Connect with us

В Україні

Перша державна реєстрація легкового авто проводиться дистанційно

Опубліковано

Сервісні центри МВС в умовах карантину розширюють список адміністративних послуг, що можуть надаватись дистанційно – чергові сервісні центри МВС прийматимуть документи в електронному вигляді для здійснення першої державної реєстрації нових легкових транспортних засобів.

Для отримання цієї послуги власник або уповноважена ним особа може надіслати до чергового сервісного центру МВС пакет документів:

  • заяву власника, та згоду на обробку персональних даних;
  • копію паспорта (із зазначенням місця реєстрації);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу;
  • документ, де зазначена вартість транспортного засобу;
  • документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху.

Після перевірки сканкопій документів працівник призначає час та дату для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків у цьому сервісному центрі МВС.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.