В світі
ЄС: нові правила регулювання ІТ-платформ
В ЄС набув чинності Акт про цифрові послуги (DSA), що запроваджує нові правила щодо модерації контенту, конфіденційності та прозорості користувачів, – повідомляє Reuters.
Нові зобов’язання в ЄС, які накладаються на IT-гігантів, включають запобігання поширенню шкідливого контенту, заборону або обмеження певних методів таргетування на користувачів, а також обмін деякими внутрішніми даними з регуляторами та пов’язаними з ними науковцями. Наразі правила стосуються лише 19 найбільших онлайн-платформ, які мають понад 45 млн користувачів у ЄС. Однак із середини лютого вони поширюватимуться на різноманітні онлайн-платформи, незалежно від їхнього розміру. Будь-якій фірмі, яка порушить DSA, загрожує штраф у розмірі до 6% від її глобального обороту, а неодноразовим порушникам можуть взагалі заборонити працювати в Європі.
Читайте також: США проти Google
Дві з компаній, які включені до переліку дострокового регулювання – гігант електронної комерції Amazon та німецький ритейлер одягу Zalando – наразі оскаржують в суді своє включення до списку.
Додамо, що раніше єврокомісар із питань внутрішнього ринку Тьєррі Бретон зустрічався з власником Meta Марком Цукербергом та власником Twitter (Х) Ілоном Маском, який придбав цю соцмережу в минулому році.
Читайте також: Авторське право проти штучного інтелекту. Хто переможе?
При тому найбільше уваги прикуто саме до Twitter (Х), оскільки його новий власник змінив багато правил щодо регулювання контенту, зокрема і всупереч майбутнім новим правилам ЄС. Раніше після погроз заблокувати соцмережу Маск погодився з тим, що Twitter (Х) пройде «стрес-тест» Акта про цифрові послуги, аби з’ясувати, чи відповідатиме платформа стандартам ЄС, хоча його результати не будуть публічними.
Джерело: Юридичний вісник України