В Україні
“Нова Пошта VS Держспоживслужба” – “Найкращий юридичний кейс” IV Всеукраїнської GR-премії в номінації
9 грудня 2021 року Українська Асоціація GR-професіоналів та лобістів провела щорічну IV Всеукраїнську GR-Премію – щорічний захід всеукраїнського рівня, на якому визначаються найкращі кейси стосовно побудови прозорого діалогу та захисту інтересів між бізнесом, публічною владою та суспільством.
Мета GR-премії – залучення топ-спеціалістів України у згаданих сферах задля інституціоналізації та розвитку на практиці (в тому числі і законодавчій) налагодження GR – діалогу між бізнесом, державою та суспільством. Цей важливий крок при збільшенні зусиль та професіоналів допоможе позитивно вплинути на практично всі сфери державного розвитку, починаючи від аграрної і завершуючи економічною політиками. Цілком логічним є збільшення інтересу до GR-премії та роботи Асоціації загалом з боку найбільших в Україні профільних об’єднань, відомих бізнесових та підприємницьких структур, провідних юристів, лобістів, визначних GR-спеціалістів.
На участь у ІV Всеукраїнській GR-Премії відправило заявки понад 78 найактивніших фахівців галузі з різних куточків України. Спільно з рішенням Президії Української асоціації GR-професіоналів та лобістів, було обрано 12 найкращих кейсів, серед яких, зокрема, переможним є “Нова Пошта VS Держспоживслужба”, який на IV Всеукраїнській GR-Премії представила Інна Хомич, директор з питань групи компаній “Нова Пошта”.
Інна Хомич, директор з питань групи компаній “Нова Пошта”, та Тетяна Циба, український політик, Народний депутат України України 9-го скликання
Зважаючи на упереджене ставлення представників Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області до діяльності “Нової Пошти”: представники бюрократії застосували до компанії неспівмірні порушенню штрафи у сумі більш ніж 300 млн грн, що дозволив недосконалий Закон України «Про захист прав споживачів».
“Новій Пошті” вдалося відстояти довіру українців через дієві PR та GR інструменти, одним з яких стала потужна медіа-кампанія: 716 публікацій у ЗМІ, майже 4 000 постів із хештегами #бізнесмаєголос (у кампанії було задіяно близько 160 тисяч контактів. Це дозволило привернути до кейсу увагу Бізнес-омбудсмена, Спілки Українських Підприємців, Комітету підприємців України, Національної ради охорони здоров’я та безпеки, а також громадського руху «За вільну економіку». З хештегом #бізнесмаєголос на підтримку Нової пошти також виступили відомі підприємці, депутати, чиновники. Вказані дії стали проривом у вирішенні проблеми, і Голова Держпродспоживслужби особисто взялась за розгляд скарги Нової пошти та, по суті, вийшла у публічну площину із заявою, що дії її підлеглих будуть перевірені. За результатами проведеної роботи штрафи були скасовані як такі, що накладені з порушеннями законодавства.
Українська Асоціація GR-професіоналів та лобістів набуває дедалі більшої популярності серед провідних фахівців, профільних об’єднань та компаній, що й підтверджує переможний кейс “Нова Пошта VS Держспоживслужба”.
Катерина Одарченко – головний організатор IV Всеукраїнської GR-Премії, Президент Української Асоціації GR-професіоналів та лобістів
Катерина Одарченко, Президент набільшого в Україні профільного об’єднання GR-спеціалістів та лобістів зазначила: «З кожним роком все більше впливових фахівців в сферах GR, бізнесу, лобіювання, галузевих організацій тощо. Ми вдячні всім, хто долучається до цієї роботи. І дуже приємно, що з кожним роком кількість номінантів Всеукраїнської GR-премії збільшується – адже це означає, що наше суспільство рухається шляхом змін».