Connect with us

В Україні

Паперова та електронна трудові книжки співіснуватимуть 5 років

Опубліковано

Міністерство соціальної політики України нагадало, що 10 червня 2021 р. набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 5 лютого 2021 р. № 1217-IX, яким запроваджено електронні трудові книжки.

Починаючи з 2004 р. призначення пенсійних виплат здійснюється за даними обліку трудової діяльності працівника у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування. Законом встановлено, що відсутні відомості про трудову діяльність, які є в паперових трудових книжках та відсутні в електронному вигляді, будуть вноситись до Держреєстру протягом 5 років. Тобто, протягом цього періоду враховується як паперова трудова книжка, так і електронна форма. Якщо у людини є трудовий стаж до 2004 р., внести цю інформацію в електронний реєстр можна самостійно або за допомогою роботодавця.

Наразі паперові трудові книжки використовуються для обчислення спеціального стажу, для підтвердження стажу у відповідній сфері тощо. За допомогою електронної трудової книжки необхідну інформацію можна отримати на порталі Пенсійного фонду України.

Запровадження електронних трудових книжок допоможе усунути можливість втрати трудової книжки, пошкодження, помилки та внесення недостовірних відомостей до цього документа, а також спрощує доступ до інформації про трудовий або страховий стаж.

Переглянути наявну про себе інформацію можна за посиланням. Доступ роботодавців до електронних даних буде можливий у випадках, передбачених законодавством.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.