Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

Наказ № 717 від 26.12.2016 Про прийняття на озброєння Збройних Сил України вертольота Ми-2МСБ

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2016

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

26.12.2016 № 717

Про прийняття на озброєння Збройних Сил України вертольота Ми-2МСБ

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 120 “Про затвердження Порядку розроблення, освоєння та випуску нових видів продукції оборонного призначення та з метою забезпечення Збройних Сил України вертольотами Ми-2МСБ, НАКАЗУЮ:

1. Прийняти на озброєння Збройних Сил України вертоліт Ми-2МСБ (код предмета постачання за Класифікатором озброєння, військової техніки та майна Міністерства оборони України – Л1244005Y, національний номенклатурний номер – 1520 61 013 1619) з основними тактико-технічними та експлуатаційними характеристиками, викладеними в додатку до наказу.

2. Повне найменування, основні тактико-технічні та експлуатаційні характеристики, конструкторську та експлуатаційно-технічну документацію виробу Ми-2МСБ вважати такими, що не містять інформації з обмеженим доступом.

3. Функцію служби забезпечення виробу Ми-2МСБ покласти на Командування Повітряних Сил Збройних Сил України.

4. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Тимчасово виконуючий обов’язки
Міністра оборони України
І. С. Руснак

Додаток
до наказу Міністерства оборони України
від 26.12.2016 № 717

ОСНОВНІ
тактико-технічні та експлуатаційні характеристики
вертольота Ми-2МСБ

1. Повне найменування (найменування при замовленні) – вертоліт Ми-2МСБ за ТУ У 30.3-14307794-261:2016.

Умовне найменування – Ми-2МСБ.

2. Вертоліт Ми-2МСБ призначений для виконання первинної підготовки льотного складу (курсантів) по техніці пілотування в простих і складних метеорологічних умовах вдень і вночі, навчання елементам бойового застосування, перевезення особового складу і вантажів, в особливих випадках вертоліт можна використовувати для перевезення спеціальних груп зі зброєю.

3. Створення вертольота Ми-2МСБ здійснювалось шляхом проведення модернізації вертольота Ми-2, конструкція вертольота Ми-2МСБ відрізняється від типової конструкції вертольота Ми-2 наступними конструктивними змінами:

– доопрацюванням фюзеляжу;

– заміною капотів;

– встановленням допрацьованої системи управління;

– доопрацюванням паливної системи, маслосистеми і системи охолодження двигунів;

– заміною двигунів ГТД-350 на АИ-450В;

– встановлення головних валів трансмісії ВГ-Ми-2М;

– доопрацюванням системи пожежогасіння і системи подачі повітря;

– доопрацюванням електрообладнання;

– доопрацюванням системи обігріву і вентиляції;

– встановленням цифрових приладів контролю роботи двигунів;

– встановленням станції супутникової навігації СН 4312У;

– встановленням багатофункціонального індикатора СН- 4314;

– встановленням модуля повітряних параметрів МВП-1-1В з пультом ПВП і приймачем температури;

– встановленням бортового пристрою реєстрації польотних даних БУР-4-1-07-02 з датчиками і модулями;

– встановленням аварійного радіомаяка ARTEX C406-1HM;

– встановленням сигналізатора обмерзання СО-121ВМ.

4. Основні тактико-технічні та експлуатаційні характеристики:

№ з/п Назва характеристики Значення
1 Максимальна злітна маса, кг 3700
2 Нормальна злітна маса, кг 3550
3 Екіпаж, чол. 2
4 Габаритні розміри:

загальна довжина*, мм

висота, мм

база шасі, мм

ширина колії, мм

5 Діаметр несучого гвинта, м 14,5
6 Кількість лопатей несучого гвинта, шт. 3
7 Омітаєма площа несучого гвинта, м2 165
8 Коефіцієнт заповнення несучого гвинта 0,0527
9 Діаметр рульового гвинта, м 2,7
10 Кількість лопатей рульового гвинта, шт 2
11 Коефіцієнт заповнення рульового гвинта 0,104
12 Кількість та тип двигуна 2 х ТВаД АИ-450В
13 Потужність двигуна (злітний режим), к.с.(кВт) 430 (320)
14 Максимальна висота польоту, м 5000
15 Максимальна маса вантажу, яка може перевозитися
16 у вантажній кабіні, кг 700
17 Максимальна маса вантажу, яка може перевозитися на зовнішній підвісці, кг 800
18 Максимальна приладова швидкість горизонтального польоту біля землі 220
19 Перегінна дальність польоту, км 900
20 Час набору висоти 4000 м з нормальною злітною масою, хв. 15
21 Гранично допустима центрівка, мм передня задня плюс 185

мінус 10

22 Кут нахилу вісі головного редуктора ВР-2, град в поздовжньому напрямку вперед в поперечному напрямку вліво або вправо 4013΄ ±5΄

00 ±5΄

* без врахування лопатей несучого гвинта та рульового гвинта

Основні регулювальні, геометричні, вагові та центровані дані вертольота Ми-2МСБ відповідають основним регулювальним, геометричним, ваговим та центрованим даним базового вертольота Ми-2.

Основні тактико-технічні, експлуатаційні та інші характеристики знову встановленого на вертоліт Ми-2МСБ обладнання, визначені в експлуатаційно- технічній документації на обладнання.

5. Тимчасові обмеження по застосуванню вертольота Ми-2МСБ (до проведення спеціальних випробувань):

№ з/п Найменування обмеження Причина встановлення
1 Польоти на вертольоті Ми-2, модернізованому за частковим варіантом в умовах температур зовнішнього повітря менше мінус 170С не виконувати Не проведено спеціальні льотні випробування двигунів АИ-450В та модернізованого вертольота в цілому в умовах низьких температур зовнішнього повітря
2 Польоти на вертольоті Ми-2, модернізованому за частковим варіантом в умовах природного обмерзання не виконувати Не проведені спеціальні льотні випробування двигунів АИ-450В та модернізованого вертольота в цілому в умовах природного обледеніння
3 Польоти на вертольоті Ми-2, модернізованому за частковим варіантом умовах високих температур зовнішнього повітря (вище плюс 350С) не виконувати Не проведені спеціальні льотні випробування двигунів АИ-450В та модернізованого вертольота в цілому в умовах високих температур зовнішнього повітря
4 Польоти на вертольоті Ми-2, модернізованому за частковим варіантом при базуванні з високогірних площадок висотою вище Н=500 м не виконувати Не проведені спеціальні льотні випробування двигунів АИ-450В та модернізованого вертольота в цілому в умовах високогір’я
5 Польоти на вертольоті Ми-2, модернізованому за частковим варіантом в умовах снігу, граду і пилу щільністю 5 г/м3 не виконувати Не проведені спеціальні льотні випробування вертольота в умовах снігу, граду, пилу щільністю 5 г/м3
6 Не перевищувати висоту польотів вище 4000 м Вертоліт Ми-2 не обладнаний кисневим обладнанням для екіпажу

6. Склад зразка:

– вертоліт Ми-2МСБ;

– одиночний (1:1) комплект запасних частин, інструменту та приладдя згідно відомості К020001040 ВКИ;

– Комплектність поставки вертольота Ми-2МСБ визначається державним контрактом (договором) відповідно до відомості К020000000 ВК;

– Комплектність експлуатаційної документації поставляється з вертольотом та повинна відповідати відомості К020000000 ВЭ.

Директор Департаменту військово-технічної політики,
розвитку озброєння та військової техніки
Міністерства оборони України
Р. С. Башинський

Задати питання

[contact-form-7 id="68a9d4c" title="Задать вопрос"]

Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів