В Україні
Нотаріальна палата роз’яснила як подавати структуру власності та оновлювати відомості про бенефіціарів
Нотаріальна палата України підготувала для нотаріусів Інформаційний лист «Щодо положення про форму та зміст структури власності та оновлення в єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ», у якому аналізується така інформація:
- форма структури власності (що повинно бути зазначено на схематичному зображенні структури власності, вимоги щодо додаткових документів);
- випадки, у яких передбачено подання структури власності;
- процедура оновлення відомостей про КБВ в період з 11 липня по 10 жовтня 2021 року;
- особливості щорічного підтвердження відомостей про КБВ юридичної особи.
Також НПУ звернула увага нотаріусів, що 11 липня 2021 року:
- набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 р. № 163, яким затверджено Положення про форму та зміст структури власності;
- розпочався період подачі державному реєстратору, нотаріусу документів, необхідних для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ;
- набрали чинності нові форми заяв у сфері держреєстрації ЮО, ФОП та громадських формувань.
Окрім цього, НПУ пропонує ознайомитися з Інтерактивним курсом «Визначення кінцевого бенефіціарного власника» та Керівними настановами щодо розкриття інформації про КБВ.
Продовжити читання →