Створювати віртуальні класи можна за допомогою «Кабінету вчителя» | LexInform: Правові та юридичні новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

В Україні

Створювати віртуальні класи можна за допомогою «Кабінету вчителя»

Дата публікації:

На платформі «Всеукраїнська школа онлайн» запрацював «Кабінет учителя».

«Кабінет вчителя – це стратегічний крок для розвитку національної платформи «Всеукраїнська школа онлайн». Наступний важливий крок – це запуск мобільних застосунків для iOS та Android, щоб онлайн-навчання для дітей стало ще зручнішим та доступнішим», – прокоментував Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет.

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Функціонал «Кабінету вчителя» дає можливість:

  • влаштовувати дискусії для обговорення окремих тем;
  • відстежувати прогрес у навчанні кожного учня;
  • створювати віртуальні класи;
  • запрошувати учнів до перегляду курсів.

Також заплановано забезпечити можливість для вчителів створювати власні курси на платформі.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Окрім того, оновлено дизайн платформи.

Дізнатися більше про можливості «Кабінету вчителя» можна за посиланням, а також з онлайн-презентації.

В Україні

Модернізація інфраструктури закладів вищої освіти розпочалася з 59 млн євро

Опубліковано

on

От

Вчора, 26 липня 2021 р., відбулося підписання контрактів в межах реалізації проекту «Вища освіта в Україні» щодо комплексного енергоефективного оновлення будівель шести українських університетів за підтримки Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) обсягом 49 млн євро та гранту Фонду Східноєвропейського партнерства з енергоефективності та довкілля (E5P) на суму 10 млн євро.

Читайте також: Вища освіта в Україні за роки незалежності: очікувані результати та наслідки

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до створення сучасних та комфортних умов освітнього процесу. Завдяки співпраці з Європейським інвестиційним банком та за підтримки Європейського Союзу Міністерство освіти і науки України розпочинає комплексну модернізацію інфраструктури закладів вищої освіти. Це дозволить покращити навчальні, робочі та санітарно-гігієнічні умови в університетах, підвищити якість освітнього процесу, розширити можливості для академічної та наукової діяльності, скоротити експлуатаційні витрати і досягти суттєвої економії ресурсів. Окрім того, енергоефективні, екологічно відповідальні та стійкі до змін клімату університети сприятимуть переходу до зеленої економіки і сталого розвитку місцевих громад і країни загалом», – прокоментував Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

Читайте також: Вища юридична освіта в XXI столітті: Виклики і перспективи розвитку

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Контракти з компанією Gopa Infra (Німеччина), яку обрано Консультантом з проектування та нагляду в межах реалізації проекту, підписані шістьма закладами вищої освіти з Чернігова, Харкова, Львова, Полтави, Сум та Вінниці, які беруть активну участь у першому етапі проекту «Вища освіта України», щоб оновити свої навчальні й науково-дослідні будівлі та гуртожитки.

До цих шести університетів невдовзі приєднаються ще вісім закладів вищої освіти, які на конкурсній основі вибороли право взяти участь у другому етапі проекту.

Нагадаємо, вища освіта має бути безкоштовною – наполягає профспілка освітян.

Читати далі

В Україні

МОН уводить вербальні оцінки для учнів 1-4 класів

Опубліковано

on

От

Міністерство освіти і науки оприлюднило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти.

Згідно з ними однією з ключових змін в оцінюванні є підхід до вираження оцінки. На заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці з предмета вивчення, інтегрованого курсу, яка крім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання.

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Читайте також: Особливості переведення учнів на наступний рік навчання в наукових ліцеях

Рекомендації запроваджують поняття вербальної оцінки (оцінювальне судження) та рівневої оцінки (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату), які можна виражати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендовано визначати з урахуванням динаміки його досягнення та позначати буквами – «початковий» (П), «середній» (С), «достатній» (Д), «високий» (В).

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1-4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1-2 класах – вербальною оцінкою, у 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу.

Рекомендації містять також Орієнтовну рамку оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів, яка дозволяє забезпечити об’єктивність і точність результату оцінювання і покликана допомогти формувати оцінювальні судження та визначати рівень результату навчання.

Водночас заклад може розробляти і фіксувати загальні положення щодо оцінювання результатів навчання учнів у освітній програмі та конкретизувати їх у частині положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Особливості організації оцінювання в певному класі можуть ініціюватися вчителем і бути затвердженими на засіданні педагогічної ради закладу.

Наголошується, що оцінка є конфіденційною інформацією, доступною лише для учня/учениці та його/її батьків (або осіб, що їх замінюють).

Читайте також: Професійні кваліфікації, здобуті в інших країнах, визнаватиме кваліфікаційний центр

Відповідно до Державного стандарту початкової освіти, отримання даних, їх аналіз та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюють у процесі:

– формувального оцінювання, мета якого – відстеження особистісного розвитку учнів й опанування навчального досвіду;

– підсумкового оцінювання, мета якого – співвіднести навчальні досягнення учнів з обов’язковими/очікуваними результатами навчання, визначеними Держстандартом або освітньою програмою.

Формувальне оцінювання розпочинається з перших днів навчання у школі і триває постійно. Для ефективності формувального оцінювання рекомендовано дотримуватись алгоритму діяльності вчителя під час його організації:

– формулювання об’єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей;

– визначення разом з учнями критеріїв оцінювання;

– формування суб’єктної позиції учнів у процесі оцінювання;

– створення умов для формування вміння учнів аналізувати власну навчальну діяльність (рефлексія);

– коригування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.

Читайте також: Особливості вступу дітей загиблих захисників України на вакантні місця держзамовлення роз’яснив МОН

Об’єктом підсумкового оцінювання є результати навчання учнів за рік. Під час такого оцінювання рекомендовано зіставляти навчальні досягнення учнів з очікуваними результатами навчання, визначеними в освітніх програмах закладів з урахуванням Орієнтовної рамки оцінювання.

Основою для підсумкового оцінювання можуть бути результати виконання тематичних діагностувальних робіт, записи оцінювальних суджень про результати навчання, зафіксовані на носіях зворотного зв’язку з батьками, спостереження вчителя у процесі формувального оцінювання. Підсумкову оцінку за рік рекомендовано визначати з урахуванням динаміки досягнення того чи іншого результату навчання.

Нагадаємо, роботодавці зможуть перевіряти документи про кваліфікацію працівників у реєстрі.

Читати далі

В Україні

Знизити облікову ставку вимагають роботодавці

Опубліковано

on

От

Федерація роботодавців України наполягає на тому, що для порятунку економіки вже зараз потрібно кардинально змінювати існуючий монетарний режим, зорієнтувавши його на досягнення цілей зайнятості та динаміки ВВП.

Так, роботодавці вимагають від:

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

  1. Верховної Ради України – внести зміни до Конституції України та Закону «Про Національний банк України», визначивши основною функцією НБУ поряд із забезпеченням стабільності гривні також сприяння довгостроковому економічному зростанню та мінімізації безробіття за досвідом розвинених країн;

Читайте також: Видатки на програми сприяння зайнятості збільшено на 500 млн грн

  1. Національного банку України:
  • терміново прийняти рішення щодо зниження облікової ставки;
  • передбачити у проекті Основних завдань грошово-кредитної політики на 2022 р. задіяння інструментів монетарної політики для стимулювання кредитування реального сектору економіки. З цією метою розробити інструменти регулювання середньострокової ліквідності банків, які задіяні в програмах кредитування підприємств реального сектору економіки (з урахуванням досвіду країн з перехідною економікою, зокрема країн Східної Європи). Розробити чіткі індикатори ефективності і механізми контролю за реалізацією таких інструментів, передбачені Основними засадами грошово-кредитної політики на 2022 р. та середньострокову перспективу;
  • продовжити внесення змін, спрямованих на лібералізацію норм щодо проведення активних банківських операцій;
  • переглянути нормативи граничного розміру вкладень банків в ОВДП та депозитні сертифікати НБУ.

Читайте також: Ставка податку за користування надрами залежатиме від ціни ресурсів на світових ринках

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Виконання зазначених вимог, за висновком роботодавців, дозволить покращити ситуацію із кредитуванням реального сектору економіки, зменшить обсяги спекулятивних операцій на фінансовому ринку, сприятиме зниженню облікової ставки НБУ, а у кінцевому підсумку – зупинить трудову міграцію з України та стимулюватиме зростання економіки.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Вже йдете? Перш ніж Ви підете ...

Запрошуємо до нашого каналу Telegram

Не варто пропускати жодної актуальної новини ;)
close-link