В Україні
Купити чи повернути квитки на потяг можна за допомогою чат-боту Укрзалізниці
Укрзалізниця запустила свій перший чат-бот у месенджерах Viber та Telegram з можливістю прямого продажу чи повернення квитків, а також замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, інформування про прибуття або запізнення потяга, номер колії тощо.
Міністр інфраструктури Владислав Криклій пояснив, що оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо (без редіректу) – для цього слід лише «прив’язати» платіжну картку в електронному гаманці.
Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Наразі в чат-боті доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Продовжити читання →