Connect with us

В Україні

Особливості розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами у 2021 р.

Дата публікації:

Міністерство освіти і науки підготувало інформаційні довідки щодо розрахунку обсягів освітньої субвенції для обласних бюджетів та бюджетів територіальних громад на 2021 р. для кращого розуміння особливостей розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами та використання засновниками закладів освіти в процесі аналізу ефективності мережі закладів і ухвалення управлінських рішень щодо її вдосконалення.

Повідомляється, що інформаційна довідка щодо розрахунку освітньої субвенції для кожного місцевого бюджету містить:

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

– базову інформацію про засновника та огляд розподілу освітньої субвенції, включаючи історію розподілу з 2016 р. (або з моменту утворення територіальної громади);

– підсумки розподілу освітньої субвенції та детальний розрахунок обсягу освітньої субвенції на 2021 р. згідно з формулою розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами;

Підписуйтесь на LexInform в Telegram. Найважливіші юридичні новини

– графічну інформацію щодо розподілу освітньої субвенції;

– для територіальних громад – перелік закладів загальної середньої освіти (без врахування приватних, спеціальних та вечірніх шкіл). Кількість учнів та класів опорних закладів зазначена без урахування кількості учнів та класів у філіях, при цьому філії наведено в переліку окремо. Такий перелік містить спеціальні відмітки для кожного закладу освіти, які характеризують співвідношення фактичної наповнюваності класів закладу до розрахункової наповнюваності класів, визначеної для бюджету громади.

Також МОН листом від 26 травня 2021 р. № 1/11-3775 роз’яснило особливості розподілу та використання освітньої субвенції між місцевими бюджетами у 2021 р.

В Україні

4-й етап вакцинації проти COVID-19 розпочато

Опубліковано

on

Міністерство охорони здоров’я України інформує, що стартував 4-й етап вакцинації від COVID-19, на якому щеплять людей старше 60 років, а також людей віком 18-59, які мають супутні захворювання, ув’язнених та персонал закладів позбавлення волі та слідчих ізоляторів.

Одночасно продовжується щеплення пріоритетних груп з попередніх етапів, а на підконтрольній Уряду території щеплюють громадян, які проживають на тимчасово окупованих територіях.

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Нагадаємо, розпочалася вакцинація організованих колективів, які мають у своєму штаті понад 50 осіб, охочих щепитися.

Читати далі

В Україні

У Раді зареєстровано ініціативи з розвитку індустріальних парків

Опубліковано

on

У Парламенті зареєстровано законопроекти зі змінами до Податкового та Митного кодексів, що містять фіскальні стимули для індустріальних парків. Співавторами стали 29 народних депутатів різних фракцій. Ці ініціативи отримали реєстраційні номери 5688 і 5689.

Законопроекти передбачають можливість для учасників індустріальних парків отримати звільнення від сплати ввізного мита на обладнання, імпортного ПДВ на обладнання і від податку на прибуток на 10 років. Також пропонується надати місцевим владам право встановлювати пільги щодо місцевих податків для індустріальних парків та їх резидентів.

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

При цьому до одержувачів стимулів будуть встановлені вимоги з метою уникнути зловживань при використанні особливого податкового режиму. Так, учасником індустріального парку зможе бути окрема юрособа з видами діяльності, що відносяться до переробної промисловості і науково-технічну діяльність. Ввезене в пільговому режимі обладнання повинно протягом 5 років працювати виключно в межах індустріального парку – без права здачі в оренду, лізинг або передачу в користування третім особам.

Для отримання стимула з податку на прибуток учасник індустріального парку повинен знаходитися там не менше 10 років, і не повинен нараховувати та виплачувати дивіденди.

Підписуйтесь на LexInform в Telegram. Найважливіші юридичні новини

Разом з уже в процесі розгляду Парламентом законопроектом 4416-1 два нові законопроекти складають пакет ініціатив, покликаних запустити механізм індустріальних парків в Україні.

За словами одного з авторів законопроектів, заступника голови комітету ВР з питань економічного розвитку Дмитра Кисилевського, пропонований набір податкових і митних стимулів для резидентів індустріальних парків дозволить Україні конкурувати за інвестиції з сусідніми країнами.

“Без податкових, митних та фінансових стимулів індустріальні парки ніде не працюють. Є зрозумілий набір інструментів, випробуваний багатьма країнами, в тому числі нашими сусідами. Тому не треба винаходити велосипед. Треба просто дотримуватися того, що вони самі робили, щоб стати успішними”, – підкреслив заступник голови комітету ВР з економрозвитку.

Як приклад він навів Угорщину, де в 210 індустріальних парках створюється близько 30% національного ВВП.

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

При цьому в Угорщині під час заходу в індустріальний парк інвесторам пропонують податкову знижку до 80% на 5 років (за умови інвестицій понад € 350 тис.), А також 50% знижки на оплату соціальних внесків і державні субсидії в розмірі € 1300 за кожне робоче місце .

Кисилевський зазначив, що надання індустріальним паркам різних стимулів вигідно для держави – оскільки кожен $ 1 державних вкладень в парк дозволяє залучити $ 5-6 інвестицій. Крім того, один гектар площі індустріального парку створює за експертними оцінками близько 50 робочих місць.

Індустріальний парк – це ділянка землі промислового призначення, куди підведені інженерні мережі і дороги, можуть бути готові промислові корпуси. Інвестору достатньо встановити обладнання на почати працювати. У міжнародній практиці на території індустріальних парків діють спеціальні податкові режими, інвесторам надаються ряд компенсацій. Індустріальні парки є поширеним інструментом промислового розвитку, що спрямований на подолання сировинної структури економіки.

Читати далі

В Україні

Україна припинила співробітництво з РФ у галузі туризму

Опубліковано

on

Кабінет Міністрів прийняв постанову, відповідно до якої Україна денонсувала Угоду про співробітництво в галузі туризму. Також Уряд підтвердив намір не ставати учасником Угоди про Раду з туризму держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав.

Повідомляється, що однією зі сторін цих Угод виступає Уряд Російської Федерації. У зв’язку зі збройною агресією Російської Федерації проти України фактичне співробітництво з Росією припинене, а перспективи налагодження такої співпраці, у тому числі в рамках згаданих Угод, надалі відсутні.

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

За результатами аналізу чинних міжнародних договорів в рамках СНД щодо їх відповідності національним інтересам Уряд вважає недоцільною подальшу участь України в Угоді про співробітництво в галузі туризму, вчиненій 23 грудня 1993 р. в м. Ашгабаті, та Угоді про Раду з туризму держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав, вчиненій 30 травня 2012 р. в м. Ашгабаті.

Співробітництво з усіма іншими країнами-сторонами цих Угод забезпечується в рамках двосторонніх договорів.

Підписуйтесь на LexInform в Telegram. Найважливіші юридичні новини
Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram