МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
15.09.2014 № 646
Про затвердження Інструкції з порядку планування, формування, виконання та коригування державного оборонного замовлення у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України
Відповідно Закону України “Про державне оборонне замовлення” (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2011 року № 464 “Питання державного оборонного замовлення” (зі змінами), з метою удосконалення процесу формування основних показників державного оборонного замовлення та визначення порядку взаємодії між структурними підрозділами Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України та іншими органами військового управління, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію з порядку планування, формування, виконання та коригування державного оборонного замовлення у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України, що додається.
2. Начальнику Генерального штабу – Головнокомандувачу Збройних Сил України, заступникам Міністра оборони України (згідно з розподілом повноважень), командувачам видів Збройних Сил України, керівникам структурних підрозділів Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, інших органів військового управління організувати вивчення та здійснювати формування пропозицій до основних показників державного оборонного замовлення у відповідності з Інструкцією з порядку планування, формування, виконання та коригування державного оборонного замовлення у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України.
3. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.
Міністр оборони України генерал-полковник |
В. В. Гелетей |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
від 15.09.2014 № 646
ІНСТРУКЦІЯ
з порядку планування, формування, виконання та коригування
державного оборонного замовлення у Міністерстві оборони України та
Збройних Силах України
1. Загальні положення
1.1. Інструкція з порядку планування, формування, виконання та коригування державного оборонного замовлення у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України (далі – Інструкція) визначає механізм планування державного оборонного замовлення (далі – оборонне замовлення) у Міністерстві оборони України (далі – Міноборони) та Збройних Силах України (далі – Збройні Сили), формування його основних показників та коригування обсягів поставок (закупівлі) продукції, виконання робіт, надання послуг за оборонним замовленням, а також здійснення контролю за виконанням оборонного замовлення та надання звітності про результати його виконання.
1.2. У цій Інструкції наведені нижче поняття (терміни) вживаються у такому значенні:
– уповноважений за формування оборонного замовлення – це структурний підрозділ Міноборони, на який покладено завдання щодо узагальнення пропозицій від відповідальних за формування оборонного замовлення та формування пропозицій Міноборони і Генерального штабу Збройних Сил до проекту основних показників оборонного замовлення та пропозицій щодо їх коригування;
– відповідальні за формування оборонного замовлення – це структурні підрозділи Міноборони та Генерального штабу Збройних Сил, на які покладено завдання щодо формування пропозицій Міноборони (Генерального штабу Збройних Сил) до проекту основних показників оборонного замовлення та пропозицій щодо їх коригування за відповідними бюджетними програмами Міноборони;
– замовники з оборонного замовлення – це структурні підрозділи Міноборони та Генерального штабу Збройних Сил, а також інші органи військового управління, на які покладене завдання з опрацьовування встановленим порядком проектів державних контрактів з виконавцями на розробку, поставку (закупівлю) продукції, виконання робіт, надання послуг за оборонним замовленням за відповідними бюджетними програмами Міноборони;
– центральна служба забезпечення – служба забезпечення органу військового управління, на яку наказом Міністерства оборони України покладено функції забезпечення Збройних Сил військовим майном визначеної номенклатури, планування замовлень на виконання робіт та надання послуг в інтересах Збройних Сил;
– інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України “Про державне оборонне замовлення” та “Про організацію оборонного планування”, а також у Порядку планування, формування, розміщення та коригування державного оборонного замовлення, а також здійснення контролю за його виконанням, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2011 року № 464 “Питання державного оборонного замовлення” (зі змінами), наказі Міністра оборони України від 19 січня 2010 року № 15 “Про затвердження Положення про організацію та здійснення середньострокового та короткострокового оборонного планування в Міністерстві оборони і Збройних Силах України” (зі змінами).
1.3. Уповноваженим за формування оборонного замовлення у Міноборони призначити Департамент розробок і закупівлі озброєння та військової техніки Міноборони.
1.4. Відповідальними за формування оборонного замовлення призначити:
у Міноборони – структурні підрозділи Міноборони, відповідальні за формування та виконання бюджетних програм (підпрограм), за видатками яких здійснюється формування пропозицій Міноборони до основних показників оборонного замовлення за його відповідними напрямами;
у Генеральному штабі Збройних Сил – Озброєння Збройних Сил України.
1.5. Планування формування, виконання та коригування основних показників оборонного замовлення в Міноборони та Збройних Силах здійснюється за етапами:
– розроблення та затвердження орієнтовних показників обсягів фінансування оборонного замовлення на середньостроковий та довгостроковий період;
– формування пропозицій щодо фінансування оборонного замовлення на наступний бюджетний період на підставі доведених Міністерством фінансів України (далі – Мінфін) граничних обсягів видатків державного бюджету та показників бюджетного запиту Міноборони;
– формування попередніх пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення на наступний бюджетний період з урахуванням видатків, передбачених у проекті Державного бюджету України на наступний бюджетний період, схваленого Кабінетом Міністрів України;
– формування попередніх пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення на другий наступний бюджетний період на підставі показників Орієнтовного плану утримання та розвитку Збройних Сил України;
– уточнення пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення на бюджетний період на підставі видатків, затверджених Законом України “Про Державний бюджет України”;
– виконання оборонного замовлення шляхом укладання державних контрактів (додаткових угод) з виконавцями оборонного замовлення (на підставі показників державного оборонного замовлення, затверджених відповідною постановою Кабінету Міністрів України) та їх супроводження;
– коригування оборонного замовлення;
– контроль за виконанням оборонного замовлення;
– звітування про виконання оборонного замовлення.
2. Формування орієнтовних показників обсягів фінансування оборонного замовлення
2.1. Орієнтовні показники обсягів фінансування оборонного замовлення розробляються відповідно до документів оборонного планування на довгостроковий і середньостроковий період та визначають орієнтовні обсяги фінансових ресурсів, необхідних для поставки (закупівлі) продукції, робіт і послуг за оборонним замовленням.
2.2. Центральні служби забезпечення відповідно до показників державних цільових оборонних програм та з урахуванням існуючої потреби і пріоритетів під час формування попередніх показників Державного бюджету України на наступний рік та прогнозу видатків на два подальші роки подають відповідальному за формування оборонного замовлення у Генеральному штабі Збройних Сил орієнтовні обсяги фінансових ресурсів, які необхідно передбачити для задоволення потреб у розробленні, постачанні (закупівлі) продукції, виконанні робіт та наданні послуг за своїми номенклатурами, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями.
Пропозиції до орієнтовних показників обсягів фінансування державного оборонного замовлення в інтересах Міністерства оборони України за видатками бюджетних програм надаються за встановленою формою (додаток).
2.3. Відповідальний за формування оборонного замовлення у Генеральному штабі Збройних Сил узагальнену потребу в обсягах фінансових ресурсів, які необхідно передбачити для розроблення, постачання (закупівлі) продукції, виконання робіт та надання послуг затверджує у начальника Генерального штабу – Головнокомандувача Збройних Сил України та подає відповідальному за формування оборонного замовлення у Міноборони за напрямком діяльності з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями.
Пропозиції до орієнтовних показників обсягів фінансування державного оборонного замовлення в інтересах Міністерства оборони України за видатками бюджетних програм надаються за встановленою формою (додаток).
2.4. Відповідальні за формування оборонного замовлення у Міноборони та Генеральному штабі Збройних Сил узагальнюють та аналізують можливість задоволення наданих пропозицій, а також взаємоузгоджують надані пропозиції у межах видатків відповідних бюджетних програм (підпрограм), після чого формують пропозиції щодо фінансування оборонного замовлення та надають встановленою формою (додаток) уповноваженому за формування оборонного замовлення разом з їх обґрунтуванням.
2.5. Уповноважений за формування оборонного замовлення узагальнені пропозиції щодо фінансування оборонного замовлення Міноборони погоджує із заступником Міністра оборони України (згідно з розподілом повноважень) та разом з їх обґрунтуванням подає на затвердження Міністру оборони України.
2.6. Орієнтовні показники обсягів фінансування оборонного замовлення враховуються під час підготовки попередніх показників Державного бюджету України на наступний рік та прогнозу видатків на два подальші роки, формування бюджетного запиту Міноборони та розроблення пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення на другий наступний бюджетний період.
3. Формування попередніх пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення на наступний бюджетний період та пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення на другий наступний бюджетний період
3.1. На підставі доведених Мінфіном граничних обсягів видатків державного бюджету на відповідний бюджетний період, разом із бюджетним запитом Міноборони розробляються пропозиції щодо фінансування оборонного замовлення Міноборони на наступний бюджетний період.
3.1.1. Вихідними даними для розроблення пропозицій щодо фінансування оборонного замовлення є показники бюджетного запиту Міноборони, які розроблені у межах граничних видатків на наступний бюджетний період, доведених Мінфіном та відповідно до Розподілу видатків Міноборони між напрямами (завданнями) розвитку (реформування) та бюджетними програмами (підпрограмами), ухваленого на засіданні Бюджетної комісії Міноборони та затвердженого Міністром оборони України.
3.1.2. На підставі вихідних даних відповідальні за формування оборонного замовлення у Міноборони та Генеральному штабі Збройних Сил надають уповноваженому за формування оборонного замовлення пропозиції щодо фінансування оборонного замовлення Міноборони на наступний бюджетний період за відповідними бюджетними програмами.
3.1.3. Департамент фінансів Міністерства оборони України надає уповноваженому за формування оборонного замовлення витяг з бюджетного запиту Міноборони на наступний бюджетний період у частині розподілу граничних видатків між бюджетними програмами та підпрограмами Міноборони для врахування під час підготовки узагальнених пропозиції щодо фінансування оборонного замовлення Міноборони на наступний бюджетний період.
3.1.4. Узагальнені пропозиції щодо фінансування оборонного замовлення Міноборони на наступний бюджетний період готуються уповноваженим за формування оборонного замовлення та надсилаються встановленим порядком до уповноваженого органу для подальшого опрацювання.
3.2. У відповідності до схваленого Кабінетом Міністрів України проекту Державного бюджету України здійснюється розроблення попередніх пропозицій Міноборони до проекту основних показників оборонного замовлення.
3.2.1. Вихідними даними для розроблення попередніх пропозицій Міноборони до проекту основних показників оборонного замовлення є:
– орієнтовні показники обсягів фінансування оборонного замовлення;
– проект Закону України “Про Державний бюджет України (на наступний рік)”, схвалений Кабінетом Міністрів України та внесений на розгляд Верховної Ради України;
– орієнтовний план утримання та розвитку Збройних Сил на наступний рік та два подальших роки;
– рішення Міністра оборони України щодо розподілу коштів (у разі змін показників бюджетних програм, за якими здійснюється планування, відносно показників бюджетного запиту Міноборони на наступний бюджетний період);
– пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення, розроблені у попередньому бюджетному періоді;
– прогнозовані результати виконання заходів державних цільових оборонних програм та Плану утримання і розвитку Збройних Сил у поточному році;
– рішення Міністра оборони України про відкриття дослідно-конструкторських робіт з розроблення (модернізації) зразків озброєння та військової техніки і затверджені начальником Генерального штабу – Головнокомандувачем Збройних Сил України оперативно-тактичні вимоги до відповідних зразків озброєння та військової техніки;
– стан фінансування заходів оборонного замовлення у поточному році, який може призвести до перенесення термінів їх виконання на наступний рік (рік планування);
– бюджетні зобов’язання Міноборони за укладеними у минулі роки державними контрактами;
– результати маркетингових досліджень продукції оборонного призначення.
3.2.2. Центральні служби забезпечення з урахуванням державних цільових програм розвитку на відповідний період, рішень і завдань Верховного Головнокомандувача Збройних Сил, Ради національної безпеки і оборони України, Міністра оборони України, начальника Генерального штабу – Головнокомандувача Збройних Сил України та відповідно до планів бойової та мобілізаційної підготовки, норм та нормативів утримання з’єднань та частин, узагальнюють потребу військ за закріпленою номенклатурою та подають до відповідального за формування оборонного замовлення у Генеральному штабі Збройних Сил:
– у двотижневий термін після схвалення Кабінетом Міністрів України проекту Державного бюджету України – пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення на наступний бюджетний період в межах лімітів бюджетних видатків на наступний рік та обґрунтування до них;
– у місячний термін – пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення на другий наступний бюджетний період з урахуванням орієнтовних показників обсягів оборонного замовлення, визначених для такого періоду, та прогнозних показників Державного бюджету України на другий наступний бюджетний період.
3.2.3. Відповідальний за формування оборонного замовлення у Генеральному штабі Збройних Сил:
– з урахуванням вихідних даних для розроблення попередніх пропозицій Міноборони до проекту основних показників оборонного замовлення узгоджує з центральними службами забезпечення номенклатуру та обсяги товарів, робіт та послуг, що підлягають включенню до оборонного замовлення;
– формує узагальнені пропозиції Генерального штабу Збройних Сил до проекту основних показників оборонного замовлення на наступний бюджетний період та другий наступний бюджетний період;
– узгоджує з відповідальними за формування та виконання оборонного замовлення у Міноборони можливість поставок (закупівлі) продукції військового призначення, виходячи з можливостей підприємств оборонно- промислового комплексу держави та за імпортом, та орієнтовний рівень цін на продукцію військового призначення, роботи та послуги;
– погоджує узагальнені пропозиції із зацікавленими структурними підрозділами Генерального штабу Збройних Сил;
– подає узагальнені пропозиції на затвердження начальнику Генерального штабу – Головнокомандувачу Збройних Сил України.
3.2.4. Затверджені начальником Генерального штабу – Головнокомандувачем Збройних Сил України пропозиції до попередніх пропозицій Міноборони до проекту основних показників оборонного замовлення відповідальний за формування оборонного замовлення у Генеральному штабі Збройних Сил надає встановленим порядком:
– за бюджетними програмами (підпрограмами), відповідальними за формування та виконання яких призначено структурні підрозділи Міноборони, – до відповідального за формування оборонного замовлення у Міноборони (на наступний бюджетний період – у тритижневий термін; на другий наступний бюджетний період – у п’ятитижневий термін після схвалення Кабінетом Міністрів України проекту Державного бюджету України на наступний рік);
– за бюджетними програмами (підпрограмами), відповідальними за формування та виконання яких призначено структурні підрозділи Генерального штабу Збройних Сил, – до уповноваженого за формування оборонного замовлення (на наступний бюджетний період – у місячний термін; на другий наступний бюджетний період – у шеститижневий термін після схвалення Кабінетом Міністрів України проекту Державного бюджету України на наступний рік).
Пропозиції надаються за встановленими відповідним наказом уповноваженого органу формами.
Разом із пропозиціями надаються обґрунтування запланованих заходів, в яких зазначається:
– потреба Збройних Сил у зразках озброєння та військової техніки, які заплановані до закупівлі та модернізації;
– наявність у складі Збройних Сил зразків озброєння та військової техніки, які заплановані до закупівлі та модернізації;
– результативні показники, які очікується досягти за рахунок закупівлі нових (модернізованих) зразків озброєння та військової техніки (оснащення окремих підрозділів, забезпечення виконання певних завдань тощо);
– результати маркетингових досліджень продукції оборонного призначення;
– експертні висновки за результатами дослідної експлуатації зразків озброєння та військової техніки у разі її проведення;
– пріоритетність виконання завдань та спрямування фінансового ресурсу тощо.
3.2.5. Відповідальний за формування оборонного замовлення у Міноборони після отримання пропозицій в межах своїх повноважень опрацьовує, уточнює та узгоджує можливість поставок озброєння та військової техніки за імпортом та формує попередні пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення, погоджує їх з Генеральним штабом Збройних Сил та подає їх до уповноваженого за формування оборонного замовлення.
3.2.6. Уповноважений за формування оборонного замовлення аналізує надані пропозиції, уточнює їх (у разі потреби), формує попередні пропозиції Міноборони до проекту основних показників оборонного замовлення, погоджує їх з заступником Міністра оборони України (згідно з розподілом повноважень) та подає їх на підпис Міністру оборони України.
3.2.7. Підписані Міністром оборони України попередні пропозиції Міноборони до проекту основних показників оборонного замовлення подаються до уповноваженого органу для узагальнення у строки, встановлені у його листах-запитах, але не пізніше ніж у двомісячний строк після схвалення Кабінетом Міністрів України проекту Державного бюджету України.
4. Уточнення пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення на підставі видатків, затверджених Законом України “Про Державний бюджет України”
4.1. Уточнення пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення здійснюється в межах видатків, затверджених Законом України “Про Державний бюджет України”.
4.2. Вихідними даними для уточнення пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення є:
– показники Закону України “Про Державний бюджет України” за бюджетними програмами, в межах яких формуються уточнені пропозиції до основних показників оборонного замовлення;
– попередні пропозиції Міноборони до основних показників оборонного замовлення у межах показників проекту Закону України “Про Державний бюджет України”, схваленого Кабінетом Міністрів України;
– ціни на продукцію оборонного призначення, визначені на підставі розрахунково-калькуляційних матеріалів підприємств-виробників та погоджені військовими представництвами;
– реальний стан фінансування заходів оборонного замовлення у минулому році;
– бюджетні зобов’язання Міноборони за укладеними у минулі роки державними контрактами;
– рішення погоджувальних нарад щодо визначення пріоритетності виконання заходів оборонного замовлення.
4.3. Відповідальними за формування оборонного замовлення у Міноборони та Генеральному штабі Збройних Сил протягом тижня з моменту оприлюднення Закону України “Про Державний бюджет України” організовуються та проводяться із залученням представників центральних служб забезпечення (у разі необхідності) погоджувальні наради щодо уточнення запланованих заходів та пріоритетності їх виконання з метою прийняття відповідних рішень у разі змін планових обсягів фінансування оборонного замовлення за показниками прийнятого Верховною Радою України Закону України “Про Державний бюджет України”. Рішення за проведеними нарадами оформлюються відповідними протоколами для подальшого врахування.
4.4. Відповідальні за формування оборонного замовлення у Міноборони та Генеральному штабі Збройних Сил, з урахуванням рішень погоджувальних нарад, у десятиденний термін уточнюють пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення та надають їх на погодження заступнику Міністра оборони України (згідно з розподілом повноважень) та начальнику Генерального штабу – Головнокомандувачу Збройних Сил України.
Погоджені уточнені пропозиції до проекту основних показників оборонного замовлення надсилаються для узагальнення уповноваженому за формування оборонного замовлення.
4.5. Уповноважений за формування оборонного замовлення узагальнює отриману інформацію за всіма напрямами оборонного замовлення та у визначений термін надсилає до уповноваженого органу уточнені пропозиції Міноборони до основних показників оборонного замовлення за підписом Міністра оборони України.
5. Виконання оборонного замовлення
5.1. Після доведення до Міноборони основних показників оборонного замовлення, затверджених Кабінетом Міністрів України, замовники з оборонного замовлення проводять відбір виконавців у порядку, встановленому Законами України “Про здійснення державних закупівель” та “Про державне оборонне замовлення”, та укладають з ними державні контракти за затвердженою формою та у порядку, встановленому відповідними наказами Міністра оборони України.
6. Коригування оборонного замовлення
6.1. Коригування оборонного замовлення здійснюється шляхом:
– підготовки у Міноборони та поданням в установленому порядку проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення відповідних змін до затверджених Кабінетом Міністрів України основних показників оборонного замовлення на поточний рік;
– опрацювання у Міноборони та поданням до уповноваженого органу пропозицій щодо коригування основних показників оборонного замовлення за встановленими формами.
6.2. Підготовка проекту постанови Кабінету Міністрів України про внесення відповідних змін до основних показників оборонного замовлення здійснюється замовниками з оборонного замовлення.
Замовники з оборонного замовлення готують зазначений проект постанови Кабінету Міністрів України у разі коли:
– здійснення поставки (закупівлі) продукції (робіт, послуг) оборонного призначення перестало відповідати потребам оборони та безпеки держави внаслідок настання непередбачуваних обставин;
– ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену державним замовником на фінансування цієї закупівлі;
– виникла потреба у внесенні змін до кількісних показників;
– виникла потреба у внесенні змін до номенклатури продукції, робіт і послуг оборонного призначення;
– виникла потреба у коригуванні очікуваної вартості закупівлі у межах затверджених обсягів фінансування оборонного замовлення на поточний бюджетний період.
6.2.1. Зазначений проект постанови погоджується з Генеральним штабом Збройних Сил (через відповідального за формування оборонного замовлення у Генеральному штабі Збройних Сил).
6.2.2. Погоджений з Генеральним штабом Збройних Сил проект постанови Кабінету Міністрів України замовник з оборонного замовлення спільно з уповноваженим за формування оборонного замовлення погоджує із визначеними центральними органами виконавчої влади України у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, та подає до Кабінету Міністрів України.
6.3. Пропозиції щодо коригування основних показників оборонного замовлення опрацьовуються у разі виникнення необхідності внесення відповідних змін до основних показників оборонного замовлення у зв’язку з прийняттям нових законів України, виданням актів Президента України та Кабінету Міністрів України, зокрема щодо затвердження державних цільових оборонних програм та подаються для підготовки відповідної постанови Кабінету Міністрів України до уповноваженого органу у тритижневий строк після набрання чинності відповідних правових актів.
6.3.1. Зазначені пропозиції центральними службами забезпечення надаються до відповідального за формування оборонного замовлення у Генеральному штабі Збройних Сил у тижневий строк.
6.3.2. Відповідальний за формування оборонного замовлення у Генеральному штабі Збройних Сил узагальнює надані пропозиції та надає їх:
– за бюджетними програмами (підпрограмами), відповідальними за формування та виконання яких призначено структурні підрозділи Міноборони, – до відповідального за формування оборонного замовлення у Міноборони (у десятиденний строк);
– за бюджетними програмами (підпрограмами), відповідальними за формування та виконання яких призначено структурні підрозділи Генерального штабу Збройних Сил, – до уповноваженого за формування оборонного замовлення (у двотижневий строк).
Пропозиції надаються за встановленими відповідним наказом уповноваженого органу формами.
Разом із пропозиціями надається обґрунтування запланованих заходів, в якому зазначається:
– підстави щодо коригування основних показників оборонного замовлення;
– результативні показники, які очікується досягти за результатами коригування основних показників державного оборонного замовлення;
– пріоритетність виконання завдань та спрямування фінансового ресурсу тощо.
6.3.3. Відповідальний за формування оборонного замовлення у Міноборони готує пропозиції щодо коригування державного оборонного замовлення погоджує із заступником Міністра оборони України (згідно з розподілом повноважень) та начальником Генерального штабу – Головнокомандувачем Збройних Сил України та надає їх до уповноваженого за формування оборонного замовлення.
6.3.4. Уповноважений за формування оборонного замовлення узагальнює уточнені пропозиції, формує пропозиції щодо коригування основних показників оборонного замовлення за встановленими формами та у тритижневий строк за підписом Міністра оборони України подає їх до уповноваженого органу.
6.4. Після прийняття Кабінетом Міністрів України постанови про внесення змін до основних показників оборонного замовлення відповідальні за формування оборонного замовлення надають до Головного управління оборонного та мобілізаційного планування Генерального штабу Збройних Сил пропозиції щодо внесення змін до Плану утримання та розвитку Збройних Сил встановленим порядком.
7. Контроль за виконанням оборонного замовлення
7.1. Контроль за виконанням оборонного замовлення здійснюють замовники з оборонного замовлення в межах їх повноважень.
7.2. Контроль за якістю товарів військового призначення на всіх стадіях їх розроблення, виробництва, доробки, монтажу і поставок, своєчасним виконанням державних контрактів, у тому числі правильністю проведення витрат, перевірка і узгодження розрахунково-калькуляційних матеріалів щодо договірних цін здійснюється в установленому порядку представництвами замовників.
8. Звітування про виконання оборонного замовлення
8.1. Замовниками з оборонного замовлення за бюджетними програмами (підпрограмами), відповідальними за формування та виконання яких призначено структурні підрозділи Генерального штабу Збройних Сил звіти подаються до відповідального за формування оборонного замовлення у Генеральному штабі Збройних Сил:
• щомісяця до 2 числа – інформацію про укладені державні контракти з оборонного замовлення;
• щомісяця до 5 числа – звіт про поставку (закупівлю) озброєння, військової і спеціальної техніки, виконання робіт і надання послуг;
• щокварталу до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом, – звіт про виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт;
• щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, – звіт про використання коштів, передбачених для фінансування оборонного замовлення.
8.2. Відповідальним за формування оборонного замовлення у Генеральному штабі Збройних Сил звіти за видатками бюджетних програм (підпрограм), відповідальними за формування та виконання яких призначено структурні підрозділи Генерального штабу Збройних Сил, подаються:
• щомісяця до 5 числа уповноваженому органу інформацію про укладені державні контракти з оборонного замовлення;
• щомісяця до 10 числа Департаменту розробок і закупівлі озброєння та військової техніки Міноборони звіт про поставку (закупівлю) озброєння, військової і спеціальної техніки, виконання робіт і надання послуг;
• щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом Департаменту розробок і закупівлі озброєння та військової техніки Міноборони звіт про виконання науково-дослідних та дослідно- конструкторських робіт;
• щокварталу до 15 числа місяця, що настає за звітним періодом, Департаменту фінансів Міноборони звіт про використання коштів, передбачених для фінансування оборонного замовлення.
8.3. Департаментом розробок і закупівлі озброєння та військової техніки Міноборони звіти подаються:
• щомісяця до 5 числа уповноваженому органу інформацію про укладені державні контракти з оборонного замовлення за видатками бюджетних програм (підпрограм), відповідальним за формування та виконання яких призначений Департамент розробок і закупівлі озброєння та військової техніки Міноборони;
• щомісяця до 15 числа органам державної статистики звіт про поставку (закупівлю) озброєння, військової і спеціальної техніки, виконання робіт і надання послуг;
• щокварталу до 15 числа місяця, що настає за звітним періодом, органам державної статистики звіт про виконання науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт;
• щокварталу до 15 числа місяця, що настає за звітним періодом, Департаменту фінансів Міноборони звіт про використання коштів, передбачених для фінансування оборонного замовлення за видатками бюджетних програм (підпрограм), відповідальним за формування та виконання яких призначений Департамент розробок і закупівлі озброєння та військової техніки Міноборони.
8.4. Департаментом фінансів Міноборони України подається:
• щокварталу до 20 числа місяця, що настає за звітним періодом, Мінфіну та уповноваженому органу звіт про використання коштів, передбачених для фінансування оборонного замовлення.
Директор Департаменту розробок і закупівлі озброєння та військової техніки Міністерства оборони України |
О. О. Ясинський |
Додаток
до Інструкції з порядку планування,
формування, виконання та коригування
державного оборонного замовлення у
Міністерстві оборони України та Збройних
Силах України
(пункти 2.2, 2.3)
ПРОПОЗИЦІЇ
до орієнтовних показників обсягів фінансування державного оборонного замовлення в інтересах Міністерства оборони України за видатками бюджетної програми КПКВ
______________________
Код | Показники /КПКВ | _____рік
(прогноз) |
______ (+1) рік (прогноз) | ______ (+2) рік (прогноз) | ||||||
Видатки – всього (тис. грн.) | всього | загальний фонд | спеціальний фонд | всього | загальний фонд | спеціальний фонд | всього | загальний фонд | спеціальний фонд | |
з них за державним оборонним замовленням, тис. грн. | ||||||||||
у т.ч. за напрямами | ||||||||||
1 | Закупівля озброєння, військової та спеціальної техніки | |||||||||
2 | Науково-дослідні і дослідно- конструкторські роботи | |||||||||
3 | Ремонт і модернізація озброєння та військової техніки |
Керівник структурного підрозділу
Керівник фінансового органу структурного підрозділу