МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.02.2015 № 81
Про початок проведення у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”, військових посадових осіб, державних службовців, працівників Збройних Сил України
Відповідно до Закону України “Про очищення влади”, Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, Плану проведення перевірок відповідно до Закону України “Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Графік проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, що додається.
2. Провести в Міністерстві оборони України та Збройних Силах України перевірку стосовно:
– керівників структурних підрозділів Міністерства оборони України з 02 березня по 16 травня 2015 року;
– державних службовців, працівників Збройних Сил України, які виконують організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарчі обов’язки з 01 червня 2015 року по 30 листопада 2016 року;
– військових посадових осіб Збройних Сил України, крім військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців військової служби за призовом під час мобілізації, з 01 вересня 2015 року по 30 листопада 2016 року;
– осіб, які претендують на зайняття посад, зазначених у абзаці другому – четвертому цього пункту.
3. Керівникам органів військового управління, командирам з’єднань, військових частин, начальникам вищих військових навчальних закладів, військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів, установ, організацій Збройних Сил України, до повноважень яких належить право звільнення з посад осіб, які підлягають перевірці, видати накази про початок проведення перевірки.
У разі відсутності технічної можливості для оприлюднення інформації (офіційного веб-сайту), копію наказу про початок проведення перевірки разом з його електронною копією (у форматі pdf), а також інформацію, передбачену пунктом 23 Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, надсилати до Управління преси та інформації Міністерства оборони України на електронну адресу: [email protected] або засобами АСУ “Дніпро” на адресу [email protected] для оприлюднення.
4. Відповідальними за проведення перевірки визначити кадрові органи Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, з’єднань, військових частин, вищих військових навчальних закладів, військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів, установ, організацій чи інший структурний підрозділ відповідного органу.
5. Відомості про хід проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”, станом на кінець поточного місяця подавати до 28 числа кожного місяця за підпорядкованістю та до Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України за визначеною формою (додаток).
6. Начальнику Управління преси та інформації Міністерства оборони України:
– забезпечити оприлюднення цього наказу в день його видання, на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України;
– протягом трьох днів розміщати на офіційному веб-сайті Міністерства оборони України інформацію згідно з пунктом 23 Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563.
7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
8. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.
Міністр оборони України генерал-полковник |
С.Т. Полторак |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства оборони України
від 23.02.2015 № 81
ГРАФІК
проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених
частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”
1. Керівники структурних підрозділів Міністерства оборони України – із 02 березня по 16 травня 2015 року:
№ з/п | Найменування посад | Дата подачі заяв та комплекту відповідних документів до Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України |
1 | 2 | 3 |
1 | Головний інспектор Головної інспекції Міністерства оборони України | 02 березня 2015 року |
2 | Директор Департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю | 02 березня 2015 року |
3 | Директор Департаменту фінансів | 02 березня 2015 року |
4 | Директор Департаменту кадрової політики | 02 березня 2015 року |
5 | Начальник Управління з питань запобігання та виявлення корупції | 02 березня 2015 року |
6 | Начальник Управління організаційно-аналітичного забезпечення роботи Міністра оборони України (патронатна служба) | 03 березня 2015 року |
7 | Директор Департаменту воєнної політики та стратегічного планування | 03 березня 2015 року |
8 | Директор Департаменту військової освіти та науки | 03 березня 2015 року |
9 | Начальник Мобілізаційного відділу | 03 березня 2015 року |
10 | Начальник Управління військових представництв | 03 березня 2015 року |
11 | Директор Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів | 04 березня 2015 року |
12 | Директор Військово-медичного департаменту | 04 березня 2015 року |
13 | Директор Департаменту міжнародного оборонного співробітництва | 04 березня 2015 року |
14 | Директор Департаменту соціальної та гуманітарної політики | 04 березня 2015 року |
15 | Директор Адміністративного департаменту | 04 березня 2015 року |
16 | Начальник Управління спорту | 05 березня 2015 року |
17 | Начальник Відділу по роботі з громадянами та доступу до публічної інформації | 05 березня 2015 року |
18 | Директор Департаменту охорони державної таємниці | 05 березня 2015 року |
19 | Начальник Відділу державного нагляду за охороною праці | 05 березня 2015 року |
20 | Директор Департаменту економічної діяльності | 05 березня 2015 року |
21 | Начальник розрахунково-касового відділу | 05 березня 2015 року |
22 | Директор Департаменту відчуження військового майна | 10 березня 2015 року |
23 | Директор Департаменту утилізації компонентів ракетного палива та ракет і боєприпасів | 10 березня 2015 року |
24 | Директор Департаменту правового забезпечення | 10 березня 2015 року |
25 | Директор Департаменту розробок і закупівлі озброєння та військової техніки | 10 березня 2015 року |
26 | Директор Департаменту капітального будівництва | 10 березня 2015 року |
27 | Начальник Управління преси та інформації | 10 березня 2015 року |
Примітки:
1. Подання заяви про проведення перевірки за необхідністю можливе в інший день (у межах з 02 березня по 10 березня 2015 року).
2. Особи, які претендують на зайняття посад керівників структурних підрозділів апарату Міністерства оборони України, які сформуються відповідно до вимог директиви Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України від 08 січня 2015 року № 332/1/2ДСК, разом із документами для їх призначення на посаду подають до Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України власноручно написану заяву про згоду на проходження перевірки.
2. Державні службовці та працівники Збройних Сил України, які виконують організаційно-розпорядчі чи адміністративно- господарчі обов’язки, звільнення яких із посад належить до повноважень Міністра оборони України, першого заступника Міністра оборони України та заступника Міністра оборони України – керівника апарату, – із 01 червня 2015 року по 30 листопада 2016 року*
№ з/п | Найменування структурних підрозділів та посад | Дата подачі заяв та комплекту відповідних документів до Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України |
1 | 2 | 3 |
1 | Головна інспекція | 02 червня 2015 року |
2 | Департамент внутрішнього аудиту та фінансового контролю | 03 червня 2015 року |
3 | Управління з питань запобігання та виявлення корупції | 04 червня 2015 року |
4 | Управління організаційно-аналітичного забезпечення роботи Міністра оборони України (патронатна служба) | 04 червня 2015 року |
5 | Мобілізаційний відділ | 04 червня 2015 року |
6 | Департамент фінансів | 05 – 08 червня 2015 року |
7 | Департамент кадрової політики | 09 – 10 червня 2015 року |
8 | Департамент воєнної політики та стратегічного планування | 11 червня 2015 року |
9 | Департамент військової освіти та науки | 15 червня 2015 року |
10 | Управління військових представництв | 16 червня 2015 року |
11 | Управління спорту | 16 червня 2015 року |
12 | Управління преси та інформації (після формування Управління комунікації та преси) | 16 червня 2015 року |
13 | Департамент правового забезпечення (після формування Юридичний департамент) | 17 – 18 червня 2015 року |
14 | Департамент капітального будівництва (після формування Департамент капітального будівництва та експлуатації фондів) | 17 – 18 червня 2015 року |
15 | Департамент розробок і закупівлі озброєння та військової техніки (після формування Департамент озброєння та військової техніки) | 22 – 23 червня 2015 року |
16 | Управління військово-технічного співробітництва та експортного контролю | 24 – 25 червня 2015 року |
17 | Департамент відчуження військового майна (після формування Департамент відчуження та утилізації військового майна) | 24 – 25 червня 2015 року |
18 | Департамент утилізації компонентів ракетного палива та ракет і боєприпасів (після формування Департамент відчуження та утилізації військового майна) | 24 – 25 червня 2015 року |
19 | Відділ державного нагляду за охороною праці | 24 – 25 червня 2015 року |
20 | Військово-медичний департамент | 30 червня 2015 року |
21 | Департамент міжнародного оборонного співробітництва | 01 липня 2015 року |
22 | Департамент соціальної та гуманітарної політики | 02 липня 2015 року |
23 | Адміністративний департамент | 06 – 07 липня 2015 року |
24 | Відділ по роботі з громадянами та доступу до публічної інформації | 08 липня 2015 року |
25 | Департамент охорони державної таємниці | 08 липня 2015 року |
26 | Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів | 09 – 13 липня 2015 року |
27 | Начальник Управління регулювання діяльності державної авіації України | 14 липня 2015 року |
28 | Начальник Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних Сил України | 14 липня 2015 року |
29 | Начальник Управління інформаційних технологій | 14 липня 2015 року |
30 | Начальник Галузевого державного архіву | 14 липня 2015 року |
31 | Начальник Національного університету оборони України | 14 липня 2015 року |
32 | Керівники науково-дослідних установ Збройних Сил України | 14 липня 2015 року |
Примітка: подання заяви про проведення перевірки за необхідністю можливе в інший день (у межах з 02 червня по 14 липня 2015 року).
3. Військові посадові особи, звільнення з посад яких належить до повноважень Міністра оборони України, крім військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців служби за призовом під час мобілізації, – із 01 вересня 2015 року по 30 листопада 2016 року*
№ з/п | Найменування посад, органів управління та структурних підрозділів | Дата подачі заяв та комплекту відповідних документів до Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України |
1 | 2 | 3 |
1 | Головна інспекція | 01 – 02 вересня 2015 року |
2 | Департамент внутрішнього аудиту та фінансового контролю | 01 – 02 вересня 2015 року |
3 | Управління з питань запобігання та виявлення корупції | 03 – 04 вересня 2015 року |
4 | Управління організаційно-аналітичного забезпечення роботи Міністра оборони України (патронатна служба) | 03 – 04 вересня 2015 року |
5 | Мобілізаційний відділ | 03 – 04 вересня 2015 року |
6 | Департамент фінансів | 07 – 08 вересня 2015 року |
7 | Департамент кадрової політики | 07 – 08 вересня 2015 року |
8 | Департамент воєнної політики та стратегічного планування | 07 – 08 вересня 2015 року |
9 | Департамент військової освіти та науки | 08 – 09 вересня 2015 року |
10 | Управління військових представництв | 08 – 09 вересня 2015 року |
11 | Управління спорту | 08 – 09 вересня 2015 року |
12 | Управління преси та інформації (після формування Управління комунікації та преси) | 08 – 09 вересня 2015 року |
13 | Департамент правового забезпечення (після формування Юридичний департамент) | 09 – 10 вересня 2015 року |
14 | Департамент капітального будівництва (після формування Департамент капітального будівництва та експлуатації фондів) | 09 – 10 вересня 2015 року |
15 | Департамент розробок і закупівлі озброєння та військової техніки (після формування Департамент озброєння та військової техніки) | 09 – 10 вересня 2015 року |
16 | Управління військово-технічного співробітництва та експортного контролю | 14 вересня 2015 року |
17 | Департамент відчуження військового майна (після формування Департамент відчуження та утилізації військового майна) | 14 вересня 2015 року |
18 | Департамент утилізації компонентів ракетного палива та ракет і боєприпасів (після формування Департамент відчуження та утилізації військового майна) | 14 вересня 2015 року |
19 | Відділ державного нагляду за охороною праці | 14 вересня 2015 року |
20 | Військово-медичний департамент | 14 вересня 2015 року |
21 | Департамент міжнародного оборонного співробітництва | 15 вересня 2015 року |
22 | Департамент соціальної та гуманітарної політики | 15 вересня 2015 року |
23 | Адміністративний департамент | 15 вересня 2015 року |
24 | Департамент охорони державної таємниці | 16 вересня 2015 року |
25 | Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів | 16 вересня 2015 року |
26 | Начальник Центрального науково-дослідного інституту озброєння та військової техніки Збройних Сил України | 17 вересня 2015 року |
27 | Начальник Державного науково-дослідного інституту авіації | 17 вересня 2015 року |
28 | Начальник Управління інформаційних технологій | 17 вересня 2015 року |
29 | Начальник Управління екологічної безпеки та протимінної діяльності | 17 вересня 2015 року |
30 | Начальник Центру забезпечення службової діяльності Міністерства оборони та Генерального штабу Збройних Сил України | 17 вересня 2015 року |
31 | Генеральний штаб Збройних Сил України | жовтень 2015 року |
32 | Сухопутні війська Збройних Сил України | листопад 2015 року |
33 | Повітряні Сили Збройних Сил України | грудень 2015 року |
34 | Військово-Морські Сили Збройних Сил України | січень 2016 року |
4. Військові посадові особи військових частин, установ, закладів, підпорядкованих структурним підрозділам Міністерства оборони України, звільнення яких з посад належить до повноважень Міністра оборони України та першого заступника Міністра оборони України, крім військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців служби за призовом під час мобілізації, – із 01 вересня 2015 року по 30 листопада 2016 року*
№ з/п | Військові частини, установи, заклади | Дата подачі заяв та комплекту відповідних документів до Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України |
1 | 2 | 3 |
Військові частини, установи, заклади, підпорядковані структурним підрозділам Міністерства оборони України: | ||
1 | Головній інспекції | 02 лютого 2016 року |
Департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю | 02 – 09 лютого 2016 року | |
Департаменту фінансів | 11 – 12 лютого 2016 року | |
Департаменту кадрової політики | 16 лютого 2016 року | |
Департаменту військової освіти та науки | 17 лютого – 31 березня 2016 року | |
Управлінню військових представництв | 03 – 30 вересня 2016 року | |
Управлінню спорту | 12 – 14 травня 2016 року | |
Управлінню преси та інформації (після формування Управління комунікації та преси) | 18 – 21 травня 2016 року | |
Департаменту правового забезпечення (після формування Юридичний департамент) | 25 – 26 травня 2016 року | |
Департаменту капітального будівництва (після формування Департамент капітального будівництва та експлуатації фондів) | 13 лютого 2016 року | |
Департаменту розробок і закупівлі озброєння та військової техніки (після формування Департамент озброєння та військової техніки) | 27 травня 2016 року | |
Департаменту відчуження військового майна (після формування Департамент відчуження та утилізації військового майна) | 28 травня 2016 року | |
Департаменту утилізації компонентів ракетного палива та ракет і боєприпасів (після формування Департамент відчуження та утилізації військового майна) | 28 травня 2016 року | |
Відділу державного нагляду за охороною праці | 02 червня 2016 року | |
Військово-медичному департаменту | 03 червня – 30 липня 2016 року | |
Департаменту соціальної та гуманітарної політики | 03 серпня 2016 року | |
Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів | 04 серпня 2016 року | |
2 | Управління регулювання діяльності державної авіації України | 05 серпня 2016 року |
3 | Центральний науково-дослідний інститут озброєння та військової техніки Збройних Сил України | 06 серпня 2016 року |
4 | Державний науково-дослідний інститут авіації | 10 серпня 2016 року |
5 | Головне квартирно-експлуатаційне управління Збройних Сил України | 11 – 20 серпня 2016 року |
6 | Управління інформаційних технологій | 25 серпня 2016 року |
7 | Управління екологічної безпеки та протимінної діяльності | 26 серпня 2016 року |
8 | Центр забезпечення службової діяльності Міністерства оборони та Генерального штабу Збройних Сил України | 27 серпня – 02 вересня 2016 року |
9 | Національний університет оборони України імені Івана Черняховського | 06 квітня – 08 травня 2016 року |
5. Командирам військових частин, керівникам вищих військових навчальних закладів, військових навчальних підрозділів вищих навчальних закладів, установ, організацій, безпосередньо підпорядкованих Міністерству оборони України, до повноважень яких належить звільнення з посади осіб, стосовно яких проводиться перевірка, розпочати та провести перевірку державних службовців та працівників Збройних Сил України, які виконують організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарчі обов’язки, – із 01 жовтня по 30 грудня 2015 року.
6. Державні службовці та працівники Збройних Сил України, які виконують організаційно-розпорядчі чи адміністративно- господарчі обов’язки у структурних підрозділах Генерального штабу Збройних Сил України, інших органах військового управління, з’єднаннях, військових частинах, вищих військових навчальних закладах, військових навчальних підрозділах вищих навчальних закладів, установах та організаціях Збройних Сил України, – із 02 червня 2015 року по 30 березня 2016 року*.
*Власноручно написані заяви за формою згідно з додатком 1 або додатком 2 до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 та відповідні документи військових посадових осіб, державних службовців та працівників Збройних Сил України, які виконують організаційно -розпорядчі чи адміністративно-господарчі обов’язки, звільнення яких належить до повноважень Міністра оборони України та першого заступника Міністра оборони України, надаються до Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України кадровими органами чи структурним підрозділом, який визначений відповідальним за проведення перевірки, за підпорядкованістю.
Комплект документів для проведення перевірки, передбаченої законом, складає:
1. Власноручно написана заява та шість ксерокопій зазначеної заяви.
2. Копія паспорта громадянина України (всі заповнені сторінки) – 6 примірників.
3. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків – 6 примірників.
4. Копія декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру – 2 примірники.
5. Для державних службовців та працівників Збройних Сил України, які виконують організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарчі обов’язки, копія трудової книжки.
Тимчасово виконуючий обов’язки директора Департаменту кадрової політики Міністерства оборони України |
О. В. Яцино |
Додаток
до наказу Міністерства оборони України
від 23.02.2015 № 81
(Гриф обмеження доступу)
ВІДОМІСТЬ
про хід проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»
станом на ___________ місяць 20 __ року
№
з/п |
Категорія осіб, що підлягають перевірці | Початок проведення перевірки | Підлягають перевірці відповідно | Кількість осіб, щодо яких виявлено застосування заборон | Направлено запитів в органи перевірки | Отримано відповідей/висновків/ копій судового рішення, що надійшли від органів перевірки | Підготовлено довідок про результати перевірки | Особи, до яких застосовано заборони, передбачені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади” | Прізвище та ініціали посадової особи, відповідальної за проведення перевірки | Примітка |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
1 | Військові посадові особи Збройних Сил України: | |||||||||
особи старшого офіцерського складу | ||||||||||
особи старшого офіцерського складу | ||||||||||
особи старшого офіцерського складу | ||||||||||
особи молодшого офіцерського складу | ||||||||||
особи рядового, сержантського, старшинського складу | ||||||||||
2 | Державні службовці та інші посадові та службові особи, які виконують організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарчі обов’язки | |||||||||
державні службовці | ||||||||||
працівники | ||||||||||
3 | Усього особового складу: | |||||||||
4 | Особи, які претендують на заняття посад: | |||||||||
особи вищого офіцерського складу | ||||||||||
особи офіцерського складу | ||||||||||
особи рядового, сержантського, старшинського складу | ||||||||||
державні службовці | ||||||||||
працівники |
Примітки:
1. При заповненні рядка 3 зазначається дата початку проведення перевірки в органі військового управління, з’єднанні, військовій частині, вищому військовому навчальному закладі, установі, організації Збройних Сил України (далі – військова частина) та дата і номер наказу.
2. У рядку 4 – дані щодо штатної чисельності особового складу військової частини.
3. У рядку 5 – дані, у разі виявлення кадровим органом відомостей щодо застосування до особи, яка підлягає перевірці, заборони, передбаченої пунктом 14 Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563.
4. У рядку 6 – кількість запитів в органи перевірки на кожну особу, стосовно якої проводиться перевірка.
5. У рядку 7 – кількість відповідей/висновків/копій судового рішення, що надійшли від органів на кожну особу, стосовно якої проводиться перевірка, день подання звіту.
6. У рядку 8 – кількість довідок про результати перевірки.
7. У рядку 9 – кількість заборон (із позначкою 43 – частина третя статті 1 Закону України “Про очищення влади”, 44 – частина четверта статті 1 Закону України “Про очищення влади”). Наприклад, “2 – 43; 1 – 44”.
8. Відомість підписує керівник кадрового органу чи керівник структурного підрозділу, який визначений відповідальним за проведення перевірки.
9. У разі відсутності інформації з обмеженням доступу гриф не надається.