Працююча бізнес-модель: як масштабувати бізнес в умовах кризи. Вебінар - LexInform: Правові та юридичні новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

Події

Працююча бізнес-модель: як масштабувати бізнес в умовах кризи. Вебінар

Дата публікації:

Багато підприємств суттєво постраждали від економічних або навіть соціальних наслідків коронавірусної кризи. Ключем до виживання, а навіть і подальшого розвитку в ці складні часи може бути перебудова операційних процесів і коригування самої бізнес моделі з урахуванням нової реальності.

Бізнеси, які у звичному режимі до пандемії COVID-19 працювали офлайн шукають нових способів донесення цінності своїм клієнтам. Так тренажерні зали зараз пропонують онлайн-заняття з фітнесу, ресторани та кафе знайшли спосіб доставляти їжу до домівок своїх клієнтів. Таким чином самі підприємці пристосовують свої бізнес-моделі до нових потреб споживачів у виробництві чи наданні послуг.

На вебінарі «Працююча бізнес-модель: як масштабувати бізнес в умовах кризи» ви отримаєте конкретні поради щодо коригування бізнес моделі та масштабування бізнесу в умовах пандемії COVID-19.

Підприємці за своєю природою винахідливі, і ми в Українській соціальній академії віримо, що можемо допомогти соціальному бізнесу знайти способи впоратися і навіть процвітати у важкі часи.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Де та коли?

5 листопада з 16:00 до 17:15

Онлайн платформа Zoom

На вебінарі ви дізнаєтесь:

  • як коригувати бізнес модель в умовах кризи;
  • як бізнесу думати про масштабування в цих умовах;
  • як із цими завданнями впорались українські та закордонні соціальні бізнеси.

Спікери:

  • Михайло Мельник, співзасновник та директор Української соціальної академії;
  • Петро Дарморіс, виконавчий директор Української соціальної академії.

Як взяти участь в вебінарі?

Участь в онлайн-вебінарі безкоштовна за умови попередньої реєстрації за посиланням.

Social vector

Серія вебінарів “Social vector” пропонує способи вирішення найгостріших соціальних проблем за допомогою бізнес-інструментів. Ми прагнемо познайомити соціально небайдужих українців з концептом соціального підприємництва та запропонувати соціальним бізнесменам, які вже працюють, ідеї для вдосконалення їхньої роботи.

Організатор

Українська соціальна академія навчить заробляти стабільно та вирішувати при цьому соціальну проблему.

Контакти:

Advertisement

Події

Нашумілий Закон №5572 про роялті. Руйнування міфів, розвіювання брехні. У Києві відбудеться пресконференція представників авторської організації та об’єднаної музичної індустрії

Опубліковано

on

От

24 січня 2022 року відбудеться пресконференція на тему «Перезапуск сфери зі збору та розподілу роялті за використання музики після прийняття закону України №5572». В рамках заходу представники авторської організації креативної індустрії, що представляє в Україні більше 100 млн творів світу і права біля 4 млн авторів – ГО «УААСП», та представники користувачів музичного контенту зустрінуться з медіа для розвінчання міфів щодо закону, який стосується авторських прав та виплати роялті, а також для оголошення про початок співпраці та підписання нових меморандумів щодо співпраці в сфері виплати винагороди.

На конференції будуть розглянуті такі питання:

  • переваги закону №5572 для українського шоу-бізнесу;
  • важливі кроки для належного впровадження закону;
  • співпраця з представниками користувачів музичного контенту та підписання меморандумів;
  • знищення корупції у сфері колективного управління та отримання роялті.

Мета зустрічі – простими словами пояснити, що відбувається навколо прийняття закону №5572, чому декотрі представники українського шоу-бізнесу виступають проти, для чого потрібно впровадити зміни в існуюче законодавство та яку вигоду від того отримають як автори, так і користувачі музики. Організаторами конференції буде оголошено бачення щодо впровадження прозорої системи ідентифікації, формування звітностей використаних творів, збору та розподілу роялті за використання музики.

Спікери та учасники:

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram
  • Валерій Харчишин, генеральний директор ГО «УААСП», лідер гурту «Друга Ріка»;
  • Тарас Тополя, віце-президент Авторської ради ГО «УААСП», лідер гурту «Антитіла»;
  • Катерина Мяснікова, виконавчий директор Незалежної асоціації мовників України;
  • Яків Матвійчук, головний організатор та засновник фестивалю «Західфест»;
  • Максим Шульженко, керуючий партнер Stereo Plaza;
  • Наталія Петрівська, керівник GR-напрямку Асоціації рітейлерів України;
  • Дмитро Сидоренко, засновник фестивалю Atlas Weekend;
  • Ростислав Плахцінський, співзасновник фестивалю «Файне місто».

Місце проведення: Український кризовий медіа центр (УКМЦ)

Дата і час проведення: 24 січня 2022 року, з 11:00 до 12:30

Онлайн-трансляція буде відбуватися на сайті  Прес-центру УКМЦ.

Для акредитації представникам ЗМІ необхідно заповнити форму за посиланням та на місці при собі мати посвідчення журналіста. Якщо ви плануєте акредитуватися на місці – попередьте нас, будь ласка.

Контакти:

+380637635169 Анастасія Лавриненко

+380630625078 Анастасія Волокіта

Читати далі

Події

У Херсоні розпочав роботу перший фронт-офіс поліції

Опубліковано

on

От

Днями начальник Головного управління Національної поліції в Херсонській області Олександр Прокудін презентував перший фронт-офіс поліції в регіоні.

Читайте також: ЄС передав Нацполіції 10 мобільних лабораторій для інспекторів-криміналістів

Важливою особливістю нового фронт-офісу є його безбар’єрність, він адаптований під потреби всіх громадян, які бажають отримати якісний поліцейський сервіс. Олександр Прокудін розповів гостям, журналістам та представникам місцевої виконавчої влади про переваги фронт-офісу. Він розташований на першому поверсі Херсонського районного управління поліції, куди надходить більшість заяв та повідомлень від жителів обласного центру про злочини та правопорушення. Саме сюди цілодобово звертаються найбільше громадян і за консультаційною допомогою.

Читайте також: У регіонах України бракує поліцейських

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Фронт-офіс — це прозорий відкритий простір, облаштований приймальнею, черговою частиною, кімнатами для проведення слідчих дій, а також доставлення осіб. Працівники фронт-офісу пройшли спеціальне навчання й можуть швидко та професійно надати необхідну консультацію, записати людину на особистий прийом, сприяти у видачі довідок або витягів із реєстрів, прийняти звернення тощо. Окрім того є зручне ігрове місце для дітей, щоб батьки могли комфортно взаємодіяти з поліцією. Для громадян з інвалідністю облаштовано пандуси. Таким чином відвідувачі бачитимуть, як працюють поліцейські. Крім того, в приміщенні встановлена система відеомоніторингу Custody Records, що дасть змогу на належному рівні забезпечити дотримання прав громадян та ефективно реагувати на можливі порушення як з боку відвідувачів, так і поліцейських. «Довіра громадян є основним критерієм оцінки нашої діяльності. Переконаний, що робота фронт-офісу буде максимально результативною, а громадяни в комфортних умовах отримуватимуть якісні поліцейські послуги та за результатами звернення зможуть дати високу оцінку новому поліцейському сервісу», — підсумував Олександр Прокудін.

Джерело: Юридичний вісник України

Читати далі

Події

VIII Legal Banking Forum відбудеться 16 лютого 2022 року в Києві

Опубліковано

on

От

Як банки та фінансові установи адаптувались до обмежень,  карантинів на інших викликів?

16 лютого на VIII Legal Banking Forum та Церемонії нагородження «Банки року — 2022» можна знайти відповіді на ці питання, зустріти професіоналів банківської галузі та отримати поради від юристів, що спеціалізуються на банківському праві.

На Форумі головний фокус обговорення буде зосереджений на темах:

  • інновацій;
  • регуляторної політики;
  • роботи з проблемними активами;
  • відповідальності в банківському секторі.

Тож, якщо ви:

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram
  • спеціаліст з диджиталізації та IT;
  • представник банківського сектору;
  • юрист, який працює з банками, їх засновниками та клієнтами;
  • топ-менеджер чи акціонер банку,

цей Форум для вас!

Програма за посиланням

Дата проведення: 16 лютого 2022 року

Час проведення: 9:30–21:00

Місце проведення: готель «Прем’єр Палац» (м. Київ, бульв. Т.Шевченка / вул. Пушкінська, 5-7/29) / онлайн

Організатор: газета «Юридична практика»

Співорганізатор: «Фінансовий клуб»

Контакти:

Наталiя Булко, оплата участі

(067) 238-83-08, [email protected]

Марина Бахолдіна, координатор Форуму

(063) 344-23-43, [email protected]

Мар’яна Скорук, керівник івент-відділу

(067) 292 38 72, [email protected]

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2022
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Вже йдете? Перш ніж Ви підете ...

Запрошуємо до нашого каналу Telegram

Не варто пропускати жодної актуальної новини ;)
close-link