МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
08.09.2014 № 628
Про запровадження єдиного електронного онлайн-реєстру закупівель товарів, робіт і послуг для Збройних Сил України
Відповідно до Закону України “Про здійснення державних закупівель” (із змінами) та з метою запровадження в Міністерстві оборони України і Збройних Силах України єдиної бази закупівель за державні кошти товарів, робіт і послуг, вільного доступу до інформації щодо закупівель та постачання матеріально-технічних засобів, а також здійснення контролю за використанням бюджетних коштів, НАКАЗУЮ:
1. Запровадити ведення в Міністерстві оборони України та Збройних Силах України єдиного електронного онлайн-реєстру закупівель товарів, робіт і послуг для Збройних Сил України.
2. Затвердити Інструкцію з ведення єдиного електронного онлайн-реєстру закупівель товарів, робіт і послуг для Збройних Сил України, що додається.
3. Керівникам структурних підрозділів Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України, діяльність яких пов’язана зі сферою державних закупівель, організувати введення інформації до єдиного електронного онлайн-реєстру закупівель товарів, робіт і послуг для Збройних Сил України за напрямками діяльності.
4. Начальнику Управління інформаційних технологій організувати супроводження єдиного електронного онлайн-реєстру закупівель товарів, робіт і послуг для Збройних Сил України.
5. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.
Міністр оборони України генерал-полковник |
В. В. Гелетей |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
від 08.09.2014 № 628
ІНСТРУКЦІЯ
з ведення єдиного електронного онлайн-реєстру закупівель
товарів, робіт і послуг для Збройних Сил України
1. Загальні відомості
1.1. Ця інструкція визначає загальні відомості про Єдиний електронний онлайн-реєстр закупівель товарів, робіт і послуг для Збройних Сил України (далі – Онлайн-реєстр), його структуру, користувачів, порядок введення інформації та супроводження.
1.2. Онлайн-реєстр призначений для реєстрації та ведення електронного обліку процедур закупівель товарів, робіт і послуг для Збройних Сил України на етапах проведення процедури закупівель та виконання договору. Онлайн-реєстр реалізовано на базі програмного забезпечення комп’ютерної програми “Комплексна система автоматизації управління бюджетною установою Парус-Бюджетна установа, версія 8”, модуль “Управління конкурсними закупівлями”.
Онлайн-реєстр дозволяє вести електронний облік процедур закупівель, а також зберігати інформацію щодо кожної процедури та договору, яка розміщується (прикріпляється) в окремих файлах.
Можливості Онлайн-реєстру дозволяють:
– вести облік планових закупівель та формувати річний план закупівель Міністерства оборони України на відповідний рік;
– планувати проведення торгів з урахуванням раніше запланованих закупівель;
– відображати основні параметри процедур закупівель;
– вести облік позицій, що закуповуються, з відображенням специфікації другого рівня;
– здійснювати швидкий пошук і вибір позицій, що закуповуються, з вбудованої електронної версії Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010;
– вести облік параметрів оголошення про проведення процедури закупівлі та розміщення оголошень;
– відображати результати проведення торгів;
– здійснювати підготовку повідомлень для Уповноваженого органу у сфері державних закупівель;
– відстежувати стан проведення процедур закупівель на етапах планування та проведення, укладання договорів та їх виконання;
– зберігати електронні форми договорів (додаткових угод).
2. Структура Онлайн-реєстру
Онлайн-реєстр забезпечує реєстрацію та ведення електронного обліку процедур закупівель товарів, робіт і послуг, а також виконання договорів.
В Онлайн-реєстрі за кожною процедурою закупівель товарів, робіт і послуг, а також за кожним договором відображається (зберігається) інформація щодо:
– назви відповідального структурного підрозділу;
– предмета закупівель (назва товару, робіт, послуг);
– код економічних класифікаторів видатків, код програмних класифікаторів видатків;
– джерела фінансування (загальний, спеціальний та інші фонди);
– очікуваної вартості відповідно до Річного плану;
– процедури закупівель (відкриті торги, двоступеневі торги, запит цінових пропозицій, переговорна процедура закупівлі, попередня кваліфікація учасників);
– обґрунтування переговорної процедури закупівлі;
– орієнтовної дати початку процедури;
– заявки на проведення процедури;
– оголошення на сайті Уповноваженого органу у сфері державних закупівель (дата, номер оголошення);
– документації конкурсних торгів;
– змін до документації конкурсних торгів (за наявності);
– розкриття пропозицій (протокол розкриття);
– розгляду пропозицій учасника (учасників) процедури закупівлі (висновок щодо відповідності пропозицій учасника (учасників) процедури закупівлі технічним, якісним та іншим вимогам);
– рішення Комітету з конкурсних торгів (повідомлення про акцепт, протокол відхилення);
– результатів процедури (звіт);
– укладання договору (договір, номер, дата, додатки);
– укладання додаткової угоди до договору (номер, дата, додатки, у разі укладання);
– військового представництва, яке здійснює супроводження;
– приймання (постачання) товарів, робіт і послуг (приймальник, дата, кількість, сума поставки);
– оплати (загальна сума, сума окремих оплат, дата);
– звірки (акт звірки, номер, дата);
– ведення претензійно-позовної роботи (претензія, позов, у разі ведення).
Реєстрація та ведення електронного обліку процедур закупівель товарів, робіт і послуг для предметів закупівлі, вартість яких (без урахування податку на додану вартість) дорівнює або перевищує 100 тис. грн., а робіт 1 млн. грн., здійснюється в розділі 1 Онлайн-реєстру.
Структуру та зміст інформаційного наповнення полів і вкладень до полів розділу 1 Онлайн-реєстру наведено в додатку.
В Онлайн-реєстрі заборонено розміщувати інформацію з обмеженим доступом, що стосується процедур закупівель товарів, робіт і послуг, а також виконання договорів.
3. Користувачі Онлайн-реєстру
Замовником та головним користувачем Онлайн-реєстру є Департамент внутрішнього аудиту та фінансового контролю Міністерства оборони України.
З метою впорядкування роботи структурних підрозділів Міністерства оборони України і Генерального штабу Збройних Сил України (користувачів) в Онлайн-реєстрі та розмежування їх прав доступу визначено такі типи користувачів: Користувач 1, Користувач 2.
До типу Користувач 1 належать:
• керівництво Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України;
• Головна інспекція Міністерства оборони України;
• Департамент внутрішнього аудиту та фінансового контролю Міністерства оборони України;
• Головне управління оборонного та мобілізаційного планування Генерального штабу Збройних Сил України.
• Користувач 1 наділяється правами доступу виключно для перегляду всієї наявної в Онлайн-реєстрі інформації без можливості внесення будь-яких змін.
До типу Користувач 2 належать структурні підрозділи Міністерства оборони та Генерального штабу Збройних Сил України, діяльність яких пов’язана зі сферою державних закупівель, а саме:
• Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України;
• Департамент фінансів Міністерства оборони України;
• Департамент правового забезпечення Міністерства оборони України;
• Департамент розробок і закупівлі озброєння та військової техніки Міністерства оборони України;
• Департамент капітального будівництва Міністерства оборони України;
• Управління організації і супроводження ремонту озброєння та військової техніки;
• Військово-медичний департамент Міністерства оборони України;
• Головне квартирно-експлуатаційне управління Збройних Сил України;
• Озброєння Збройних Сил України;
• Головне управління зв’язку та інформаційних систем Генерального штабу Збройних Сил України;
• інші структурні підрозділи Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України, за напрямами діяльності яких проводяться закупівлі товарів, робіт і послуг.
Користувач 2 наділяється правами доступу для внесення (редагування) інформації до Онлайн-реєстру за відповідними напрямами діяльності, в частині, що стосується, на етапах проведення процедури закупівель та виконання договору відповідно до додатка.
Користувач 2 несе відповідальність за:
• своєчасність внесення та достовірність внесеної до Онлайн-реєстру інформації;
• відсутність у внесених (викладених) до Онлайн-реєстру матеріалах інформації з обмеженим доступом.
4. Порядок введення інформації до Онлайн-реєстру
Структурні підрозділи Міністерства оборони України і Генерального штабу Збройних Сил України, діяльність яких пов’язана зі сферою державних закупівель (Користувач 2), за своїми напрямами діяльності, в частині, що стосується, здійснюють введення інформації до Онлайн-реєстру після затвердження Річного плану закупівель Міністерства оборони України на відповідний рік. В подальшому на кожному з етапів проведення процедури закупівель і виконання договору введення інформації Користувачем 2 до Онлайн-реєстру здійснюється протягом до трьох робочих днів після прийняття відповідного рішення.
Користувач 2 вводить інформацію до полів Онлайн-реєстру безпосередньо, відповідно до додатка.
Користувач 2 вводить інформацію до вкладень до полів Онлайн- реєстру (за наявності вкладення) шляхом прикріплення електронного документа (файли формату .doc, .xls) з інформацією, відповідно до додатка.
Керівництво Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України, Головна інспекція Міністерства оборони України, Департамент внутрішнього аудиту та фінансового контролю Міністерства оборони України (Користувач 1) переглядає наявну в Онлайн-реєстрі інформацію.
5. Супроводження Онлайн-реєстру
Організація робіт із супроводження Онлайн-реєстру покладається на Управління інформаційних технологій, у тому числі з урахуванням нормативно-правової бази в сфері державних закупівель.
Технічне супроводження та фінансування Онлайн-реєстру покладається на Центр забезпечення службової діяльності Міністерства оборони та Генерального штабу Збройних Сил України.
Начальник Управління інформаційних технологій полковник |
К. О. Соколов |