Події
Найпоширеніші помилки в спілкуванні з клієнтами розглянуть на Форумі «Адвокатура. Формула успіху»
Дедалі більша кількість компаній в наш час намагається сформувати систему клієнтоорієнтованості — інструмент, який допомагає залучити і утримати лояльних споживачів своїх послуг. Надзвичайно важливу роль в цьому відіграє правильно побудована комунікація.
Голова Управління правового забезпечення Групи компаній SOCAR Energy Ukraine — Михайло Третьяков, під час Сесії 2 Форуму «Адвокатура. Формула успіху» допоможе вам розібрати найпоширеніші помилки в спілкуванні з клієнтами та розкаже про:
- неефективні способи комунікації на етапі вибору зовнішнього радника
- довіру, як фундамент довгої і плідної роботи
- «труднощі перекладу» або як говорити на одній мові з ін-хаусом
- процес або результат – для бізнесу відповідь очевидна
- за що можна отримати «червону картку» від клієнта
Пан Михайло має 15-річний професійний досвід в області юриспруденції, в тому числі: в митній системі – 6 років, на ринку нафтопродуктів – 9 років.
Він є визнаним адвокатом, постійним представником SOCAR в Нафтогазовій асоціації України і Європейської бізнес асоціації, активним учасником-спікером профільних конференцій та автором публікацій на юридичну тематику, в тому числі про особливості правозастосування в паливно-енергетичній сфері України.
Форум «Адвокатура. Формула успіху» відбудеться 27 вересня 2019 року в IQ Business Center (Київ, Болсуновська 13-15).
Встигніть зареєструватися, адже кількість місць обмежена.