МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
26.12.2016 № 717
Про прийняття на озброєння Збройних Сил України вертольота Ми-2МСБ
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 120 “Про затвердження Порядку розроблення, освоєння та випуску нових видів продукції оборонного призначення та з метою забезпечення Збройних Сил України вертольотами Ми-2МСБ, НАКАЗУЮ:
1. Прийняти на озброєння Збройних Сил України вертоліт Ми-2МСБ (код предмета постачання за Класифікатором озброєння, військової техніки та майна Міністерства оборони України – Л1244005Y, національний номенклатурний номер – 1520 61 013 1619) з основними тактико-технічними та експлуатаційними характеристиками, викладеними в додатку до наказу.
2. Повне найменування, основні тактико-технічні та експлуатаційні характеристики, конструкторську та експлуатаційно-технічну документацію виробу Ми-2МСБ вважати такими, що не містять інформації з обмеженим доступом.
3. Функцію служби забезпечення виробу Ми-2МСБ покласти на Командування Повітряних Сил Збройних Сил України.
4. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.
Тимчасово виконуючий обов’язки Міністра оборони України |
І. С. Руснак |
Додаток
до наказу Міністерства оборони України
від 26.12.2016 № 717
ОСНОВНІ
тактико-технічні та експлуатаційні характеристики
вертольота Ми-2МСБ
1. Повне найменування (найменування при замовленні) – вертоліт Ми-2МСБ за ТУ У 30.3-14307794-261:2016.
Умовне найменування – Ми-2МСБ.
2. Вертоліт Ми-2МСБ призначений для виконання первинної підготовки льотного складу (курсантів) по техніці пілотування в простих і складних метеорологічних умовах вдень і вночі, навчання елементам бойового застосування, перевезення особового складу і вантажів, в особливих випадках вертоліт можна використовувати для перевезення спеціальних груп зі зброєю.
3. Створення вертольота Ми-2МСБ здійснювалось шляхом проведення модернізації вертольота Ми-2, конструкція вертольота Ми-2МСБ відрізняється від типової конструкції вертольота Ми-2 наступними конструктивними змінами:
– доопрацюванням фюзеляжу;
– заміною капотів;
– встановленням допрацьованої системи управління;
– доопрацюванням паливної системи, маслосистеми і системи охолодження двигунів;
– заміною двигунів ГТД-350 на АИ-450В;
– встановлення головних валів трансмісії ВГ-Ми-2М;
– доопрацюванням системи пожежогасіння і системи подачі повітря;
– доопрацюванням електрообладнання;
– доопрацюванням системи обігріву і вентиляції;
– встановленням цифрових приладів контролю роботи двигунів;
– встановленням станції супутникової навігації СН 4312У;
– встановленням багатофункціонального індикатора СН- 4314;
– встановленням модуля повітряних параметрів МВП-1-1В з пультом ПВП і приймачем температури;
– встановленням бортового пристрою реєстрації польотних даних БУР-4-1-07-02 з датчиками і модулями;
– встановленням аварійного радіомаяка ARTEX C406-1HM;
– встановленням сигналізатора обмерзання СО-121ВМ.
4. Основні тактико-технічні та експлуатаційні характеристики:
№ з/п | Назва характеристики | Значення |
1 | Максимальна злітна маса, кг | 3700 |
2 | Нормальна злітна маса, кг | 3550 |
3 | Екіпаж, чол. | 2 |
4 | Габаритні розміри:
загальна довжина*, мм висота, мм база шасі, мм ширина колії, мм |
|
5 | Діаметр несучого гвинта, м | 14,5 |
6 | Кількість лопатей несучого гвинта, шт. | 3 |
7 | Омітаєма площа несучого гвинта, м2 | 165 |
8 | Коефіцієнт заповнення несучого гвинта | 0,0527 |
9 | Діаметр рульового гвинта, м | 2,7 |
10 | Кількість лопатей рульового гвинта, шт | 2 |
11 | Коефіцієнт заповнення рульового гвинта | 0,104 |
12 | Кількість та тип двигуна | 2 х ТВаД АИ-450В |
13 | Потужність двигуна (злітний режим), к.с.(кВт) | 430 (320) |
14 | Максимальна висота польоту, м | 5000 |
15 | Максимальна маса вантажу, яка може перевозитися | |
16 | у вантажній кабіні, кг | 700 |
17 | Максимальна маса вантажу, яка може перевозитися на зовнішній підвісці, кг | 800 |
18 | Максимальна приладова швидкість горизонтального польоту біля землі | 220 |
19 | Перегінна дальність польоту, км | 900 |
20 | Час набору висоти 4000 м з нормальною злітною масою, хв. | 15 |
21 | Гранично допустима центрівка, мм передня задня | плюс 185
мінус 10 |
22 | Кут нахилу вісі головного редуктора ВР-2, град в поздовжньому напрямку вперед в поперечному напрямку вліво або вправо | 4013΄ ±5΄
00 ±5΄ |
* без врахування лопатей несучого гвинта та рульового гвинта
Основні регулювальні, геометричні, вагові та центровані дані вертольота Ми-2МСБ відповідають основним регулювальним, геометричним, ваговим та центрованим даним базового вертольота Ми-2.
Основні тактико-технічні, експлуатаційні та інші характеристики знову встановленого на вертоліт Ми-2МСБ обладнання, визначені в експлуатаційно- технічній документації на обладнання.
5. Тимчасові обмеження по застосуванню вертольота Ми-2МСБ (до проведення спеціальних випробувань):
№ з/п | Найменування обмеження | Причина встановлення |
1 | Польоти на вертольоті Ми-2, модернізованому за частковим варіантом в умовах температур зовнішнього повітря менше мінус 170С не виконувати | Не проведено спеціальні льотні випробування двигунів АИ-450В та модернізованого вертольота в цілому в умовах низьких температур зовнішнього повітря |
2 | Польоти на вертольоті Ми-2, модернізованому за частковим варіантом в умовах природного обмерзання не виконувати | Не проведені спеціальні льотні випробування двигунів АИ-450В та модернізованого вертольота в цілому в умовах природного обледеніння |
3 | Польоти на вертольоті Ми-2, модернізованому за частковим варіантом умовах високих температур зовнішнього повітря (вище плюс 350С) не виконувати | Не проведені спеціальні льотні випробування двигунів АИ-450В та модернізованого вертольота в цілому в умовах високих температур зовнішнього повітря |
4 | Польоти на вертольоті Ми-2, модернізованому за частковим варіантом при базуванні з високогірних площадок висотою вище Н=500 м не виконувати | Не проведені спеціальні льотні випробування двигунів АИ-450В та модернізованого вертольота в цілому в умовах високогір’я |
5 | Польоти на вертольоті Ми-2, модернізованому за частковим варіантом в умовах снігу, граду і пилу щільністю 5 г/м3 не виконувати | Не проведені спеціальні льотні випробування вертольота в умовах снігу, граду, пилу щільністю 5 г/м3 |
6 | Не перевищувати висоту польотів вище 4000 м | Вертоліт Ми-2 не обладнаний кисневим обладнанням для екіпажу |
6. Склад зразка:
– вертоліт Ми-2МСБ;
– одиночний (1:1) комплект запасних частин, інструменту та приладдя згідно відомості К020001040 ВКИ;
– Комплектність поставки вертольота Ми-2МСБ визначається державним контрактом (договором) відповідно до відомості К020000000 ВК;
– Комплектність експлуатаційної документації поставляється з вертольотом та повинна відповідати відомості К020000000 ВЭ.
Директор Департаменту військово-технічної політики, розвитку озброєння та військової техніки Міністерства оборони України |
Р. С. Башинський |