Connect with us

В Україні

Скарг у сфері державної реєстрації поменшало майже втричі

Мін’юст повідомляє про істотне скорочення кількості випадків реалізації рейдерських схем .

За словами заступниці Міністра юстиції Ольги Оніщук, попри те, що в перші місяці роботи довелося працювати в умовах кадрового дефіциту, дії Мін’юсту призвели до зменшення кількості скарг у сфері державної реєстрації більш як утричі – з 320 скарг у жовтні до 99 у грудні 2019 р.

Для подолання наслідків рейдерських дій Міністерством створено спеціальну Колегію з розгляду скарг у цій сфері, а в разі встановлення очевидних порушень закону в рішеннях, діях або бездіяльності державного реєстратора, розгляд такої скарги здійснюється одноособово Міністром юстиції невідкладно. Крім того, кадровий склад Департаменту державної реєстрації зазнав чи не найбільших змін серед усіх структурних підрозділів міністерства. Все це дає підстави говорити про повне перезавантаження цього напрямку роботи.

Мін’юст також встановлює більш жорсткий контроль за діяльністю реєстраторів, зокрема підвищення кваліфікаційних вимог до таких фахівців – необхідність мати повну вищу юридичну освіту і стаж роботи в сфері права не менше трьох років.

Також Міністерство проводить спеціальні перевірки діяльності державних реєстраторів, щоб надати доступ до державних реєстрів тільки тим, хто гідно працював, і чиї дії не несуть небезпеки для громадян та бізнесу. Для перевірки реєстраторів розроблено близько 12 критеріїв. Серед іншого передбачається проведення моніторингу ЗМІ, Єдиного державного реєстру судових рішень, кримінальних проваджень щодо незаконних дій того чи іншого реєстратора, скарг в сфері державної реєстрації тощо.

Крім того, щодо кожного реєстратора чи нотаріуса, в роботі якого виявляються очевидні порушення закону, котрі призводять до рейдерського захоплення майна чи бізнесу, до правоохоронних органів подається заява про вчинення злочину.

В Україні

За 5 років пенсії призначатимуться автоматично

Кабінет Міністрів України схвалив законопроект, яким передбачено запровадження ведення трудових книжок в електронній формі, що дасть змогу призначати пенсію без заяви особи – автоматично.

На підставі наявних відомостей про стаж та сплачених внесків, що містяться в реєстрі застрахованих осіб, буде призначатися пенсія за віком.

За бажанням особа зможе додавати документи, відсутні в реєстрі застрахованих осіб, через особистий електронний кабінет на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Законопроектом передбачено перехідний період у 5 років, протягом якого Пенсійний фонд України формуватиме цифрові відомості про трудову діяльність працівника.

Відсканована чи оцифрована трудова книжка подається роботодавцем або особою через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України для формування відомостей про трудову діяльність у реєстрі застрахованих осіб.

Після завершення цих робіт наявні паперові трудові книжки видаватимуться працівникам під підпис і не зберігатимуться  у  роботодавців.

Паперові трудові книжки залишаться чинними та за бажанням особи роботодавець здійснюватиме записи у них про прийняття особи на роботу, переведення та її звільнення. Дані з паперових книжок братимуться до уваги для підтвердження прав особи.

Законопроект також передбачає спрощення доступу до отримання наявних у реєстрі застрахованих осіб відомостей, необхідних для призначення виплат у системі соціального страхування.

Механізми подання сканованих копій трудових книжок працівників до реєстру застрахованих осіб вже доступні на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Крім того, для користувачів засобів електронного підпису або BankID також доступний електронний сервіс «Пенсійний калькулятор», який можна знайти в особистому кабінеті на веб-порталі електронних послуг ПФУ, він дозволяє розрахувати пенсію за віком. При обчисленні страхового стажу та заробітної плати використовуються дані, що містяться в електронних реєстрах Пенсійного фонду України.

Читати далі

В Україні

Кабмін презентував програму стимулювання економіки

Кабмін презентував держпрограму стимулювання економіки для подолання наслідків COVID-19.

Про це повідомляє прес-служба Мінекономіки. «Метою програми є впровадження комплексної системи заходів для стабілізації й сталого розвитку економіки України, зростання зайнятості населення шляхом збереження існуючих і стимулювання створення нових робочих місць», — ідеться в повідомленні. Програмою передбачена, зокрема, реалізація близько 230 заходів, багато з яких уже впроваджено. Це фактично дорожня карта, сформована за пропозиціями міністерств, регіонів та бізнесу і провідних експертів.

«Для підтримки економіки були розроблені заходи для 6 її секторів: промисловість, сільське господарство, енергетика, транспорт та інфраструктура, інформаційно-комунікаційні технології, сфера послуг (торгівля, готельно-ресторанна справа, освіта, креативні індустрії, особисті послуги)», — додали в Мінекономіки.

Джерело: Юридичний вісник України

Читати далі

В Україні

У столиці запрацювали заклади фізкультури і спорту

На початку тижня відбулося послаблення протиепідемічних заходів у закладах фізичної культури і спорту міста Києва.

Обов’язковою умовою залишається одночасне перебування у закладі не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали для індивідуальних занять та однієї особи на 5 квадратних метрів площі зали для групових/командних занять (не більше 10 осіб у групі). Для працівників та відвідувачів обов’язковими лишаються захисні маски чи респіратори.

Також дозволено проведення спортивних, молодіжних та спортивно-масових заходів, у тому числі масові тренування на відкритих майданчиках та спортивні змагання. Важливо те, що участь у таких заходах можуть брати не більше 50 осіб, окрім заходів, що передбачають перебування учасників протягом тривалого періоду на одній території.

«Попри відновлення роботи спортивних закладів, ми наголошуємо на тому, що карантин триває і необхідно дотримуватися особистої гігієни та дезінфекції рук. Ми слідкуємо за тим, аби адміністрації спортивних шкіл дотримувалися всіх правил та рекомендацій та створювали належні умови для забезпечення проведення навчально-виховного процесу під час карантину», – повідомила в.о. директора Департаменту молоді та спорту Панченко Людмила.

Крім того, дозволено функціонування басейнів для навчально-тренувальних груп та індивідуального відвідування. Такі заняття проводяться за умови дотримання норм одночасного перебування на одній доріжці.

У всіх зонах проведення занять та масово-спортивних заходів має бути розміщено додаткові місця для обробки рук антисептиками, паперові рушники та контейнери для їх утилізації. А перед початком тренувань чи під час заходу обов’язково вимірюється температура працівникам та відвідувачам.

Читати далі

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.