В Україні
Особливості початку роботи ЄСІТС роз’яснила Державна судова адміністрація
Державна судова адміністрація України надіслала листа місцевим та апеляційним судам, територіальним управлінням ДСА України, у якому роз’яснила, що зміниться з початком функціонування ЄСІТС.
Читайте також: Три підсистеми (модулі) ЄСІТС офіційно запрацювали
Зазначається, що з урахуванням ст. 253 Цивільного кодексу України підсистеми «Електронний кабінет», «Електронний суд» та підсистема відеоконференцзв’язку офіційно починають функціонувати з 5 жовтня 2021 р.
Повідомлено також про введення в дію низки норм процесуальних кодексів, відповідно до яких змінюється порядок вчинення дій, пов’язаних з початком функціонування ЄСІТС:
- змінюється порядок та форма подачі процесуальних документів до суду;
- запроваджується обов’язок реєстрації в суді процесуальних документів, поданих до суду в електронній формі;
- передбачається механізм сканування процесуальних документів, які надійшли до суду в паперовій формі;
- розгляд справи, її формування та зберігання, як і раніше, здійснюватиметься в паперовій формі;
- запроваджуються можливості надсилання сторонам справи повідомлень чи процесуальних документів в електронній формі; ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді; надсилання засобами ЄСІТС копій документів, поданих до суду однією стороною, іншій стороні по справі, якщо вона зареєстрована в ЄСІТС;
- змінюється порядок подачі до суду апеляційних та касаційних скарг в електронній формі;
- змінюється порядок проведення та фіксації судових засідань в режимі відеоконференції.
Інструкції стосовно порядку роботи кожної з підсистем (модулів) – за посиланням.
Нагадаємо, мобільний додаток «єСуд» можна тестувати.