Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ № 588 від 16.10.2023 Про Робочу групу з оцінювання корупційних ризиків у Міністерстві оборони України

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2023

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

16.10.2023 № 588

Про Робочу групу з оцінювання корупційних ризиків у Міністерстві оборони України

Відповідно до підпункту 3 пункту 6 Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року №730), Методології управління корупційними ризиками, затвердженої наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 28 грудня 2021 року № 830/21, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 лютого 2022 року за № 219/37555, та з метою вдосконалення процесу управління корупційними ризиками у Міністерстві оборони України

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити:

Склад Робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у Міністерстві оборони України, що додається;

Положення про Робочу групу з оцінки корупційних ризиків у Міністерстві оборони України, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства оборони України від 23 жовтня 2017 року № 550 “Про комісію з оцінки корупційних ризиків у Міністерстві оборони України” (зі змінами).

3. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України Р. Умєров

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
№ 588 від 16.10.2023

Положення
про Робочу групу з оцінювання корупційних ризиків
у Міністерстві оборони України

1. Це Положення визначає основні завдання, функції, права та порядок організації діяльності Робочої групи з оцінювання корупційних ризиків у Міністерстві оборони України (далі – Робоча група).

2. У цьому Положенні терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України “Про запобігання корупції”, Методології управління корупційними ризиками, затвердженій наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 28 грудня 2021 року № 830/21, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 лютого 2022 року за № 219/37555.

3. Робоча група є постійно діючим консультативно-дорадчим органом Міністерства оборони України (далі – Міноборони).

4. Робоча група у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, міжнародними договорами, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, актами Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами та директивами Міноборони та Головнокомандувача Збройних Сил України, розпорядженнями, роз’ясненнями та методичними рекомендаціями Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) та цим Положенням.

5. Основні завдання Робочої групи:

– планування роботи з оцінювання корупційних ризиків;

– дослідження основних завдань та функцій (середовища) щодо діяльності Міноборони та визначення обсягу оцінювання корупційних ризиків;

– обмін інформацією та проведення консультацій із внутрішніми та зовнішніми заінтересованими сторонами, у тому числі шляхом їх опитування (анкетування), інтерв’ювання;

– здійснення ідентифікації, аналізу та визначення рівнів корупційних ризиків;

– розробка заходів впливу на корупційні ризики.

6. Робоча група відповідно до покладених на неї завдань:

1) узгоджує організаційні питання своєї діяльності (засоби комунікації, місце проведення зустрічей, способи документування, накопичення інформації, обміну інформацією тощо);

2) складає план оцінювання корупційних ризиків та підготовки антикорупційної програми;

3) організовує отримання відомостей для оцінювання корупційних ризиків шляхом використання різних джерел інформації;

4) досліджує основні завдання та функції (середовище) щодо діяльності Міноборони та визначає обсяг оцінювання корупційних ризиків:

– визначає функції та активи Міноборони, що становлять значну економічну цінність;

– встановлює внутрішні та зовнішні заінтересовані сторони Міноборони, аналізує характер їх взаємодії з Міноборони;

– складає перелік нормативно-правових актів та розпорядчих документів, що регулюють діяльність Міноборони;

– збирає та аналізує інформацію про інші фактори середовища діяльності Міноборони;

– складає аналітичні довідки за результатами збору та аналізу інформації про основні завдання та функції (середовище) діяльності Міноборони;

– погоджує перелік функцій (окремих процесів) у діяльності Міноборони як потенційно вразливих до корупції;

5) ідентифікує корупційні ризики:

– описує потенційно вразливі до корупції функції, процеси (підпроцеси) у діяльності Міноборони;

– аналізує описані потенційно вразливі до корупції функції, процеси (підпроцеси) у діяльності Міноборони;

– виявляє та детально документує окремі елементи корупційних ризиків;

6) аналізує корупційні ризики:

– визначає рівень імовірності реалізації корупційних ризиків;

– визначає потенційні втрати Міноборони від реалізації корупційних ризиків;

– визначає рівень наслідків від реалізації корупційних ризиків;

7) визначає рівні корупційних ризиків;

8) розробляє заходи впливу на корупційні ризики;

9) розглядає пропозиції та зауваження до проєкту антикорупційної програми щодо результатів оцінювання корупційних ризиків;

10) взаємодіє з громадськістю та іншими зовнішніми заінтересованими сторонами з питань, що належать до компетенції Робочої групи;

11) здійснює за дорученням Міністра оборони України інші повноваження, пов’язані з виконанням основних завдань.

7. Робоча група для виконання покладених на неї завдань має право:

– за письмовим запитом одержувати від структурних підрозділів Міноборони, органів військового управління інформацію та документи (їх копії), необхідні для виконання поставлених перед Робочою групою завдань, з урахуванням положень законодавства щодо захисту інформації;

– проводити опитування, інтерв’ювання військовослужбовців та працівників Міноборони, органів військового управління інших внутрішніх та зовнішніх заінтересованих сторін;

– залучати у разі потреби до діяльності Робочої групи інших військовослужбовців та працівників Міноборони, у тому числі працівників територіальних підрозділів;

– під час оцінювання корупційних ризиків використовувати різні джерела інформації;

– залучати для забезпечення своєї діяльності необхідні матеріально- технічні ресурси;

– брати учать у публічному обговоренні проєкту антикорупційної програми;

– вносити Міністру оборони України пропозиції щодо вдосконалення діяльності Міноборони у сфері запобігання та протидії корупції.

8. Персональний склад Робочої групи, зокрема голова, заступник голови та секретар Робочої групи затверджуються наказом Міноборони.

Головою Робочої групи є директор Департаменту з питань запобігання та виявлення корупції Міноборони. Голова Робочої групи має заступника. У разі відсутності голови Робочої групи його обов’язки виконує заступник голови Робочої групи.

9. Голова робочої групи:

1) організовує діяльність Робочої групи та забезпечує для цього необхідні умови:

– здійснює підготовку засідань Робочої групи;

– забезпечує ведення протоколів засідань Робочої групи;

– забезпечує обмін інформацією між членами Робочої групи;

2) здійснює координацію роботи з оцінювання корупційних ризиків та розробки заходів впливу на корупційні ризики.

10. Секретар Робочої групи:

– готує проєкт порядку денного засідання Робочої групи;

– інформує членів Робочої групи та запрошених осіб про дату, час і місце проведення засідання Робочої групи та порядок денний;

– оформлює протоколи засідання Робочої групи;

– готує інші документи, необхідні для забезпечення діяльності Робочої групи.

11. Члени Робочої групи мають право:

– ознайомлюватися з матеріалами, що належать до повноважень Робочої групи;

– висловлювати свою позицію під час засідання Робочої групи та брати участь у прийнятті рішень шляхом голосування;

– ініціювати у разі потреби скликання засідання Робочої групи, а також вносити пропозиції щодо розгляду питань, не зазначених у порядку денному;

– здійснювати інші повноваження, пов’язані з діяльністю Робочої групи.

12. Основною формою діяльності Робочої групи є засідання, що проводяться відповідно до плану оцінювання корупційних ризиків та підготовки антикорупційної програми або у разі потреби.

13. Засідання Робочої групи є правомочним, якщо на ньому присутні не менше як дві третини її членів.

14. Рішення Робочої групи приймається більшістю голосів та оформлюється протоколом засідання. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

15. У протоколі зазначаються список присутніх членів на засіданні Робочої групи, питання, які розглядалися, рішення, прийняті за результатами обговорення відповідного питання, та підсумки голосування.

16. Кожний член Робочої групи має право вносити до протоколу висловлені під час засідання пропозиції та зауваження з порушеного питання.

17. Протокол засідання Робочої групи оформлюється протягом двох робочих днів згідно з інструкцією з діловодства та документування управлінської інформації в Міноборони. Такий протокол доводиться до відома всіх членів Робочої групи.

18. Рішення Робочої групи, прийняті у межах її повноважень, мають рекомендаційний характер.

19. Матеріально-технічне забезпечення діяльності Робочої групи здійснює Міноборони.

Тимчасово виконуючий обов’язки директора
Департаменту з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України полковник юстиції
С. Степанян

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
№ 588 від 16.10.2023

Склад
Робочої групи з оцінювання корупційних ризиків
у Міністерстві оборони України

Голова Робочої групи – тимчасово виконуючий обов’язки директора Департаменту з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України полковник юстиції Степанян С. Л.;

заступник голови Робочої групи – начальник відділу організації внутрішнього аудиту Департаменту внутрішнього аудиту Міністерства оборони України Тищенко Ю. А.;

секретар Робочої групи – начальник відділу з питань запобігання корупції Департаменту з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України Коношук С. А.;

члени Робочої групи:

• старший інспектор Головної інспекції Міністерства оборони України полковник Лойшин А. А.;

• заступник начальника відділу організації правової роботи управління нормотворчої діяльності та законодавства у сфері оборони Департаменту юридичного забезпечення Міністерства оборони України Кузьмін В. А.;

• головний спеціаліст відділу державного замовлення та атестації Департаменту військової освіти і науки Міністерства оборони України Євсеєва В. А.;

• заступник директора Департаменту військово-технічної політики, розвитку озброєння та військової техніки Міністерства оборони України полковник Кенгерлі А. Г.;

• заступник начальника управління – начальник відділу маркетингових досліджень та моніторингу процедур управління аналізу ринку та моніторингу процедур закупівель Департаменту ресурсного забезпечення Міністерства оборони України Стецій В. С.;

• старший офіцер відділу військової кадрової політики Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України полковник Сподарук Я. Ю.;

• головний спеціаліст аналітично-організаційного відділу Департаменту фінансів Міністерства оборони України Винник С. Л.;

• державний експерт експертної групи розробки та моніторингу виконання цифрових стратегій Директорату цифрової трансформації у сфері оборони Міністерства оборони України капітан Осенін О. В.;

• головний спеціаліст відділу аудиту підприємств Департаменту державного гарантування якості Міністерства оборони України Борщук С. М.;

• головний спеціаліст відділу нормативно-правового забезпечення юридичного управління Головного управління капітальних вкладень полковник юстиції Пеховський А. Ю.;

• офіцер відділу обліку та списання майна спеціального призначення Управління відчуження та утилізації надлишкового військового майна підполковник Деде В. І.;

• начальник відділу нормативно-методичного забезпечення управління нормативно-методичного забезпечення та моніторингу Головного управління земель оборони та фондів підполковник Козачук І. М.;

• старший офіцер відділу організаційно-планового Центрального управління координації зовнішньоекономічної діяльності полковник Войтенко В. О.;

• головний спеціаліст відділу внутрішнього контролю Командування Сил логістики Збройних Сил України полковник Турович І. В.;

• начальник групи внутрішнього контролю Командування Сил територіальної оборони Збройних Сил України старший лейтенант Кривошея Р. В.;

• начальник відділу розвитку спроможностей управління оборонного планування (медичного) штабу Командування Медичних сил Збройних Сил України полковник Кравченко А. І.;

• головний спеціаліст відділу моніторингу внутрішнього контролю Управління внутрішнього контролю Апарату Головнокомандувача Збройних Сил України полковник Клочанка І. Ю.;

• Голова Громадської ради при Міністерстві оборони України Чепець В. І.;

• експерт з питань державного управління Центру з питань доброчесності в оборонному секторі (CIDS) Рукомеда Р. М.;

• керівник напряму досліджень та вироблення політик Незалежної антикорупційної комісії (НАКО) Мусіяка С. С.;

• член Громадської антикорупційної ради при Міністерстві оборони України Остапенко Д. М.;

• представник Офісу з підтримки змін у системі Міністерства оборони України Жумаділов А. К.

Тимчасово виконуючий обов’язки директора
Департаменту з питань запобігання та виявлення
корупції Міністерства оборони України полковник юстиції
С. Степанян

Задати питання

    Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

    Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

    Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

    Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів