Події
Покажи мені свої соцмережі, і я скажу який ти спеціаліст
Як потрібно вести соціальні мережі, щоб вони приносили користь, а не шкодили вашій професійній репутації?
Сьогодні соціальні мережі є одним з найактуальніших інструментів для просування персонального бренду. Це створює можливості для покращення кар’єрного шляху, налагодження ділових контактів та комунікації з клієнтами. Важко переоцінити, скільки користі може принести вірне ведення сторінки, водночас, випадків, коли пости шкодили іміджу фахівця — безліч.
Відповіді на ваші питання дасть Віка Папарига — комунікаторка у Bot&Partners та кураторка курсу «PR для юристів» в Юридичній Лабораторії, під час Сесії 3 Форуму «Адвокатура. Формула успіху».
Віка оточена юристами вже 10 років, 8 з яких допомагає їм налагодити комунікацію з оточуючим світом та побудувати власний бренд.
Під час виступу обговоримо ці та інші питання:
- Що соцмережі дають адвокату?
- Як їх потрібно вести?
- Які інструменти вам допоможуть?
Не впустіть можливість послухати доповідь та задати питання провідним спеціалістам вже цієї осені.
Кількість місць у залі обмежена.