В Україні
Ringostat та UDC презентують рейтинг digital-агенцій України 2025: 460 учасників
Платформа Ringostat (входить в FRACTAL ― ex-Netpeak Group) разом з Ukrainian Digital Community проводить глибинне дослідження українського ринку digital-послуг. В рейтингу беруть участь 460 агенцій, 120 з них активно борються за місця в ТОП-100.
Рейтинг digital-агенцій: чому це важливо
Українська digital-індустрія стрімко зростає. У 2024 році ринок інтернет-реклами становив близько 18 млрд грн, і ці показники ростуть рок до року. Станом на сьогодні в ЄДР зареєстровано понад 17 тисяч компаній, що надають рекламні послуги. Проте вибір підрядника для онлайн-просування залишається складним завданням.
«За нашими спостереженнями, українські компанії витрачають від двох тижнів до місяця на вибір digital-підрядника — аналізують десятки агенцій, перевіряють кейси, проводять зустрічі. Вони ризикують бюджетом і часто обирають на основі презентацій, а не реальних результатів. Адже немає єдиного джерела верифікованих даних про ринок»― каже Олександр Рубан, CEO Ringostat.
Ringostat першим на ринку почав проводити дослідження 360 на основі трьох незалежних джерел: анкетування, відкрите голосування клієнтів, оцінка професійного журі. Але якщо раніше досліджувалися агенції контекстної реклами, то цього року проєкт розширився. Тепер дослідження охоплює весь спектр digital-послуг: SEO-просування, контекстну та таргетовану рекламу, SMM, вебаналітику, розробку сайтів, контент-маркетинг, PR-комунікації.
«Три незалежні джерела оцінки та верифікація від Ukrainian Digital Community роблять цей рейтинг не піар-інструментом, а реальним зрізом ринку. Бізнес отримує дані, на основі яких можна приймати обґрунтовані рішення про вибір підрядника»,— додає Олександр Рубан.
Дослідження покаже актуальний стан українського digital ринку:
- які агенції здатні комплексно закривати бізнес-потреби — від розробки стратегій та запуску рекламних кампаній до налаштування аналітики, а які є сильними нішевими спеціалістами в конкретних напрямках;
- кому довіряють професійні маркетологи з великих українських компаній;
- хто має підтримку digital-спільноти на основі реальних результатів роботи;
- які позиції на ринку займає кожна з агенцій.
Формування оцінки: три незалежні джерела
- Анкетування учасників (40% фінального балу). Агенції надають дані про перелік послуг, оцінку клієнтів, ринки присутності, кейси з підтвердженими результатами, офіційні статуси партнерів Google і Meta, участь у соціальних та благодійних проєктах. Кожна анкета проходить оцінювання Ringostat та верифікацію Ukrainian Digital Community.
- Відкрите голосування digital-спільноти (20% фінального балу). Задоволені клієнти можуть підтримати голосом агенції, з якими співпрацювали. Проголосувати можна тут з 3 по 17 листопада. Голосування захищене Gmail-верифікацією, а підозрілі та масові голоси вилучаються.
- Оцінка незалежного журі (40% фінального балу). До складу увійшли 31 експерт: директори з маркетингу та heads of digital ABInbev Efes Україна, Mitsubishi Motors, BUKI, Uklon, Yasno, AFINA GROUP, Royal Real Estate, Рaдабанк та інших компаній. Повний список доступний на сайті рейтингу. Кожен член журі обирає до шести агенцій на основі репутації та професійного досвіду. Члени журі не можуть бути пов’язані з агенціями-учасницями.
Ukrainian Digital Community (UDC) ― верифікатор рейтингу, що гарантує його прозорість.
Участь у рейтингу безкоштовна для всіх агенцій, які працюють з клієнтами в Україні. В анкеті обов’язкове питання про відсутність будь-яких зв’язків з росією чи білоруссю ― агенції, що мають підтверджені зв’язки з державами-агресорами будуть вилучені з-поміж учасників на будь-якому етапі дослідження.
Формат результатів
ТОП-100 digital-агенцій України 2025 з фінальними найвищими балами. З них виділять ТОП-30 лідерів за загальними показниками.
Окремо визначать переможців у 10 спеціалізованих номінаціях: Вибір спільноти, Вибір журі, Вибір UDC, Лідер SEO 2025, Лідер пошукової реклами 2025, Лідер Meta Performance 2025, Лідер з аналітики та трекінгу 2025, Агенція року в PR-комунікаціях, Агенція року у web-розробці, SMM агенція року. Додаткові номінації дадуть можливість нішевим агенціям отримати визнання за експертизу в конкретних напрямках, навіть якщо вони не потраплять в загальний ТОП-30.
Про попередні рейтинги Ringostat
Ringostat проводить рейтинги вчетверте. Попередні три фокусувалися на агентствах контекстної реклами та зібрали:
- 2019 — 225 агенцій, 1 620 голосів від учасників digital спільноти;
- 2020 — 212 агенцій, 9 351 голос;
- 2021 — 239 агенцій, 5 876 голосів.
Загалом попередні проєкти охопили понад 200 агенцій, 40+ членів журі та 15 000+ голосів. Дослідження отримали широкий розголос у професійній спільноті та підтримку медіа: AIN, MC.Today, Детектор медіа, BusinessViews.







