Connect with us

В Україні

Оцінити роботу держорганів можна на спеціальній платформі

Опубліковано

Міністерство економіки України запустило бета-версію платформи «Пульс» для збору зворотного зв’язку від бізнесу про взаємодію з державою для підвищення якості державних послуг.

«Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу ми відцифровуємо та на його основі буде сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців)», – пояснили у Міністерстві.

Три компоненти платформи:

1) дашборд – інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні;

2) в інформаційному вікні для надання відгуку підприємці можуть лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом – електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.

Читайте також: Декларації про провадження господарської діяльності замість дозволів

Підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір:

– коротка – для оцінки базових критеріїв (умови відкриття/закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з яким мали справу. Дані будуть використані для подальшого узагальнення проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань;

– довга – передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який орган влади та особа(и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Форма опрацьовується інакше, вона може бути спрямована або до Урядового контактного центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках – до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій;

3) особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду в особистому кабінеті – від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.

На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, їхня кількість збільшуватиметься поступово.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.