Connect with us

В Україні

Хто має повідомляти НАЗК про суттєві зміни в майновому стані?

Дата публікації:

Як повідомляє Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК), окремі суб’єкти декларування зобов’язані подавати до НАЗК повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, якщо такі відбулися протягом року.

Під суттєвою зміною в майновому стані мається на увазі:

  • отримання доходу,
  • придбання майна,
  • здійснення видатку.

При цьому, сума доходу, майна або видатку має перевищувати 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня року, у якому відбулася суттєва зміна у майновому стані (105 100 грн для 2020 р.).

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані подається протягом 10 календарних днів з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку.

Повідомлення подаються винятково в електронній формі та публікуються на сайті реєстру декларацій. Водночас подавати виправлені повідомлення про суттєві зміни у майновому стані не можна.

З початку цього року не всі декларанти повинні подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані. Це передбачено останніми змінами до ст. 52 Закону України «Про запобігання корупції».

Отже, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані подають суб’єкти декларування, які займають:

  • відповідальне та особливо відповідальне становище;
  • посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків.

З 1 січня 2020 р. інші суб’єкти декларування повідомлення про суттєві зміни в майновому стані не подають.

Повідомляти про суттєві зміни в майновому стані декларанту, член сім’ї якого отримав такий дохід, придбав майно або здійснив такий видаток НАЗК не потрібно. Проте відображення відповідного майна або доходу члена сім’ї у щорічній декларації є обов’язковим.

В Україні

Мін’юст збирає пропозиції щодо гендерно-правової експертизи законодавства у 2021 р.

Опубліковано

on

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Питання проведення гендерно-правової експертизи» від 28 листопада 2018 р. № 997 Міністерство юстиції України формує План проведення гендерно-правової експертизи законодавства на 2021 р.

План проведення гендерно-правової експертизи законодавства на відповідний рік складається на підставі пропозицій щодо проведення гендерно-правової експертизи, які надійшли від державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та громадян.

Пропозиції у вигляді переліку нормативно-правових актів, які потребують здійснення експертизи, для формування Плану, Мін’юст просить надсилати до 9 грудня 2020 р. на електронну адресу: a.batychko@minjust.gov.ua.

Читати далі

В Україні

Судам рекомендовано надсилати кореспонденцію е-поштою

Опубліковано

on

Державна судова адміністрація України рекомендувала судам  надсилати поштову кореспонденцію в електронному вигляді.

Така необхідність виникла через критичну ситуацією з фінансовим забезпеченням діяльності судів у 2020 р., зокрема у частині асигнувань на оплату послуг з відправки поштової кореспонденції.

У рекомендаціях ідеться про відправку всієї службової кореспонденції (окрім процесуальних документів) виключно в електронному вигляді на адреси електронної пошти у разі надсилання кореспонденції:

– у відповідь на листи, що надійшли до суду електронною поштою, або в попередніх листах таких адресатів вказана адреса електронної пошти для можливого листування;

– органам державної (місцевої) влади чи іншим юридичним особам, використовуючи при цьому адресу електронної пошти, вказаної на офіційних сайтах чи на бланках листів відповідних юридичних осіб.

Щодо процесуальних документів, то в електронному вигляді вони надсилаються:

– стороні у справі за її письмовою заявою, на адресу електронної пошти, вказаної у відповідній заяві;

– державним (місцевим) органам влади на їх адресу електронної пошти, вказаної на офіційних сайтах чи на бланках листів, попередньо узгодивши можливість такого надсилання (шляхом обміну листами чи використовуючи інший спосіб письмового підтвердження).

Важливо, що у разі надсилання кореспонденції на адресу електронної пошти, необхідно в обов’язковому порядку підписувати її кваліфікованим електронним підписом відповідної посадової особи суду.

Окрім цього, сторони у справі для отримання повідомлень від суду мають можливість користуватися сервісом «Електронний суд» (для осіб, які зареєстровані в підсистемі, повідомлення, повістки, судові рішення та інші процесуальні документи надсилаються в електронному вигляді автоматично), інші особи, які не зареєстровані в «особистому кабінеті», можуть подати заяву про надсилання їм процесуальних документів на електронну пошту, а також судових викликів і повідомлень – у вигляді SMS (у разі відсутності в учасника електронної пошти).

Читати далі

В Україні

Держдопомогу під час карантину можна буде отримати через «Дію»

Опубліковано

on

Програму підтримки бізнесу за ініціативи Президента України прийнято сьогодні Урядом та спрямовано на розгляд до Верховної Ради.

Ухвалені рішення передбачають:

– допомогу ФОП та найманим працівникам, що працюють у сферах діяльності, які можуть бути закритими через карантин;

– програму збереження робочих місць. У разі посилення карантину роботодавці зможуть отримати до 8 тис. грн одноразової матеріальної допомоги на кожного працівника, робочий час якого скорочено/буде скорочено;

– ініціативи щодо ЄСВ. Підприємства, що зупиняють роботу в разі запровадження жорсткого карантину, отримають компенсацію витрат на сплату єдиного соціального внеску за найманих працівників.

Таку допомогу в розмірі 8 тис. грн можна буде отримати на порталі та в застосунку Дія. Для цього потрібно лише подати заявку, на заповнення якої піде до 5 хвилин часу.

Після заповнення заяви та перевірки її у реєстрах Пенсійного Фонду України заявник отримає матеріальну допомогу на свій рахунок. Загалом очікується, що послугою скористаються 1,6 млн українців.

Умови отримання допомоги для найманого працівника:

– наявність даних у реєстрі;

–  перебування в трудових відносинах з роботодавцем більше 3 місяців;

– роботодавець за працівника впродовж останніх 3 місяців сплатив ЄСВ (Єдиний соцвнесок);

– місячна оплата праці працівника не перевищує 30 тис. грн (станом на жовтень 2020 р.).

Умови отримання допомоги для ФОП:

– наявність даних у реєстрі;

– має бути сплачений ЄСВ за 2 перші квартали 2020 року;

– строк реєстрації повинен бути не менший, ніж 3 місяці до моменту подання заяви на отримання допомоги.

Допомогу отримають ФОП або працівники, якщо їх роботодавець має одну з 6-ти категорій КВЕД:

– 47 – роздрібна торгівля, крім торгівлі автотранспортними засобами та мотоциклами;

– 55 – тимчасове розміщування;

– 56 – діяльність із забезпечення стравами та напоями;

– 59.14 – демонстрація кінофільмів;

– 90 – діяльність у сфері творчості, мистецтва та розваг;

– 93 – діяльність у сфері спорту, організування відпочинку та розваг.

Одна з 6 категорій КВЕД має бути заявлена першою у реєстраційних відомостях станом на 31 жовтня 2020 р.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram