонної реформи з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, організовує та здійснює контроль їх реалізації, інформує керівництво Міноборони про хід реалізації та досягнуті результати;
– бере участь та готує в межах компетенції пропозиції щодо проведення досліджень, формування аналітичних висновків, опитувань та інших завдань наукової та аналітичної підтримки з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони науково-дослідними установами Міноборони, науковими підрозділами вищих військових навчальних закладів, військових навчальних підрозділів закладів вищої освіти;
– бере участь у розробленні Стратегії національної безпеки України, Стратегії воєнної безпеки України, Стратегії кібербезпеки України, Стратегії інформаційної безпеки України, Плану оборони України, Стратегічного оборонного бюлетеня України, державних цільових оборонних програм реформування та розвитку Збройних Сил України, доктрин, концепцій, стратегій і програм у сферах національної безпеки і оборони в частині, що стосується питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– здійснює загальне планування заходів забезпечення кібербезпеки, кіберзахисту та кібероборони у Міністерстві оборони України, Збройних Силах України та Державній спеціальній службі транспорту, у тому числі організовує та здійснює розроблення проекту Зведеного плану виконання заходів забезпечення кібербезпеки та кіберзахисту в Міністерстві оборони України, Збройних Силах України та Державній спеціальній службі транспорту на поточний рік, інших плануючих документів зазначеного спрямування;
– бере участь у процесі стратегічного планування (оборонного) планування, розробляє пропозиції до проектів планів пріоритетних дій Уряду та діяльності Міноборони, пропозиції щодо визначення стратегічних цілей, пріоритетів діяльності, завдань Міноборони, Збройних Сил України, Держспецтрансслужби з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– бере участь у заходах інформування громадськості з питань оборонної реформи у сфері питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– бере у межах компетенції участь у започаткуванні та реалізації проектів державно-приватного партнерства за напрямами цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– організовує та бере участь в межах компетенції у здійсненні фінансово- економічних розрахунків щодо обсягу фінансових та матеріальних витрат, необхідних для забезпечення реалізації політики щодо цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, реалізації проектів, а також у бюджетному плануванні Міноборони;
– здійснює розроблення та впровадження заходів щодо формування кадрового потенціалу за напрямом цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони, мотивації відповідних фахівців зазначеного спрямування, у тому числі щодо визначення порядку виплати грошової винагороди (надбавки за особливий характер роботи) військовослужбовцям (працівникам) Збройних Сил України, які обіймають посади, пов’язані з безпосереднім виконанням завдань із забезпечення кібербезпеки та кіберзахисту;
– організовує визначення переліку структурних підрозділів Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, військових частин, військових навчальних закладів, установ, організацій Міністерства оборони України та Збройних Сил України, посад військовослужбовців (працівників) Збройних Сил України, які пов’язані з безпосереднім виконанням завдань із забезпечення кібербезпеки та кіберзахисту та за якими виплачується щомісячна винагорода (надбавка за особливий характер роботи);
– готує пропозиції щодо розмірів виплати грошової винагороди (надбавки за особливий характер роботи) військовослужбовцям (працівникам) Збройних Сил України, які обіймають посади, пов’язані з безпосереднім виконанням завдань із забезпечення кібербезпеки та кіберзахисту на поточний рік для затвердження Міністром оборони України;
– організовує в межах компетенції підготовку та проведення аудитів (перевірок) діяльності з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони суб’єктів забезпечення інформаційної безпеки, кібербезпеки (у тому числі кіберзахисту та кібероборони) у Міністерстві оборони України, Генеральному штабі Збройних Сил України, Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту, інших органах військового управління, військових частинах, військових навчальних закладах, установах, організаціях Міністерства оборони України, Збройних Сил України, Державної спеціальної служби транспорту;
– забезпечує діяльність представника Міністерства оборони України в Національному координаційному центрі кібербезпеки Ради національної безпеки і оборони України;
– забезпечує представництво Міністерства оборони України в діяльності Координаційної ради з кібербезпеки Адміністрації Державної спеціальної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України;
– бере участь у прогнозуванні результатів досягнення стратегічних цілей оборонної реформи з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– бере участь в межах компетенції у діяльності Комітету реформ Міністерства оборони України та Збройних Сил України та інших дорадчих органів;
– бере участь в організації та проведенні тренінгів, семінарів, навчань, інформаційних компаній, моніторингів та інших заходів з питань оборонної реформи в частині питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони для військового та цивільного персоналу, керівного складу Міноборони, Збройних Сил України, Держспецтрансслужби, органів військового управління, військових навчальних закладів, установ та організацій;
– бере участь в переговорах, зустрічах, консультаціях, семінарах та інших заходах міжнародного співробітництва з делегаціями інших держав, іноземними радниками за напрямами діяльності Директорату;
– бере участь у забезпеченні наступності у діяльності Міноборони у разі зміни його керівного складу, аналізі та узагальненні наданих структурними підрозділами Міноборони матеріалів для інформування державним секретарем Міноборони новопризначеного Міністра щодо поточного стану справ, проблемних питань, цілей та пріоритетів діяльності Міноборони у сферах цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– бере участь у здійсненні експертної оцінки матеріальних носіїв секретної інформації, розроблених Директоратом, а також матеріалів, які готуються до публікації в друкованих виданнях, передачі по телебаченню та радіо, публікації в соціальних мережах та інтернет-виданнях, іноземцям тощо;
– провадить в межах своїх повноважень діяльність у сфері охорони державної таємниці, захисту конфіденційної та службової інформації;
– здійснює (вживає) заходи з технічного захисту інформації (інформації з обмеженим доступом);
– забезпечує визначення та вжиття заходів для запобігання корупції в діяльності Директорату;
– забезпечує документування управлінської діяльності, збереженість службових документів, у тому числі електронних, що утворюються в процесі діяльності Директорату, своєчасне їх передавання на державне зберігання до Галузевого державного архіву Міністерства оборони України;
– забезпечує у встановленому порядку доступ до публічної інформації;
– організовує належну роботу під час складання, затвердження та виконання бюджету Міністерства оборони України за напрямом діяльності. Директорат визначено відповідальним за формування та виконання бюджетної програми (відповідних підпрограм);
– за рішенням Міністра оборони України залучається до виконання інших завдань, покладених на Міноборони.
8. Директорат для здійснення визначених повноважень та виконання завдань має право:
– одержувати в установленому порядку від посадових осіб структурних підрозділів Міноборони, Збройних Сил України, Держспецтрансслужби, органів військового управління, установ та організацій, військових навчальних закладів Міноборони та Збройних Сил України інформацію, документи та матеріали та залучати в установленому порядку їх фахівців;
– ініціювати скликання нарад, створення комісій та робочих груп, проводити наукові конференції та семінари з питань, що належать до компетенції Директорату;
– представляти в установленому порядку інтереси Міноборони в державних органах, органах місцевого самоврядування, міжнародних організаціях за напрямом діяльності Директорату;
– використовувати в установленому порядку інформаційні електронні бази даних державних органів;
– розробляти проекти політик, доктрин, стратегій, статути проектів, порядки, правила, інструкції, методичні рекомендації та інші документи з питань, що стосуються компетенції Директорату.
9. Директорат в процесі виконання покладених завдань в межах повноважень взаємодіє зі структурними підрозділами Міноборони, органами військового управління, установами, закладами та організаціями Збройних Сил України, органами державної влади, установами та організаціями, у тому числі з міжнародними.
10. Директорат очолює генеральний директор, який призначається на посаду та звільняється з посади в установленому законодавством порядку Міністром оборони України.
Генеральний директор Директорату підпорядковується Міністру оборони України.
11. Генеральний директор Директорату здійснює керівництво діяльністю Директорату і відповідає за:
– виконання основних завдань Директорату за функціональним призначенням;
– визначення пріоритетів роботи Директорату і шляхів виконання покладених на нього завдань;
– організацію виконання завдань щодо формування політики з питань цифрової трансформації, інформаційних технологій, автоматизації, інформатизації та інформаційної безпеки (в тому числі й кібербезпеки), відповідних інноваційних технологій у сфері оборони;
– організацію роботи з підготовки проектів законів, інших нормативно- правових актів за напрямом діяльності;
– забезпечення реалізації заходів демократичного цивільного контролю відповідно до повноважень;
– організацію та контроль виконання особовим складом Директорату законів України, актів та доручень Президента України, актів та резолюцій Кабінету Міністрів України, наказів, директив та доручень Міноборони;
– здійснення перспективного і поточного планування діяльності Директорату;
– організацію виконання заходів повсякденної діяльності Директорату;
– організацію роботи щодо дотримання особовим складом Директорату вимог законодавства України з питань охорони державної таємниці, захисту службової та конфіденційної інформації, технічного захисту інформації;
– забезпечення оцінки корупційних ризиків у діяльності Директорату та здійснення відповідних антикорупційних заходів;
– організацію роботи щодо виконання заходів внутрішнього контролю та управління ризиками;
– здійснення розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому громадян, організацію та контроль надання та оприлюднення публічної інформації за напрямом діяльності;
– здійснення контролю за збереженням службових документів, у тому числі електронних, що утворюються в ході діяльності Директорату, своєчасним їх передаванням на державне зберігання до Галузевого державного архіву Міністерства оборони України;
– забезпечення в межах компетенції реалізації заходів програм мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану Міноборони, підготовку Директорату до роботи в умовах особливого періоду.
12. Генеральний директор Директорату під час керівництва Директоратом:
– представляє Директорат у публічно-правових відносинах з іншими органами, установами та організаціями в Україні та за її межами;
– підписує документи, що утворюються в ході діяльності Директорату;
– залучає в установленому порядку фахівців від структурних підрозділів Міноборони, Збройних Сил України, Держспецстрансслужби, інших органів військового управління, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до повноважень Директорату;
– затверджує положення про експертні групи та відділи Директорату, функціональні обов’язки військовослужбовців Директорату;
– подає на затвердження державному секретарю Міністерства оборони України посадові інструкції державних службовців Директорату;
– здійснює інші повноваження у встановленому законодавством порядку.
13. Генеральний директор Директорату в межах повноважень видає накази з основної діяльності Директорату, з адміністративно-господарської діяльності та накази по стройовій частині, організовує та контролює їх виконання, а також здійснює інші заходи, спрямовані на виконання Директоратом покладених на нього завдань і функцій.
Генеральний директор Директорату має право скасовувати видані ним накази.
14. У разі відсутності генерального директора Директорату виконання його обов’язків покладається на одного з заступників генерального директора Директорату – начальників експертних груп або іншу посадову особу.
15. Забезпечення діяльності Директорату здійснюється в установленому порядку.
16. Структуру Директорату затверджує Міністр оборони України. Директорат має печатку встановленого зразка зі своїм найменуванням, а також інші печатки та штампи, необхідні для забезпечення його діяльності.
Відповідальний за формування Директорату політики цифрової трансформації та інформаційної безпеки у сфері оборони Міністерства оборони України – головний консультант експертно-аналітичного відділу управління контролю та експертно-аналітичної роботи Департаменту інформаційно-організаційної роботи та контролю Міністерства оборони України
С. Максимов _______________________