Події
Мережа правового розвитку запрошує на онлайн тренінг «Як писати юридичні консультації так, щоб їх читали»

Для фахівців/чинь, які працюють у сфері правозахисту та юриспруденції, іноді стає викликом донести важливу правничу інформацію для широкої аудиторії. Адже на практиці ця справа є непростою і вимагає багатьох навичок: від розуміння особливостей цільових груп, на які спрямовані повідомлення, до вміння вичерпно та доступно пояснювати складні теми.
Мережа правового розвитку (МПР), маючи багаторічний досвід надання правничої допомоги громадянам по всій Україні й за кордоном та зокрема досвід підготовки юридичних консультацій у текстовому форматі, готова поділитися практичними порадами з колегами та всіма зацікавленими. Юристів, адвокатів, студентів юридичних напрямів, комунікаційників та медійників, які працюють із правничою тематикою, запрошують на онлайн-тренінг «Як писати юридичні консультації так, щоб їх читали».
- Дата: 24 квітня, четвер
- Тривалість: 14:00-15:30
- Місце: платформа Zoom
- Вартість: 500 грн (Для представників членських організацій Мережі) участь безоплатна.
- Рахунок для оплати: UA333052990000026001000810496.
- Призначення платежу: Оплата тренінгу 24.04.
Всі учасники/ці отримають електронні сертифікати про проходження тренінгу.
Для участі реєструйтеся до 18:00 23 квітня за посиланням та надсилайте квитанцію про оплату на e-mail: [email protected]
Ведуча й авторка тренінгу, редакторка сайту МПР Олена Орлова зосередить увагу на тому, як:
- писати якісні тексти різних форматів,
- створювати юридичний контент, який «себе продає» і є зрозумілим широкій аудиторії,
- використовувати тексти для просування бренду та залучення клієнтів.
Залучена експертка тренінгу, адвокатка, виконавча директорка ГО «Подільська правова ліга» Анастасія Площинська поділиться власним успішним досвідом ведення професійної сторінки в Instagram та текстового юридичного консультування.
Зокрема, тренінг допоможе:
- юристам — актуалізувати й узагальнити знання про ефективну комунікацію із правових питань, зрозуміють, як доносити складну інформацію просто та зрозуміло для різних аудиторій;
- адвокатам — удосконалити навички публічних публікацій, написання юридичних текстів, адаптованих для клієнтів та ЗМІ;
- комунікаційникам — правильно реагувати на правові запити в медійному просторі, підбирати відповідний ton of voice для своїх аудиторій;
- журналістам і блогерам — опанувати інструменти для точного та доступного висвітлення юридичних тем, уникати маніпуляцій та неточностей у юридичних текстах;
- контент та SMM-менеджерам — вдосконалити навички подання і просування юридичного контенту у соціальних мережах.
Програма тренінгу містить теоретичну та практичну частину, що дозволить учасникам не тільки отримати знання, а й одразу закріпити їх на практиці. Додатково всі учасники/ці тренінгу отримають перелік корисних ресурсів для вдосконалення юридичного письма, приклади найпоширеніших помилок у текстах та приклади ефективних юридичних консультацій.
Програма тренінгу
1. Принципи читабельних текстів, які «себе продають».
- Навіщо вміти грамотно створювати тексти? Чим це допоможе вам у роботі та карʼєрі?
- Принципи якісного юридичного тексту.
- Інфостиль: що це і як він допомагає юристам.
- Як структурувати текст, щоб він був зрозумілим.
2. Структура консультації юриста.
- Логіка викладення: від заголовка до правової бази.
- Вплив візуального оформлення на читабельність.
- Заголовки, які працюють.
- Чого варто уникати у правових текстах?
3. Штучний інтелект у юридичних текстах: можливості та ризики.
- Як можна використовувати ChatGPT для роботи з юридичними текстами.
- Практичні рекомендації щодо використання штучного інтелекту.
4. Підсумки та Q&A.