Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ №65 від 01.02.2017 Про затвердження Статуту Концерну “Військессетменеджмент” у новій редакції

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2017

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

01.02.2017 № 65

Про затвердження Статуту Концерну “Військессетменеджмент” у новій редакції

Відповідно до Господарського кодексу України, Закону України “Про управління об’єктами державної власності”, Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 730), та з метою організації діяльності Концерну “Військессетменеджмент” у відповідності з вимогами законодавства України, НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Статут Концерну “Військессетменеджмент”, що додається.

2. Керівнику Концерну “Військессетменеджмент” забезпечити у порядку, визначеному Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, державну реєстрацію нової редакції Статуту Концерну “Військессетменеджмент”.

3. Визнати такими, що втратили чинність:

– Статут державного господарського об’єднання “Воєнремсервіс”, затверджений наказом Міністра оборони України від 07 червня 2005 року № 311;

– наказ Міністра оборони України від 17 березня 2009 року № 117 “Про внесення змін до Статуту державного господарського об’єднання “Концерн “Воєнремсервіс”;

– наказ Міністра оборони України від 15 травня 2012 року № 327 “Про включення державних підприємств до складу державного господарського об’єднання Концерн “Воєнремсервіс”;

– наказ Міністерства оборони України від 30 жовтня 2015 року № 598 “Про затвердження Статуту Концерну “Військессетменеджмент” у новій редакції.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на начальника Головного управління майна та ресурсів.

5. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України
генерал армії України
С. Т. Полторак

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Міністерства оборони України
01.02.2017 № 65

СТАТУТ
Концерну “Військессетменеджмент”

1. Загальні положення

1.1. Концерн “Військессетменеджмент” (далі – Концерн) є державним господарським об’єднанням, заснованим на державній власності у формі концерну. Концерн належить до сфери управління Міністерства оборони України (далі – Уповноважений орган управління).

Концерн здійснює свою діяльність на основі та відповідно до законодавства України і Статуту Концерну (далі – Статут), який затверджується Уповноваженим органом управління.

1.2. Повне найменування Концерну:

  • українською мовою: Концерн “Військессетменеджмент”;
  • англійською мовою: Сoncern “Viyskassetmanagement”.

1.3. Скорочене найменування:

  • українською мовою: Концерн “ВЕМ”;
  • англійською мовою: Сoncern “VAM”.

1.4. Місцезнаходження Концерну: Україна, 03168, місто Київ, Повітрофлотський проспект, 6.

1.5. У своїй діяльності Концерн керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Уповноваженого органу управління, нормативно-правовими актами, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, а також цим Статутом.

1.6. Учасниками Концерну є суб’єкти господарювання, зазначені у додатку до Статуту.

1.7. Учасники Концерну є юридичними особами, ведуть самостійний баланс, сплачують податки до місцевих та державного бюджетів, мають поточний та інші рахунки в установах банків, печатку зі своїм найменуванням.

1.8. До Концерну можуть входити інші суб’єкти господарювання, що належать до сфери управління Міністерства оборони України, у порядку, установленому чинним законодавством України.

1.9. Цей Статут визначає організаційно-господарські права та обов’язки Учасників Концерну в процесі провадження ними господарської діяльності.

1.10. Учасники Концерну не можуть бути учасниками інших господарських об’єднань.

2. Мета і предмет діяльності Концерну

2.1. Концерн утворений з метою підвищення конкурентоспроможності його Учасників і отримання прибутку, зокрема в результаті експлуатації та ефективного використання закріпленого за ними державного майна, забезпечення здійснення заходів щодо виконання державних цільових програм розвитку оборонного комплексу; координації та централізації їх господарської діяльності, забезпечення належних умов функціонування, розвитку матеріально-технічної бази його Учасників, концентрації функцій науково-технічного і виробничого розвитку, інвестиційної, фінансової, зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності в межах своїх повноважень, визначених законодавством та цим Статутом.

2.2. Предметом діяльності Концерну є:

– забезпечення централізованого, ефективного використання основних фондів, трудових, матеріальних, фінансових та інших ресурсів Учасників;

– централізація та координація функцій науково-технічного і виробничого розвитку, інвестиційної, фінансової, зовнішньоекономічної та іншої діяльності Учасників Концерну;

– координація діяльності Учасників Концерну, пов’язаної з розвитком їх виробничих потужностей та ефективним їх використанням;

– вирішення питань соціально-економічного розвитку Учасників Концерну;

– здійснення комплексу заходів, спрямованих на підвищення якості та конкурентоспроможності продукції, що виробляється Учасниками Концерну;

– здійснення в межах, визначених чинним законодавством України та Статутом, функцій з управління господарською діяльністю Учасників Концерну;

– здійснення в межах, визначених чинним законодавством України та Статутом, функцій з управління майном, закріпленим за Концерном;

– здійснення контролю за виконанням Учасниками Концерну зобов’язань щодо сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів, відповідно до вимог чинного законодавства України;

– створення централізованої системи розробки, виробництва, реалізації продукції та послуг Концерну та його Учасників;

– створення та впровадження єдиної системи організації документообігу та збереження архівної документації;

– участь у розробці та виконанні державних програм реформування і розвитку Збройних Сил України;

– участь в реалізації комплексних програм забезпечення житлом військовослужбовців та членів їх сімей;

– підготовка пропозицій щодо відчуження, віддання в заставу майнових об’єктів, що належать до основних фондів Учасників Концерну, а також стосовно здавання в оренду цілісних майнових комплексів, структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць) Учасників Концерну;

– проведення перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності Учасників Концерну;

– проведення аналізу фінансово-господарської діяльності Учасників Концерну;

– участь у розробках проектів колективних договорів, що регулюють виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністраціями Учасників Концерну;

– методологічне керівництво та проведення аналізу договірної роботи і ціноутворення в Учасників Концерну;

– організація та проведення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до чинного законодавства України;

– організація участі Учасників Концерну у виконанні заходів військово-технічного співробітництва;

– організація виконання заходів оборонного планування за напрямом діяльності Концерну;

– організація роботи, спрямованої на забезпечення виконання Учасниками Концерну заходів мобілізаційної готовності;

– надання практичної допомоги Учасникам Концерну у розвитку зовнішньоекономічних зв’язків;

– забезпечення виконання Учасниками Концерну вимог законодавства та інших нормативно-правових актів щодо додержання екологічної і протипожежної безпеки;

– забезпечення дотримання Учасниками Концерну технології виробництва, повноти оприбуткування і зберігання продукції, збереження державної власності, раціонального її використання;

– забезпечення та реалізація єдиної кадрової політики щодо Учасників Концерну, у тому числі проведення атестації їх керівників у порядку, визначеному законодавством України;

– забезпечення впровадження єдиної системи управління якістю продукції та послуг Концерну і його Учасників;

– забезпечення розроблення, погодження річних фінансових та інвестиційних планів, а також інвестиційних планів на середньострокову перспективу (3 – 5 років) Учасників Концерну та подання їх на затвердження Уповноваженому органу управління;

– представництво інтересів Учасників Концерну у фінансових інститутах, громадських організаціях та у відносинах з органами державної влади і місцевого самоврядування, іншими підприємствами, установами та організаціями на користь Учасників Концерну;

– впровадження єдиних засад економічної діяльності, спрямованої на досягнення світового рівня технології виробництва та якості продукції, відновлення та модернізацію основних виробничих фондів, матеріально-технічного оснащення;

– здійснення заходів щодо забезпечення розвитку та розширення торгово-економічних зв’язків;

– здійснення концентрації фінансових ресурсів для реалізації інноваційних та інвестиційних проектів, налагодження ефективних зв’язків між підприємствами та іншими суб’єктами господарювання;

– запровадження єдиних засад обліку в Учасників Концерну для забезпечення прозорої та зрозумілої фінансової звітності, а також для забезпечення збереження матеріальних цінностей Учасників та Концерну;

– провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, на підставі спеціального дозволу на провадження такої діяльності, наданого Службою безпеки України.

2.3. Концерн здійснює види діяльності, якщо вони не суперечать меті та предмету діяльності Концерну, передбачені Статутом і не заборонені законодавством України, а саме:

– діяльність головних управлінь (хед-офісів);

– діяльність у сфері оборони;

– діяльність у сфері зв’язків із громадськістю;

– консультування з питань комерційної діяльності й керування;

– будівельна діяльність, у тому числі спеціальних будівель та споруд військового призначення;

– експлуатація будівель та споруд, у тому числі спеціального призначення;

– реалізація надлишкового військового майна, у тому числі нерухомого (військових містечок) та списаного військового майна Збройних Сил України, згідно з чинним законодавством України;

– здійснення торговельної діяльності у сфері оптової торгівлі через аукціони, біржі, оптові бази, товарні склади товарами широкого вжитку та промислового призначення;

– надання комерційних, дилерських, дистриб’юторських та посередницьких послуг виробничого та невиробничого характеру;

– здійснення капітального будівництва, експлуатації, реконструкції і ремонту житлового, казарменого та інших фондів, об’єктів і споруд військового та спеціального призначення, житлових будинків для військовослужбовців та членів їхніх сімей, об’єктів освіти, охорони здоров’я, зв’язку, транспорту, торгівлі, громадського харчування, комунального господарства, культурно-побутового та іншого призначення, підготовка будівельних ділянок, та має право виконувати функції замовника будівництва та підрядника;

– діяльність у сфері права;

– мисливство, відловлювання тварин і надання пов’язаних із цим послуг;

– виробництво продуктів нафтопереробки;

– виробництво вибухових речовин;

– виробництво зброї та боєприпасів;

– виробництво військових транспортних засобів;

– збирання безпечних відходів;

– збирання небезпечних відходів;

– оброблення та видалення безпечних відходів;

– оброблення та видалення небезпечних відходів;

– демонтаж (розбирання) машин і устаткування;

– торгівля іншими автотранспортними засобами;

– технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів;

– оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів;

– діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами;

– діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами;

– діяльність посередників у торгівлі машинами, промисловим устаткуванням, суднами та літаками;

– діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами;

– оптова торгівля відходами та брухтом;

– оптова торгівля електронним і телекомунікаційним устаткуванням, деталями до нього;

– оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами;

– оптова торгівля металами та металевими рудами;

– оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно- технічним обладнанням;

– оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткуванням і приладдям до нього;

– неспеціалізована оптова торгівля;

– вантажний автомобільний транспорт;

– складське господарство;

– допоміжне обслуговування наземного транспорту;

– транспортне оброблення вантажів;

– інша допоміжна діяльність у сфері транспорту;

– комп’ютерне програмування;

– консультування з питань інформатизації;

– діяльність із керування комп’ютерним устаткуванням;

– інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп’ютерних систем;

– оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність;

– веб-портали;

– діяльність інформаційних агентств;

– надання інших інформаційних послуг, не віднесених до інших угруповань;

– купівля та продаж власного нерухомого майна;

– надання в володіння, користування й експлуатацію нерухомого майна;

– технічні випробування та дослідження;

– рекламні агентства;

– посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації;

– дослідження кон’юнктури ринку та виявлення громадської думки;

– надання в оренду автотранспортних засобів;

– надання в оренду сільськогосподарських машин і устаткування;

– надання в оренду будівельних машин і устаткування;

– надання в оренду офісних машин і устаткування, у тому числі комп’ютерів;

– надання в оренду інших машин, устаткування та товарів, не віднесених до інших груп товарів;

– організування конгресів і торговельних виставок.

Концерн здійснює інші види діяльності, якщо вони відповідають предмету та меті діяльності Концерну, передбачені Статутом і не заборонені чинним законодавством України, а саме:

– розроблення, виготовлення, реалізація, ремонт, модернізація та утилізація військової зброї, техніки і майна, автомобільної, авіаційної, морської та річкової техніки і майна, засобів зв’язку та радіотехніки, засобів радіотехнічного забезпечення польотів авіації, аеродромного обладнання та майна, військової зброї і боєприпасів до неї та іншої військової техніки;

– сприяння підприємствам оборонно-промислового комплексу в розробці, виробництві, реалізації на внутрішньому та зовнішньому ринках, високотехнологічної продукції підприємств оборонно-промислового комплексу, результатів інтелектуальної діяльності, робіт і послуг;

– провадження інвестиційної діяльності за рахунок власних і залучених коштів;

– здійснення міжнародних передач та реалізація на внутрішньому ринку продукції, технологій і послуг військового та спеціального призначення, у тому числі озброєння, боєприпасів, військової та спеціальної техніки, комплектувальних виробів до неї, вибухових речовин, інших товарів, які можуть використовуватися для створення та виробництва озброєння, військової та спеціальної техніки і підлягають експортному контролю, а також товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю;

участь у виконанні:

• державного оборонного замовлення;

• науково-дослідних та проектно-конструкторських робіт;

• надання українським та іноземним підприємствам і організаціям представницьких послуг у здійсненні зовнішньоекономічних операцій, а також залучення нерезидентів для виконання зовнішньоекономічних договорів (контрактів);

• здійснення операцій з цінними паперами;

• виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду;

• проведення технічних та цінових досліджень стосовно товарів військового призначення;

• збирання та переробка вторинної сировини і відходів виробництва продукції військового та спеціального призначення;

• утилізація військового майна, а також реалізація одержаних у результаті утилізації матеріалів і речовин;

здійснення торговельно-посередницьких операцій:

• з металобрухтом чорних і кольорових металів та їх сплавів, а також металопродукцією;

• з дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням, у тому числі реалізація виробів з їх використанням;

• у зовнішньоекономічній сфері з нафтою, газо-, нафтопродуктами, ядерним паливом, іншими енергоносіями та товарами критичного імпорту, зокрема тепловидільними елементами, частинами ядерних реакторів;

• провадження інвестиційної та посередницької діяльності, пов’язаної з передачею і постачанням електроенергії;

• участь у військово-технічному співробітництві з нерезидентами шляхом інформаційного обміну, участь у підготовці та виконанні міжнародних договорів України, укладення зовнішньоекономічних договорів (контрактів), здійснення наукової, науково-технічної, науково-виробничої, навчальної та іншої кооперації з іноземними суб’єктами господарської діяльності;

• провадження діяльності з питань військово-технічного співробітництва, яка не суперечить законодавству України та нормам міжнародного права;

• надання транспортно-експедиційних послуг;

• реалізація автотранспортних засобів, у тому числі конверсійних;

• провадження в інтересах учасників Концерну рекламно-виставкової і маркетингової діяльності, участь в організації і проведенні виставок (показів) зразків продукції військового призначення та подвійного використання на території України та за її межами;

• проведення маркетингових досліджень самостійно, а також із залученням на договірній основі представників інших підприємств та організацій, у тому числі нерезидентів;

• організація навчання українських та іноземних фахівців з питань реалізації продукції і послуг військового та спеціального призначення;

• видання рекламно-інформаційних бюлетенів та інших матеріалів;

• підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів на замовлення вітчизняних підприємств та організацій;

• організація і проведення переговорів з резидентами, нерезидентами та укладення відповідних договорів (контрактів);

• надання послуг з організації ділових поїздок представників українських суб’єктів господарювання за кордон і прийому в Україні іноземних представників;

• виробництво, прокат і реалізація кіно- та відеопродукції, пов’язаної з діяльністю Концерну;

• розроблення, виготовлення, реалізація, ремонт, модернізація та утилізація радіолокаційних засобів;

• утилізація звичайних видів боєприпасів, ракет і їх елементів, переробка вибухонебезпечних і спеціальних хімічних елементів;

• реалізація продуктів, що залишились після їх утилізації, і перероблених вибухонебезпечних речовин;

• розроблення, виготовлення спеціальних технічних засобів для зняття інформації з каналів зв’язку, інших засобів негласного отримання інформації, торгівля спеціальними технічними засобами для зняття інформації з каналів зв’язку інших засобів негласного отримання інформації;

• монтаж (встановлення), налаштування, технічне обслуговування (супроводження) криптосистем і засобів криптографічного захисту інформації;

• здійснення капітального, середнього та поточного ремонту, модернізації озброєння та військової техніки, іншої спеціальної техніки;

• зберігання та технічне обслуговування озброєння та військової техніки;

• консультації, навчання та підготовка спеціалістів з виконання капітального ремонту та модернізації озброєння і військової техніки, засобів зв’язку;

• виготовлення запасних частин до озброєння та військової техніки;

• виробництво обладнання та інструменту для ремонту озброєння та військової техніки;

• заготівля, переробка, металургійна переробка металобрухту кольорових і чорних металів;

• оброблення металевих відходів та брухту чорних металів;

• оброблення брухту та відходів кольорових металів;

• організація і проведення робіт з транспортування металобрухту і відходів дорогоцінних кольорових і чорних металів та їхніх сплавів, та їх купівля-продаж;

• розробка, виготовлення, ремонт, монтаж і подальший супровід систем охоронної сигналізації, створення підрозділів для забезпечення охорони приміщень, які належать установам, підприємствам, організаціям і приватним особам;

• надання послуг телефонного зв’язку, технічне обслуговування мереж теле-, радіомовлення;

• надання інженерно-консультаційних послуг;

• виготовлення радіоелектронної апаратури;

• консультації з питань інформатизації;

• оптова та роздрібна торгівля засобами зв’язку і телекомунікації, а також надання консультативних послуг у цій сфері;

• виробництво, оптова та роздрібна торгівля комп’ютерною та іншою оргтехнікою;

• виробництво засобів для аудіо- та відеозапису;

• створення і експлуатація систем кабельного телебачення;

• проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об’єктів;

• діяльність, пов’язана з виробництвом, торгівлею піротехнічними засобами;

• оптово-роздрібна торгівля, виробництво, ремонт та технічне обслуговування, монтаж електронно-обчислювальних машин та іншого устаткування для оброблення інформації;

• постачання програмно-технічних продуктів, технічних засобів та програмно-технічних комплексів, проектування, пуск, наладка та здача в експлуатацію обчислювальних систем та окремих пристроїв;

• виробництво засобів автоматизації, зв’язку, іншого обладнання та виробів з електронними компонентами;

• виготовлення і ремонт товарів побутового вжитку та техніки для галузей національної економіки;

• розробка сучасних методів організації та управління виробничою діяльністю, удосконалення технологій;

• виробництво технологічного оснащення;

• технічний контроль та аналіз;

• оптова та роздрібна торгівля товарами (продукцією) власного виробництва;

• оптова торгівля і посередництво в торгівлі;

• інші види роздрібної та оптової торгівлі;

• роздрібна торгівля споживчої кооперації;

• купівля-продаж промислових та продовольчих (непродовольчих) товарів;

• овочівництво, декоративне садівництво і вирощування продукції розсадників;

• вирощування зернових, технічних та решти культур;

• вирощування фруктів, ягід, горіхів, культур для виробництва напоїв і прянощів;

• тваринництво;

• надання послуг у галузях рослинництва і тваринництва;

• риболовство, діяльність риборозплідників і рибних ферм;

• послуги, пов’язані з рибним господарством;

• надання послуг у сфері громадського харчування;

• діяльність їдалень на підприємствах і в установах;

• діяльність загальнодоступних їдалень;

• діяльність ресторанів, барів, кафе;

• постачання готової їжі;

• роздрібна торгівля хлібом, хлібобулочними і кондитерськими виробами;

• оптова, роздрібна торгівля безалкогольними та спиртними напоями, тютюновими виробами з правом створення власних торговельних підрозділів оптової та роздрібної торгівлі;

• господарче управління торгівлі і громадського харчування споживчої кооперації;

• діяльність, пов’язана з виробництвом автомобілів та автобусів;

• виробництво та ремонт (спеціалізований) решти машин спеціального призначення;

• виготовлення запасних частин для автомобілів;

• ремонт та технічне обслуговування автомобільного транспорту та автобусів;

• виробництво, ремонт, модернізація, утилізація авіаційного транспорту, у тому числі військового (літаків, вертольотів, безпілотних літальних апаратів тощо);

• виробництво, ремонт, модернізація, утилізація морського та річкового транспорту, у тому числі військового (суден, підводних човнів, плавучих платформ тощо);

• оптова торгівля новими й уживаними автомобілями;

• роздрібна торгівля новими та уживаними автомобілями;

• оптова торгівля автотоварами;

• роздрібна торгівля автотоварами;

• посередницька торгівля автотоварами;

• надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування (крім надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі);

• внутрішні та міжнародні перевезення пасажирів і вантажів повітряним, автомобільним, річковим та залізничним транспортом;

• діяльність автомобільного вантажного транспорту;

• здійснення внутрішніх та міжнародних перевезень вантажів, у тому числі боєприпасів, ракет, їх елементів і вибухонебезпечних речовин, відповідно до чинного законодавства України;

• надання послуг автосервісу, технічне обслуговування та ремонт транспортних засобів, номерних агрегатів;

• закупівля та реалізація пально-мастильних матеріалів та супутніх автомобільних товарів;

• будівництво, експлуатація та організація діяльності автосалонів, автостоянок, гаражів, автозаправних станцій, бензоколонок, автогосподарств;

• купівля нерухомості виробничо-технічного та невиробничого призначення;

• продаж нерухомості виробничо-технічного та невиробничого призначення;

розробка і практичне здійснення спільних з іноземними інвесторами проектів і комерційних ініціатив;

• проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт самостійно чи з залученням співвиконавців у різних галузях господарства;

• впровадження у виробництво наукових розробок та винаходів, розробка та впровадження нових технологій, включаючи заходи щодо захисту навколишнього середовища;

• монтаж, демонтаж, ремонт, пуск, налагоджування, обслуговування технологічного обладнання;

• виробництво пластмасового обладнання для будівництва;

• діяльність у сфері архітектури;

• господарська діяльність, пов’язана із створенням об’єктів архітектури;

• інженерна та технічна діяльність, пов’язана з будівництвом;

• інжинірингова діяльність у сфері будівництва;

• участь у програмах з будівництва житла для військовослужбовців;

• оброблення деревини та виробництво виробів з деревини;

• обробка металів та виготовлення металоконструкцій;

• виробництво теслярських та столярних виробів;

• виготовлення меблів та продукції деревообробки;

• виробництво меблів для офісів та магазинів;

• виробництво стільців та сидінь;

• виробництво кухонних та інших видів меблів;

• виробництво металевих деталей для столярних і теслярських виробів;

• виробництво пластмас, полімерів та резинових виробів;

• геодезична служба;

• знімальні геодезичні та гідрографічні роботи;

• придбання рекламно-інформаційної продукції і авторських прав у вітчизняних та іноземних юридичних і фізичних осіб;

• організація навчання, стажування та підвищення кваліфікації кадрів в Україні та за кордоном;

• організація та ведення готельного господарства;

• поліграфічна діяльність;

• видавнича діяльність, у тому числі заснування друкованих засобів масової інформації, рекламна діяльність у пресі, на телебаченні та радіо;

• організація і надання послуг у сфері відпочинку та розваг населення;

• надання складських послуг;

• відкриття митних складів;

• зайняття біржовою діяльністю та надання послуг у цій сфері;

• надання різноманітної благодійницької та спонсорської допомоги фізичним та юридичним особам;

• діяльність, пов’язана із набуттям та відчуженням виключних прав на об’єкти інтелектуальної власності, промислової власності;

• отримання ліцензій, продаж та інше комерційне використання об’єктів інтелектуальної власності і прав на інтелектуальну власність способом, що не суперечить чинному законодавству України;

• організація та проведення виставок, аукціонів, лотерей, ділового, культурного і туристичного обміну делегаціями та представниками як у державі, так і за кордоном;

• здійснення маркетингових досліджень, аналіз потенційних ринків збуту;

• здійснення зовнішньоекономічної діяльності;

• діяльність з надання платних побутових послуг;

• посередницька діяльність митного брокера;

• ведення будь-якої іншої діяльності, що не заборонена чинним законодавством України.

2.4. Види діяльності, які згідно із законодавством потребують спеціальних дозволів чи ліцензій, здійснюються виключно після їх отримання від уповноважених державних органів.

3. Юридичний статус Концерну

3.1. Концерн є юридичною особою відповідно до законодавства України з дня його державної реєстрації. Концерн утворюється на невизначений строк з метою набуття організаційно-господарських повноважень щодо управління, координації та централізації господарської, виробничої, наукової, інвестиційної, фінансової, зовнішньоекономічної та інших видів діяльності його Учасників для виконання спільних економічних та соціальних завдань.

3.2. Концерн функціонує як єдина господарська структура в межах своїх повноважень.

3.3. Концерн має самостійний і консолідований баланс, поточний та інші рахунки в установах банків, круглу печатку і кутовий штамп, бланки зі своїм найменуванням, найменуванням Уповноваженого органу управління, а також може мати товарний знак, який реєструється відповідно до законодавства.

3.4. Концерн здійснює контроль за ефективністю використання та збереженням закріпленого за Учасниками державного майна в межах повноважень, визначених Уповноваженим органом управління.

3.5. Концерн самостійно планує свою господарську, виробничу, наукову, інвестиційну, фінансову, зовнішньоекономічну та іншу діяльність.

3.6. Концерн відповідно до законодавства несе відповідальність за результати своєї діяльності усім належним йому на праві господарського відання майном.

3.7. Концерн не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Уповноваженого органу управління.

3.8. Держава та Уповноважений орган управління не несуть відповідальності за зобов’язаннями Концерну, крім випадків, передбачених Господарським кодексом України та іншими законами України.

3.9. Концерн не відповідає за зобов’язаннями Учасників Концерну, а Учасники Концерну не несуть відповідальності за зобов’язаннями Концерну.

3.10. Учасники Концерну зберігають права юридичної особи.

4. Майно Концерну

4.1. Майно Концерну складається з виробничих і невиробничих фондів та інших цінностей, вартість яких відображається в самостійному балансі.

4.2. Майно Концерну є державною власністю і закріплюється за ним на праві господарського відання. Реалізуючи право господарського відання, Концерн володіє, користується та розпоряджається майном відповідно до мети своєї господарської діяльності на свій розсуд і в порядку, що не суперечить законодавству.

4.3. Джерелами формування майна Концерну є:

– грошові та матеріальні внески його Учасників;

– державне майно, передане Концерну Уповноваженим органом управління, у тому числі до статутного капіталу, на підставі акта приймання;

– доходи, одержані від реалізації (виконання і надання) продукції (робіт і послуг), інших видів діяльності;

– доходи від цінних паперів;

– кредити і позики банків та інших кредиторів;

– капітальні вкладення, дотації та субвенції з бюджетів;

– майно, придбане в інших суб’єктів господарювання, установ, організацій та громадян в установленому порядку;

– надходження від продажу (здачі в оренду) майна, що йому належить;

– інші джерела, не заборонені законодавством.

4.4. Реалізація майнових прав Концерну здійснюється в порядку, встановленому законодавством.

4.5. Концерн володіє та користується належним йому майном, вчиняючи стосовно нього будь-які дії, що не суперечать законодавству України та меті його діяльності, за погодженням з Уповноваженим органом управління.

4.6. Право господарського відання майном, закріпленим за Концерном, виникає з дати підписання акта приймання-передачі.

4.7. Контроль за ефективністю використання, збереженням та обліком закріпленого за Концерном майна здійснює Уповноважений орган управління.

4.8. Статутний капітал Концерну формується за рахунок майна Концерну, що складається з належних йому, згідно з відповідними рішеннями Уповноваженого органу управління, основних фондів, а також інших цінностей, вартість яких відображається в самостійному балансі Концерну. Розмір, порядок та строки формування статутного капіталу Концерну визначає Уповноважений орган управління.

4.9. Статутний капітал Концерну може утворюватися шляхом передачі Учасниками Концерну до статутного капіталу Концерну своїх виробничих і невиробничих фондів, коштів та інших цінностей на підставі рішення Уповноваженого органу управління, у порядку, передбаченому чинним законодавством.

4.10. Майно Концерну є неподільне і не розподіляється між Учасниками. Розпорядження майном Концерну відбувається в порядку, установленому законодавством та документами, затвердженими Уповноваженим органом управління.

4.11. Відчуження основних фондів Концерну, які входять до статутного фонду, здійснюється ним лише за попередньою згодою Уповноваженого органу управління на конкурентних засадах відповідно до чинного законодавства України.

4.12. Кошти, одержані від продажу основних фондів Концерну, використовуються відповідно до затвердженого фінансового плану.

4.13. Відчуження нерухомого майна здійснюється за умови додаткового погодження в установленому порядку з Фондом державного майна України.

4.14. Кошти, одержані від продажу нерухомого майна, за вирахуванням балансової (залишкової) вартості такого майна, якщо інше не встановлено законом, зараховуються до загального фонду Державного бюджету України.

4.15. Концерн не має права безоплатно передавати закріплене за ним майно іншим юридичним чи фізичним особам, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.

4.16. Концерн має право передавати під заставу майнові об’єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць, підрозділів, філій, цехів, нерухоме майно, а також інше окреме індивідуально визначене майно (устаткування, транспортні засоби, інвентар та інші матеріальні цінності, які йому належать) згідно з вимогами чинного законодавства України за попередньою згодою Уповноваженого органу управління.

4.17. Нерухоме майно Концерну, що не підлягає приватизації, не може бути відчужене, вилучене та передане до статутного капіталу господарських організацій і щодо такого майна не можуть вчинятися дії, наслідком яких може бути його відчуження, інакше, ніж за рішенням Уповноваженого органу управління.

4.18. Списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів Концерну можуть проводитись лише за згодою Уповноваженого органу управління.

4.19. З метою покриття витрат Концерну, забезпечення його виробничого та соціального розвитку за рахунок доходу, який залишається в розпорядженні Концерну, можуть створюватися такі цільові фонди: розвитку виробництва, споживання (оплати праці), резервний, фінансування інвестиційних проектів та інші фонди, пов’язані з діяльністю Концерну. Порядок створення фондів та їх використання визначається окремим документом, що затверджується Правлінням Концерну, у рамках фінансового плану на відповідний період.

4.20. Концерн здійснює володіння, користування землею та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності згідно із законодавством.

4.21. Збитки, завдані Концерну в результаті порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами і державними органами, відшкодовуються Концерну відповідно до закону.

5. Права та обов’язки Концерну

5.1. Концерн має право в установленому порядку:

– від свого імені укладати договори (угоди), вчиняти інші правочини, набувати майнових та немайнових прав, виконувати зобов’язання, бути позивачем та відповідачем у суді відповідно до законодавства;

– представляти і захищати інтереси Учасників Концерну в усіх державних, громадських, кооперативних органах, установах, організаціях, у тому числі міжнародних;

– координувати діяльність Учасників з підготовки і підвищення кваліфікації їх працівників;

– утворювати представництва, філії, інші відокремлені підрозділи як на території України, так і за її межами. Філії, представництва, інші відокремлені структурні підрозділи Концерну не є юридичними особами та діють на підставі затверджених Концерном положень, мають свої печатки, штампи, діють від імені та в межах повноважень Концерну;

– проводити виставки, семінари, презентації та інші заходи, пов’язані з діяльністю Концерну;

– залучати до співпраці підприємства та організації, українських та іноземних спеціалістів;

– самостійно визначати організаційну структуру, встановлювати чисельність працівників, штатний розпис, форму, систему та розміри оплати праці;

– створювати власне виробництво та мати виробничі потужності;

– користуватись для досягнення статутних цілей іншими правами, що надані чинним законодавством України юридичним особам;

– утворювати за погодженням з Уповноваженим органом управління спеціальні (цільові) фонди, зокрема фонд розвитку Учасників, за рахунок прибутку, що залишається в розпорядженні Учасників Концерну;

– користуватися для досягнення статутних цілей іншими правами, що надані законодавством юридичним особам;

– під час розроблення стратегії господарської діяльності враховувати зобов’язання за державними замовленнями та інші договірні зобов’язання.

5.2. Обов’язки Концерну:

– забезпечувати своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно із законодавством;

– забезпечувати своєчасне освоєння нових виробничих потужностей та введення в дію придбаного обладнання;

– забезпечувати відповідно до державного замовлення та укладених договорів виробництво та постачання (виконання і надання) продукції (робіт і послуг);

– створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, законодавчих та нормативних актів з охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

– розробляти облікову політику Концерну, яка погоджується Уповноваженим органом управління;

– визначати форму бухгалтерського обліку, порядок внутрішнього господарського обліку, звітності і контролю за здійсненням господарських операцій;

– розробляти річний фінансовий та інвестиційні плани, які затверджуються в установленому порядку. Порядок складення річного фінансового плану Концерну встановлюється відповідно до законодавства;

– здійснювати бухгалтерський та оперативний облік і статистичну звітність згідно з законодавством;

– проводити інвентаризацію належного йому майна для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку, фінансової звітності та статистичної інформації згідно з законодавством;

– організовувати збереження державної та комерційної таємниці (захисту іншої інформації з обмеженим доступом) в Концерні та здійснювати контроль за їх збереженням в Учасників Концерну;

– додержуватися вимог законодавства про державну таємницю та захист іншої інформації з обмеженим доступом;

– організовувати виконання завдань із мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності Учасників Концерну в межах повноважень, визначених законодавством;

– брати участь у межах своїх повноважень у плануванні, організації та забезпеченні підготовки Учасників Концерну до функціонування в особливий період;

– забезпечувати контроль за схоронністю управлінської документації, що утворюється в процесі діяльності підприємств, та своєчасним здаванням її на державне зберігання до Галузевого державного архіву Міністерства оборони України;

– надавати Уповноваженому органу управління у встановлені ним строки інформацію щодо діяльності Концерну;

– забезпечувати безперешкодне надання контролюючим органам, у тому числі відомчим структурним підрозділам внутрішнього аудиту та іншим окремо визначеним підрозділам Уповноваженого органу управління, документів, необхідних для проведення контрольних заходів, а також доступ до майна Концерну та його Учасників;

– організовувати внутрішній контроль та управління ризиками за напрямками діяльності та визначати ризики під час прийняття управлінських рішень, вживати заходів щодо їх попередження.

Рішення Концерну, прийняті в межах його повноважень та відповідно до вимог законодавства, є обов’язковими для виконання його Учасниками.

6. Права та обов’язки Учасників Концерну

6.1. Учасники Концерну мають рівні права. Учасниками Концерну є державні підприємства, організації, установи, засновані на державній власності, які діють як державні унітарні комерційні підприємства та належать до сфери управління Уповноваженого органу управління, беруть на себе організаційно-господарські права та зобов’язання щодо координації та централізації їх господарської, виробничої, наукової, інвестиційної, фінансової, зовнішньоекономічної та інших видів діяльності для виконання спільних економічних та соціальних завдань.

6.2. Учасники Концерну мають право:

– за рішенням Уповноваженого органу управління надавати Концерну право в установленому порядку представляти і захищати їх інтереси в усіх державних, громадських, кооперативних органах, установах та організаціях, у тому числі міжнародних;

– отримувати та надавати фінансову допомогу Концерну, а також отримувати частину прибутку від діяльності Концерну;

– одержувати від Концерну в установленому порядку інформацію, пов’язану з їх інтересами та діяльністю Концерну.

6.3. Учасники Концерну зобов’язані:

– додержуватися положень Статуту Концерну, відповідних внутрішніх положень та регламентів Концерну і виконувати рішення органів управління Концерну;

– подавати Концерну в установлені ним строки статистичну, податкову, фінансову та бухгалтерську звітність про результати своєї діяльності, фінансові плани, звіти про їх виконання та інвестиційні плани розвитку;

– виконувати свої зобов’язання перед Концерном, у тому числі пов’язані з майновою та фінансовою участю, а також сплачувати внески на утримання Концерну в розмірі, порядку та засобами, передбаченими Статутом Концерну та відповідними рішеннями Правління Концерну (далі – Правління) відповідно до вимог чинного законодавства;

– не розголошувати комерційну таємницю та конфіденційну інформацію про діяльність Концерну;

– додержуватися вимог законодавства про державну таємницю та захист іншої інформації з обмеженим доступом;

– виконувати вимоги законодавчих та нормативних актів щодо мобілізаційної підготовки та мобілізації;

– нести інші зобов’язання, передбачені цим Статутом та внутрішніми документами Концерну.

6.4. Учасники Концерну не мають права без згоди Уповноваженого органу управління виходити із складу Концерну, а також об’єднуватися на добровільних засадах з іншими суб’єктами господарювання та приймати рішення про припинення своєї діяльності. Вихід Учасників зі складу Концерну здійснюється за рішенням Уповноваженого органу управління.

7. Органи управління Концерну

7.1. Повноваження щодо реалізації прав держави як власника Концерну здійснює Уповноважений орган управління, який здійснює управління Концерном та має такі повноваження:

– приймає рішення про створення, реорганізацію і ліквідацію підприємств, установ та організацій, що є Учасниками Концерну;

– затверджує статути (положення) підприємств, установ та організацій, Учасників Концерну та здійснює контроль за їх дотриманням;

– призначає на посаду та звільняє з посади керівників державних підприємств, установ, організацій та господарських структур Учасників Концерну, укладає і розриває з ними контракти, здійснює контроль за дотриманням їх вимог;

– затверджує стратегічні плани розвитку державних підприємств і господарських структур Учасників Концерну та здійснює контроль за їх виконанням;

– затверджує річні фінансові та інвестиційні плани, а також інвестиційні плани на середньострокову перспективу (3-5 років) Концерну та Учасників Концерну та здійснює контроль за їх виконанням у встановленому порядку;

– проводить моніторинг фінансової діяльності, зокрема виконання показників фінансових планів Концерну та Учасників Концерну, та вживає заходів до поліпшення їх роботи;

– забезпечує проведення аудиторських перевірок окремо визначених учасників Концерну та Концерну відповідно до плану, затвердженого керівником Уповноваженого органу управління, а також його окремих рішень;

– виявляє державне майно, яке тимчасово не використовується, та вносить пропозиції щодо умов його подальшого використання;

– у порядку, передбаченому законодавством, погоджує Концерну та Учасникам Концерну (за поданням Концерну) договори про спільну діяльність, договори комісії, доручення та управління майном, зміни до них та контролює виконання умов цих договорів;

– забезпечує відповідно до встановленого Кабінетом Міністрів України порядку відрахування до державного бюджету України частини прибутку (доходу) Концерном та Учасниками Концерну;

– у порядку, передбаченому законодавством, надає Концерну та Учасникам Концерну (за поданням Концерну) згоду на оренду державного майна і пропозиції щодо умов договору оренди, які мають забезпечувати ефективне використання орендованого майна та здійснення на орендованих підприємствах технічної політики в контексті завдань галузі;

– контролює виконання орендарями інвестиційних і технічних програм розвитку орендованих об’єктів державної власності, якщо такі передбачені договором оренди;

– організовує контроль за використанням орендованого майна Концерну та Учасників Концерну;

– здійснює визначені законодавством повноваження під час провадження справ про банкрутство Концерну та Учасників Концерну;

– організовує проведення екологічного аудиту;

– здійснює інші передбачені законодавством функції з управління об’єктами державної власності.

Управління оперативною діяльністю Концерну здійснює Правління і Генеральний директор Концерну.

7.2. Правління є колегіальним органом управління Концерну, який створюється з метою визначення основних напрямів діяльності Концерну, координації діяльності Учасників.

До складу Правління входять за посадами: Генеральний директор Концерну, заступники Генерального директора Концерну, обрані в порядку, передбаченому Положенням про Правління, представники Учасників, які не знаходяться на стадії реорганізації, ліквідації та в процедурі банкрутства.

Порядок формування Правління регламентується в Положенні про Правління.

Генеральний директор Концерну є Головою правління, а за його відсутності він делегує повноваження заступнику Генерального директора Концерну, який головує на засіданні Правління та організовує його проведення. Правління організовує свою роботу у формі засідань.

Засідання Правління скликається Генеральним директором Концерну згідно з планом роботи Правління за власною ініціативою або за ініціативою 1/3 членів Правління.

Правління у своїй діяльності керується цим Статутом і Положенням про Правління.

Засідання Правління є правомочним, якщо на ньому присутні більше половини членів Правління. Кожен член Правління має один голос.

Рішення Правління приймається простою більшістю присутніх на засіданні його членів. Простою більшістю є більш як 50 відсотків голосів членів Правління, які брали участь у засіданні Правління. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос Генерального директора Концерну.

Рішення Правління оформлюється протоколом, який підписують Голова Правління та секретар Правління. Книга протоколів засідань Правління зберігається в порядку, установленому для зберігання фінансових документів.

Рішення Правління з питань, віднесених Статутом до його компетенції, вводяться в дію наказами (іншими розпорядчими документами) Генерального директора Концерну.

Протокол надається для ознайомлення на вимогу Уповноваженого органу управління або члена Правління.

До повноважень Правління належить:

– підготовка пропозицій щодо напрямів діяльності Концерну на черговий рік і подання їх на розгляд Уповноваженого органу Управління;

– підготовка пропозицій щодо реалізації інвестиційної політики стосовно активів Концерну та інвестування в активи, які належать учасникам, філіям і представництвам;

– підготовка пропозицій щодо показників діяльності Концерну і подання їх на розгляд Уповноваженому органу управління;

– забезпечення розроблення, розгляд та узгодження річних фінансових та інвестиційних планів, а також інвестиційних планів на середньострокову перспективу (три – п’ять років) Учасників Концерну і подання їх на затвердження Уповноваженому органу Управління;

– розроблення стратегії розвитку Концерну та його Учасників;

– вирішення необхідності створення фондів Концерну, порядку їх формування та використання;

– ініціювання проведення корпоратизації Учасників Концерну;

– внесення пропозицій про подальше використання державного майна, що не увійшло до статутного капіталу господарських товариств, утворених у процесі корпоратизації Учасників Концерну;

– попереднє погодження укладення Учасниками Концерну договорів про спільну діяльність, згідно з якими використовується нерухоме майно, що перебуває в їх господарському віданні чи оперативному управлінні;

– надання згоди на залучення Учасниками Концерну внутрішніх довгострокових (більше одного року), зовнішніх кредитів (позик), внутрішніх короткострокових (до одного року) кредитів (позик), надання гарантії або поруки за такими кредитами (позиками);

– уточнення складу виробничих потужностей мобілізаційного призначення та обсягів запасів мобілізаційного резерву учасників Концерну з урахуванням доцільності їх подальшого збереження;

– проведення діяльності із залучення інвесторів, зокрема іноземних, розроблення інвестиційних проектів та контроль за їх реалізацією, участь у залученні коштів з фінансових ринків, зокрема міжнародних, визначення джерел формування та використання фондів інвестиційного та інноваційного розвитку;

– розроблення пропозицій щодо напрямів діяльності Концерну на черговий рік і подання їх на розгляд Уповноваженому органу управління;

– забезпечення здійснення централізації та координації функцій науково- технічного і виробничого розвитку, інвестиційної, фінансової, зовнішньоекономічної та іншої діяльності Учасників Концерну;

– розгляд найважливіших питань виробничо-господарської та соціальної діяльності Концерну та його Учасників;

– затвердження річних результатів діяльності Концерну, його планів та звітів про їх виконання;

– здійснення контролю за формуванням політики ціноутворення на продукцію (товари, роботи, послуги) Учасників Концерну;

– розгляд питань створення фонду фінансування інноваційних та інвестиційних проектів, інших фондів, спрямованих на зміцнення матеріально-технічної бази Учасників та Концерну, розвитку їх науково- технічного потенціалу;

– визначення необхідності, умов, порядку та розмірів внесків Учасників Концерну на утримання Концерну та на провадження ним статутної діяльності з урахуванням їх фінансово-економічного стану відповідно до чинного законодавства;

– вирішення інших суттєвих питань діяльності Концерну, Учасників та Уповноваженого органу управління.

7.3. Генеральний директор Концерну призначається на посаду Уповноваженим органом управління шляхом укладання з ним контракту відповідно до законодавства України.

Компетенція Генерального директора Концерну і умови його роботи визначаються контрактом та цим Статутом.

У порядку, визначеному цим Статутом, Генеральний директор Концерну:

– здійснює керівництво поточною та господарською діяльністю Концерну, організовує його виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність;

– здійснює координацію і контроль за поточною діяльністю Учасників;

– розглядає та узгоджує фінансові плани Учасників;

– заслуховує звіти керівників Учасників;

– самостійно або через заступників Генерального директора Концерну вирішує питання поточної діяльності Концерну, за винятком тих, що віднесені чинним законодавством України та цим Статутом до компетенції Уповноваженого органу управління;

– виявляє державне майно, яке тимчасово не використовується Концерном та його Учасниками, і вносить Уповноваженому органу управління пропозиції щодо його подальшого використання;

– несе персональну відповідальність за виконання покладених на Концерн завдань і здійснення ним своїх функцій;

– забезпечує високоефективну та стабільну роботу Концерну та налагодження внутрішніх господарських зв’язків між його Учасниками;

– забезпечує безперешкодне надання контролюючим органам, у тому числі відомчим структурним підрозділам внутрішнього аудиту, документів, необхідних для проведення контрольних заходів;

– відповідно до рішень Міністра оборони України надає необхідну документальну інформацію відомчим структурним підрозділам внутрішнього аудиту для здійснення операційного аудиту (моніторингу) та несе відповідальність за повноту та якість наданої інформації;

– несе відповідальність за повноту та якість вжиття заходів, спрямованих на відшкодування нанесених збитків та усунення порушень, виявлених органами державного контролю та відомчими структурними підрозділами внутрішнього аудиту;

– у межах повноважень забезпечує притягнення до визначеної законом відповідальності посадових осіб, винних у виявлених правопорушеннях;

– забезпечує регулярну оцінку корупційних ризиків у діяльності Концерну і здійснює відповідні антикорупційні заходи;

– розпоряджається майном Концерну, у тому числі його коштами, відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту;

– організовує роботу Правління, вносить пропозиції Правлінню щодо розподілу обов’язків між його членами;

– без довіреності діє від імені Концерну, представляє його як в Україні, так і за її межами;

– затверджує положення про філії, представництва, інші відокремлені підрозділи (структурні одиниці);

– затверджує внутрішні акти, що визначають відносини між підрозділами і філіями Концерну;

– вирішує питання підбору, підготовки та підвищення кваліфікації кадрів;

– формує та затверджує організаційну структуру Концерну (як юридичної особи), приймає і звільняє працівників Концерну, затверджує його штатний розклад, посадові оклади працівників і посадові інструкції, порядок та умови преміювання працівників та накладення стягнень;

– приймає рішення про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників Концерну, філій, представництв та інших відокремлених структурних підрозділів;

– має право на укладання колективного договору з трудовим колективом Концерну (як юридичної особи) від імені Уповноваженого органу управління, а від імені колективу Концерну – з уповноваженим органом;

– відкриває поточний та інші рахунки в установах банків;

– видає накази та розпорядження з питань діяльності Концерну;

– укладає угоди, договори (контракти);

– має право надавати доручення (довіреності) на здійснення окремих своїх повноважень;

– організовує ведення бухгалтерського обліку і звітності в Концерні;

– забезпечує складання в установленому порядку річного фінансового плану Концерну та подає його на затвердження Уповноваженому органу управління;

– на час своєї відсутності в Концерні (відрядження, тимчасової непрацездатності, відпустки) делегує свої повноваження особі, яка тимчасово виконує його обов’язки, та повідомляє про це Уповноважений орган управління;

– подає в установленому порядку Уповноваженому органу управління квартальну та річну фінансову звітність, а також іншу звітність на вимогу Уповноваженого органу управління у строки, установлені ним;

– визначає перелік питань, що є комерційною таємницею і конфіденційною інформацією Концерну;

– забезпечує охорону державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності і здійснює постійний контроль за його станом у Концерні, підпорядкованих йому підприємствах, установах, організаціях;

– забезпечує проведення інвентаризацій майна та земель Концерну і Учасників та надає Уповноваженому органу управління їх результати;

– здійснює підготовку пропозицій та їх подання Уповноваженому органу управління та Фонду державного майна України для отримання відповідного дозволу (погодження) на відчуження, віддавання в заставу майнових об’єктів, що належать до основних фондів Учасників, а також стосовно здавання в оренду цілісних майнових комплексів, структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць) Учасників та їх нерухомого майна;

– опрацьовує, готує і подає пропозиції Уповноваженому органу управління щодо закріплення за Учасниками основних фондів з метою збільшення (зменшення) їх статутних фондів;

– надає пропозиції Уповноваженому органу управління щодо надання згоди (відмови) стосовно списання з балансу Учасників не повністю амортизованих основних фондів чи прискореної їх амортизації;

– забезпечує виконання Концерном та його Учасниками доведених до нього в установленому законодавством України порядку державних замовлень і державних завдань, а також враховує їх під час формування виробничої програми, визначення перспектив економічного і соціального розвитку Концерну та вибору контрагентів;

– виконує інші функції відповідно до законодавства України та цього Статуту.

Генеральний директор Концерну підзвітний Уповноваженому органу управління і організовує виконання його рішень.

Генеральний директор Концерну має заступників з окремих питань (напрямків) роботи Концерну.

Призначення на посади та звільнення заступників Генерального директора Концерну здійснюється Генеральним директором Концерну.

Генеральний директор Концерну має право передати частину своїх повноважень заступникам Генерального директора Концерну.

Розподіл посадових обов’язків між заступниками Генерального директора Концерну здійснює Генеральний директор Концерну.

Генеральний директор ініціює призначення та звільнення керівників державних підприємств, організацій, установ Учасників.

У разі неможливості виконання Генеральним директором Концерну своїх посадових обов’язків через хворобу або у зв’язку відпусткою посадові обов’язки Генерального директора Концерну виконує його чинний заступник, який призначається наказом Генерального директора Концерну.

8. Господарська діяльність Концерну

8.1. Концерн здійснює свою діяльність відповідно до фінансових планів, які щорічно затверджуються в установленому порядку Уповноваженим органом управління, визначає стратегію та основні напрями свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів і пріоритетів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт, послуг та економічної ситуації.

8.2. Концерн надає послуги за договірними цінами, що встановлюються відповідно до умов для економічної діяльності, та за державними фіксованими і регульованими цінами – у випадках, передбачених законодавством.

8.3. Концерн має право самостійно визначати напрями використання прибутку, який залишається в його розпорядженні після сплати податків та внесення інших обов’язкових платежів, відповідно до фінансового плану Концерну, затвердженого в установленому для державних підприємств порядку.

8.4. Джерелами формування фінансових ресурсів Концерну є прибуток, безоплатні або благодійні внески підприємств, організацій і громадян та інші надходження, включаючи централізовані капітальні вкладення і кредити, членські та цільові внески Учасників Концерну.

8.5. Використання власних фінансових ресурсів здійснюється Концерном згідно з законодавством України та цим Статутом.

8.6. Витрати на утримання апарату Концерну покриваються за рахунок доходу, одержаного в результаті його самостійної діяльності та внесків Учасників Концерну у розмірі, визначеному Правлінням та затвердженому відповідним наказом. Концерн самостійно визначає напрями використання цих коштів.

8.7. За рішенням Уповноваженого органу управління Концерн може бути правонаступником прав і обов’язків, майна, а також інших цінностей реорганізованих підприємств, які належать до сфери управління Уповноваженого органу управління, у тому числі і тих, що входять до складу Концерну.

8.8. Концерн зобов’язаний під час визначення стратегії господарської діяльності враховувати державні контракти, державні замовлення та інші зобов’язання і забезпечувати їх обов’язкове виконання.

8.9. Аудит фінансової діяльності Концерну здійснюється згідно з чинним законодавством України.

9. Соціальна діяльність та трудовий колектив Концерну

9.1. Трудовий колектив Концерну складається з працівників, які беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди).

Умови організації праці, порядок оплати та соціального страхування членів трудового колективу Концерну визначаються відповідно до законодавства. Відносини між Концерном та трудовим колективом Концерну регулюються колективним договором, який укладається відповідно до законодавства.

9.2. Трудовий колектив Концерну реалізує свої повноваження шляхом прийняття рішень на загальних зборах, які вважаються правомочними, якщо в їх роботі бере участь не менш як дві третини загальної кількості працюючих.

Загальні збори трудового колективу проводяться не рідше ніж один раз на рік. Рішення загальних зборів приймається простою більшістю присутніх на засіданні працівників шляхом відкритого голосування.

9.3. Посадові та службові особи Концерну, інші особи, які виконують роботу і перебувають з Концерном у трудових відносинах зобов’язані дотримуватися вимог законодавства України, не вчиняти та не брати участі у вчиненні корупційних правопорушень.

9.4. Своїми рішеннями Концерн може встановлювати додаткові (крім передбачених законодавством) трудові та соціально-побутові пільги для своїх працівників.

10. Припинення діяльності Концерну

10.1. Припинення діяльності Концерну здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації за рішенням Уповноваженого органу управління, а у випадках, передбачених законом, – за рішенням суду.

10.2. У разі ліквідації або реорганізації Концерну працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.

10.3. Майно, що залишилось після задоволення вимог кредиторів, використовується згідно з рішенням Уповноваженого органу управління.

10.4. Підприємство вважається таким, що припинило свою діяльність, з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних

осіб-підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію його припинення.

Додаток
до Статуту Концерну

ПЕРЕЛІК
суб’єктів господарювання – учасників Концерну
“Військессетменеджмент”

№ з/п Код ЄДРПОУ Назва підприємства
1 2 3
1 30182152 Державне підприємство “Конверсенергопром”
2 30283336 Державне підприємство “Південь-Ольвія”
3 30298782 Державне підприємство “Альтернатива-ВС”
4 30330726 Державне підприємство “Кіровоградський обласний центр адаптації військовослужбовців”
5 30408404 Державне підприємство “Запорізький обласний центр соціальної адаптації звільнених військовослужбовців і учасників бойових дій “Полігон”
6 30647300 Державне виробниче підприємство “Укрфільтр”
7 30726539 Державне підприємство “Укрконверсбуд”
8 30965105 Державне підприємство “Конверсенерго”
9 31766195 Державне підприємство “Конверс-Схід”
10 32020625 Державне підприємство “Укрспецконверсія”
11 32494385 Державне підприємство “Укрконверс”
12 07554701 Державне підприємство Міністерства оборони України “Білоцерківське управління військово- будівельних робіт”
13 07763913 Державна установа “70 управління начальника робіт”
14 07816704 417 управління начальника робіт
15 07884611 Державне підприємство Міністерства оборони України “Одеський проектний інститут”
16 08420865 Державне підприємство “Львівське будівельно- монтажне управління”
17 08476587 Державне підприємство Міністерства оборони України “Макарівський завод залізобетонних виробів”
18 22995957 Державне підприємство Міністерства оборони України “Мукачівська госпрозрахункова дільниця”
19 22996170 Державне підприємство Міністерства оборони України “Дніпррембудсервіс”
20 22998756 Установа “24 управління начальника робіт Міністерства оборони України”
21 24298352 Державне підприємство Міністерства оборони України “Львівське будівельне управління”
22 24964620 Державне підприємство Міністерства оборони України “102 підприємство електричних мереж”
23 24967623 Державне підприємство Міністерства оборони України “Вінницьке інженерно-будівельне управління”
24 24974907 Державне підприємство Міністерства оборони України “Укроборонпостачальник”
25 24975516 Державне підприємство Міністерства оборони України “Харківське управління механізації та будівництва”
26 31073938 Державне підприємство Міністерства оборони України “Монтажник-Львів”
27 32200555 Центральне спеціалізоване будівельне управління
28 24669713 Державне підприємство Міністерства оборони України “Харківське управління начальника робіт”
29 24308300 Державне підприємство Міністерства оборони України “Укрвійськбуд”
30 24967480 Установа “28 управління начальника робіт”
31 24968798 Державне підприємство Міністерства оборони України “Південьвійськбуд”
32 07665168 55 управління начальника робіт
33 08382113 643 управління начальника робіт
34 08003305 Державне підприємство “Ліси оборони”
35 14304117 Державне підприємство Міністерства оборони України “Київське управління начальника робіт”
36 08006864 Державне підприємство Міністерства оборони України “Львівський завод збірних конструкцій”
37 08336521 Державне підприємство Міністерства оборони України “Одеський завод будівельних матеріалів”
38 08494527 Державне підприємство Міністерства оборони України “Харківський завод залізобетонних виробів”
39 08527221 209 управління начальника робіт
40 22863606 Державна організація “707 управління начальника робіт”
41 24308323 Державне підприємство Міністерства оборони України “Кримвійськбуд”
42 24978450 1 управління начальника робіт
43 33629043 Державне господарське об’єднання Консорціум “Військово-будівельна індустрія”
44 32000085 Державне підприємство Міністерства оборони України “Управління капітального будівництва та інвестицій”
45 24298984 28 ремонтно-будівельна дільниця
46 34376633 Державне підприємство “Канон”
47 07624867 Державне підприємство Міністерства оборони України “Дружбівський кар’єр нерудних копалин “Кварц”
48 23656341 Державне підприємство Міністерства оборони України “Подільськвибухпром”
49 24301671 971 управління начальника робіт
50 08259275 Державне підприємство Міністерства оборони України “Київське управління механізації і будівництва”

Задати питання

[contact-form-7 id="68a9d4c" title="Задать вопрос"]

Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів