В Україні
Перша державна реєстрація легкового авто проводиться дистанційно
Сервісні центри МВС в умовах карантину розширюють список адміністративних послуг, що можуть надаватись дистанційно – чергові сервісні центри МВС прийматимуть документи в електронному вигляді для здійснення першої державної реєстрації нових легкових транспортних засобів.
Для отримання цієї послуги власник або уповноважена ним особа може надіслати до чергового сервісного центру МВС пакет документів:
- заяву власника, та згоду на обробку персональних даних;
- копію паспорта (із зазначенням місця реєстрації);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу;
- документ, де зазначена вартість транспортного засобу;
- документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху.
Після перевірки сканкопій документів працівник призначає час та дату для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків у цьому сервісному центрі МВС.
Продовжити читання →