Connect with us

В Україні

Судам рекомендовано надсилати кореспонденцію е-поштою

Дата публікації:

Державна судова адміністрація України рекомендувала судам  надсилати поштову кореспонденцію в електронному вигляді.

Така необхідність виникла через критичну ситуацією з фінансовим забезпеченням діяльності судів у 2020 р., зокрема у частині асигнувань на оплату послуг з відправки поштової кореспонденції.

У рекомендаціях ідеться про відправку всієї службової кореспонденції (окрім процесуальних документів) виключно в електронному вигляді на адреси електронної пошти у разі надсилання кореспонденції:

– у відповідь на листи, що надійшли до суду електронною поштою, або в попередніх листах таких адресатів вказана адреса електронної пошти для можливого листування;

– органам державної (місцевої) влади чи іншим юридичним особам, використовуючи при цьому адресу електронної пошти, вказаної на офіційних сайтах чи на бланках листів відповідних юридичних осіб.

Щодо процесуальних документів, то в електронному вигляді вони надсилаються:

– стороні у справі за її письмовою заявою, на адресу електронної пошти, вказаної у відповідній заяві;

– державним (місцевим) органам влади на їх адресу електронної пошти, вказаної на офіційних сайтах чи на бланках листів, попередньо узгодивши можливість такого надсилання (шляхом обміну листами чи використовуючи інший спосіб письмового підтвердження).

Важливо, що у разі надсилання кореспонденції на адресу електронної пошти, необхідно в обов’язковому порядку підписувати її кваліфікованим електронним підписом відповідної посадової особи суду.

Окрім цього, сторони у справі для отримання повідомлень від суду мають можливість користуватися сервісом «Електронний суд» (для осіб, які зареєстровані в підсистемі, повідомлення, повістки, судові рішення та інші процесуальні документи надсилаються в електронному вигляді автоматично), інші особи, які не зареєстровані в «особистому кабінеті», можуть подати заяву про надсилання їм процесуальних документів на електронну пошту, а також судових викликів і повідомлень – у вигляді SMS (у разі відсутності в учасника електронної пошти).

В Україні

Алгоритм дій у разі відмови в обслуговуванні державною мовою

Опубліковано

on

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь роз’яснив як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене.

Так, необхідно:

1) спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати вас державною мовою;

2) у разі відмови працівника, звернутись до керівництва закладу або на «гарячу лінію» установи: торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо;

3) у разі відмови або не забезпечення надання інформації (послуг) державною мовою необхідно зафіксувати факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб’єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти суб’єкта);

4) подати скаргу до Уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку skarha@mova-ombudsman.gov.ua або заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого;

5️) у скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання скаржника, викладено суть скарги, який саме суб’єкт/працівник суб’єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника. Рекомендовано також додати докази на підтвердження наведених фактів.

Письмова скарга повинна бути підписана скаржником із зазначенням дати. В електронній скарзі також необхідно вказати електронну поштову адресу, на яку скаржникові може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.

Скарги подаються Уповноваженому протягом шести місяців з дня виявлення заявником порушення.

Нагадуємо, що з 16 січня сфера обслуговування в Україні переходить на державну мову.

Читати далі

В Україні

Обслуговування споживачів та надання інформації про товари і послуги – українською мовою

Опубліковано

on

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь нагадав, що сьогодні, 16 січня 2021 р., набирає чинності ст. 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Відтак всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги українською мовою.

Вимога Закону щодо обслуговування державною мовою стосується не лише сфери торгівлі. Йдеться також про освітні послуги (у т.ч. гуртки і секції), медичне обслуговування, соціальні послуги тощо.

На прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою, прийнятною для обох сторін.

Читати далі

В Україні

Відновити навчання у молодшій школі пропонує мер Києва

Опубліковано

on

Мер Києва звернувся до Кабінету Міністрів України з пропозицією ухвалити рішення, що дозволить під час локдауну навчання в молодшій школі.

«Столичні школи після канікул розпочали дистанційне навчання. Хочу повідомити, що я звернувся до Міністерства освіти та Уряду з тим, аби відновити навчання у молодшій школі. Щоб учні перших-четвертих класів могли відвідувати школу. Бо якщо в нас працюють дитсадки, то було б логічно, щоб працювала і молодша школа. Оскільки перебування дітей в старших групах садочків і в молодших класах мало чим відрізняється. І дистанційне навчання для учнів молодших класів – неефективне», – зазначив мер Києва Віталій Кличко.

За його словами, повернення у школи учнів перших-четвертих класів поліпшить і процес навчання, і дозволить їхнім батькам спокійно працювати.

Дитячі ж садочки працюють під час локдауну у звичному режимі.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram